جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

34 کاربر(ها) آنلاین هستند (27 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
31
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 31 خرداد 1393 17:40
نمایش جزئیات
آفلاین
قبلنا یک تکنولوژی(!) خفنی تو سایت بود با عنوان اسپویلر! spoiler! اسمش همین بود دیگه؟

منظورم همونیه که دوبار کلیک میکردی باز میشد متن اندرونشو هویدا میکرد! خیلی چیز باحالی بود خب چرا دیگه نداریم؟ واسه خلاصه گذاشتن و کات کردن جملات بیخود و بی جهت و اصن همین تاپیک "کی کی کجا" خیلی به درد بخوره ها!

نمیشه دوباره این تکنولوژی(!) رو به سایت برگردوند و کدش رو اضافه کرد؟


+ اگین مرسی الا و مرلین و ویولت! :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 31 خرداد 1393 01:34
نمایش جزئیات
آفلاین

خب پیشنهاد من در شرایطی بود که تغییر چیز (!) هم جواب نمی‌داد. چون واس من جواب نداد ایکبیری. حالا هی به سَُخره بگیرید!

دوری توام اشتباه یادته. والا من هرچی آواتار گذاشتم از این دو تا بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 31 خرداد 1393 00:55
نمایش جزئیات
آفلاین
تا جایی که یادمه فرمت فایل png یا gif رو اجازه نمیده آپلود کنی، اینم مد نظر داشته باش که jpeg باشه قطعا میذاره ولی اون دو فرمت دیگه رو نه!
ضمن اینکه اندازه فایلت هم باید متناسب باشه همونطور که میدونی. میتونی با روشی که ویولت گفت یا روش های عافلانه تر تغییر فرمت بدیش!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 31 خرداد 1393 00:46
نمایش جزئیات
آفلاین
پیرو این که دلو گفت کسی نمیاد سرکشی کنه!

لن، ما نیز این مشکل را داشتیم، اسم فایل را عوض نمودیم و درست شد!

حالا بین راهکار من و قاتل مرحوم مروپی، یکی رو انتخاب کن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 31 خرداد 1393 00:40
نمایش جزئیات
آفلاین

من مدیر نیستم، لکن..!

لِن!

منم واس آواتارم همین مشکلو داشتم. بعد در طی یک کلک رشتی از صفحه کامپیوتر پرینت اسکرین گرفتم، کادرو بریدم و یس! آواتار قبول شد.

از هوش ریونی‌ت استفاده کن خلاصه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 31 خرداد 1393 00:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من شونصدبار اومدم آواتار عوض کنم، بعد از غرغرهای فراوان سر اینکه عرضت زیاده و طولت زیاده و فلان فلان ... حالا اومده میگه "تصویر مشکوک بارگزاری نمیشه"! روونا شاهده که عینا همینو میگه! دقیقا مینویسه تو مشکوکی!

مسئولین رسیدگی کنین پیلیز. مشکل چیست آیا؟ این چرا فحش میده خو؟ :|

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 30 خرداد 1393 22:16
نمایش جزئیات
آفلاین
گل های سایت

برادران و خاحران من
پسران و دختران من

صفحاتی که بنده باز می نمایم از جانب یسار کش میاد!
حتی به قدری کش میاد که چند تا کلمه خونده نمیشه

صفحه بزرگ نمیشه ینی
خود به خود کش میاد

ماس چیچی همچینه؟؟؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 30 خرداد 1393 05:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

این چه وضعشه؟ چرا اسم منو عوض میکنین؟ آبروکومبی یعنی چی دیگه؟ یعنی بالا چشام آبروه؟ :-[
مودیران عزیز لطفا اسممو به حالت اول برگردونن!



_____________
اصلاح شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/3/30 10:20:57
If you smell what THE RASOO is cooking!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 خرداد 1393 00:56
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من سواد ندارم !!! برین تاپیک بزنن، توش روی ظاهر و رنگ بندی و همه چیز یک تم ایده آل رای گیری کنید بین اعضا، نتیجه رو بدین ما. اجراش با ما. این تم فعلی سلیقه من بوده. بدون نظر دیگران.

