×
آنلاینها
36 کاربر(ها) آنلاین هستند (26 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
36
مهمانان
0
عضو
×
کارت قورباغه شکلاتی
کارت قورباغه شکلاتی
پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران
×
شبکه پرواز
به شبکه پرواز خوش آمدید! شومینهها و دودکشها را باز کنید...
آخرین گروهبندیها
هافلپاف
ریونکلاو
گریفیندور
اسلیترین
Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 14:58

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 14:37

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 14:29

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 13:26

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 13:19

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 13:02

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 12:46

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 12:40

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 10:25

Re: چرا در" ایران" هری پاتر.ارباب حلقه ها و........... نداریم؟؟؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 دی 1384 10:24

نمایش پروفایل
ویرایش پروفایل
آگاهیرسانیها
جغددانی
خروج
.این که ما توی ایران فردوسی رو نمی شناسیم به همون دلیلیه که ما کوروش کبیرو نمی شناسیم ,ابو علی سینا رو نمی شناسیم ,ما توی تاریخ ایران کم آدم حسابی نداریم!!!ما این جا عین خیالمونم نیست,ولی اون ور خودشونو برای سایروس(کوروش) تیکه پاره می کنن.چند نفرتون می دونستین که 7 آبان روز جهانی کوروشه؟یا چند نفرتون برای بزرگداشت فردوسی رفتین طوس؟عمرا براتون انقدر ارزش داشتن؟خوب نداشتن دیگه!!! وقتی شما با افسانه های ایران آشنا نیستین ,برای کسایی که اونارو به وجود آوردن ارزشی قائل نمی شین,خوب معلومه که رمان های ایرانی خلاصه می شن در یه سری ماجرای عاشقانه که هیچ کدومشون ارزش خوندن نداره ن!!مگه این که یکیشون واقعا به درد بخور باشه که تازه اونم جهانی نمی شه!اون وقت خارجیا میان سوژه های افسانه های ایرانی رو بر می دارن.ماهم می ریم یه کتاب یا فیلمو به عنوان اثری از خلاقیت یه نویسنده ی خارجی میخریم و بعد تازه می گیم:ااااااااا........ حال کردی؟از فلان شخصیت خوشت اومد؟ از فلان صحنه و دکور خوشت اومد؟(نمونه ش همین فیلم تروا که همین چند روز پیش از شبکه ی دو پخش شد.تمام لباس ها و میز و صندلی و ستون و پلکان و ....شون مثل تخت جمشید.عین گل لوتوس رو روی لباس هاشون گذاشته بوده ن.یا پلکان های قصر نقش برحسته ی تخت جمشید بود) خوب ما این چیزا رو نمی دونیم دیگه!!!!
(ببخشید پر حرفی کردم!!
)