جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

32 کاربر(ها) آنلاین هستند (21 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
30
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  172 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  290 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  348 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 18:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ... سلام ؟! ... چه سلامی باب !


تو خجالت نمیکشی آقای محترم !! واقعا که ! برادر من ، من بیکار نیستم که هر روز بیام دمه در خونتون ، هزار تا دلیل بیاری که سرت شلوغه و خسته ای و مهمون داری و داری میمیری و این حرفا و جلسه خصوصی رو یه جوری کنسل کنی و اینا !

ببین آقا جون تکلیفه ما رو مشخص کن ، یا این هفته رو کلشو جلسه خصوصی جبرانی چند ساعته هارد میزاری ، یا اینکه علاوه بر اینکه پدرتو در میارم ، بیخیالت میشم ! این همه پسر سیفید میفیته خوشگله که دعوته همشونو رد کردم اومدم پیشه تو مردکه لبه گوره زشته پر موی خز


هووم ، پیشنهاد میکنم اینجا رول نویسی بشه تا اینکه اینطوری پستای بی مصرف بخوره و فکر میکنم بابت کنسل کردنای جلسات همه ازت ناراحتن در هر صورت این حرفا جدی بود ، یا سریعتر جلسه رو برقرار کن ، یا همین امشب همه ریشا رو میزنم و بیخیالت میشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 11:49
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به بزرگ مرجع آسلام
همانا ما پول را واریز نموده و می خواهیم در این کلاسهای پر بار هم از جهت علمی و هم از جهت معنوی شر کت کنیم.
سوالی در مورد کلاسها داشتم:
آیا کلاسها مختلط می باشد ان شاءالله؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سيموس فينيگان در 1387/2/30 11:52:03
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: شنبه 28 اردیبهشت 1387 21:28
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی سریع مینویسم چون دنبالمن.

نیکلاس به سرعت به طرف دفتر ریاست منکرات میره و عده زیادی مامور به دنبال او در حرکتند. جمعیت 500 نفری وقتی به نزدیکی نیکلاس میرسند و دقیقا در لحظه ای که دست نیکلاس در بین ریشهای یکی از مهاجمان گیر میکند نیکلاس به در دفتر ریاست رسیده و به سرعت به داخل میپرد.

- ببینم تو کیستی فرزندم؟!
- من سن باباتون هستم آن عینکتون رو بزتید لطفا.
-اوه بزار ببینم... بله...بله...نیکلاس همون دوست قدیمی!از اینطرفا؟
-یک سوال شرعی داشتم ولی نه اینکه وقتی این سوال برام پیش آمد به کل تمامی کرک و پرهای من ریخت،در یک حمله کوسه ای! وارد دفتر شدم.
-اوه خیلی متاسفم عزیزم ...حالا بگو ببینم چی شده؟
-ارباب در آبدارخانه وزارت یک ...یک...کارمند بسیار خوب دیدم...به به. حکم دیدنش چیست و چگونه اقدام کنیم؟
-عزیزم بایستی اول کلیه مجهولات را مشخص کنیم و ابتدا باید بگویی که او دختر بوده است و یا پسر؟
-...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه ، شناسه ، شناسه.

هنگامی که به دنبال من آمدی تا تو را برای خودم انتخاب کنم ، حس خوبی نداشتم ، اما به خاطر خودت ، انتخابت
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: شنبه 28 اردیبهشت 1387 17:25
نمایش جزئیات
آفلاین
برادر هوگو گفته:

نقل قول:
خسته نباشید ،همانا ما یک پسر خوشتیپ هستیم و پول را به حساب واریز کردیم ، اگر موافق باشید من نیز در کلاس های خصوصی شما شرکت نمایم تا زیر سایه ی دامبلدور بزرگ به راه راست هدایت شویم .


سلامت باشيد.شما شب شنبه ها به كلاس خصوصي من بيا و البته موظفي كه وقتي من تدريس ميكنم به صورت عمومي تو همين تاپيك،تكاليف رو انجام دهي تا مرلين از شما راضي باشد.حالا به آغوش من بيا !

دوست ما بارتي گفته:

نقل قول:
خب آلبوس جان با پرسی در مورد کلاس ها و نحوه ی گالیون دهی و اینا صحبت کردم و دیدم که خیلی خفنزه ، و اینکه پرسی هم در مورد گالیون دهی و اینا بهمون کمک مالی کرد و ما حاضریم که در تمامی کلاس ها شرکت کنیم .


پرسي خودش تو پولهايي كه بايد واريز كنه مونده و خيلي بدهي داره..حيف كه زيادي سيفيته و منم كه نميتونم ازش بگذرم.

شما هم مثل هوگو انجام بده ولي يكشنبه شبها بيا تا باهات كلاس داشته باشم.كلاسهاي عمومي هم به خوبي شركت كن!

--------------------
و حالا ميرسيم به باب عزيز كه تنها كسيه كه فهميده هدف اصلي اين تاپيك چيه و سوالات خودشو ميپرسه!

نقل قول:
همانا بنده همسایه ای دارم که مونث میباشد با موهایی بس بلند.
و همانا ما همسایه دیگری داریم که مذکر میباشد با موهایی بس بلند(سفید نیز میباشد)
حال به نظر شما،من با کدام باید کلاس خصوصی بگذارم؟


همانا بهتره شما با هيچكدوم كلاس خصوصي نداشته باشي بلكه يه كار ديگه داشته باشي !

