هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مدیریت سایت جادوگران به اطلاع کاربران محترم می‌رساند که سایت به مدت یک روز در تاریخ 31 خرداد ماه بسته خواهد شد. در صورت نیاز این زمان ممکن است به دو روز افزایش پیدا کند و 30 خرداد را نیز شامل شود. 1 تیر ماه سایت جادوگران با طرح ویژه تابستانی به روی عموم باز خواهد شد. لطفا طوری برنامه‌ریزی کنید که این دو روز خللی در فعالیت‌های شما ایجاد نکند. پیشاپیش از همکاری و شکیبایی شما متشکریم.


در حال دیدن این عنوان:   2 کاربر مهمان





پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۰:۰۵ سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

لینی وارنر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۵۳ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸
آخرین ورود:
۳:۲۰:۱۶ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
از رو شونه‌های ارباب!
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 5466
آفلاین
1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

به ترتیب حروف الفبای زبان شیرین فارسی! اما اینجا کاملا واضح میشه که پروفسور ما خودش یه جادوگره! چرا؟ چونکه مشنگا از حروف اول فامیل ملت برا چیدمان کلاساشون استفاده میکنن در حالیکه پروفسور دالاهوف به جای نام خانوادگی از اسم استفاده کرد.

همینطور با یک شمارش ساده ی ریاضی فهمید جمعیت کلاس 18 نفره و باید به گروهای نه نفره تقسیم کنه. پس نه نفر اولو با توجه به ترتیب حروف الفبای زبان شیرین فارسی و البته اسم کوچیکشون جور کرد و 9 نفر دیگه هم به همین ترتیب تو گروه دوم جا گرفتن.

2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

عقده ی روحی مشنگا! خب حالا یکم محترمانه تر توضیح میدم تا به مشنگا بر نخوره.

هنرهای مشنگی بر اساس احساس درونی که هر مشنگ داشته شکل گرفته. این احساسات مشنگاس که در قالب هنر ازشون خارج میشه و به نمایش داده میشه. مثلا بتهوون که اشاره کردین، وسیله ی اصلی برای ساخت اثر موسیقی یعنی گوش رو نداشته که بشنوه ببینه چه ساخته! اما چون از درونش و از احساسش سرچشمه گرفته و اونو با تمام احساس و وجودش ساخته، تونسته زیباترین اثراتو خلق کنه.

اصولنم ملت وقتی ناقص میشن، مثلا همین ناشنوایی یا نابینایی و ... حسای دیگه شون قوی تر میشه و احساسات درونیشون هم برانگخیته میشه. واسه همین بتهوون که با گوشش که نه، بلکه با احساسی که داشت اونو خلق میکرد و تازه بهترم میشد چون دیگه تو زمان ناشنواییش خیلی احساساتی شده بود و از عمق وجودش برا ساخت آهنگا استفاده میکرد.

یا مثلا یه نقاش بزرگ، دستشو تکون نمیده تا با قلم نقاشی بکشه، این احساساتشه که داره قلم رو حرکت میده و اون اثرو بوجود میاره. این مشنگا هم اصولا جایی یا کاری برا خالی کردن احساساتشون ندارن، واسه همین پا میشن میرن به کارای هنری رو میارن تا از طریق اون احساساتشونو انتقال بدن.

حالا چرا جادوگرا و ساحره ها (چرا فراموش کردین پروفسور؟) به این کارا رو نیاوردن؟ چون راحت تر هرچیو میخوان بدست میارن و کمتر به زحمت و اینا میفتن تا احساساتشون بخواد برانگیخته بشه و بعد بخوان این ریختی خالیش کنن. اونا اینقدر کارای مختلف دارن که هیچ وقت به این مرحله نمیرسن.

یه جادو میکنن و راحت به خواسته شون میرسن. یعنی منظورم اینه که هنرشون تو جادو کردنشونه، عصبانین به جای اینکه نقاشی خشن بکشن پا میشن چهار تا چیزو با جادو میشکونن و بعدم با ریپارو حلش میکنن. یا وقتی شادن میشینن چهارتا گل میسازن با چوبدستیشون و کلی ذوق مرگ میشن. یا حتی در این مواقع به ساخت وردای جدید رو میارن و وردی به لیست وردای جهان اضافه میکنن.

این همه با جادو میشه کار کرد و باهاش میشه خودمونو حالی کنیم، دیگه چه نیازی به رو آوردن به اون اثرات هنریه؟ با چوبدستی هر غلطی(!) میخوایم میکنیم دیگه.

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)

الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

اینجا اصلا بحث این نیست که تئاتر و کنسرت موسیقی تو دنیای جادویی هم هستن یا نه یا واقعا مشنگین یا نه، الان مهم اینه که پروفسور به ما فرمودن که "جلسه آخر به تمرین هنر های مشنگی پرداخته شد" خب پس دیگه حله دیگه! هرچی ایشون بفرماین درسته. پس هم تئاتر و هم کنسرت موسیقی که پروفسور فرمودون هنر مشنگیست رو انجام دادیم!

4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)

الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور
هـ_ هر چهار گزینه

چرا حالا؟ چون در اصل هدف پروفسور دالاهوف این بود که از اونا بعنوان موش آزمایشگاهی استفاده کنه (گزینه 1) ولی خب اینجا تنها هدف مهم نیست، حقیقت اینه که لی در قالب موش آزمایشگاهی مورد استفاده گرفت اما شبیه سوسک آزمایشگاهی بود. مورفین هم همینطور! بسکه مواد مصرف کرده و خونش پر از مواد مختلفه، شده مواد آزمایشگاهی. اما این وسط قصد سرکار گذاشتن و اجرای تئاتر رو هم داشتن (گزینه 4).




پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۱:۳۰ دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲

یاکسلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۳۳ یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲
آخرین ورود:
۲۱:۰۹ دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵
از دهلي نو
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 95
آفلاین
1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

پروفسور سؤال از این راحت تر؟خب معلومه بر اساس حروف الفبای فارسی:

گروه اول: آ(الف)یلین پرنس،(ب)نداریم، پ(پ)انسی (پ)ارکینسون، (پ)ادما پاتیل، (پ)روتی پاتیل، (ت)د ریموس لوپین،(ث)نداریم، (ج)یم موریاتی، (چ)ارلی ویزلی،(ح وخ)نداریم،(د)افنه گرینگراس،(ذ) نداریم،(ر)یگولوس بلک...

گروه دوم: (ر)ون ویزلی، (ر)ز ویزلی، (س)وروس اسنیپ، (ل)ینی وانر، (ل)ی جردن، (م)ورفین گانت، (م)ادام رزمرتا، (ه)لنا راونکلاو، (ی)اکسلی...

آیلین پرنس که اول اسمش الف هست نفر اول است و منم که اول اسمم(ی)هست آخرین نفر هستم.پس دانش آموزان براساس حروف الفبا مرتب شده اند.


