جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
32
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: پنجشنبه 1 شهریور 1386 07:58
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اگر اعتراضي وجود داره لطفآ در تاپيك ناظرين اعلام كنيد. و جو سازي نكنيد لطفآ.
هرچند هميشه پشت سر هر باخت اعتراض هم بوده از طرف بازنده، مخصوصآ اگر بلند پرواز هم باشه اون تيم!

به هر صورت هيچ نيازي نبوده براي تيمي كه هنوز هم از طرف اعضاش ماهيتش معلوم نيست، طرفداري بشه و مطمئن باشيد داورها هميشه سعيشون اينه كه كاملآ منصفانه عمل كنن.


توی چشمای من نگاه کن...
ساکت.هیچی نمیخوام بشنوم.نگاه کن بت میگم
گفتم حرف نزن.هیچی نمیخوام بشنوم.
حرف نزن



این بازیکنای تیم ما رو ببین
نقل قول:
من به دلایل خاصی که گفتم خدمتتون از تیم چیورون استعفا میدم ... در کل در این لیگ شرکت نمیکنم ... امیدوارم بتونم خودمو به لیگ های بعدی برسونم ...

عزیز من.شما توی تیم اجاس بودی.چیورون چیه؟(شاید پس از اجاس،قرار داد بسته بودی)


نقل قول:
مهاجمان:كالين كريوي،هری اسلاگهورن،اسموت!

هریپ،اون هیکلته.
خِفّت تا چقدر؟هری خودتی.بزنم شل و پلت کنم؟


ااول باید بگم که روی ویرایش زیر رول،خیلی حساسم.گند میزنه به هیکل نویسنده رول(البته در مورد ویرایش هایی که نقد هستند،شاید بشه چشم پوشی کرد).

لودو جان اصلا قصد این شکلی اعتراض کردن نداشتم.یعنی قصد نداشتم ادامه بدم و اون پست رو هم برای همین ،به صورت رول زدم که ادامه پیدا نکنه.


ولی مسخره ترین نتیجه ی ممکن اینه که دو تا تیم مساوی بشن.عجیبا غریبا...
برای اجاس خیلی سخته که دوباره مساوی بگیره.یه بار پرفسور بینز عزیز که به قول البوس جان:برای کوییدیچ زحمت کشیده،با استفاده از بند "پ" مساوی اعلام کرد و جام رو از دستمون گرفت و نصفش کرد.
اینبار هم که البوس عزیز داره دقیقا قدم بر جا پاهای کم رنگ بینز میذاره..
باب کجای قوانین گفتید که در بازی ها مساوی هم داریم؟
اون از نیم فصلتون که زدید زیر تمام حرف هایی که پیشتر گفته بودید.اینم از این نتیجه ی مساوی.
باز هم میگم.اگر خواستید،میتونید به چند نفر که اثبات کرده اند حق کسی را در قضاوت ضایع نمیکنند(مثل هدویگ،مثل رودولف،مثل لیلی،لارتن،کالین و ... ) بگید که بیان و به صورت تیمی نظرشون رو بدن و فقط بگن که بردن حق کی بوده(بدون امتیاز بندی و ...)

البته لودو جان،من نمیگم شما و دنیس عزیز زحمت نکشیدید.ولی توی کوییدیچ زحمته مهم نیست.سوژه مهمه و اینکه اگر نوشته ها طنزه،باید بخندونه و هر نوشته ای که بیشتر بخندونه،برتره.همچنین اگر نوشته ها هم ظنز و هم جدیست،باید در کنار طنزی که میخندونه،فضا سازی و دیالوگ های غیر طنز هم داشته باشه.
با اینکه حالم از ویرایش شدن رول هایم به هم میخوره،خیلی کوچیکتم...من کاپیتان تیمم و در این جور مواقع وظیفه دارم از زحمت ها و نوشته های بازیکنان تیمم دفاع کنم مخصوصا وقتی احساس کنم حقشون ضایع شده.


من هم همچون شما به اين نتيجه اعتراض دارم چرا كه به نظر بنده حق آرماديلو برد بوده! پس اگر سكوت كرده ام به خاطر اينه كه ديگه كاپيتان اين تيم نيستم. پس دليل نميشه كه چون بازيكنان آرماديلو ساكت نشستن حق با شما باشه!

در پست هاي طنز قطعآ مهمترين ملاك خنداندن است و شكي هم نيست! البته پستهاي آجاس من يكي رو كه نخوندوند! منتهي اين بازي داور داشته و خود داور بهتر از همه ميتونه قضاوت كنه.

اسم شما هم در ليست تصحيح شد؛ اين "هري" رو خودتون تو ليست نوشتيد و عينآ كپي پيست شده! (فكر كنم ايگور نوشته بود!)

جدايي استرجس از آجاس با موافقت معاون شما ايگور كاركاروف صورت گرفته و به چيورون منتقل شده بود.

ممنون از لطفت؛

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1386/6/2 14:48:24
[url=http://www.jadoogaran.org/modules/article/view.article.php/2115/c29]هری پاتر و شاهنامه(به دست آمده ا�
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 31 مرداد 1386 22:14
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام دوست

با سلام

من به دلایل خاصی که گفتم خدمتتون از تیم چیورون استعفا میدم ... در کل در این لیگ شرکت نمیکنم ... امیدوارم بتونم خودمو به لیگ های بعدی برسونم ...

