من یه چیزی از طرف خودم بگم:دی چند وقته بهونه ش گیر نمیاد. الان گیر اومد. آپولین تو هم حق داری اگه توی مرور صفحات سایت مشکل داری ولی احتمالا مشکل از سرعت نت خودته. زنگ بزن پشتیبانیت. اگرم پارس داری بگو من درستش میکنم:دی
من مخالفم با برداشتن افکت هایی که دلوروس اضافه میکنه و میگه اینقدرم کم حجمه. اینا تم سایت و روحیه ما رو عوض میکنه. آیلین پیشنهاد خوبی داد، دلوروس لطفا یه افکت دیگه مثل بارون یا برگ یا چیز دیگه اضافه کن. حالت ایده عالشم اینه که وقت کنی و یه تم درست کنی که این افکت ها فقط روی اون باشن و بقیه که نمیخوان از یه تم معمولی استفاده کنن.
چون شخصیت پلید و منفوری داری مثل خودم میتونم ازت تشکر کنم! سانتور مانتور دیدی ندا بده قیمه و قرمه شون میکنیم!
کلا بساط برف بازی 20 کیلوبایت بود حجمش ! اندازه حجم آواتور یکی از شما بود. فلش بودن و امثال اون تصور کاذب بوده. توهم نزنید. فول سی اس اس بود با تکرار تصویر. به هر حال برداشته شد. برای تم هاگوارتز هم نذاشته بودمش بار دوم.
فلیت جان برفا هنوز هستن. البته من با بارش چیز در سایت مخالفتی ندارم. ولی اگه مزاحم بقیه س، این وزیر کودتاچی مشکلاتشون رو حل کنه. مخصوصا که مث خودش (!) ساحره هستن!!!
تمام مواردی که دلروس عزیز میگه کاملا درسته واقعا مدتی که سرنزدم همسایت خیلی تغییر کرده هم مشکلاتش کم شدن برای رفتن به آخرین پست درهر تاپیک باید روی آیکن آخرین پست زده بشه واگه روی خود تاپیک بزنید میره به آخرین پستی که قبلاازش خوندید
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain. Sunny, you smiled at me and really eased the pain. The dark days are gone, and the bright days are here, My sunny one shines so sincere. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet. Sunny, thank you for the love you brought my way. You gave to me your all and all. Now i feel ten feet tall. Sunny one so true, i love you.
Sunny, thank you for the truth you let me see. Sunny, thank you for the facts from a to c. My life was torn like a windblown sand, And the rock was formed when you held my hand. Sunny one so true, i love you.
مزاحمتون شدم که یه سوالی بپرسم حقیقتش... ما اینجا دوتا شکلک داریم که کدش یکیه. بعد کدو که بزنیم یکیشو نمایش میده دیگه. اون اولیه رو. فک میکنم این قضیه در اثر همون تطبیق کد های شکلک پست های گذشته بوده...
بعد اگه یکی خواست از اون دومی استفاده کنه چی میشه قضیه ش؟
این دو تا شکلک تقریبا یه معنی رو میدن... ولی فک کنم اگه کد اولی عوض بشه که از هر دوش بشه استفاده کرد و پستای قدیمی هم به هم نخوره بد نباشه.
البته همین جوریم کلا فک نمیکنم مشکلی باشه، فقط گفتم که گفته باشم، اگه یهو دیدین وقت زیاد اومد، یا مثلا دیدین به نظرتون نکته قابل توجهیه یه نگاهی بش بندازین.
این دوتا شکلک: و
مرسی که پستو خوندین!
پ.ن: آقا یه چیز دیگه... امکان اضافه شدن این شکلک ویبره() به چت باکس نیس؟