2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

همیشه کمبود ها باعث به وجود آمدن چیزهای جدید میشود.مشنگها به خاطر کمبود هایی که دارند(از لحاظ روحی،ذهنی،بدنی و ...)رو به کارهایی آوردند که از نظر آنها زیباست و اسم آنرا هنر(art)گذاشتند.حال میپردازیم به اینکه چرا جادوگران به این هنرها نمی پردازند.خب معلومه چون که در زندگی جادویی هیچ کمبود و ناتوانی نیست چون که به قول ارباب جادو قدرتمند ترین چیز است.پس ما چه نیازی داریم به استفاده کردن از موسیقی و تئاتر و هنر.مثلاً تئاتر برای زنده کرده یک خاطره صورت میگیرد در حالی که قدح اندیشه وجود دارد پس ما نیازی به تئاتر نداریم.از همین دیدگاه میتوان نتیجه گرفت که مشنگها به هنر روی می آورند تا بگویند ما هیچ مشکلی نداریم ولی در اصل تمام زندگی مشنگی پوچ است و با مشکلات زیاد و ناتوانی ها آمیخته شده به صورتی که آنها باید زیردست جادوگران باشند و به عنوان کلفت جن های خانگی مشغول باشند.
اینم شعری از خودم :کسی که جادو بلد نباشد همان بهتر که مرده باشد.
ببخشید اگه وزن نداشت.


3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

در کلاس به صورت عملی انجام شد یعنی:همه بچه ها در آن شرکت داشته باشند پس فقط گزینه (ب) صحیح است چون پروفسور به صورت تک نفری تئاتر رو انجام داد و البته مورفین و لی تحت تآثیر طلسم فرمان بودند پس اختیاری نداشتند.کشتی کج هم که اصلاً برگزار نشد.من که ندیدم.


4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

لی که خودش سوسکه با اون آواتارش پس قاعدتاً سوسک آزمایشگاهی هم هست.ولی مورفین تو جیبش مواد و چیزه پس مواد آزمایشگاهی هست.پس لی میشه گزینه(ب)و مورفین میشه گزینه(ج).



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۰:۴۸ یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲

ریگولس بلک


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۲۵ یکشنبه ۵ تیر ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۳:۲۵ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲
از ما که گذشت، فقط درگذشتمان مانده!
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 414
آفلاین
تکالیـــــــف


1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

نکته!
پاسخ صحیح دادن به این سوال ، یعنی هوش مشنگی داری! یعنی مشنگی! فحش از این بالاتر؟!

و آما! خب مشخصه دیگه! این ردیف اولیا همشون پ دارن!
ببین ... پرنس! پارکینسون! پتیل! پتیل (اون یکی پتیل!) و با نگاهی به اسامی دوباره مشخص میشه که پانسی پارکینسون! پادما پتیل ! پروتی پتیل! پس این یه پ نبوده! بلکه دابل پ بوده! و احتمالا اسم پرنس ، پایلین پرنس بوده! و ادامه میدیم گروه اول رو ... لوپین! عه؟! چی شد؟! چرا پ نداشت اولش؟!
در اینجاست که هوش مشنگی ای که حتی در ذره ای در وجود ما وجود نداشته، قول قول میکنه و میگه : هرجای اسم باشه اوکیه! باشه پس داریم : لوپین! جیم موریاتی! عه؟! چی شد! بازهم به در بسته خوردیم که!

در این لحظه به این نتیجه میرسیم که باید از یک پردازنده ی قوی استفاده کنیم که نتیجه میده به ما:

نقل قول:
همه ی اسامی در گروه اول، دارای واژگان "پژگچ" هستند. درحالی که اسامی در گروه دوم، این واژگان را ندارند. بر همین اساس ، مشخص شد که جیم موریاتی، درواقع چیم موریاتی بوده و سوروس اسنیپ و مورفین گانت ، به ترتیب دارای اسامی واقعی و حقیقی سوروس اسنیب و مورفین کانت بوده اند!


در این لحظه نتایج پردازنده به دقت مورد بررسی قرار میگیره و با الگوی مرگخواری _ نژادپرستی پروفسور دالاهوف مطابقت داده میشه و به نظر میرسه که جواب درست هست... آما ! ها ! آما ! در یک لحظه ریگولس شجاع دل ، متوجه موضوعی میشه که از دید هر کسی به دور مونده بود و خواهد موند!

ریگولس نگاهی به اسم های گروه اول و دوم و آواتارهای مربوط به این افراد انداخت و متوجه شد که گروه اول ، خوشتیپ ها و خوش عکس ها و فوتوژنیک هستند (توجه شود به قرارگرفتن ریگولس بلک در گروه اول!) در حالی که گروه دوم... هوم همین کافی که بگیم مورفین گانت تو گروه دوم بوده!


2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

خب مشخصه دیگه ! در این زمینه ناپلئون میگه اگه نیمی از سربازان من جادوگر و ساحره بودند، نیم دیگر خب نبودند!

این جمله داره اشاره میکنه که هرچیز که در جستن آنی آنی ! در همین راستا بعضیا گفتن که ما میتوانیم! یعنی آن باشیم! خلاصه حرف زیاد میزنن این مشنگا ! از اونجایی که خیلی آدمای بیکاری هم هستن هی میشینن از خودشون ایده در میکنن که مثلا بیکاریشون رو پر کنه.بعد میگن کمبود امکانات باعث شکوفایی و خودباوری و اینا میشه در حالی که این حرفا چرت و پرته... همش استعداده!
به این هنرها(!!!) توجه کنید مثلا شعبده بازی ! خب این رو یه بچه فشفه هم میتونه انجام بده! مثلا عکاسی! خب حالا که چی؟! مثلا عکست سپیا بشه ...نشه... نورش تنظیم باشه نباشه ... پرسپکتیو داشته باشه نداشته باشه... گوشه اش پاره باشه نباشه... کارش یه حرکت و ورد چوبدستیه! کالوین کلوین تو تالار اسرار میتونست عکس بگیره!
فیلمبرداری! مثلا فیلمبردای میکنن که خاطره ثبت کنن... خب این عکس میگیریم که زنده تره! قدخ اندیشه هست میشه خاطره انداخت توش اصن! مثلا پانتومیم... که چی؟! یارو رو یه طلسم شکنجه و فرمان میکنی جوش در آد مث آدم حرف بزنه!

موشکلشون اینه که نداشتن دیگه.. چوبدستی نداشتن! هنر واقعیه جادوی سیاهه.ببین میگه Dark Arts ! خب هنره دیگه! این که دستت رو تکون بدی شونصد نفر منفجر بشن! به این قشنگی!

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

اینجا پروفسور از صنعت فریب استفاده کرده! عمل استاد با مورفین و لی میتونست کشتی کج باشه اگه طلسم فرمان روشون نبود. در عین حال کنسرت موسیقی هم هنر مشنگی نیست! گروه موسیقی هاگوارتز هم به رهبری اون استاد 60 سانتیه میومد اجرا میکرد!


4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

به نظر نگارنده ، اینجا باز هم استاد درحال فریب دانش آموزان است! ببینید ، لی جردن نقش سوسک رو نداره! بلکه خودش سوسکه! نزدیک ترین گزینه، گزینه ی آخر هست که خودش دوره ولی!
البته گزینه ی کاملا صحیح "لیوانی فامیل دور" هست. برای مثال:

تصویر کوچک شده



ویرایش شده توسط ریگولس بلک در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۲۰:۵۳:۱۳
ویرایش شده توسط ریگولس بلک در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۲۱:۰۰:۲۴

اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر کوچک شده


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۰:۲۸ یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲

دافنه گرینگراسold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۴۱ پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۲۲:۵۴ چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 1174
آفلاین
بِسم الرٌوِناَ اَلبیگَ اَلقٌدرَت


دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

خب، پ آدما پ تیل، پ روتی پ آتیل، آیلین پ رینس، پ آنسی پ آرکینسون، تد ریموس لو پ ین!

