جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

571 کاربر(ها) آنلاین هستند (419 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
568
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  291 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: دوشنبه 10 فروردین 1388 12:24
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب، برای اينكه يك شخص بتونه جاودانه ساز بسازه يايد روحش تاريك باشه يعنی دست به آدم كشی زده باشه. هوركراكس ها تكه های روح هايی هستند كه فرد پس از اقدام به قتل اونها رو ايجاد ميكنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: جمعه 16 آذر 1386 04:12
نمایش جزئیات
آفلاین
كورمك جان به نكته خوبي اشاره كردي. دمت جيز.
يك نكته هم من بگم : هر كشتني باعث تشكيل جاودانه ساز نمي شه. بلكه هر قتلي باعث جراحت و آسيب ديدگي روح ميشه. وقتي كه قلب خيلي پليد و شيطاني باشه ( منظورم اينه كه به خاطر منافع شخصي باشه يا اينكه كسي رو بكشي كه كاري باهات نداره ) روح دو پاره مي شه ولي الزاما نصف نميشه. روح كه ماده نيست. روح چيزي بالاتر و قويتر از ماده هستش كه با مقدار اندازه گيري نمي شه.

به نظر من هوركراكس اين طوريه :
بعد از يك قتل فجيع روح دو قسمت مي شه. طرف با يك ورد اون روح شده رو مي كنه تو يك جسم. بعد اون هوركراكس مثل ميخ يك تيكه از روح شخص رو به دنياي مادي ميخ مي كنه. به طوري كه اگه فرد كشته هم بشه باز هم روحش از حدود اين دنيا فراتر نمي ره چون يك تيكش هنوز به دنيا وصله. (البته من اگه جاي ولدمورت بودم فقط يك جاودانه ساز مي ساختم. همون رو هم ميكردم تو قوطي كنسرو مينداختمش ته دريا تا ديگه كسي پيداش نكنه )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
فرق ما با ديوانه ها تو اينه كه ديوونه ها در اقليت اند.
یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: جمعه 6 مهر 1386 16:24
نمایش جزئیات
آفلاین
روح های قبل از تقسیم اصلا با هم ارتباط ندارند و تنها اطلاعاتشان محدود به همون زمانی که از بدن ولدمورت جدا شدند !

چیزی که به نظرم آمد که شما روش خیلی تاکید میکنید اما اشتباه است اینه که شما میگین که روح درون دفترچه خاطرات ریدل از تمام چیزهای ولدمورت خبر داشته و حتی درد و رنج اون رو هم انگار کشیده در صورتی که چنین نیست !

اگر یادتون باشه خود تام ریدل در کتاب دوم هری پاتر گفتش که اون تمام این چیزها رو از جینی پرسیده و به عبارتی این جینی بوده که تمام این موضوع ها رو بهش اطلاع داده و در ضمن مسئله بعدی ای هم که اشتباه بودن نکته شما رو ثابت میکنه اینه که کلا ریدل به این دلیل میخواست هری پاتر رو ببینه تا بفهمه که هری پاتر چه قدرتی داشته که باعث سقوط خودش شده اما اگر یادتون باشه ولدمورت درون کتاب چهارم کلا به خوبی از این مسئله آگاه بودش !

به نظر من یه هورکراکس اینطوری ساخته میشه:
یه هوراکراکس میتونه روح رو به دو قسمت تقسیم کنه که فقط در صورتی امکان داره که روح آلوده شده باشه یعنی اینکه باید جادوگر دست به آدم کشی بزنه که بتونه یه هورکراکس رو بسازه(شخصی مثل ولدمورت از کشتن هراس نداره) بنابراین دست به قتل میزنه و روحش رو به دو قسمت تقسیم میکنه( در حالت معمولی) و اون رو توی چیزی باارزش پنهان میکنه و ...
حالا لردولدمورت دست به شش تا قتل زده پدر خودش، خانواده اش، پدر و مادر هری و تصیمیم داشته آخرین هورکراکس رو با کشتن هری بسازه که ناکام مونده! پس شخصی که میتونه هورکراکس رو بسازه باید انقدر پلید باشه که بتونه دست به کشتن یک انسان دیگه ببره و یک انسان معمولی نمیتونه!
و هورکراکس ها شامل تیکه های روحی میشن که فرد بعد از هر قتل انجام شده اونا رو ایجاد میکنه....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جی.کی.رولینگ از ابتدا همه چیز را می دانست...
او همه چیز را از ابتدا برنامه ریزی کرده بود...
رولینگ مثل یک افعی همه چی?
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: شنبه 23 تیر 1386 14:03
نمایش جزئیات
آفلاین
همون طور که بقیه دوستان هم گفتن در صورتی می شه یه جاودانه ساز ساخت که دست به عمل پلیدی چون کشتن بزنیم تا بتونیم خودمون رو از مرگ مصون کنیم ولی...