با تشکر
استرجس پادمور


فصل نقل و انتقالات به پايان رسيده و استعفاي شما به مسئولين كوييديچ ارتباطي پيدا نخواهد كرد.
شما ميتوني براي تيم پست نزدي..

اميدواريم در ليگهاي آينده شاهد حضور شما كه يكي از بازيكنان بسيار خوب اين رشته ورزشي هستيد باشيم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1386/6/2 14:48:13
عشق یعنی وقتی که دستتو میگیرم مطمئنم باشم که از خوشی میمیرم !!!!!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 31 مرداد 1386 22:02
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت ناظرين محترم و داور هاي گرامي و دست اندكاران !

خب ما بعد از كلي جلسه در بين اعضاي جديد تيم،دو شخصيت مجازي پر سوژه يافتيم!

تركيب تيم:

دروازبان:مرلین کبیر
مدافعان:گراپ،نجيني
مهاجمان:كالين كريوي،هری اسلاگهورن،اسموت!
جستجو گر:ایگور کارکاروف

بقيه فعاليت هاي مالي،جمع و ضرب و تقسيم و اين كار ها هم بر عهده شما.
با تشكر به خاطر مهلتي كه به تيم ما داديد!

تغییر انجام شد ایگور عزیز،موفق باشی.با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/31 22:58:32
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 31 مرداد 1386 17:25
نمایش جزئیات
آفلاین
لودوی عزیز سلام ، من قصد نداشتم که شما تهمت بزنم که از یک تیم حمایت می کنی . من نظر شخصی خودم رو گفتم و حالا که به قول شما این نظر "برداشتهاي شخصي" بوده من اعتراضی ندارم .
" مثل اين كه توهين كردن بي دليل براي شما يك عادت شده؟؟ "
در مورد این خط باید بگم که من به شما قصد توهین نداشتم و کسی هم توهین بی دلیل نکردم که " عادت من بشه " شما چند مورد از " توهینهای بی دلیل " من رو بهم نشون بده تا اصلاحشون کنم .
اون خطی که خودت نوشتی یادت نره : " چقدر خوبه آدم يه خورده فكر كنه، بعد حرف بزنه. "


سلام جوزف عزيز.

خوشحالم كه منطقي برخورد ميكني با موضوع و منظور من رو متوجه شدي.


براي شما و تمام تيم هاي حاضر در مسابقات آرزوي موفقيت دارم..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1386/5/31 19:11:43
[
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 31 مرداد 1386 02:22
نمایش جزئیات
آفلاین
به جوزف ورانسكي:

اول از همه بايد اين رو بگم كه دوست عزيز شما تمام صحبت هاي من رو اشتباه متوجه شدي و بهتر بخوام بگم اين كه با نظر و ديد شخصي ِ خودت اونها رو نقد كردي!
لازم ميبينم كه يه بار ديگه اونا رو درست بخوني!!

اما من خيلي سريع براساس همون چيزايي كه نوشتي پاسخ ميدم كه كمي روشن شي! (ديگه نقل قول نكردم.)


1. كسي با سوژه ي شما نا عادلانه برخورد نكرده! و اين صحبت ها نبوده.

2.درسته؛ من هم به خاطر اين كه سوژه ي كلي نداشتن ازشون امتيازي رو كم كردم حتمآ. تيم شما سوژه ي يكساني داشت از اول تا آخر، من اونجا ننوشتم كه اين خوبه يا بده! ولي بايد بگم كه اين مهم نيست، بلكه مهم نحوه ي پرورش سوژه هست بردار من!
اكثر تيمها سوژه هاي جالبي دارن؛ ولي اون تيمي بيشتر امتياز ميگيره كه سوژه رو بهتر پرورش بده! بهتر بيان كنه و قشنگتر بنويسه!

3. نكات ضعف شما در هماهنگي رو نوشتم! ولي اين درست نيست كه بياي بگي به ريش سفيدان اينقدر دادي، به ما اينقدر... چرا به ما كم دادي!!!
دوست گرامي اين كه شما در سايت يا وبلاگ يا هرجاي ديگه هماهنگ ميشيد خيلي خوبه. ولي به من چه مربوط ميشه؟! من فقط پستهاي شما رو داوري ميكنم.
ولي اگر در سايتي يا وبلاگي هماهنگ ميشيد، بايد بگم كه خيلي ضعيف اين كار رو انجام ميديد! نمونش پست چند خطي ويولت (پشت سوم شما) و يا پايان سراسيمه و يا استفاده ي ناموزون از شكلك ها و همينطور موارد بسيار ديگه كه الان درست يادم نمونده و هيچ لزومي هم نميبينم كه يكي يكي براي شما ذكر كنم!