مشاهه می کنین که اعضای گروه اول، به جز چهار نفر آخر (!) "پ" دارن کلی! برای همین شوما "پ" دار ها رو دال یه گرروه گذاشتین. حالا سوروس اسنی پ چرا تو گروه دومه؛ من نمی دونم. حتما "پ" ـش رو ندیدین!

ر ون ویزلی، ر ز ویزلی، سو ر وس اسنیپ، لینی وان ر ، لی ج ر دن، مو ر فین گانت، مادام ر زمرتا، هلنا ر اونکلاو، یاکسلی...

گروه دوم هم شامل همه ر دار ها می شه به غیر از یکسلی که اون هم احتمالا اشتباه تایپی بود. وگرنه همه ما می دونیم که تلفظ درست اسم یکسلی، یرکرسرلری ـه! مگه نه؟:worry:

کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)

گزینه سه: کشتی کج!

کشتی کج؟! واقعا کج ـه؟ چه جالب. یعنی اون ها باید روی یک کِشتی کج کٌشتی بگیرن؟ خلاقیت ـشون رو تحسین می نمایم. چی؟ آها! ببخشید... مثل این که اشتباه شد. دوستان از پشت جادویی صحنه جادویی اشاره جادویی می فرماین که کٌشتی کج یعنی این که چند نفر کج وایستن و دعوا کنن.

دعوا دعوا/ سر مربای جادویی!


براتون شعر هم سرودم. یه بیت جادوی ـه فقط؟:worry: خو، به من چه؟ چی ـه؟ :worry:چرا من رو نیگاه می کنین?:worry:

لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)

گزینه پنج: هویج آزمایشگاهی!

خب، هیچ کدوم از گزینه ها درست نیست و یا به عبارتی، سوال غلط است!

کسی نیست که ندونه "هویج جادویی" چی ـه. هویج یعنی "نخود جادویی". هویج یعنی "چغندر جادویی". هویج یعنی "زرشک". هویج یعنی اضافـــــــــــه...

یه روایت داریم که می گه:«هر هویجی مورفین یا لی نیست؛ اما هر مورفین یا لی ای، هویج است!»

خب، طبق تفاسیر اوستاد ویلبرت السادات(!)، همه ی مورفین ها و لی ها، هویج هستند؛ نخودة، چغندر، زرشک، اضافه ...

و آما، هویج آزمایشگاهی یعنی هویج جادویی ای که در آزمایشگاه استفاده می شه!

این گزینه رو هم نوشته بودین؛ منتها با جوهر نامرئی... من تقلب کردم؟ من؟:worry: من از همین تاپیک(!) جادویی اعلام می دارم که یه شصخ شصخی هیچ وقت تقلب جادویی نمی کنه.

فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)


مبنای تشکیل ماگلی شدن ـشون:


ما فکر می کنیم که هنر های ماگلی،بر مبنای جادویی لگاریسم (همون یک تا ده تا می شد!) شکل گرفته. :دی

همه ما می بینیم که همه ارکستر هات، سمفونی ها، همنوازی ها و همه چی ماگلی، مضربی از ده جادویی هست ـش. حالا اگه نبود؛ حتما دوربین مخفی جادویی بوده دیه.

بهر حال، همه ما می دونیم که بتهوون وقتی ناشنوا بوده؛ اثر های جادویی... نه! ماگلی(!) ـش رو خلق ماگلی نموده. دلیل از این واضح تر؟ عین حرف اوستاده...

نیاز ماگلی ـشون:


چون که بتهوون وقتی ناشنوا بوده؛ اثر های بزرگ ـش رو خلق نموده...

نیاز جادویی ای که در ماگل ها.. چیز... نیاز مشنگی ای که در ماگل ها باعث شده اون ها، این هنر ها رو پردازش(!) ماگلی بنماین؛ نیاز می باشه. (میگم تقلب نکردم؛ بگو خب! همین لی لی شاهده. مگه نه؟! ) و یکی دیگه از دلایل ـش هم اینه که بتهوون در هنگام ناشنوا بودن؛ اثر های زیبای خودش رو خلق نموده.:pretty:

نه. ولی از شوخی جادویی گذشته، ماگل ها عاشق سر و صدان! خب، توله ماگل ها اون جوری نیستن که هی سر و صدا کنن. برای همین ماگل ها نیاز شدیدی به سر و صدای جادویی داشتن و برای خودشون سر و وصدا بازی در آوردن. همین بتهوون رو می بینین؛ وقتی ناشنوا بوده؛ اثر ها ـش رو خلق نموده. مگه نه؟!

جادوگر ها چرا به این هنر ها نمی پردازن؟


غلط می کنن. :دی کی گفته نمی پردازن؟ هر کی گفته؛ واقعا براش متاسف... ام... :worry: شوما گفته بودین؛ اوستاد؟:worry:
می خواستم بگم براش متاسف نیستم که اینقدر خوب فکر می کنه.

همون طور که همه ما می دونیم؛ چون وقتی بتهوون ناشنوا بوده؛ اون اثر ها رو خلق نموده و طبق آخرین شواهد جادویی بدس آمده؛ وقتی باخ کر و کور و نا بینا هم بوده؛ اثر های بزرگ خودش رو خلق نموده.

داخل جادوگر ها، معمولا چنین کسایی پیدا نمی شه که مشکل حواس ششگانه(!) داشته باشن. برای همین کسی نیست که اثر های بزرگ ـش رو، مثل بتهوون که وقتی ناشنوا بوده (اِ... قبلا گفتم؟ واقعا؟)... بگذریم...

بخوام رک بگم؛ جادوگر ها بلد نبودن. مثلا ندیدین همین هرمیون جادویی، ساعت ها بخاطر این که چجوری هری جان(!) زیر آب نفس بکشه تو کتاب خونه بود؟ در صورتی که با بودن اینترنت، با یه سرچ ساده "چجوری زیر آب نفس جادویی بکشم؟" تو اسک جواب می اومد؟



ویرایش شده توسط دافنه گرینگراس در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۴ ۰:۱۴:۳۹

تنها گیاهِ سیاهِ فتوسنتز کننده ی بدون ریشه ی گرد، با ترشح مواد گازی سیاه از واکوئلش. چرا ایمان نمی آورید؟


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۸:۱۳ یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲

لیلی اوانز


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۳۷ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۰:۴۶ چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
گروه:
کاربران عضو
پیام: 571
آفلاین

1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

شاید جواب این سؤال برای همکلاسی ها من کمی دشوار باشه. همکلاسی هایی که همه ی عمرشون رو بین جادوگرا گذروندن و اطلاعاتشون از دنیای ماگلی در حد مطالب گفته شده توی کتاب ها و کلاسهاست. امروز که توی سالن مطالعه ی هاگوارتز چرخ می زدم دیدم بچه های کلاس ماگل شناسی سرشون رو توی ماشین حساب فرو کردن و با کلی فسفر سوزوندن سعی دارن با استفاده از فرمول های ریاضی و دو معادله دو مجهول و انتگرال و ... یک رابطه ی منطقی برای تفکیک دانش آموزا توی کلاس پیدا کنن. یه گروه دیگه از بچه ها هم روی روابط معنا دار بین حروف الفبای هر اسم کار می کردن و سعی داشتن یجوری ثابت کنن که بچه های کلاس بر اساس حروف الفبا توی دو گروه تقسیم شدن!

