قبلنا یک تکنولوژی(!) خفنی تو سایت بود با عنوان اسپویلر! spoiler! اسمش همین بود دیگه؟
منظورم همونیه که دوبار کلیک میکردی باز میشد متن اندرونشو هویدا میکرد! خیلی چیز باحالی بود خب چرا دیگه نداریم؟ واسه خلاصه گذاشتن و کات کردن جملات بیخود و بی جهت و اصن همین تاپیک "کی کی کجا" خیلی به درد بخوره ها!
نمیشه دوباره این تکنولوژی(!) رو به سایت برگردوند و کدش رو اضافه کرد؟
تا جایی که یادمه فرمت فایل png یا gif رو اجازه نمیده آپلود کنی، اینم مد نظر داشته باش که jpeg باشه قطعا میذاره ولی اون دو فرمت دیگه رو نه! ضمن اینکه اندازه فایلت هم باید متناسب باشه همونطور که میدونی. میتونی با روشی که ویولت گفت یا روش های عافلانه تر تغییر فرمت بدیش!
من شونصدبار اومدم آواتار عوض کنم، بعد از غرغرهای فراوان سر اینکه عرضت زیاده و طولت زیاده و فلان فلان ... حالا اومده میگه "تصویر مشکوک بارگزاری نمیشه"! روونا شاهده که عینا همینو میگه! دقیقا مینویسه تو مشکوکی!
من سواد ندارم !!! برین تاپیک بزنن، توش روی ظاهر و رنگ بندی و همه چیز یک تم ایده آل رای گیری کنید بین اعضا، نتیجه رو بدین ما. اجراش با ما. این تم فعلی سلیقه من بوده. بدون نظر دیگران.
ویرایش زیر اون پست رو هم بخون دلو: نقل قول:
ویرایش: غلط کردیم دلو! همون قبلی خوب بود! ما رو به شکل اولمون برگردون!
:D
نقل قول:
4. بر خلاف گفته شما، در IE من، مطابق کروم عمل میکنن. ویبره اما در فایرفاکس هست که قبلا هم بوده. علتشو نمیدونم چون سوادشو ندارم.
والا حقیقتش دلو، یه سری حرکتایی که تو زدی رو منم سوادشو ندارم ولی اون حرکت آی ای رو امروز بازم چک کردم، همچنان همون جوری بود! حیف سرعت عملم پایینه نمیتونم عکس بگیرم از ژانگولرش حالا این مورد آخر اعتراض نبود که اصن! نکته مفرح برای استفاده دیگر اعضا بود!
بعد الان یه سوالی داشتم، برای عوض کردن آواتار آیا مهمه که رو مرورگر فلش پلیر نصب هست یا نه؟ من امروز شیش هفت بار با فایرفاکسم که فلش نداره تلاش کردم تغییر آواتار بدم، با هیچ اروری هم روبرو نمی شدم، فقط برم میگردوند به پروفایلم و میدیدم همون عکسه! بعد دیگه با اکسپلورر تلاش کردم شد. بعد الان هرقدر فکر میکنم میبینم قبلا هم فلش پلیر نداشتم ولی اینجوری نمیشد، نگرفتم کلا چی شد نقل قول:
امممم... اسم من رو قاطی بقیه دوستان به اشتباه آوردی بانو دلوروس عزیزم. من هیچوقت برنامه نویسیم خوب نبوده. یه درس دو سه واحدی چندین سال پیش در کاردانی فقط پاس کردم که چارتا کد نویسی پایه html رو بهمون یاد داد استاد و گفت که این فقط شروعشه و باید برین دنبالش و من هم دیگه دنبالش نرفتم. همین شبکه ای که خوندم رو درست یاد بگیرم پیش کش، خودش یه دنیاییه، چه برسه طراحی وب.
و اینکه شکست نفسی کردی دلوروس. خود هری که سایت و بیشتر موارد فنیش رو مدیریت و پیاده سازی کرده اوندفعه اومد با صراحت تمام ازت دفاع کرد و بشخصه خوشحالم که وقتی هری نیست یه شخصی مثل تو هست که از بقیه فنی تره و میتونه به سایت رسیدگی کنه.
تو اطلاعاتت در زمینه طراحی وب به مراتب از من بیشتره و بنظرم مهم دانش پایه نیست بیشتر تجربه س که کاربردیه. حالا من نوعی هر چقدر هم دانش داشته باشم وقتی نمیتونم پیاده سازی کنم تو سایت به چه درد میخوره؟ امثال تو به درد میخورن.
و اینکه بیولوژی و رشته هایی شبیه این تا جایی که میدونم و در اخبار شنیدم الان در کل جهان و بخصوص کشورهای پیشرو بسیار پیشرونده و جزو دانش های خاصه. شاید نسل های بعدی با وجود رشته شما و تلفیقش با دانش های پیشرونده دیگه زندگیشون متحول بشه... و همیشه تحسینت کردم.
خیلی مهربون و صمیمانه شد فکر کنم... امممم برو نبینمت، آدامس بادکنکی صورتی! با اون گربه هات!