4. من جايي ننوشتم كه ريش سفيدان پاراگراف بنديش خوب بود! يا حتي جايي ننوشتم كه شما فقط به خاطر پاراگراف بندي 21 گرفتي!
اما اين رو بايد بگم كه، بله اين چيزها اهميت داره!
مگر نه كسي كه مياد خيلي خوب و زيبا با ظاهري آراسته پستش رو مينويسه با كسي كه ساده ترين نكات نگارشي رو رعايت نميكنه فرقش چيه؟
اونجايي كه چندين خط پشت سر هم نوشته ميشه كه بايد حداقل در سه پاراگراف جدا نوشته بشه! نه تنها باعث چشم درد خواننده ميشه؛ بلكه مفهوم رو هم به خوبي منتقل نميكنه...
آيا اگر اين مطلب رو به هيچ وجه لحاظ نكنيم، شما حق ضايع شده از اون كسي كه با دقت نگارش ميكنه پستش رو و بعد ارسال ميكنه، گردن ميگيري؟؟؟
درسته كه سايت روله، ولي شما داري فارسي مينويسي. پس بهتره براي اين كه خواننده بتونه پست شما رو راحت بخونه و مهمتر از اون راحت بفهمه، يه سري موارد خيلي جزئي رو رعايت كني!
در همين سايت پاراگراف بندي هاي خيلي خوبي از خيلي از اعضا ميتوني ببني و به بعضي اعضاي تيمت اين نكته رو آموزش بدي.
نگارش در هر نوشته اي لازمه و در بهتر خوانده شدن و دَرك درست نوشته خيلي خيلي خيلي تاثير داره!
نميدونم سنت چقدره ولي فكر ميكنم دبستان رو رد كردي كه ميتوني بنويسي! بايد بگم كه اگر دقت كني در دبستان هم كه دارن ديكته ميگن خانم معلم وسط حرفاش ميگه: "ويرگول" يا "نقطه" يا "دونقطه" يا همين چيزي كه شما گفتي: "نقطه سر خط" !
البته من هم انتظار خيلي بالا ندارم! بلكه فقط در حد قابل قبول كه پست خوب خونده بشه مد نظر هست و گفتم كه امتيازش هم خيلي زياد نيست ولي هيچ هم نيست و قطعآ پستي رو كه بهتر خونده بشه امتياز بيشتري خواهد گرفت!

5. مورد پنج رو كه خوندم خندم گرفت!
بايد بگم برادر من شما اصلآ متوجه هيچ يك از صحبت هاي من نشدي! من ميدونم شكلك چيه! ولي باز هم از اين كه براي من توضيح دادي ممنونم!!!
منظور از اون صحبت، اگر دقت كني، مربوط به "هماهنگي و يكدست بودن پستها" بود. يكم فكر كني ميفهمي... منظور يكدستي در استفاده از شكلك هست دوست عزيز.

6. باز هم شما متوجه نيستي! دوست عزيز باز هم به هماهنگي و يكدستي پستها برميگرده اين مطلب و اين چيزي كه شما گفتي رو من خيلي خوب ميدونم. ولي هيچ ارتباطي به پستهاي شما نداره!
مثل اين كه شما اينطوري نميفهمي؛ بزار مثال بزنم:
بازيكن 1 مينويسه:
جوزف به سرعت ميدود و ميگويد: بچه ها بهتره بريم...
بازيكن 2 همين جمله رو مينويسه:
جوزف به سرعت ميدوه و ميگه: بچه ها بهتره بريم....
اين يعني عدم هماهنگي! هماهنگي صرفآ سايت زدن نيست! هماهنگي يعني در همه زمينه يكدست باشيد! ميزان استفاده از شكلك (ميزان؛ ميزان؛ نحوه ي استفاده يه چيز ديگس!) نحوه ي نگارش، نحوه ي بيان و سبك نوشتن و.... همه و همه در هماهنگي تاثير داره و نه فقط اين كه جوزف از شروع مسابقه تا گل سوم رو بنويسه... ريموس از زمين خوردن فلاني تا آواز خوندن فلاني رو بنويسه و اين چيزا!!!
نيازي نميبينم توضيح بيشتري بدم. بهتره رو اون چيزهايي كه من در داوري شما نوشتم كمي فكر كني. چرا كه اونها فقط وفقط براي راهنمايي هرچه بيشتر تيم شما نوشته شده.

7. به همون ميزاني كه پرداخته شده امتياز كسب كردن.

8. اين مطلب رو داور تشخيص ميده.

9. بلاتر توضيح دادم.
اما اين رو هم بگم كه ملاك تشخيص ما فقط و فقط پستهايي ست كه در استاديوم محل مسابقه زده شده. ممكنه شما خيلي كارها كرده باشي... ولي در پست ها اونطور نمود كرده بود.
پس برو رو نقاط ضعف تيمت كار كن براي مسابقات بعد!

10. شما از كجا فهميدي كه براي تيم شما موجب كسر امتياز شده؟ از كجا فهميدي براي ريش سفيدان نشده؟ اگر جايي اينها رو نوشتم حتمآ بگو!

11. مگه من گفتم از اول تا آخر داشتيد بندري ميزديد؟ مگر من گفتم به سوژه نپرداختيد؟ مگر من گفتم پرداختن به حاشيه بده؟؟؟ مگر من گفتم خوبه؟؟؟ ببينم اصلآ منظور من رو فهميدي؟؟؟ يه بار ديگه بخون چي نوشتم! منظور كلي پرداخت ضعيف به سوژه بوده برادر...
واقعآ متاسفم كه جمله ها رو با ديدگاه شخصيتون ميبينيد. اول جمله اي كه نوشته شده رو درست متوجه بشيد بعد بيايد اينجا هزار تا بند رديف كنيد!
در ضمن داورها چندين بار تمام پستها رو ميخونن. اينجوري نيست كه با يه بار خوندن از سر باز كنيم موضوع رو. پس نگران نباش، هيچ چيزي از ديد جا نميمونه.

12. بالاتر توضيح دادم.