اما من که در پرتوی 2 سال زندگی بین ماگل ها توی 3 تا مجتمع مسکونی ماگلی با کوله باری از تجربه به هاگوارتز برگشته بودم با یه نگاه اینجوری  به همکلاسی های طفلکی از سالن مطالعه خارج شدم.

و حالا می رسیم به پاسخ سؤال: جواب خیلی ساده ست. استاد دالاهوف برای کنسرت کلاس یه گروه کُر ماگلی ایجاد کرده بودن و خودشون هم رهبر ارکستر بودن. مثل همه ی گروههای کُر ماگلی دیگه، اعضای گروه بر اساس جنس صدا به دو گروه با صداهای زیر و بم تقسیم شده بودن. :pretty:

2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

استاد عزیز این هنرهای ماگلی بر هیچ مبنایی شکل نگرفته به جز کمبود و احساس نیاز ماگل ها. ما جادوگرها انقدر خفنیم و انقدر توی زندگیمون مشغولیت های هیجان انگیز و سرگرم کننده داریم که دیگه جایی برای هنر باقی نمی مونه. اما ماگل ها برای وارد کردن معنا به زندگیشون، در اومدن از یکنواختی و ایجاد ارتباط با بقیه ی ماگل ها باید به هر دری بزنن. من خودم وقتی بین ماگل ها توی خوابگاه دانشجویی ماگلی زندگی می کردم برای فراموش کردن زندگی یکنواختی که دچارش شده بودم به هنر ماگلی نقاشی روی آوردم و کلی آثار هنری خلق کردم.http://www.jadoogaran.org/uploads/smilies/smil4f661768a859a.gif ماگل ها از طریق هنر، خود ِ درونیشون رو به معرض نمایش می ذارن و با دیگران و محیط اطرافشون ارتباط برقرار می کنن. در عین حال سرگرم هم می شن و زندگی یکنواختشون رو فراموش می کنن. مثالی که در مورد بتهوون زدید هم به همین نیاز ماگل ها برای برقراری ارتباط اشاره داره. بتهوون علیرغم ضعف شنواییش با هنری که حس شنوایی دیگر ماگل ها رو نوازش می ده، با اونها ارتباط برقرار می کنه و خودِ درونیش رو به اونها نشون می ده.

البته در حاشیه لازمه اشاره کنم جادوگرا هم همچین بی هنر نیستن ها. به عنوان مثال گروه خواهران عجیب رو که فراموش نکردین  ولی خب هنرهای خفن ما جادوگرا کجا، هنرهای ماگلی کجا :hungry1:

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

این سؤال هم مثل سؤال اول، ذکاوت استاد برای گمراه کردن دانش آموزان ملانقطه ای رو به معرض نمایش می ذاره.

دانش آموزانی که همه ی صحبت های استاد از جمله سرفه ها، عطسه ها و حتی فین کردن استاد توی دستمال کاغذی رو هم در جزوه هاشون یادداشت کردن احتمالاً با خوشحالی گزینه ی دال رو علامت می زنن؛ غافل از اینکه جواب صحیح گزینه «هـ» هست.

اگه یه ورد آپاراسیوم (ورد مخصوص ظاهر کردن جوهر نامرئی) روی برگه سؤال ها بخونید می بینید که گزینه «هـ» با این شرح نمایان می شه«الف،ب و ج».
لازم به ذکره حرکاتی که استاد محترم روی لی جردن و  مورفین گانت اجرا کردن چیزی نبود به جز هنر مشنگی کشتی کج که به خاطر پی جی 18 بودن و خشونت نهفته در این هنر، استاد محترم اون رو تلویحاً و به صورت پنهانی در کلاس برای دانش آموزای نکته سنجی مثل من ارائه کردن. :pretty:

4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

اوا استاد؟ :pretty:ای شیطون! بازم جوهر نامرئی؟! :pretty: ... اهم اهم ... منظورم این بود که استاد  بازم جوهر نامرئی؟ با این توضیح که امیدوارم «اوای» اول پست خاطر آنتی ساحریال استاد رو مکدر نکرده باشه (بسوزه پدر پاچه خواری ) باید عرض کنم که در اینجا هم جواب صحیح گزینه «هـ» هست با این شرح«گزینه ی ب و ج».

لازم به توضیحه برای آگاهی از چرایی سوسک آزمایشگاهی باید به آواتار و امضای چندش لی () مراجعه کنید و برای آگاهی از چرایی مواد آزمایشگاهی هم کافیه یه سر به وزارت خونه () بزنید.

 

 



ویرایش شده توسط لیلی اوانز در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۱۸:۳۵:۰۹
ویرایش شده توسط لیلی اوانز در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۳ ۱۸:۳۹:۵۶



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۱:۲۵ شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲

آنتونین دالاهوف


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۰:۳۴ دوشنبه ۳ مهر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۲۲:۱۱ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
از کره آبی
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 2608
آفلاین
تدریس جلسه چـــــــــهارم و پایانی کلاس ماگل شناسی


دالاهوف با طلسم فرمان، مورفین گانت و لی جردن را خم کرده بود و روی کولشان رفته بود و در کلاس داد سخنرانی داده بود:

_ ای دانش آموزان! ای ساحرگان و جادوگران! ای دوستان! ای یاران همراه! باری دیگر مجالی دست داد تا به همراه هم کلاسی دیگر را در هاگوارتز به پایان برسانیم...

ملت: آه و فغان...

دالاهوف: نمیدانید که بر پشت جردن و گانت ایراد چنین سخنرانی ای چقدر سخت است! ولی چاره چیست که باید این مطالب را با شما در میان بگذارم...

ملت: آه و فغان...

ناگهان رز ویزلی به داخل کلاس دوید و فریاد زد:
_ مک گونگال اومد!

دالاهوف از پشت جردن و گانت پرید پایین و به دانش آموزان گفت:
_ صاحابش اومد! برید پشت میزاتون!


همه دانش آموزان رفتن پشت میزاشون و دالاهوف هم رفت پشت میزش و دستاش رو به هم گره زد و خیلی با وقار و متین به دانش آموزان نگاه کرد که در همین حال مک گونگال وارد کلاس شد!

دالاهوف: ئه پرفسور! شمایید؟ مشکلی پیش اومده؟
مک گونگال: نخیر پرفسور! اوووم داشتم به کلاسا سرکشی میکردم! امممم این دو تا چرا اینجورین؟

نگاه دالاهوف به لی جردن و مورفین گانت افتاد که همونجوری خم مونده بودن! و فهمید سوتی داده!...

دالاهوف: امممم اووووم هوووووم...
مک گونگال: هیوم؟
دالاهوف: حقیقتش داشتیم تئاتر تمرین میکردیم!
مک گونگال: چی چی؟
یاکسلی: تئاتر پرفسور!
مک گونگال: این چیه؟ خوردنیه یا پوشیدنی؟
سوروس اسنیپ: هیچکدام! نمایشیه!
مک گونگال: آهان توی یه کتاب ماگل شناسی درباره ش خونده بودم! دالاهوف یعنی واقعا که نوبرشو آوردی با این مرگخواریت! فقط حرکات موزون تو این کلاس انجام ندادی!