ویرایش زیر اون پست رو هم بخون دلو:
نقل قول:
ویرایش: غلط کردیم دلو! همون قبلی خوب بود! ما رو به شکل اولمون برگردون!

:D

نقل قول:
4. بر خلاف گفته شما، در IE من، مطابق کروم عمل میکنن. ویبره اما در فایرفاکس هست که قبلا هم بوده. علتشو نمیدونم چون سوادشو ندارم.

والا حقیقتش دلو، یه سری حرکتایی که تو زدی رو منم سوادشو ندارم ولی اون حرکت آی ای رو امروز بازم چک کردم، همچنان همون جوری بود! حیف سرعت عملم پایینه نمیتونم عکس بگیرم از ژانگولرش
حالا این مورد آخر اعتراض نبود که اصن! نکته مفرح برای استفاده دیگر اعضا بود!

بعد الان یه سوالی داشتم، برای عوض کردن آواتار آیا مهمه که رو مرورگر فلش پلیر نصب هست یا نه؟ من امروز شیش هفت بار با فایرفاکسم که فلش نداره تلاش کردم تغییر آواتار بدم، با هیچ اروری هم روبرو نمی شدم، فقط برم میگردوند به پروفایلم و میدیدم همون عکسه! بعد دیگه با اکسپلورر تلاش کردم شد. بعد الان هرقدر فکر میکنم میبینم قبلا هم فلش پلیر نداشتم ولی اینجوری نمیشد، نگرفتم کلا چی شد
نقل قول:
من اون روزا خیلی خوش اخلاقم وگرنه کلا دسته جمعی میفرستادم تون بالاک.

همین که جواب میدی ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 25 خرداد 1393 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
من مثل الادورا، مثل آنتونین، مثل مونتاگ، برنامه نویس و طراح وب نیستم...


چی شده؟؟؟ پسسسستونک (حالت گرخیدگی و درک نکردن موضوع، تیریپ بچه فامیل دور)

امممم... اسم من رو قاطی بقیه دوستان به اشتباه آوردی بانو دلوروس عزیزم. من هیچوقت برنامه نویسیم خوب نبوده. یه درس دو سه واحدی چندین سال پیش در کاردانی فقط پاس کردم که چارتا کد نویسی پایه html رو بهمون یاد داد استاد و گفت که این فقط شروعشه و باید برین دنبالش و من هم دیگه دنبالش نرفتم. همین شبکه ای که خوندم رو درست یاد بگیرم پیش کش، خودش یه دنیاییه، چه برسه طراحی وب.

و اینکه شکست نفسی کردی دلوروس. خود هری که سایت و بیشتر موارد فنیش رو مدیریت و پیاده سازی کرده اوندفعه اومد با صراحت تمام ازت دفاع کرد و بشخصه خوشحالم که وقتی هری نیست یه شخصی مثل تو هست که از بقیه فنی تره و میتونه به سایت رسیدگی کنه.

تو اطلاعاتت در زمینه طراحی وب به مراتب از من بیشتره و بنظرم مهم دانش پایه نیست بیشتر تجربه س که کاربردیه. حالا من نوعی هر چقدر هم دانش داشته باشم وقتی نمیتونم پیاده سازی کنم تو سایت به چه درد میخوره؟ امثال تو به درد میخورن.

و اینکه بیولوژی و رشته هایی شبیه این تا جایی که میدونم و در اخبار شنیدم الان در کل جهان و بخصوص کشورهای پیشرو بسیار پیشرونده و جزو دانش های خاصه. شاید نسل های بعدی با وجود رشته شما و تلفیقش با دانش های پیشرونده دیگه زندگیشون متحول بشه... و همیشه تحسینت کردم.

خیلی مهربون و صمیمانه شد فکر کنم... امممم برو نبینمت، آدامس بادکنکی صورتی! با اون گربه هات!

پ.ن: کلا "علی" ها افراد شاخی هستن...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!