13. تعداد خط ها به فشرده و درهم بودن چه ارتباطي داره آخه؟؟؟
چقدر خوبه آدم يه خورده فكر كنه، بعد حرف بزنه.

-----------
نقل قول:
من تجربه هایی رو درباره اعتراض به داوری بازی ها داشتم و میدونم که موثر واقع نمیشه و بهانه ای جور می کنن و داوری خودشون رو درست جلوه میدن . ولی چیزی که در پست داوری مشهوده حمایت از تیم ریش سفیدان و دنبال بهانه گشتن برای انتقاد از تیم جومالیه که شاید اگر وقت بود بلند بودن ناخنها و موهای بازیکنان هم ضمیمه اش میشد !

چه دليلي داره كه من از يك تيم حمايت كنم؟ يا از يك تيم بي مورد انتقاد كنم؟!
حتمآ براي گفته ي خودتون يك مدرك معتبر بيار! در غير اين صورت خيلي كار وقيحانه ايه كه بي دليل به كسي توهين كنيم! مثل اين كه توهين كردن بي دليل براي شما يك عادت شده؟؟

بهتره ديدگاهت رو عوض كني. به نظرات همه احترام گذاشته ميشه. ولي سعي كنيد كه مغرضانه عمل نكنيد!

نقل قول:
خواهشمندم رسیدگی کنید و داوران مطلوب تری رو برای داوری کوییدیچ دو تیم انتخاب کنید . در واقع بعضی داور ها به دنبال این هستند که یک تیم جوان و نو ظهور رو از هر طرف مورد ضربه های بی پایان خودشون قرار بدن و اگر حتی تیم قدیمی تر ضعیف بازی کرده باشه باز هم از اون تیم حمایت میشه .

باز هم تكرار ميكنم، حتمآ دليل بيار كه چرا من بايد يك تيم نوظهور (!) رو مورد ضربه هاي بي پايان (!!!!) خودم قرار بدم؟!
اگر اينطور بود تيم چيورون هم بايد فجيع تر ميباخت، چون نوظهور تره! تيم مقابلش هم از ريش سفيدان با سابقه تره كه باخت! حرفت كاملآ غير منطقيه! هيچ وقت به خودت اجازه نده كه هر چيزي رو براي توجيح باخت تيمت بيان كني! اينطوري زحمت تيمت هم زير سوال ميره.

اين مطلب رو تو مطمئن باش كه حداقل من به سابقه و اسامي اعضاي تيمها هيچ كاري ندارم موقع داوري.
نه شما بلكه تمام اعضاي حاضر در كوييديچ لازمه اين نكته رو بدونن.

سعي كن منصفتر باشي و يه خورده به دور و برت نگاه كني بعد الكي كلمات رو پشت سر هم قرار بدي!
اون هم چرا؟! چون تيمت باخته! خيلي بده كه آدم تيمش ببازه بياد همه چيز رو زير سول ببره!
ناظرين اين انجمن رو مديران انجمن تعيين كردند و فكر ميكنم كه خيلي بهتر از شما تشخيص بدن اين موضوع رو!

در كل در نكاتي كه شما ذكر كردي هيچ نكته ي مثبتي نديدم و اكثر اونها رو به صورتي كه دوست داشتي واسه خودت تفسير كردي...


در آخر هم اين مطلب رو بگم كه ناظرين اين انجمن بيكار نيستند كه پاسخ "برداشتهاي شخصي" شما از نوشته ها رو بدن!
لطفآ اول كمي فكر كنيد! نه اين كه هروقت تيمم باخت بيام اعتراض و به هر نحوي شده داور رو زير سوال ببرم! يكي دو مورد رو خيلي الكي به بنده نسبت داده بودي كه جدآ خودم رو كنترل كردم و چيزي نگفتم! سعي كن منطقي تر قضاوت كني!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 31 مرداد 1386 02:00
نمایش جزئیات
آفلاین
اول از همه بايد اين رو بگم كه دوست عزيز شما تمام صحبت هاي من رو اشتباه متوجه شدي و بهتر بخوام بگم اين كه با نظر و ديد شخصي ِ خودت اونها رو نقد كردي!
لازم ميبينم كه يه بار ديگه اونا رو درست بخوني!!

اما من خيلي سريع براساس همون چيزايي كه نوشتي پاسخ ميدم كه كمي روشن شي! (ديگه نقل قول نكردم.)


1. كسي با سوژه ي شما نا عادلانه برخورد نكرده! و اين صحبت ها نبوده.

2.درسته؛ من هم به خاطر اين كه سوژه ي كلي نداشتن ازشون امتيازي رو كم كردم حتمآ. تيم شما سوژه ي يكساني داشت از اول تا آخر، من اونجا ننوشتم كه اين خوبه يا بده! ولي بايد بگم كه اين مهم نيست، بلكه مهم نحوه ي پرورش سوژه هست بردار من!
اكثر تيمها سوژه هاي جالبي دارن؛ ولي اون تيمي بيشتر امتياز ميگيره كه سوژه رو بهتر پرورش بده! بهتر بيان كنه و قشنگتر بنويسه!