مک گونگال که زیر لب غر غر میکرد() از کلاس خارج شد...

دالاهوف: خب بچه ها دوباره لوکیشن رو آماده کنید! نه نه به این دو تا دس نزنید بذارید همینجوری خم بمونن!

دالاهوف که از نام خودش ششصد بار در پستش استفاده کرده است تصمیم گرفته بود دانش آموزان را بصورت عملی با هنرهای مشنگی آشنا کند. بدین منظور بعد از انجام تئاتر مشنگی یک گروه کنسرت نیز تشکیل داد و دانش آموزان را به دو گروه تقسیم کرد:

گروه اول: آیلین پرنس، پانسی پارکینسون، پادما پاتیل، پروتی پاتیل، تد ریموس لوپین، جیم موریاتی، چارلی ویزلی، دافنه گرینگراس، ریگولوس بلک...

گروه دوم: رون ویزلی، رز ویزلی، سوروس اسنیپ، لینی وانر، لی جردن، مورفین گانت، مادام رزمرتا، هلنا راونکلاو، یاکسلی...

و سپس پیشاپیش آن ها ایستاد و با چوبی مشنگی به رهبری کنسرت پرداخت...

جلسه آخر کلاس ماگل شناسی به تمرین عملی هنرهای مشنگی پرداخته شد.




تکالیـــــــــف:


1) سوال هوش مشنگی: دالاهوف بر چه اساسی دانش آموزان را برای اجرای کنسرت به دو گروه تقسیم کرد؟ هر دانش آموز بر چه اساسی در گروه اول یا دوم قرار گرفته است؟ (5 امتیاز)

2) فکر میکنید هنرهای مشنگی بر چه مبنایی شکل گرفته است؟ چه نیازی در مشنگ ها باعث میل به این هنرها شده است؟ چرا جادوگران به این هنرها نمیپردازند؟ به این سوال ها دقت کنید، آن ها را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ دهید. بعنوان راهنمایی این را در نظر داشته باشید که بتهوون، یکی از بزرگ ترین موسیقی دانان مشنگی وقتی ناشنوا بوده بزرگترین اثرهایش را خلق کرده است. (15 امتیاز)

3) کدامیک از هنرهای مشنگی در کلاس بصورت عملی انجام شد؟ (5 امتیاز)
الف_ تئاتر
ب_ کنسرت موسیقی
ج_ کشتی کج
د_ الف و ب

4) لی جردن و مورفین گانت چه نقشی در کلاس داشتند؟ (5 امتیاز)
الف_ موش آزمایشگاهی
ب_ سوسک ازمایشگاهی
ج_ مواد آزمایشگاهی
د_ فامیل دور

تا فرتی دیگر فرت.



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۰:۳۱ شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲

آنتونین دالاهوف


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۰:۳۴ دوشنبه ۳ مهر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۲۲:۱۱ شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
از کره آبی
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 2608
آفلاین
نمرات جلسه ســــــــوم کلاس ماگل شناسی


پادما پاتیل:
خوشحالم که شما اولین نفرید.
1) 14 امتیاز(جالب و با مثال های ساده و در عین حال واقعی سوال رو بررسی کردید.)
2) 9 (نه شما رو که امکان نداره. دست بزن برای افرادی مثل مورفین گلابیه.)
3) 6 ( با مزه غیرتی شدید من معذرت میخوام.:دی اممم بله خوب موندم! قبول دارم! سوال ریاضی هم دادیم یه کم تنوع بشه.)
جمع: 29


یاکسلی:
1) 13 امتیاز
2) 9 (شما بچه ای با این آواتارت ماشالا؟)
3) 6 (در مورد معتاد کاملا درست گفتی.)
جمع: 28


پروتی پاتیل:
1) 10 امتیاز
2) 9
3) 6 (دانش آموز خوبم! شما برای سوال یک که پونزده امتیاز داشته دو خط توضیح دادی!! ولی برای سوالای دیگه که دو سه امتیاز داشته اینقدر توضیح؟! در هر صورت برای اینکه در حقت جفا نشه نمره سوال یک رو بیشتر بهت دادم./ شما شکست نفسی کردی ریاضیات جادوییت واقعا خوبه:دی و به پرتقال فروش بصورت کاملا درست اشاره کردی و تیزبینی به خرج دادی.)
جمع: 25


دافنه گرینگراس(دافی):
1) 14
2) 9 (شعر میسازی برای استاد؟ عجبا!)
3) 6
یک نمره به جهت کمک به استاد و بودن شخصیتتان در بین سوالات بهتون اضافه شد.
جمع: 29


هلنا راونکلاو:
1) 13 ( دامبل؟ تیکه میندازی به استاد؟ عجب ماجرایی داریم ما با شماها!)
2) 9 (بله بله شما خدایگان دقتی./ از کجا فهمیدی نشده؟ بدبختی داریم! زندگی خصوصی آدمم میدونید آخه!)
3) 6 ( ئه شما روحی؟ خدا رحمتت کنه. خیر ببینی تو اون دنیا.)
جمع: 28


لینی وارنر:
1) 15
2) 9 (گلابی رو خوب مترادف مورفین کردی:دی)
3) 6
مثل همیشه ظاهر پستت بهتر از همه است و نمره کامل هم گرفتی. از شما ممنونم دانش آموز خوب.
جمع:30


ریگولس بلک:
1) 14 (طرز فکر خودتان را فوق العاده سیاستمدارانه مطرح کردید. سیاستمدار خوبی میشی.)
2) 9 (اره واقعا جای جاستین در کنار مورفین و گلابی و ساسی خالی بود)
3) 6 (شما ریاضیدانی؟!)
فورت؟ ادای استاد رو در میاری؟ پروردگارا! از دست اینا!
جمع: 29


مورفین گانت:
1) 15 (میبینم که به روزهای اوجت برگشتی:دی سوراخ شدن لایه اوزون رو خوب اومدی:::دی)
2) 9 (بینیم بابا)
3) 6 ( من که نفهمیدم چی گفتی متوهم!)
به تو هم یک امتیاز بابت حضور شخصیتت در سوالات اضافه شد ولی بسوز که نمره کامل گرفتی و این یه نمره به دردت نمیخوره:دی)
جمع: 30


رون ویزلی:
1) 10 (کمک از بهشت؟ نمیدونم والا)
2) 9
3) 6
چه رنگارنگ و با مزه نوشتی ویزلی.
جمع: 25


مادام رزمرتا:
1) 12 (اگه غذای مجانی میدید ما بیایم رستورانتون)
2) 9
3) 6 (الووووووو؟ زنده ای؟)
قرمز؟ پرسپولیس کوییدیچ؟ باید ازت نمره کم کنم!
جمع: 27


جیم موریاتی:
1) 15 (پیشنهادات و استدلالات جالبی داری. آواتار و اسمتم با حاله./به نام من چرا؟ من چیکاره بیدم)
2) 9
3) 6 (مالاهوف؟ تعریف کردی الان؟ من اندازه یه بچه پونزده ساله م؟ عجب بساطی داریم ما!)
چون میدونم کاملا تازه واردی!!(دماغ پینوکیو) باریکلا خیلی خوب نوشتی. شمام برقرار باشی.
جمع: 30