هر کشتنی موجب نمی شه که آدم بتونه جاودانه ساز درست کنه مثلا اسنیپ دامبلدوره کشت چون اولا پیمان ناگسستنی بسته بود ثانیا می خواست لرد سیاه رو به هدفش نزدیک کنه پس برای منافع خودش اونو نکشت در نتیجه نمی تونه یه جاودانه ساز بسازه

اما برعکس ولدمورت مثلا می خواست هری رو بکشه تا دیگه دشمنی نداشته باشه یا می خواست ریدل ها رو بکشه تا دیگه هیچ نشونی از مشنگ هایی که به اون مربوط می شن باقی نذاره و خودش اصیل جلوه بده!!! اون از کشتن هراسی نداره و تمام قتل هایی که انجام داده با هدف بوده در نتیجه موفق به ساخت هورکراکس شده...

و حالا در رابطه با اینکه یک جاودانه ساز چگونه عمل می کنه؟ وقتی فردی می میره اگه قبلا روح خودش رو تقسیم کرده باشه (هورکراکس) به هنگام مرگ دنبال اون از قسمت از روحش می ره و از مرگ رهایی پیدا می کنه (هر چند به گفته خود ولدمورت حتی از پست تریت روح ها هم پستره)

از طرفی با ایگور هم موافقم جاودانه ساز موجب نمی شه که فردی رو از پیری دور نگه داره.

نابودی جاودانه ساز کار سختی نیست البته به شرطی که مثل ولدمورت از اون همه شرایط برای نگه داری هورکراکس استفاده نکنه مثلا اگه فردی زیاد به اون جسمی که درش روح خودش رو خفی کرده توجه نشون نده نابودیش هم کار سختی نیست...