3. نكات ضعف شما در هماهنگي رو نوشتم! ولي اين درست نيست كه بياي بگي به ريش سفيدان اينقدر دادي، به ما اينقدر... چرا به ما كم دادي!!!
دوست گرامي اين كه شما در سايت يا وبلاگ يا هرجاي ديگه هماهنگ ميشيد خيلي خوبه. ولي به من چه مربوط ميشه؟! من فقط پستهاي شما رو داوري ميكنم.
ولي اگر در سايتي يا وبلاگي هماهنگ ميشيد، بايد بگم كه خيلي ضعيف اين كار رو انجام ميديد! نمونش پست چند خطي ويولت (پشت سوم شما) و يا پايان سراسيمه و يا استفاده ي ناموزون از شكلك ها و همينطور موارد بسيار ديگه كه الان درست يادم نمونده و هيچ لزومي هم نميبينم كه يكي يكي براي شما ذكر كنم!

4. من جايي ننوشتم كه ريش سفيدان پاراگراف بنديش خوب بود! يا حتي جايي ننوشتم كه شما فقط به خاطر پاراگراف بندي 21 گرفتي!
اما اين رو بايد بگم كه، بله اين چيزها اهميت داره!
مگر نه كسي كه مياد خيلي خوب و زيبا با ظاهري آراسته پستش رو مينويسه با كسي كه ساده ترين نكات نگارشي رو رعايت نميكنه فرقش چيه؟
اونجايي كه چندين خط پشت سر هم نوشته ميشه كه بايد حداقل در سه پاراگراف جدا نوشته بشه! نه تنها باعث چشم درد خواننده ميشه؛ بلكه مفهوم رو هم به خوبي منتقل نميكنه...
آيا اگر اين مطلب رو به هيچ وجه لحاظ نكنيم، شما حق ضايع شده از اون كسي كه با دقت نگارش ميكنه پستش رو و بعد ارسال ميكنه، گردن ميگيري؟؟؟
درسته كه سايت روله، ولي شما داري فارسي مينويسي. پس بهتره براي اين كه خواننده بتونه پست شما رو راحت بخونه و مهمتر از اون راحت بفهمه، يه سري موارد خيلي جزئي رو رعايت كني!
در همين سايت پاراگراف بندي هاي خيلي خوبي از خيلي از اعضا ميتوني ببني و به بعضي اعضاي تيمت اين نكته رو آموزش بدي.
نگارش در هر نوشته اي لازمه و در بهتر خوانده شدن و دَرك درست نوشته خيلي خيلي خيلي تاثير داره!
نميدونم سنت چقدره ولي فكر ميكنم دبستان رو رد كردي كه ميتوني بنويسي! بايد بگم كه اگر دقت كني در دبستان هم كه دارن ديكته ميگن خانم معلم وسط حرفاش ميگه: "ويرگول" يا "نقطه" يا "دونقطه" يا همين چيزي كه شما گفتي: "نقطه سر خط" !
البته من هم انتظار خيلي بالا ندارم! بلكه فقط در حد قابل قبول كه پست خوب خونده بشه مد نظر هست و گفتم كه امتيازش هم خيلي زياد نيست ولي هيچ هم نيست و قطعآ پستي رو كه بهتر خونده بشه امتياز بيشتري خواهد گرفت!

5. مورد پنج رو كه خوندم خندم گرفت!
بايد بگم برادر من شما اصلآ متوجه هيچ يك از صحبت هاي من نشدي! من ميدونم شكلك چيه! ولي باز هم از اين كه براي من توضيح دادي ممنونم!!!
منظور از اون صحبت، اگر دقت كني، مربوط به "هماهنگي و يكدست بودن پستها" بود. يكم فكر كني ميفهمي... منظور يكدستي در استفاده از شكلك هست دوست عزيز.

6. باز هم شما متوجه نيستي! دوست عزيز باز هم به هماهنگي و يكدستي پستها برميگرده اين مطلب و اين چيزي كه شما گفتي رو من خيلي خوب ميدونم. ولي هيچ ارتباطي به پستهاي شما نداره!
مثل اين كه شما اينطوري نميفهمي؛ بزار مثال بزنم:
بازيكن 1 مينويسه:
جوزف به سرعت ميدود و ميگويد: بچه ها بهتره بريم...
بازيكن 2 همين جمله رو مينويسه:
جوزف به سرعت ميدوه و ميگه: بچه ها بهتره بريم....
اين يعني عدم هماهنگي! هماهنگي صرفآ سايت زدن نيست! هماهنگي يعني در همه زمينه يكدست باشيد! ميزان استفاده از شكلك (ميزان؛ ميزان؛ نحوه ي استفاده يه چيز ديگس!) نحوه ي نگارش، نحوه ي بيان و سبك نوشتن و.... همه و همه در هماهنگي تاثير داره و نه فقط اين كه جوزف از شروع مسابقه تا گل سوم رو بنويسه... ريموس از زمين خوردن فلاني تا آواز خوندن فلاني رو بنويسه و اين چيزا!!!
نيازي نميبينم توضيح بيشتري بدم. بهتره رو اون چيزهايي كه من در داوري شما نوشتم كمي فكر كني. چرا كه اونها فقط وفقط براي راهنمايي هرچه بيشتر تيم شما نوشته شده.

7. به همون ميزاني كه پرداخته شده امتياز كسب كردن.

8. اين مطلب رو داور تشخيص ميده.

9. بلاتر توضيح دادم.
اما اين رو هم بگم كه ملاك تشخيص ما فقط و فقط پستهايي ست كه در استاديوم محل مسابقه زده شده. ممكنه شما خيلي كارها كرده باشي... ولي در پست ها اونطور نمود كرده بود.
پس برو رو نقاط ضعف تيمت كار كن براي مسابقات بعد!