تد ریموس لوپین
1) 15 (استدلال هایتان جالب است. چی بگم والا. گودبراداری رو خوب اومدید:دی)
2) 9
3) 6 ( گوگل کردنتان بسیار مقبول بود. شما استادید! شکست نفسی نمیدونم چی چی.)
احسنتم. باریکلا. نمره کامل گرفتید.
جمع: 30



آیلین پرنس:
1) 15 (دسته بندیتون از پاسخ دهندگان کاملا درست بود. احسنت)
2) 9 (بزن بهادر رو خوب اومدی:دی)
3) 6 (بله کاملا هدفم همین بود:دی)
کاملا حقتونه نمره کامل. باریکلا.
جمع: 30


پانسی پارکینسون:
1) 14 (بنیاد دارید شما؟:دی)
2) 9
3) 6 (مورفین یک بیماره رو خوب اومدی:دی ریاضیتم باید خوب کنی:دی)
در کل باریکلا خوب نوشتی. کار شما درسته.
جمع: 29


رز ویزلی:
1) 15 (جالبه. خیلی کوتاه و در عین حال کامل گفتی. عجب جوابی دادی واقعا. باریکلا. در جواب مرسی: خواهش:دی)
2) 9 (دقیقا مورفین و ساسی اصلا قابل بررسی نیستن:دی)
3) 6 (باریکلا! هر چی استاد بگه همون درسته.)
خیلی خوبه. باریکلا واقعا.
جمع: 30


سوروس اسنیپ:
1) 15 (عجب جوابی دادید پرفسور اسنیپ. این سوال اگه 100 نمره داشت شما همشو کامل میگرفتید. کاملا با نظراتتون موافقم./بحث وجود یک وزارتخانه برای کل کشور رو خیلی خوب مطرح کردید.)
2) 9 (هری هری هری:دی)
3) 6 ( این سوال هم اگه پنجاه نمره داشت کامل همشو میگرفتی. اولا بدردنخور بودن مورفین رو کاملا درست گفتی ثانیا! مادرجان! خودم سنمو نمیدونستم! خیلی جالب بود که با نقل قول آوردی.)
چیزی نمیشه گفت جز اینکه عالی بود تکلیفت. ایندفعه بهترین دانش آموز کلاس بی برو برگرد خودتی.
جمع: حداکثر سقف نمره: با قاطعیت 30 (نمره واقعی: 100)


چارلی ویزلی:
1) 7 (چارلی جون! داداش درست متوجه نشدم چی گفتی. شرمنده:دی)
2) 9
3) 6 (سکته انیشتین رو خوب اومدی:دی)
جمع: 22


لی جردن:
1) 13 (فیلم سینمایی The Avengers رو خوب تحلیل کردی:دی)
2) 9 (با استاد درست صحبت کن سوکسی!)
3) 6 (شما آرامش خودتو حفظ کن غیرتی نشو:دی من معذرت میخوام.)
یعنی این پستای دقیقه نودیت در حلقت:دی یک دقیقه دیر تر فرستاده بودی بهت نمره نمیدادم:دی
جمع: 28


-------


نکـــــــــــات:

_ بهترین دانش آموز کلاس، اینبار بی برو برگرد و بدون شک سوروس اسنیپ بود. شاید اولین باری باشه که به یک دانش آموزی که پستش طنز زیادی نداشت و بیشتر جدی بود همچین لقبی میدم. سوال یک رو فوق العاده بررسی کرده بودی همینطور نقل قولی که از سن من گذاشته بود با سند و همینطور ظاهر خوب پستش. پرفسور اسنیپ شما کاملا کارتون درسته.

_ بقیه هم خوب بودید. خیلیا خیلی نکات با مزه و جالب و با دقتی نوشته بودید که در پست ها بهش اشاره کردم. دانش آموزانی که نمره کامل گرفتن و باید بهشون احسنت گفت عبارتند از:
سوروس اسنیپ - رز ویزلی - آیلین پرنس - تد ریموس لوپین - جیم موریاتی - مورفین گانت - لینی وارنر.

_ علیرغم میل باطنیم باید بگم بهترین طنز کلاس رو این بار مورفین گانت نوشته بود.

_ پدیده این بار کلاس جیم موریاتی بود. باریکلا جیم. باریکلا واقعا.


نمرات بر اساس گروه بندی در تابلوی شنی اعلام میشه میتونید اونجا ببینید.
خیلی ممنون از همه. واقعا پست هاتون خوب بود. بهتون افتخار میکنم.

فرت، نه فوروت!



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۲:۵۸ جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲

لی جردن old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۰۳ پنجشنبه ۹ تیر ۱۳۹۰
آخرین ورود:
۱۶:۰۸ چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶
از سوسک سیاه به خاله خرسه
گروه:
کاربران عضو
پیام: 416
آفلاین
تکالیف بویاکاشایـــــــی من

۱) با توجه به پست تدریس، بنظر شما جامعه جادوگری در قبال جامعه مشنگی چه موضعی باید بگیرد؟ به آن ها کمک کند؟ یا دخالتی نکند؟ یا از آن ها مانند جن خانگی استفاده کند؟ توضیح دهید. (۱۵ نمره)

بوقــــی! ما خودمون تو خودمون موندیم! اونوخ به من میگی با مشنگا چیکا کنیم؟ بوقانوف! مشنگا هم نیازی به ما ندارن! دلیل می خوای؟ تو به چه حق ـی از من دلیل میخوای؟ حق استادی؟ واتـ د! کی اینو استاد کرده؟ دلوروس؟ خودش کجاست اصن؟ اصن ولش کن. همین الانش هم ده نمره کم شد

خب... دلیل اینکه مشنگ های مشنگ؛ نه اونایی که مشنگن، اونایی که خیلی مشنگ ـن قهرمانانی دارن که بهشون میگن "اونجرز". البته اول خودشون به خودشون گفتن اونجرز، بعدش بقیه بهشون گفتن اونجرز
حالا اونجرز کیا هستن؛ یه دونه بلوند سوسول هستش که بهش میگن ثور و کارش با یه آوادا تمومه. یه غول سبز بزرگ بدترکیب و اینا هم هستش که بهش میگن هالک و اونم خیلی پخی نیست و با یه آوادا کارش تمومه. دو تا دونه هاکای و آیرن من هم هستن که اونا کارشون نیازی به تموم کردن نداره، همین جوریش هم کارشون تمومه
میمونه یه کاپیتان آمریکا، یه بلک ویدو! کاپیتان آمریکا یه سپر داره که ضد آواداکادابرا هستش. اما با توجه به اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه، کاپیتان رو بیخیال و گور باباش و اصن هیچ غلطی نمیتواند بکند
حالا فقط یه خانوم خوشگله میمونه به نام بلک ویدو. جالبه بدونی که طرف روسی هم هست! البته قبول دارم غیر روس بودن کار فوق العاده ـی دیگه بلد نیست. اما (با توجه به اینکه خود شما هم روس تشریف دارین) همین روس بودن هم کار هر کسی نیست و کلا روس ها خیلی آدمای خوبی هستن و نمره بدید و اینا

۲) جاهای خالی را با استفاده از کلمات زیر و با توجه به پست تدریس پر کنید.
کلمات: گلابی - هری - مورفین - راست - بزن - چپ - ایستاده - پهن شده - آویزان


_ الادورا بلک به کوری چشم، گلابی بهترین دانش آموز کلاس است. (۳ نمره)
خب معلومه دیگه! تو همچین کلاسی، گلابی بهترین دانش آموز کلاس میشـه