نمی دونم منظور خودم رو خوب بیان کردم یا نه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: شنبه 8 اردیبهشت 1386 23:23
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من یه جاودانه ساز روح رو در خودش حبس میکنه و نوعی دفاع یا دیواری به وسیله همون طلسم خارذج کننده روح به همون شیئ داده میشه که اگه اون وسیله دچار اسیب بشه اون جاودانه ساز هم نابود میشه.
اما یه سوال به ذهنم رسید و اونم اینه که اولین جاودانه ساز باید روح بیشتری درونش وجود داشته باشه.چون اولی به دو قسمت تقسیم میشه ولی دومی از یه دو قسمتی دیگه پس الان ولدمورت روحش خیلی کمتر از 7 قسمت هست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
گزیده ای از برداشتهایم...
جوانا کاتلین رولینگ،بعد از نوشتن کتاب هری پاتر و ?
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: شنبه 8 اردیبهشت 1386 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
جاودانه ساز ها در اصل زندان روح های افراد قربانی شده می باشند که جهت جاودانه کردن فرئ قربانی کننده و یا قاتل آن ها می باشد.
هر گاه روح از فرد روح از فرد قربانی کننده جدا شود به طور خودکار روح ها و قدرت آنها به فرد قاتل روان می شوند و باعث شیطانی شدن فرد مذکور می شوند.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: چهارشنبه 8 فروردین 1386 01:10
نمایش جزئیات
آفلاین
من اینجا توضیحی رو که کامله به نظر خودم میدم
به نظر من یه هورکراکس اینطوری ساخته میشه:
یه هوراکراکس میتونه روح رو به دو قسمت تقسیم کنه که فقط در صورتی امکان داره که روح آلوده شده باشه یعنی اینکه باید جادوگر دست به آدم کشی بزنه که بتونه یه هورکراکس رو بسازه(شخصی مثل ولدمورت از کشتن هراس نداره) بنابراین دست به قتل میزنه و روحش رو به دو قسمت تقسیم میکنه( در حالت معمولی) و اون رو توی چیزی باارزش پنهان میکنه و ...
حالا لردولدمورت دست به شش تا قتل زده پدر خودش، خانواده اش، پدر و مادر هری و تصیمیم داشته آخرین هورکراکس رو با کشتن هری بسازه که ناکام مونده! پس شخصی که میتونه هورکراکس رو بسازه باید انقدر پلید باشه که بتونه دست به کشتن یک انسان دیگه ببره و یک انسان معمولی نمیتونه!
و هورکراکس ها شامل تیکه های روحی میشن که فرد بعد از هر قتل انجام شده اونا رو ایجاد میکنه....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: یکشنبه 10 دی 1385 23:12
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت همه دوستان
خب اول از همه بگم که چون نمی تونم تک تک به مسایل جواب بدم من میام جواب سوال اصلی "یک هورکراکس چطور عمل می کنه؟" رو بدم. ولی خب چون بحثش پیش اومده به اینکه "چطور یه هورکراکس ساخته و نابود میشه؟" هم جواب بدم. ولی قبل از هر چیزی یه نکته رو بگم:
1- وقتی در مورد هورکراکس و مسایل مربوط به اون صحبت می کنیم باید بگیم "یه هورکراکس" یا "هورکراکس های ولدی" چون اولا ولدی اولین نفریه که بیش از یه هورکراکس داره و دوما ولدی قصد راسخی داشت که روحش هفت تیکه بشه. به نظر من باید با در نظر گرفتن اینکه هفت عدد قدرتمندیه (کاری به وافعیت ندارم در کتاب) برای یه روح هفت تکه خاصیت های جدایی در نظر بگیریم.
2- ساخت یه هورکراکس: باید یه تیکه از روح رو جدا کرد و اونو در یه وسیله نگهداری کرد. برای جدا کردن روح باید بعد از مرتکب شدن قتل از ورد به خصوصی استفاده کرد. توجه کنید که خود عمل قتل روح رو تکه نمی کنه بلکه روح رو برای تکه شدن آماده می کنه (احتمالا با تضعیف کردنش) و همچنین ممکنه نیازی نباشه برای ساخت بیش از یه هورکراکس چند تا قتل انجام بدی و فقط چند بار خوندن ورد کافی باشه (شاید) یا اینکه اگه اینکارو (تکه کردن بیش از یک بار) بعد از یه قتل انجام بدی راحت تر باشه.
3- نابود کردن یه هورکراکس: برای اینکار باید محافظ اون یعنی کالبدی (چه بی جان چه جاندار) که هورکراکس در اون ذخیره شده نابود بشه. همون طور که با از بین رفتن دفترچه شبح تام ریدل نابود شد. ولی نمی دونم بعد از نابود شدن هورکراکس روح ذخیره شده الف) نابود میشه ب) به روح اصلی ملحق میشه ج) بیا بریم دشت ... می خونه د) موارد دیگه که به ذهن من نمی رسه . ولی در کل در کتاب طبق رفتار و گفتار دامبلدور نابود کردن کالبد هورکراکس کافیه
خب حالا موضوع اصلی: هورکراکس چطور کار می کنه؟
