جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
19
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 22 دی 1387 17:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سنگ زندگی مجدد که به درد نمی خوره . اون برادر دومیه هم از سر هیجان زدگی در خواستش کرده بود . هر چند سایه آدم هایی که واقعا دوستشون داشتیم رو می بینیم،ولی فقط داغدلمون تازه می شه چون اونا دیگه بر نمی گردن .

چوبدستی هم...خوب،به نظر من به چند دلیل انتخاب خوبی نیست.
1-برای گرفتنش باید صاحب قبلیشو شکست داد یا چوب رو به زور ازش گرفت.من کلا اهل دعوا نیستم .
2-خون چندین نفر براش ریخته شده و احتمالا ریخته خواهد شد . ممکنه جون خودم هم به خطر بیفته .و من همچنان اهل دعوا نیستم .
3-جادوگر اگه جادوگره باید خودش قدرتمند باشه نه اینکه چوبدستیش قدرتمندش کنه .

در کل شنل خیلی بهتره چون نه سرش دعوا می شه ، نه به نظر خارق العاده میاد ، تازه می تونیم اگه سردمون شد دور خودمون بپیچیمش تا گرم شیم !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]دامبلدو?
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: شنبه 21 دی 1387 09:19
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب شنل كارايي بهتري داره ولي اگه آدم 3 تاشونو داشته باشه هم بد نيست!!
با شنل مي توني هر وقت خواستي هرجا بري كسي نمي بيندت كه از ديدنت جا بخوره يا بترسه...تازه مرگ هم نمي تونه پيدات كنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: شنبه 21 دی 1387 01:22
نمایش جزئیات
آفلاین
من شنلو انتخاب میکنم . سنگه که افتضاحه اصلا به درد نمی خوره! چوب دستی رو هم دوست ندارم ، همین چوب دستی خودم بهتره . فقط شنله خوبه ؛ باهاش هرجا بخواهی می روی و هر کار بخواهی می کنی <<از همه مهمتر ترساندن دیگران>>

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 19 آبان 1387 20:31
نمایش جزئیات
آفلاین
داشتن سنگ بهم حس غم و اندوه ميده، و دوستش ندارم. عمووووو! هععععي

از اينكه شنل رو داشته باشم هم خوشم نمياد؛ اصلا دوست ندارم مدام در خفا زندگي كنم چون درحقيقت كاربرد اصلي شنل همينه و اگه عدم اطلاع هري و دور افتادنش از افسانه و ماجراي واقعي شنل براش جور ديگه ايي رقم زده اتفاقات رو اون يه مسئله ي ديگه اس!

خب چوب دستي قدرت زيادي رو به يه جادوگر ميده و چي از اين مهمتره براي يكي مثه من؟! كه هم با روحيه ي گريفيندوريم جوره و هم ميتونم مثه دامبلدور با جار نزدن اينكه پيش منه جونم رو حفظ كنم. پس ميشه گفت بدم نميومد چوب دستي رو داشته باشم! ولي درحقيقت هيچ كدوم رو دوست ندارم و بيشتر ترجيح ميدم جادوي منحصر به فرد رو در خودم داشتم نه اينكه از چيزي كسب كنم

________
ویرایش ناظر (امتیاز پست ): امتیاز شما 3 از 5.موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلاتريكس لسترنج در 1387/8/19 20:45:29
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 25 فروردین 1387 18:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خدایی چو بدستیه خفن تر بود!..نه بود؟!...
حالا هرچی..ولی به نظر من که چوبدستیه خیلی خوبه! چون خیلی قدرتمنده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: شنبه 24 فروردین 1387 20:40
نمایش جزئیات
آفلاین
منم شنل رو انتخاب می کنم نه برای فضولی بلکه برای انجام کارهای خوب و مفید. توی کتابا هم دیدیم که هری در خیلی از جاها تونست خیلی ها رو نجات بده مثل نوربرتا کوچولو در کتاب اول و رفتن به کلبه ی هاگرید و دیدن پیتر پتی گرو و فهمیدن بی گناهی پدر خوانده اش که همین باعث شد که بتونه به هاگزمید بره.
برای سر کار گذاشتن دشمن هم خوبه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: شنبه 24 فروردین 1387 01:49
نمایش جزئیات
آفلاین
من شنل رو انتخاب مي كنم...
خداييش از اول عاشق شنل پاتر بودم...
دليلش هم نمي دونم.. چون اون دوتا ديگه رو دوست ندارم..

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اين كه من تو رو مي خوام معلومه غيرمستقيم!
-----------
من قول شرف مي دم يك هافلپافي واقعي باشم.... به خون اصيلم سوگند!
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: جمعه 23 فروردین 1387 14:56
نمایش جزئیات
آفلاین
پست 44 که قبل از عید زده شده تذکر بود ولی این اخطاره!

این جور تاپیکا تو تالار اصلی کم نیست که موضوعش طوریه که در مواقعی ناخودآگاه به سوی ارزشیسمی میره منتها من تِزَم اینه که تا ضرورتی مجابم نکنه تاپیکها قفل نشن پس مجبورم نکنید لطفا

هر چند ممکنه به جای بستن تاپیک پستائی که مناسب انجمن نیست ویرایش بشن

اینکه چی بدرد تقلب میخوره یا چی حال میده واسه دختر آزاری یا ... مناسب انجمن نیست

ممنون از توجهتون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/1/23 15:07:18
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/1/23 16:43:41
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/1/23 16:55:46
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: جمعه 23 فروردین 1387 12:04
نمایش جزئیات
آفلاین
راستش من سنگ رو خیلی دوست دارم چون من عزیزی رو از دست دادم که می خواستم تا آخر عمرم باهاش باشم .
من ا.ل.ه.ا.م رو خیلی دوست داشتم و دوست دارم که اون سنگ رو داشته باشم تا بتونم برش گردونم .
ولی شنل هم بد نیست . مخصوصاً واسه اذیت کردن دختر ها

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چه کسی بود صدا زد هوگو ؟

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: پنجشنبه 22 فروردین 1387 23:42
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل رو انتخاب ميكنم.حال ميده وسطه امتحان يا كنكوركه مراقب حواسش پرته يه سر پيشه خر خونه كلاس بري.يا براي كوچولو هايي كه ميخوان قايم موشك بازي كنن.وقتي يكي خوابه شنل رو رو سرم ميندازم به طرفش بالشت پرتاب ميكنم از خواب ميپره فكر ميكنه جن ها اومدند سراغش.ووو......
كلي فايده داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!