اگر اون پسر بسيار زيبا و موهاي بلند و سفيد داره،پيش من بفرست تا من باهاش كلاس خصوصي داشته باشم و خودت ميتوني با اون ساحره كلاس داشته باشي..اگرچه بايد اين كلاسها با فاصله معين و زياد شروع بشه تا بعدها كار بيشتري بكني!به هر حال از اول كلاس خصوصي فشرده نذار كه خطرناكه حسن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: شنبه 28 اردیبهشت 1387 13:51
نمایش جزئیات
آفلاین
یا شما که جانم بقربان ریشتان.

خوب میباشید؟
دیدم که این ارزشیها آمده اند و فقط گفتن منم بازی منم بازی.ولی ما اینجا سوالی دارا میباشیم.
همانا بنده همسایه ای دارم که مونث میباشد با موهایی بس بلند.
و همانا ما همسایه دیگری داریم که مذکر میباشد با موهایی بس بلند(سفید نیز میباشد)
حال به نظر شما،من با کدام باید کلاس خصوصی بگذارم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: شنبه 28 اردیبهشت 1387 13:02
نمایش جزئیات
آفلاین
خب آلبوس جان با پرسی در مورد کلاس ها و نحوه ی گالیون دهی و اینا صحبت کردم و دیدم که خیلی خفنزه ، و اینکه پرسی هم در مورد گالیون دهی و اینا بهمون کمک مالی کرد و ما حاضریم که در تمامی کلاس ها شرکت کنیم .

الان هم رفتم و گالیون رو به اون حسابِ 000-98734890 این ... ریختم !


منتظر کلاس های پر فیض شما هستیم . امیدواریم در سایه ی شما یه چیز خوبی یاد بگیریم و همچون پرسی به راه راست منحرف بشیم
(نکه ما مرگخواریم ، راهمون کجه و با کمک شما به راه راست منجرف می شیم )



فیلا !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: منکرات جادو!
ارسال شده در: شنبه 28 اردیبهشت 1387 11:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

خسته نباشید ،همانا ما یک پسر خوشتیپ هستیم و پول را به حساب واریز کردیم ، اگر موافق باشید من نیز در کلاس های خصوصی شما شرکت نمایم تا زیر سایه ی دامبلدور بزرگ به راه راست هدایت شویم .
همانا که ما خواهان کلاس خصوصی شما و شرکت در آغوش گرم شما می باشیم .
در مورد آن پیام شخصی هم فکر می کنم ، ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چه کسی بود صدا زد هوگو ؟

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: جمعه 27 اردیبهشت 1387 22:28
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
سلام آلبوس جان ، من چند وقتیه برای نزدیک شدن به شما و شرکت در کلاس های شما ماست می خورم تا پوستم سفید بشه و حالا دارم ریش می ذارم .


سلام بر شما اي جيگر طلا..همانا شما خيلي به ما لطف داري كه ميخواي بهمون نزديك بشوي..فقط چند ثانيه وايسا فعلا پرسي نزديك ماست..ايشون كلاسشون تموم بشه به شما ميگم بياييد نزديك تر!
ريش بدي نداري،با اين حال نه سفيده و نه درازه و نه كلفت پس به درد نميخوره..برو درستش كن!

نقل قول:
ولی پول ندارم که بیام تو کلاساتون شرکت کنم ، با پرسی شرکت کردن گفتم بیا شریکی کلاس داشته باشیم گفت نه من با هیچ کس شریک نمی شم .


جلسه اول هميشه مجانيه،اگر بازم خواستي شركت كني حتما اطلاع بده تا بگم كي بيايي..فعلا كه برنامه ها پره!

-----------------
اي دوست،اين بحث ها خصوصي بود و مربوط ميشد به پيام شخصي و خصوصي و غيره..اگر سوال شرعي داشتي و يا كلاس خواستي اينجا بيا و گرنه سوال در مورد كلاس با پيام شخصي انجام بشه بهتره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: جمعه 27 اردیبهشت 1387 21:14
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام آلبوس جان ، من چند وقتیه برای نزدیک شدن به شما و شرکت در کلاس های شما ماست می خورم تا پوستم سفید بشه و حالا دارم ریش می ذارم .

ولی پول ندارم که بیام تو کلاساتون شرکت کنم ، با پرسی شرکت کردن گفتم بیا شریکی کلاس داشته باشیم گفت نه من با هیچ کس شریک نمی شم .

می شه واسه من مجانی باشه ؟


بعد اینکه حالا که داره ریشامون در میاد می تونیم بیایم توی این ستاد ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: <== ستاد مرکزی آسلام و منکرات جادو ==>
ارسال شده در: جمعه 27 اردیبهشت 1387 19:03
نمایش جزئیات
آفلاین
همانا ما ممنونيم از وزارت خونه كه اينجا رو به آسلام اختصاص داده و حالا شما ميتونيد از تك مرجعتون استفاده كنين و سوالات خودتون رو بپرسيد تا جواب كامل به شما داده شود..باشد تا مرلين از شما راضي بشود.

-------------
برنامه هاي اين ستاد:

1-هر هفته يه جلسه تدريس در روزهاي نا مشخص براي غافل گيري اموات!
2-بعد از گرفتن امتياز لازم،به شما اجازه ورود به خوابگاه مختلط داده ميشود.
3-هر سوال 5 امتياز براي شما حساب ميشود.
4-جواب دادن به سوالات آسلامي شما!

بررسي پست هاي ايفاي نقش مربوط به اينجا نميشه و در ستاد آرشاد آسلامي اين كار انجام خواهد شد..مخصوصا فيلم هاي زشت و بي ناموسي هالي ويزارد!

هر كسي قدرت خودش رو در اين مسائل نشون بده،به عنوان مرجع دوم سايت انتخاب خواهد شد.

هر كس وارد اين ستاد ميشه بايد حتما داراي دو تن ريش باشه،در غير اين صورت با لگد به بيرون پرتاب ميشه.

منتظر سوالات شما هستيم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!