10. شما از كجا فهميدي كه براي تيم شما موجب كسر امتياز شده؟ از كجا فهميدي براي ريش سفيدان نشده؟ اگر جايي اينها رو نوشتم حتمآ بگو!

11. مگه من گفتم از اول تا آخر داشتيد بندري ميزديد؟ مگر من گفتم به سوژه نپرداختيد؟ مگر من گفتم پرداختن به حاشيه بده؟؟؟ مگر من گفتم خوبه؟؟؟ ببينم اصلآ منظور من رو فهميدي؟؟؟ يه بار ديگه بخون چي نوشتم! منظور كلي پرداخت ضعيف به سوژه بوده برادر...
واقعآ متاسفم كه جمله ها رو با ديدگاه شخصيتون ميبينيد. اول جمله اي كه نوشته شده رو درست متوجه بشيد بعد بيايد اينجا هزار تا بند رديف كنيد!
در ضمن داورها چندين بار تمام پستها رو ميخونن. اينجوري نيست كه با يه بار خوندن از سر باز كنيم موضوع رو. پس نگران نباش، هيچ چيزي از ديد جا نميمونه.

12. بالاتر توضيح دادم.

13. تعداد خط ها به فشرده و درهم بودن چه ارتباطي داره آخه؟؟؟
چقدر خوبه آدم يه خورده فكر كنه، بعد حرف بزنه.

-----------
نقل قول:
من تجربه هایی رو درباره اعتراض به داوری بازی ها داشتم و میدونم که موثر واقع نمیشه و بهانه ای جور می کنن و داوری خودشون رو درست جلوه میدن . ولی چیزی که در پست داوری مشهوده حمایت از تیم ریش سفیدان و دنبال بهانه گشتن برای انتقاد از تیم جومالیه که شاید اگر وقت بود بلند بودن ناخنها و موهای بازیکنان هم ضمیمه اش میشد !

چه دليلي داره كه من از يك تيم حمايت كنم؟ يا از يك تيم بي مورد انتقاد كنم؟!
حتمآ براي گفته ي خودتون يك مدرك معتبر بيار! در غير اين صورت خيلي كار وقيحانه ايه كه بي دليل به كسي توهين كنيم! مثل اين كه توهين كردن بي دليل براي شما يك عادت شده؟؟

بهتره ديدگاهت رو عوض كني. به نظرات همه احترام گذاشته ميشه. ولي سعي كنيد كه مغرضانه عمل نكنيد!

نقل قول:
خواهشمندم رسیدگی کنید و داوران مطلوب تری رو برای داوری کوییدیچ دو تیم انتخاب کنید . در واقع بعضی داور ها به دنبال این هستند که یک تیم جوان و نو ظهور رو از هر طرف مورد ضربه های بی پایان خودشون قرار بدن و اگر حتی تیم قدیمی تر ضعیف بازی کرده باشه باز هم از اون تیم حمایت میشه .

باز هم تكرار ميكنم، حتمآ دليل بيار كه چرا من بايد يك تيم نوظهور (!) رو مورد ضربه هاي بي پايان (!!!!) خودم قرار بدم؟!
اگر اينطور بود تيم چيورون هم بايد فجيع تر ميباخت، چون نوظهور تره! تيم مقابلش هم از ريش سفيدان با سابقه تره كه باخت! حرفت كاملآ غير منطقيه! هيچ وقت به خودت اجازه نده كه هر چيزي رو براي توجيح باخت تيمت بيان كني! اينطوري زحمت تيمت هم زير سوال ميره.

اين مطلب رو تو مطمئن باش كه حداقل من به سابقه و اسامي اعضاي تيمها هيچ كاري ندارم موقع داوري.
نه شما بلكه تمام اعضاي حاضر در كوييديچ لازمه اين نكته رو بدونن.

سعي كن منصفتر باشي و يه خورده به دور و برت نگاه كني بعد الكي كلمات رو پشت سر هم قرار بدي!
اون هم چرا؟! چون تيمت باخته! خيلي بده كه آدم تيمش ببازه بياد همه چيز رو زير سول ببره!
ناظرين اين انجمن رو مديران انجمن تعيين كردند و فكر ميكنم كه خيلي بهتر از شما تشخيص بدن اين موضوع رو!

در كل در نكاتي كه شما ذكر كردي هيچ نكته ي مثبتي نديدم و اكثر اونها رو به صورتي كه دوست داشتي واسه خودت تفسير كردي...


در آخر هم اين مطلب رو بگم كه ناظرين اين انجمن بيكار نيستند كه پاسخ "برداشتهاي شخصي" شما از نوشته ها رو بدن!
لطفآ اول كمي فكر كنيد! نه اين كه هروقت تيمم باخت بيام اعتراض و به هر نحوي شده داور رو زير سوال ببرم! يكي دو مورد رو خيلي الكي به بنده نسبت داده بودي كه جدآ خودم رو كنترل كردم و چيزي نگفتم! سعي كن منطقي تر قضاوت كني!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: چهارشنبه 31 مرداد 1386 00:49
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سلام خدمت تمامی کوییدیچ بازان محترم،بوسیله این پست آغاز هفته سوم مسابقات لیگ دوم کوییدیچ را اعلام می کنم.