_ مورفین گانت بر، روی چوب لباسی کلاس ........ بود. (۳ نمره)
مورفین گانت بر چیه؟ بر ینی خشک! مورفین گانت بر ینی مورفین گانت خشک
حالا سوال پیش میاد که چی یا کی رو چوب لباسی بوده؛ در جواب باید گفت که چی میتونه غیر از مورفین رو جالباسی باشه؟ خب معلومه. هیچکس! پس گزینه مورد نظر مورفین میشه

_ پرفسور دالاهوف، دست ......... دارد. (۳ نمره)
بوقــــــی! تو باز سرکار گزاشتی ما رو؟ بوقانوف! خب من چی بگم؟ بگم دست راست دارد؟ ینی دست چپ ندارد؟ یا برعکس؟ بگم دست بزن دارد؟ بوقــی! تو دست بزن داشتی و به من نگفتی؟ برو! برو دیگه نمیخوام ببینمت
الان من ناراحت شدم و گفتم سوسک هام بیان باعث رفع ناراحتی من بشن! الان دقت کنی میبینی دست ـت آویزان شده به تنت

۳) سوالات چهار گزینه ای: ( هر سوال ۲ نمره)

۳-۱) کدام گزینه بهتر است؟
الف) گلابی
ب) مورفین
ج) ساسی مانکن
د) هیچکدام


عاقا یه سوال! هیچکدام رو اگه انتخاب کنیم میشه "هیچ کدام بهتر است." ؟ تو باز ملت رو سر کار گزاشتی بوقی؟ گزینه انحرافی میدی واسه من؟ بوقی! بوقانوف! اصن واسه کوری چشم حسودان گلابی رو انتخاب میکنم! چش ـت دراد

۳-۲) مساله: الادورا بلک گفت که جای نوه پرفسور دالاهوف است، حال اگر الادورا 18 سال داشته باشد و دالاهوف از مجذور سن مادر الادورا بلک سه سال بیشتر داشته باشد و سن پدر الادورا بلک انتگرال سن مادر دالاهوف باشد، دالاهوف چند ساله است؟
الف) شصت
ب) ششصد
ج) شونصد
د) چونصد

بوقـــی! منو میپیچونی؟ مردم رو میپیچیونی؟ زبونم لال ارباب رو میپیچونی؟ بدم سوسکام بخورن ـت؟ خو لامصب! پیمرد صد و هشت ساله با دختر هیژده ساله ازدواج کرد، الان بچه هم دارن البته یه جوون چهارده ساله هم با یه دختر سیزده ساله ازدواج کرد، الان بچه هم دارن. (البته تو مورد دوم مطمئن نیستم ازدواج کرده باشن) حالا با این تفاسیر، تو هم میتونی شونصد ساله باشی، هم ششصد و هم شصت! و چون من کلا میخوام خط بطلانی بر نظریات اتودموکرادیتیو غربی بزنم، میگم چونصد

۳-۳) تلفظ درست اسم دافنه چیست؟
الف) دافی
ب) شخص مخصی اصیل مصیل دافنه
ج) تافی
د) همه موارد(دافی شخصی مخصی اصیل دافنه تافی)


هوووووی! بوقی! درسته استادی، اما حد خودتو بودون! هیـشی حق نداره غیر از من رو دافنه اسم بزاره! اصن بوقانوف! من وقتی به دافنه گفتم "داف" تو کجا بودی؟ خیـر سرت فرمانده آنتی ساحریال هستی! به هم عضوی ـت ظلم میکنی؟ اون از مجوز ندادن ـت به استخر، اینم از این! بوقی! د نمره رو بده لامصـب


Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر کوچک شده



پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۸:۲۵ جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲

چارلی ویزلی old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۱۰ جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۱۵:۵۷ دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴
از هاگوارتز
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 454
آفلاین
با توجه به پست تدریس، بنظر شما جامعه جادوگری در قبال جامعه مشنگی چه موضعی باید بگیرد؟ به آن ها کمک کند؟ یا دخالتی نکند؟ یا از آن ها مانند جن خانگی استفاده کند؟ توضیح دهید. (۱۵ نمره)
این مشنگ ها ادم بسیار بوقی اند.من نظرم این است دخالتی نکنید،بزارید خوش باشند.
اصلا ارزش نداره بکشینشون.ولش کن حال داری.مشنگ چیزهای مزخرفی دارند اگه می خواهی نابود کنی هستم.
۲) جاهای خالی را با استفاده از کلمات زیر و با توجه به پست تدریس پر کنید.
کلمات: گلابی - هری - مورفین - راست - بزن - چپ - ایستاده - پهن شده - آویزان


_ الادورا بلک به کوری چشم گلابی بهترین دانش آموز کلاس است. (۳ نمره)
_ مورفین گانت بر روی چوب لباسی کلاس پهن شده بود. (۳ نمره)
_ پرفسور دالاهوف، دست بزن دارد. (۳ نمره)

۳) سوالات چهار گزینه ای: ( هر سوال ۲ نمره)

۳-۱) کدام گزینه بهتر است؟
به ضرث قاطع گلابی

۳-۲) سال داشته باشد 18الادورا بلک گفت که جای نوه پرفسور دالاهوف است، حال اگر الادورا مساله: و دالاهوف از مجذور سن مادر الادورا بلک سه سال بیشتر داشته باشد و سن پدر الادورا بلک انتگرال سن مادر دالاهوف باشد، دالاهوف چند ساله است؟

شیب استاد رحم کن.
د) چونصد
انیشتن وقتی این مسئله راشنید جیغ ارامی زد وسکته خفیفی کرد ومرد. :دی

۳-۳) تلفظ درست اسم دافنه چیست؟

استاد اینه تو گزینه ها نبود.
شخص مخصی پخسی دافنه روغن گریس


مراقب خودت باش.


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۳:۴۵ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲

سوروس اسنیپ


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲:۱۸ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۱۴:۱۴:۳۴ جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳
از هاگوارتز
گروه:
شناسه های‌بسته شده
پیام: 506
آفلاین
۱) با توجه به پست تدریس، بنظر شما جامعه جادوگری در قبال جامعه مشنگی چه موضعی باید بگیرد؟ به آن ها کمک کند؟ یا دخالتی نکند؟ یا از آن ها مانند جن خانگی استفاده کند؟ توضیح دهید. (۱۵ نمره)

انسان چه جادوگر و چه ماگل ، یک موجود اجتماعی هست و من مطمئنم که این جدایی دو نوع انسان موجود به ضرر هر دو گروه هست . درست هست که مشکلاتی هم در این بین هست ولی منفعتش خیلی بیشتر از این صحبت ها به نظر میرسه . من خوبی های زندگی اجتماعی جادوگران و ماگل ها رو در زیر میارم :

اول )
ممکن هست که همه فکر کنن که جادوگران به کمک جادو خیلی از ماگل ها جلوتر هستن ولی آیا این درست هست ؟ خیر ! ممکن هست که جادوگران بتونن خیلی از کارهای "عملی" رو بهتر انجام بدن ولی آیا به کمک جادو ما میتونیم به مشکلات معنوی هم برسیم ؟ خیر ! همین باعث شده که ماگل ها ، چون جادویی وجود نداره بیشتر روی کارهای اجتماعی برای نیاز های معنویشون کار کنن . همین وجود نداشتن جادو بهشون کمک کرده که در خیلی از عرصه ها بیشتر پیشرفت کنن . برای مثال میتونیم به داشتن وزارت های مختلف در هر ناحیه ( یا همون کشور )اشاره کنیم . آیا یه وزارت سحر و جادو برای کل جهان کافی هست ؟ آیا وزیر و کارمند های وزارت خونه که در لندن زندگی میکنن به مشکلات جادوگران تو کشوری مثل چین آگاهی دارن ؟ امکان پذیر نیست که همه جادوگران رو به لندن بیاریم و همچنین امکان پذیر نیست که جادوگران رو در همه جهان کنترل کنیم و به مشکلاتشون رسیدگی کنیم با وجود فقط یک نهاد .