4- ببینید باید در نظر بگیریم که هورکراکس مخلوق رولینگه و برای حدس زدن طرز کارش باید از ایده هایی که رولینگ بهمون میده کمک بگیریم. اسلاگی به تام ریدل میگه که فرد برای جلوگیری از مرگش روحشو تکه میکنه و یه تکه از اونو در یه کالبد نگه داری می کنه. خب می دونیم که ارتباط این تکه محبوس با تکه اصلی قطع میشه چون برخلاف گفته بعضی از دوستان تام ریدل دفترچه اطلاعی از وقایع نداشت و هرچی می دونست از جینی شنیده بود و همچنین ولدمورت از نابود شدن هورکراکس هاش خبر دار نمیشه (که البته به نظر من علت این بی جان بودن هورکراکس هاس اگه دلایلو خواستید بگید بعدا بنویسم) بنابراین "یه هورکراکس" بعد از مرگ صاحبش مانع از خروج روح اون از دنیا میشه (همون طور که روح ولدمورت موند و اسلاگهورن اشاره کرد دارای یه زندگی پست میشه که مرگ بهتر از اونه) حالا چرا مانع از خروجش میشه رو نمی دونم احتمالا چون یه روح برای خروج از دنیا و رفتن به دنیای دیگه باید کامل باشه. بنابراین "یه هورکراکس" فقط مانع از خروج روح صاحبش از دنیا میشه تا اون دوباره جسمی برای خودش بدست بیاره. ولی یه چیزی این وسط هست که می خوام اشاره کنم این کاریه که یه هورکراکس انجام میده (شایدم فقط تکه شدن روح باعث این اتفاق میشه) ولی روحی که در هورکراکسه چی؟ اون یه روح کاملا زنده با عقل و دانش و توانایی جادویی و ... کامله! بنابراین روح بلافاصله کالبد جدیدشو در اختیار میگیره و همون قد توانایی داره که کالبد جدیدش داره. دفترچه وقتی دست مالفوی ها بود هیچ کاری نکرد چون اونها ازش استفاده نمی کرده ولی وقتی جینی ازش استفاده کرد روی جینی اثر گذاشت و کم کم تسخیرش کرد. بنابراین نقشه و برنامه ریزی در کار نیست و احتمالا اگه کسی از جام هافلپاف برای نوشیدن استفاده کنه کم کم توسط روح درونش تسخیر میشه و همین طور اگه کسی اویز اسلایترین رو گردنش بندازه یا اون انگشتر رو دستش کنه و ... بنابراین اگه دفترچه پیروز میشد و جسمش کامل میشد دو تا ولدمورت داشتیم یعنی یه ولدمورت شبح شده و یه تام ریدل که هنوز ولدمورت نشده داشتیم. اما میرسیم سر موضوع دوم که ولدمورت می خواد روحشو هفت تکه کنه (شش تا هورکراکس بسازه) به نظر من ولدمورت معتقده که اگه روحشو هفت تکه بشه قدرتی بیش از قدرت یه هورکراکس عادی در اختیارش قرار می گیره (مثلا در صورت مردن جسمش از جسمش بیرون کشیده نشده یا اگه کشیده شد قدرتی بیش از اون شبح قبلی داشته باشه)
ولی نکته ای که اینجاست در صورت اینکگه ولدمورت یه بار بمیره هورکراکس ها هیچ آسیبی نمی بینن (چون اونجا نیستن و ارتباطی با اون تکه از روح که اونجاست ندارن) و دلیل واضحی هم وجود داره: ولدمورتی که در کتاب چهار برگشت همون ولدمورتی بود که به هری حمله کرد و خورد شد با همون حافظه و تجربیات.
5- چرا ولدمورت می خواد به هورکراکس هاش سر بزنه؟ خب یکی از مهم ترین دلایل همون دلیل دوستمونه که گفت به طور غریظی می خواد نسبت به اونا تسلط داشته باشه و این قدرت داشته باشه که اگه خواست تصمیمشو عوض کنه (مثلا جای یکی از اونا رو عوض کنه) این قدرتو داشته باشه. نکته بعدی اینه که ولدمورت اولین نفریه که بیش از یه هورکراکس داره هنوز نمی دونه بیش از یه هورکراکس چقدر برای اون سود داره و هنوز درست طرز کار اونا رو نمی دونه. نکته بعد هم اینه که ممکنه ولدمورت مثل شما فکر میکرده. مثلا انتظار داشته بعد از مرگش روحی که شکست می خوره نابود شه و لازم باشه که فردی با استفاده از هورکراکسش (مثل جینی) دوباره به اون قدرت بده حتی ممکنه خودش به ر.ا.ب یه سرنخ هایی راجع به اون هورکراکس داده باشه مثل همین که دفترچه رو به لوسیوس داد. توجه کنید که هردوشون هم از اصیل زاده ها بودن (با فرض ریگولاس بودن ر.ا.ب) و از نظر ولدمورت میزبان خوبی برای روحش بودن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: یکشنبه 10 دی 1385 00:36
نمایش جزئیات
آفلاین
ببینید دوستان . اینکه اسنیپ دامبلدور رو کشت دلیل نمیشه روحش تقسیم بشه . برای ساختن یک جاودانه ساز باید کسی رو (هر کسی میتونه باشه) به قصد نفع خودتون و برای ساختن جاودانه ساز بکشیدش . مودی هیچ کسی رو به خاطر نفع خودش نکشت ، اون برای سفیدی مبارزه میکنه . نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: یک جاودانه ساز چطور عمل می کنه؟!( جاودانه ساز: یک ابهام عمدی؟!)
ارسال شده در: شنبه 9 دی 1385 19:33
نمایش جزئیات
آفلاین
طریقه ساختن جاودانه ساز :