آغاز مسابقات هفته سوم:
ساعت 00:00 سی و یکم مرداد ماه


پایان:ساعت 24:00 ششم شهریور ماه

با احترام!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/5/31 0:52:42
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 مرداد 1386 19:01
نمایش جزئیات
آفلاین
من نمی خواستم به تیم شما توهین کنم . من اصلا به شما کاری نداشتم من به داوری ناعادلانه اعتراض کردم .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 مرداد 1386 15:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام .
آقا من نتونستم جلوی خودمو بگیرم چون این جوزف یه سری شر و ور به تیم ما گفته واز اون جا که این جا پاتوق اسکاوره ( حالا چه ربطی داشت ؟ ) می خوام جوابشو این جا بدم .

نقل قول:
خود لودو اعلام کرده که ما از ریش سفیدان سوژه واحدی رو ندیدیم ولی با این وجود به اون ها 30 امتیاز برای سوژه داده در صورتی که تیم ما یک سوژه واحد و یگانه رو تا آخر بازی ادامه داده و در آخر هم تمومش کرده ولی فقط 21 امتیاز بهش تعلق گرفته .

برادر من ! مگه فقط به سوژه س ؟ زیبایی پست ها اهمیتی نداره ؟ تیم ما درسته که سوژه واحدی مثل نمایشنامه شما نداشت ولی در عوض پست های تیم ما خیلی زیباتر از پست های شما بود.

نقل قول:
در مورد هماهنگی و یکدستی نمایشنامه ها به تیم ریش سفیدان 38 امتیاز تعلق گرفته بود که واقعا ناعادلانه بود . ریش سفیدان هماهنگی زیادی با هم نداشتن و بعضی پست ها با هم جور در نمی اومدن در صورتی که ما در سایت اختصاصیمون ترتیب پست هارو مشخص می کنیم و تایین می کنم که کی پست بزنه

هه هه ، مگه فقط اینه که تایین کنیم فلانی فلان قسمت نمایشنامه رو بزنه ؟ از کجا میدونی که ما هم ترتیب پست ها رو مشخص نکردیم ؟ هماهنگی هیچ ربطی به تعیین کردن پست ها نداره و بلکه محتوای اون هاست که امتیاز هماهنگی رو میاره ، نمیگم که ما انقدر هماهنگ بودیم که اگه پستا رو کنار هم میذاشتیم آدم فکر می کرد همه رو یه نفر نوشته ، نه ، ولی هماهنگیمون از شما خیلی بالاتر بود .

نقل قول:
درتمامي پست‌ها فعل ها محاوره اي بود؛ اما در پست ماندانگاس به صورت رسمي و نوشتاري نوشته شده بود! كه يك تناقض در ميان پست ها بود!چطوری این موارد در مورد تیم ما موجب کسر امتیاز میشه ولی در مورد تیم ریش سفیدان فقط یک نکته ی ظریفه ؟ "

واسه این که در تیم ما یه پست این طوریه و در تیم شما 3 پست .

نقل قول:
در واقع بعضی داور ها به دنبال این هستند که یک تیم جوان و نو ظهور رو از هر طرف مورد ضربه های بی پایان خودشون قرار بدن و اگر حتی تیم قدیمی تر ضعیف بازی کرده باشه باز هم از اون تیم حمایت میشه .

این دیگه خیلی چرت بود ، شما فکر میکنی به دلیل این که تیمت یه تیم جوونه دارن بهش ظلم میکنن ؟ نا عادلانه داوری می کنن چون ما قدیمی تریم و شما جدید هستید ؟ چیورون هم یه تیمه جوونه و اگه دقت کنی می بینی که در صدر جدول گروه یک قرار داره .

با تشکر ، رابستن لسترنج کاپیتان تیم ریش سفیدان !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: دفتر نظارت انجمن
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 مرداد 1386 11:32
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب ، من باید بگم که کلا به داوری بازی ریش سفیدان و جومالی یونایتد که توسط لودو انجام شد اعتراض دارم .
1 _ سوژه ما چیز تازه و نو ظهوری بود و معمولا اینقدر با سوژه های تازه ناعادلانه برخورد نمی کنند .
2 _ خود لودو اعلام کرده که ما از ریش سفیدان سوژه واحدی رو ندیدیم ولی با این وجود به اون ها 30 امتیاز برای سوژه داده در صورتی که تیم ما یک سوژه واحد و یگانه رو تا آخر بازی ادامه داده و در آخر هم تمومش کرده ولی فقط 21 امتیاز بهش تعلق گرفته .
3 _ در مورد هماهنگی و یکدستی نمایشنامه ها به تیم ریش سفیدان 38 امتیاز تعلق گرفته بود که واقعا ناعادلانه بود . ریش سفیدان هماهنگی زیادی با هم نداشتن و بعضی پست ها با هم جور در نمی اومدن در صورتی که ما در سایت اختصاصیمون ترتیب پست هارو مشخص می کنیم و تایین می کنم که کی پست بزنه و چگونه راه دیگران رو ادامه بده در صورتی که به ما فقط 31 امتیاز تعلق گرفته بود .
4 _ گفته شده که مشکل پاراگرف بندی و خط ها هم نا منظم بود که باعث کسر امتیاز شد !
مگه از ریش سفیدان پاراگراف بندی کاملی رو شاهد بودیم ؟ مگه پاراگراف بندی تیم در امتیاز دهی مهمه ؟ اینجا سایت روله نه کلاس ادبیات فارسی !
5 _ گفته شده که " در استفاده از شكلك‌ها هم سليقه اي و تا حدودي ناهماهنگ عمل شده بود! "
کلا شکلک چیه ؟ شکلیه برای بامزه تر کردن و از خشکی در آوردن پست . ولی وقتی برای مثال کسی داره مسواک میزنه که براش شکلک عصبانی رو نمیذارن ! همه میدونن که باید در مورد جمله ها چه شکلکی رو به کار ببرند .
6 _ گفته شده که " نكته ي ديگر اين كه در پستهاي 1 و2 و5 افعال كتابي و در پستهاي 3 و4 و6 و7 ، افعال محاوره اي بيان شده بود! "
یعنی یک داور نمیدونه که در بعضی وقت ها موقعیت ایجاب میکنه که فعل های کتابی و در قالب های دیگر فعل محاوره ای بیان بشه ؟
7 _ برای ریش سفیدان گفته شده که " به كوييديچ هم تاحدودي پرداخته شده بود "
تا حدودی ؟! اصلا پرداخته نشده بود !
8 _ برای ریش سفیدان گفته شده که " هماهنگي نسبتآ خوبي وجود داشت، سبك نوشتن تغريبآ نزديك بود اما همونطور كه گفتم يك سوژه ي اصلي كه از ابتدا تا انتها در كنار سوژه هاي فرعي دنبال شود وجود نداشت، نميتوان در مورد هماهنگي از نظر سوژه زياد بحث كرد! اما در بين پستها ارتباط مطلوبي ديده ميشد. "
هماهنگی مطلوب ؟ اگه تونستین یک کلمه بین این پست ها هماهنگی پیدا کنین من رو هم صدا کنین بیام فیض ببرم !
9 _ گفته شده که " در مورد سوژه كه به نظر ميرسيد هيچ هماهنگي نشده بود ميان اعضاي تيم و داستان همينطور پيش برده شده بود؛ تا اين كه آخر هم نمايشنامه ي اين تيم خيلي سراسيمه بسته شده بود. "
آخه شما دیدی یا میدونی که ما چجوری هماهنگی کردیم ؟ بد نیست به سایت تیم ما یه سری بزنی . سوژه هم با هماهنگی با بقیه اعضای تیم به اتمام رسیده بود .
10 _ در مورد ریش سفیدان گفته شده بود " درتمامي پست‌ها فعل ها محاوره اي بود؛ اما در پست ماندانگاس به صورت رسمي و نوشتاري نوشته شده بود! كه يك تناقض در ميان پست ها بود! "
چطوری این موارد در مورد تیم ما موجب کسر امتیاز میشه ولی در مورد تیم ریش سفیدان فقط یک نکته ی ظریفه ؟
11 _ گفته شده بود "
از همون پستهاي اوليه، پرداخت ضعيف سوژه و در مواردي پرداخت ناهمگون سوژه باعث شده بود در كل روند خوبي نداشته باشه موضوع داستان! و در بعضي جاها هم خيلي ناملموس عوامل به هم پيوند خورده بودن. "
پیشنهاد می کنم یک بار پست های تیم مارو از اول تا آخر بخونن تا متوجه بشن از اول فقط و فقط به سوژه پرداخته شده بوده و مسائل حاشیه ای به مقدار کمی وجود داشتن .
12 _ گفته شده بود که " بسيار نامناسب پاراگراف بندي شده بود بعضي پستها و ظاهر اكثر پستها چندان مناسب نبود. كه در پست آخر اين تيم به اوج خودش رسيده بود اين مطلب. (زيبايي نمايشنامه شامل زيبايي ظاهر هم ميشه.) "
والا یکی به من بگه آخه پاراگرف بندی جز عوامل موثر در امتیاز دهی تیمه ؟
13 _ گفته شده که " در پست آخر اين تيم بازي كوييديچ خيلي به سرعت و درهم آمده بود و پاراگراف بندي بسيار ضعيف هم مزيد بر علت بود كه ناملموس تر باشد اين بخش!
پست آخر رو اگر مشاهده کنید به سرعت و درهم به پایان نرسیده بود و دارای حدودا 30 خط بود .

__________________
من تجربه هایی رو درباره اعتراض به داوری بازی ها داشتم و میدونم که موثر واقع نمیشه و بهانه ای جور می کنن و داوری خودشون رو درست جلوه میدن . ولی چیزی که در پست داوری مشهوده حمایت از تیم ریش سفیدان و دنبال بهانه گشتن برای انتقاد از تیم جومالیه که شاید اگر وقت بود بلند بودن ناخنها و موهای بازیکنان هم ضمیمه اش میشد !

خواهشمندم رسیدگی کنید و داوران مطلوب تری رو برای داوری کوییدیچ دو تیم انتخاب کنید . در واقع بعضی داور ها به دنبال این هستند که یک تیم جوان و نو ظهور رو از هر طرف مورد ضربه های بی پایان خودشون قرار بدن و اگر حتی تیم قدیمی تر ضعیف بازی کرده باشه باز هم از اون تیم حمایت میشه .
با تشکر ، جوزف ورانسکی کاپیتان تیم جومالی یونایتد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جوزف ورانسكي در 1386/5/30 15:08:23
[