جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 22 فروردین 1387 20:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من سنگ رستاخیر رو انتخاب می کردم. اگر چه چوب الدر رو در مرحله ی دوم قرار میدم ولی شنل نامرئی هم چیز بدی نیست:

اما در کل ، نظر من: سنگ رستاخیز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 22 فروردین 1387 18:16
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل
چون چوب تقریبا برای انجام دادن کار خلافه.
سنگ هم خیلی باحاله.البته اگه مرده ها از اومدن به این دنیا خوشحال باشند که نیستند.
پس شنل از همه بهتره.چون میشه ازش هم به عنوان وسیله ای برای انجام کار خوب و همچنین بد استفاده کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 22 فروردین 1387 17:53
نمایش جزئیات
آفلاین
من شنل رو می خوام و به بقیه شون ترجیح میدم.
داشتن چوب ارشد یه دردسر به تمام معناست و اصلا از داشتنش خوشحال نمیشم چون جونمو دوست دارم.
سنگ هم چیزه جالبیه ولی چرا باید با استفاده از سنگ مرده ها رو از دنیای خودشون بکشم بیرون در صورتی که خودشون این رو نمیخوان ؟؟!!
پس شنل رو انتخاب میکنم چون یه شئ معرکست و هیچ عیبی توش نیست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
im back... again!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 17:59
نمایش جزئیات
آفلاین
چوبدستی رو برمیدارم به سه دلیل:
1-نامریی شدن و فضولی کردن تو کار دیگران کار بدیه.
2-سنگه رو گم میکنم چون بی نهایت شلخته ام.
3-چوبدستی هم قابل پز دادنه هم سر امتحان سمج به دردم می خوره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هرمی در 1386/12/28 18:00:35
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 14:35
نمایش جزئیات
آفلاین
من شنل رو ترجیح میدم.چون نه دوست دارم دوباره زنده بشم و نه دوست دارم قدرت زیادی داشته باشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه که میشوی هدیه تو به خداوند است پس بینظیر باش
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 14:33
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سلام! آنتونی خودتو نکش! نــــــــــــــــه!

!!

خب، من در مورد اینکه اگر هر سه تا رو داشتم چی میشد صحبت میکنم که هم آنتونی خودشو نکشه هم اینکه آنتونی خودشو نکشه!

چوب الدر: خب اگه من این چوبدستی رو داشتم اولا که باید میرفتم جادو یاد میگرفتم! من فکر میکنم زیاد به درد نمیخوره. چونکه احتمالا تعداد کمی آدم هست که بخواد با کسی بجنگه، وقتی شما اخلاقتون خوب باشه. این چوبدستی برای کسی خوبه که دشمن های زیادی داره و به قدرت نیاز داره! پس من چوبدستی رو نمیخوام!

سنگ رستاخیز: خیلی چیز خوبی به نظر میرسه! من میخواستم که اینو داشته باشم تا اگه کسی رو لازم داشتم که پیشم نبود زنده اش کنم و حداقل باهاش صحبت کنم! اما این هم همیشه به درد من نمیخورد! پس فقط میخواستمش، دوستش نداشتم!

شنل نامرئی: به نظرم بهترین قدیس بود و هست! چون هر وقت کاری کنم که بد باشه دوست دارم نامریی شم! اگه بخوام کاری رو بکنم که یواشکی باشه، باید نامریی باشم! اگه بخوام کسی متوجه نشه که من دارم کاری میکنم یا نخوام کسی بدونه کی بوده، لازمه نامرئی باشم!

به نظرم این طوری تقسیم بندی اشون کنم بهتره:
شنل نامرئیی رو دوست دارم!
سنگ رستاخیز رو میخوامش!
چوب الدر رو میدم به کسی که لازمش داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دیگه ب
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 13:27
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان انصاف داشته باشید یه توضیحی چیزی لطفا،ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 28 اسفند 1386 12:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من شنل رو انتخاب میکنم چون خیلی به درد بخوره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه که میشوی هدیه تو به خداوند است پس بینظیر باش
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 26 اسفند 1386 11:02
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم شنل رو انتخاب مي كنم. خيلي جالبه.
ممكنه قدرت ابرچوبدستي زياد باشه و آدمو وسوسه كنه ، ولي هميشه قدرت از چوبدستي نيست. نيروي فكر و انديشه از هزاران هزار ابرچوبدستي ممكنه بيشتر باشه.
من ترجيح ميدم از فكرم استفاده كنم.
درباره ي سنگ هم بايد بگم ضرورتي نداره كه آدم با دنياي مردگان در ارتباط باشه. چه لزومي داره؟ ما در دنياي خودمون زندگي مي كنيم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عشق ايمان است.

عضو محفل ققنوس عضو ارتش دامبلدور
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: جمعه 10 اسفند 1386 19:34
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر منم اون شنله از همه بهتره. آخه چوب جادو باعث به خطر افتادن جونمون می شه و کسی هم که قدرت دفاع کردن داشته باشه به اون نیازی نداره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!