ماگل ها برای رفع این مشکلات ، در هر ناحیه یک مرجع قرار دادن و به کمک اون مشکلات رو سریعتر و بهتر بررسی و راحتتر میتونن برطرفشون کنن .

حالا مساله اینجاست که آیا ماگل ها بدون مشکل اجتماعی هستن ؟ خیر ! اینجا هست که جادوگران میتونن کمک ماگل ها رو بهشون برگردونن و به کمک جادو بتونن نهاد های بهتری برای کنترل ناحیه های مختلف جهان بر روی کار بیارن . در خیلی از کشور های ماگل ها ما شاهد بی برنامگی و مشکلات بزرگ از طرف نهاد ها هستیم .

در این رابطه مشترک بین ماگل ها و جادوگران ، ما میتونیم که " وزارت سحر جادو و ماگل ها " در تمام جهان به وجود بیاریم و به کمک تجربه های ماگل ها و قدرت جادوگران جهان رو مکانی بهتر برای زندگی بکنیم .

دوم) آیا ما جادوگران راضی هستیم از محل زندگیمون در صورتی که کلی از مکان های زندگی ماگل ها هزاران درجه از ما بهتر هست ؟ آیا خانواده ویزلی از زندگی در بین کوه ها و ناکجاآباد راضی هستن و یا ترجیح میدن در شهر زندگی کنن و جایی که مالی ویزلی هر روز مجبور نباشه آشپزی کنه و بتونن بعضی اوقات به رستوران های مشنگی برن و به راحتی غذا بخورن ؟ آیا جادوگران و ساحره های نوجوان ما که نمیتونن به صورت قانونی جابه جا بشن راضی هستن ؟ باید کلی مسائل جدید مثل ریختن پودر تو شومینه یا گرفتن یه لنگه کفش قدیمی رو انتخاب کنن برای جا به جایی در صورتی که مترو ، تاکسی و هواپیما نیاز های ماگل ها رو تا حد زیادی برطرف میکنه . چرا جادوگران نباید از این مسائل استفاده کنن ؟

علاوه بر اون ، خیلی از جادوگران دارن نیاز زندگی دستی جمعی رو از دست میدن چون از همدیگه خیلی دور زندگی میکنن . چرا نباید برای جادوگران چنین امکانی وجود داشته باشه که هر روز دوستانشون رو ببینن و با اونها بیرون برن و خوش بگذرونن ؟

سوم) ماگل ها از امکانات جادوگران اطلاعی ندارن و نمیتونن ازش بهره ای ببرن در حالی که جادوگران خیلی میتونن بهشون کمک کنن . تصور کنید دیگه نیاز نباشه کسی خونش رو تمیز کنه و دوست جادوگرش میتونه با یه ورد این کار رو براش انجام بده . تعداد دزدی و قتل ها به شدت پایین میاد در جامعه ماگل ها به خاطر اقدامات امنیتی که میشه با جادو انجام داد .


در پایان و برای نتیجه گیری باید بگم که به نظر من مشکلاتی در بین زندگی مشترک جادوگران و ماگل ها وجود داره و برای هر دو گروه باید فرهنگسازی ها و قوانین جدیدی درست بشه تا هر دو گروه بتونن از وجود همدیگه استفاده کنن ولی سوء استفاده ای هم در بین به وجود نیاد . احتمال میدم که در سال های ابتدایی این طرح ، خیلی مشکلاتی زیادی به وجود بیاد ولی همونجور که انسان ها ( چه جادوگر چه ماگل ) ثابت کردن ، انعطاف پذیر هستن و به سرعت میتونن پیشرفت کنن . در نتیجه میتونیم ببینیم که اگر جادوگران به ماگل ها کمک کنن ، این کمک ها یک طرفه نخواهد بود و هر دو طرف سود های زیادی خواهند برد . به همین خاطر هست که من گزینه کمک جادوگران به ماگل ها و بر عکسش رو انتخاب میکنم .



۲) جاهای خالی را با استفاده از کلمات زیر و با توجه به پست تدریس پر کنید.
کلمات: گلابی - هری - مورفین - راست - بزن - چپ - ایستاده - پهن شده - آویزان

_ الادورا بلک به کوری چشم مورفین و هری بهترین دانش آموز کلاس است. (۳ نمره)

طبق صحبت های انجام شده در کلاس ، مورفین جواب درست هست ولی خب از هیچ فرصتی برای کوری چشم هری نباید چشم پوشی کرد .

_ مورفین گانت بر روی چوب لباسی کلاس آویزان بود. (۳ نمره)

پهن شده بود گزینه مناسبی نیست چون مورفین اصلا گوشتی در بدنش نیست که بخواد پهن بشه .

_ پرفسور دالاهوف، دست بزن دارد. (۳ نمره)

توضیح بیشتر نمیدم تا به خاطر مطالعه زیاد تکلیفم ، روی خودم امتحان نکنه پروفسور ! :worry:



۳) سوالات چهار گزینه ای: ( هر سوال ۲ نمره)

۳-۱) کدام گزینه بهتر است؟

الف) گلابی

گلابی میوه ای خوشمزه و مفید برای بدن انسان هست در حالی که مورفین شخصی بدرد نخور ، ساسی مانکن گوش خراش و جواب هیچکدام هیچوقت درست .


۳-۲) مساله: الادورا بلک گفت که جای نوه پرفسور دالاهوف است، حال اگر الادورا 18 سال داشته باشد و دالاهوف از مجذور سن مادر الادورا بلک سه سال بیشتر داشته باشد و سن پدر الادورا بلک انتگرال سن مادر دالاهوف باشد، دالاهوف چند ساله است؟

الف) شصت

نقل قول:
In Harry Potter and the Half-Blood Prince, it is mentioned that "Dolohov" was among Tom Marvolo Riddle's followers when he asked Albus Dumbledore for the Defence Against the Dark Arts position sometime between his graduation from Hogwarts in 1945 and 1970.


با توجه با تحقیق های من در کتابخونه هاگوارتز ، ایشون بین 1945 تا 1970 تحصیلش رو در هاگوارتز به پایان رسونده که خب ازش میشه نتیجه گرفت یه چیزی حدود 60 تا 80 سال سن دارن .


۳-۳) تلفظ درست اسم دافنه چیست؟
الف) دافی

مهم این نیست که تلفظ درست چی هست ، مهم این هست ما چی میخوایم باشه و به نظر من دافی خیلی اسم خوبی میتونه باشه و مفید برای مدرسه و اینکه کلا یا دافی تو کلاس باشه .

آخ ، اوکی فلور نزن تو هم دافی هستی .


عضوی از طرفداران گلرت گریندلوالد







شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.