به نظر من ساختن جاودانه ساز چند شرط داره :

اول اینکه شخص قبل از ساختن یک جاودانه ساز باید یک آدم رو به ازاش بکشه و اگر بخواد تعداد جاودانه سازهاش رو افزایش بده باید کسان دیگری رو بکشه !

دوم اینکه کسی که دارای شرایط بالا می باشد باید جادوهای پیچیده ای رو بلد باشه تا بتونه جاودانه ساز رو بسازه که در مورد چگونگیه این جادو ها نظر خاصی ندارم ! بهتره از خود ولدی بپرسین ...

البته این نکته رم بگم که از هر چیزی رو میشه تبدیل به جاودانه ساز کرد ولی کسی که برای خودش جاودانه ساز میسازد به طور غریزی دوست دارد که چیزهای با ارزش رو تبدیل به جاودانه ساز کند که نمونش هم در کتاب هست

کاربرد جاودانه ساز :

به نظر من جاودانه ساز هیچ قدرت خاصی ندارد بلکه فقط روح را در خودش نگه میدارد و در نتیجه تا زمانی که روح درون جاودانه ساز سالم باشد آن شخص نیز زنده میماند ! مگر اینکه روح درون جاودانه ساز نیز از بین برود

البته من خودم بر این اعتقادم که جاودانه ساز مانع پیر نشدن نمیشود بلکه فقط از مردن جلوگیری میکند ! دلیلشم به نظرم مشخصه !!! چون که تقسیم روح هیچ ربطی به پیر شدن نداره ! اون شخص پیر میشه ولی چون که روحش تقسیم شده حتی اگرم جسمش رو از دست بده بازم نمیمیره ! و از روش ولدی دوباره میتونه به جسمش برگرده ! مرگ اینکه جاودانه ساز از بین بره که این دیگه یک مسئله جداست

گذشته از این حرفها به نظر من جاودانه ساز قدرت جادویی دیگری هم ندارد ! اون دفترچه خاطرات ریدل هم که یکی از دوستان اشاره کردن باید بگم که توی کتاب دوم تام گفتش که :
_ من یک قسمت از خاطراتم رو به درون این دفترچه منتقل کردم !
پس احتمالا علت اینکه دفترچه فکر میکرده بدون شک همین بده !البته نا گفته نماند که من در مورد این جمله یک نظریه دارم که اصلا ربطی به این قضیه نداره ولی خب بعضی موقع ها آدم مجبور میشه برای توضیح دادن کمی وارد این قضایا بشه

به نظر من رولینگ وقتی کتاب دوم رو مینوشت هنوز ایده جاودانه سازها به ذهنش نرسیده بود برای همین یکم این قسمت کتاب با بقیه قسمتها نا هماهنگه به اندازه کافیم دلیل برای اثبات حرفم دارم ولی چون که اینجا جاش نیست اجازه بدین بی خیالش بشم

طریقه نابودی :

به نظر من ما برای اینکه بخوایم یک جاودانه ساز رو نابود کنیم فقط کافی است که اون جسمی که تبدیل به جاودانه ساز شده است رو نابود کنیم ! حالا از چه روشی باشه و این چیزا فرقی نمیکنه ! وقتی که جسم نابود بشه جاودانه ساز هم نابود میشه ! مانند دفترچه خاطرات ریدل

خب اینم نظر من ! راستش من نکته مبهمی توی این تاپیک پیدا نکردم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین