جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (21 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
24
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 4 مهر 1392 06:40
نمایش جزئیات
آفلاین
من هستم.








من شما را به عنوان محافظ شخصى منصوب مى كنم. ( رنگى و بزرگ)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پادما پاتیل در 1392/7/5 9:24:18
مراقب خودت باش.
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 3 مهر 1392 18:12
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به ريگولس بلك

به عنوان يكى از ناظران آمدم تا جواب شما را بدهم.

من به طور كلى قصد دارم كه يه خونه تكانى بكنم هاگزميد رو براى همين هيچ چى معلوم نيست.

از اون جايى كه آنتونين دالاهوف خيلى كار دارن و امكان اين كه با ايشون ارتباط بر قرار كنم براى مشورت كم است ، باز هم نمى تونم جواب درست به شما بدم.

درباره ى اتوبوس شواليه ، اون رو مى خواهم نگه دارم.

ولى درباره ى شيرخوارگاه خيلى دوست دارم از شرش خلاص شوم ولى فكر نكم بشود.


من مى خواستم آنتونين جواب شما را بدهد ولى نداد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

به ياد قديما
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 30 شهریور 1392 19:58
نمایش جزئیات
آفلاین
ای ناااااظر

درخواست داریم که با توجه به محتوا و اینا این تاپیک اتوبوس شوالیه را به شهر لندن انتقال دهید. یا مقدماتش را صورت دهید.

همینطور تاپیک شير خوار گاه ! قابل ادغام با تاپیک جدید مهد کودک دیاگون میباشد.

باتشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اینم طاخچه ی افتخارات... ریا نشه البته!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 27 مرداد 1392 22:13
نمایش جزئیات
آفلاین
لی جردن

چون رفتی مادر مرحوم بنده را در چت باکس زنده کردی و اصرار داری، باشه با آماندا مشورت میکنم و جوابتو میدم ولی اگه گفتیم نه ناراحت نشو.
خوبیش اینه با هم رو در واسی نداریم. حقیقتش من از مدل فعالیت تو مطمئن نیستم و چون خوشم نمیاد جلوی ساحره های سایت حرفای مثبت هجده و لب مرزی گفته بشه کلا دوست ندارم بذارم این تاپیکارو فعال کنی. دقیق مشخصه رو چه تاپیکایی دست گذاشتی! استخر و اوباش!


چارلی جان
باشه ممنون که فعالیت میکنی و اطلاع میدی امیدوارم ما هم بتونیم کمک کنیم. ایده خوبیه گروه ضربت.

راستی
لینی وارنر لطف کرده و در خانه های هاگزمید سوژه نقش هایی که انتخاب کرده بودید را داده اگه علاقه دارید فعالیت کنید در اون تاپیک.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1392/5/27 22:56:42
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 27 مرداد 1392 14:38
نمایش جزئیات
آفلاین
بااجازه ما گروه ضربت هاگزمید را راه انداختیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مراقب خودت باش.
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 24 مرداد 1392 10:54
نمایش جزئیات
آفلاین
بـه بـه بـه! ناظرای جدید!

قبلی رو که فرستادیم کما، بلکه شما رو به آسمون هفتم نائل کنیم

با توجه به اومدن وزیر جدید، آزادی باید فراخ گسترانیده بشه و افرادی مث من بتونن تایپیک هایی که تو دلشون مونده رو ایجاد کنن. بعــــله! می خوام دوباره استخر هاگزمید رو راه اندازی کنم. تایید کن که اگه نکنی به وزیرم میگم بیاد اوخت کنه

و یه چیز دیگه! الان دفتر کاراگاهان باز شده. هر وقت کاراگاهانی بوده، اوباشی هم بوده بالطبع. من میگم بیاید اوباش رو راه اندازی کنیم. خوب میشه واقعا!

همین دیگه... مدیونی اگه رسیدگی نکنی!
بویاکاشـــــا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Modir look at that ticket
I work out
Modir look at that ticket
I work out
When I go to "contact us", this is what I see
Modirs are in bed and they wont answer me
I got passion in my head and I ain’t afraid to show it

I’m ANGRY and I know it


تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 23 مرداد 1392 23:42
نمایش جزئیات
آفلاین
به چارلی، رون، ویلبرت:

ممنون دوستان که اعلام آمادگی کردید() بنظر من واقعا میشه روی این سوژه کار کرد فقط وقت کم آوردم و البته مستحق سرزنش میباشم.
حال که دیگر هاراگیری خز شده است از این کار معذورم ولی به زودی فکری به حال این قضیه خواهم کرد. ولی رول هایی که انتخاب کردید بعنوان اولین نفر برای شما محفوظ خواهد بود.

به لینی بطور اختصاصی:
ای مدیر سابق و ای که جزو بهترین اعضا بوده ای و هستی ممنون که اعلام آمادگی کردی. شاید اگه من و آماندا نرسیدیم از خودت کمک بگیریم تا زودتر سوژه رو پرورش بدیم و از شهید شدنش جلوگیری کنیم. البته اگه قبول کنی.

مرس
فعلا فرت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1392 22:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

میخوام شریف ترین شغل رو به من اختصاص بدین!

دزد، قاتل، جانی، آدم ربا، آدم کش، بلای جان ملت، خانمان سوز و ...

در یک کلام خلافکار (=مجرم)!

یعنی مدیونین اگه فک کنین اون شغلای بالا خیلیاشون هم معنی هستنا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 17 مرداد 1392 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
می خواستم بگم که اگه فردی به عنوان منشی قاضی وجود داشته باشه، من این پست را می خواهم و اگر هم نه، همان قاضی خوب است.

یک پیشنهادی برای شما دارم.
می خواستم خدمت شما عرض کنم که برای افرادی که نقشی را گرفته اند مانند سردسته ی مافیا، یک نشانی طراحی شود تا افراد در امضای خودشان از آنان استفاده کنند تا دیگران هم بدانند که آنان نقشی را دارند.

با تشکر، ویلبرت اسلینکرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 16 مرداد 1392 22:06
نمایش جزئیات
آفلاین
سر دسته ی مافیا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رون ویزلی در 1392/5/17 0:41:48
شیفته یا تشنه؟

مسئله این است!