جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (12 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
12
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  112 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  229 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  228 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  312 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  220 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: پنجشنبه 27 فروردین 1394 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
1)نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟
وزغ بوگندو


2)به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟
اسنيپ


3)اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟
مطمئن باش امبريج
دليلش بر مي گرده به سوال يکتون

به ارتش خوش اومدین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گودریک گریفیندور در 1394/2/10 14:05:37
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 فروردین 1394 14:44
نمایش جزئیات
آفلاین
1- نظرتون در مورد آمبریج چیست؟



2- آمبریج یا اسنیپ، مسئله این است؟

اسنیپ، دیگه چراش توی متن نبود آقا ما نخوندیم.

3. اگه یه روز قدرت شکنجه داشتی ..

پ ن پ؛ فکر کردی همین الانش ندارم! کروشیو!



امیدوارم که از این کروشیو آخر خیلی دردتون نیومده باشه.قبولم دیگه؟ نه؟!

قبوله ولی یکمی باید رو طرز رفتار و افکارت کار کنیم! نا سلامتی قراره با سیاهی مبارزه کنیم ، نه اینکه خودمون هم سیاه باشیم! خوش اومدی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گودریک گریفیندور در 1394/1/4 22:47:38
هافل زرد و طلایی - سرور تیم مایی





!I HATE WHEN VOLDEMORTE USE MY TOILET
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: دوشنبه 3 فروردین 1394 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
1-نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟
یه وزغ زشت که واقعا ترسو هستش لیاقتشم همون مرگه بنده خدا عزراییل

2- به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟
معلومهههههههه اسنیپ
صد رحمت به اسنیپ ،آمبریج با اون اخلاقش واقعا غیر قابل تحمله

3-اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟
به نظرم شکنجه دادن یه وزغ خیلی جالبه من آمبریج و انتخاب میکنم
چون یک زن پیر ترسو هستش و شکنجه لایق این زن خودخواه و مغرور هستش

خوش اومدی به ارتش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گودریک گریفیندور در 1394/1/3 23:39:05
تصویر تغییر اندازه داده شده
ᓅــᓆـط یڪ جاـכـہ وجوכ כارכ ڪـہ ᓄـثل یڪ روכـᓘـانـہ بزرگ است: چشـᓄــہ هایش آستانـہ ے هـᓄــہ ے כرهاست و ڪورہ راهها جویبارهایے هستنـכ ڪـہ بـہ آטּ ᓄـے ریزنـכ.
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 اسفند 1393 14:51
نمایش جزئیات
آفلاین
1)نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟
اووووووووف.جادوگر نما مگه کمه اینو نوشتی.کلا اصلا نظری نسیت به این وزغ ندارم.

2)به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟
اسنیپ بچه به این گلی......

3)اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟
آمبریج چون ازش خوشم نمیاد

خوش اومدی به ارتش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گودریک گریفیندور در 1394/1/3 23:38:37
مراقب خودت باش.
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: دوشنبه 20 بهمن 1393 22:58
نمایش جزئیات
آفلاین
1)نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟
یه وزغ حال به هم زن.

2)به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟
صد در صد اسنیپ
اسنیپ به خاطر از دست دادن لیلی از هری بدش می اید در غیر این صورت با سایر بچه ها براش تفاوتی نداشت.


3)اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟
امبریج
به علت بد ذاتی
چندشی
حال به هم زنی
غیر قابل تحملی


تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1393/12/11 19:09:26
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: پنجشنبه 16 بهمن 1393 17:45
نمایش جزئیات
آفلاین
1)نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟
چی؟؟کی؟؟؟اوووف
یه ساحره ی(البته به گفته ی دیگران، منم مثل فرد ساحره حسابش نمی کنم) پیر بوقی که هر چی از بدیاش بگم تموم نمی شه.مثلا : حریص قدرت (یه کسی که دوست داره همه ی قدرت های جهانو داشته باشه گرچه اگر تمامی اون هارو هم داشته باشه بازم راضی نمیشه )؛بی مصرفه بی مصرف؛مردم آزار (این کلمه شامل ساحره آزاری،حیوان آزاری و.... می باشد) و..آغا دیگه بسه یه چیزی میگم دیگه هیچی



2)به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟
صدو یک درصد اسنیپ.اسنیپ یه آدم واقعا فوق العاده است(خصوصا در برابر آمبریج)


3)اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟
من کلا با شکنجه و شکنجه کـردن مخالفم و اگر این قدرتو بم بدن احتمالا رد میکنم اما خب اگه مجبور باشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آمبریج.اگه مجبور باشم آمبریج .اون کسی هست که من شکنجش میکنم اگه دلیلش را هم میخواهی لطف کن برو اولین سؤال را بخون




تایید شد ، خوش اومدید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1393/11/16 19:07:20
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است

Only Raven

تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: چهارشنبه 15 بهمن 1393 17:19
نمایش جزئیات
آفلاین
گابریلا تند تند راه میرفت، پیغام ثبت نام در دوران قاجار ارسال شده بود ولی او تازه متوجه پیام شده بود ، استرس داشت و دعا دعا میکرد سریع تر برسد ، به هر زحمتی که شده خودش را به دفتر ثبت نام رساند ، نفس نفس میزد کمی تاُمل کرد تا
به حالت عادی بر گردد ، سپس در زد و وارد اتاق شد و پس از گرفتن فرم روی صندلی کنار اتاق نشست و خواندن سوالات را شروع کرد:
سوال یک
نقل قول:
نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟ امبیرج یک موجود دو هزار و چند رگه چندش اور ، بد اخلاق و یک نوع از دایناسور ها که تکامل یافته و با ژن انسان پیوند داده شده و نتیجه یک ازمایش ناموفق است(ازمایش شبیه کردن حیوان به انسان !) و...

سوال دو
نقل قول:
به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟
اسنیپ نمونه کامل یک انسان وفادار و مهربان هستش که اصلا نمیشه با اون وزغ ،خپل ، پیر ،‌ چندش ، ازراعیل زاده .... مقایسه کردش

سوال سه:
نقل قول:
اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟
امبریج و بهتر هستش که بدونید اگر ناشایست نبود و بر خلاف قوانین انسان دوستانه نبود حتما تا سر حد مرگ شکنجه اش میکردم و لازم به ذکر است که من در انسان بودن امبریج شک دارم بنابر این تا سر حد مرگ شکنجه اش میکنم !


گابریلا که از این همه عواطف انسان دوستانه به وجد امده بود نفس عمیقی میکشد
و با خیال اسوده بلند میشود و فرمش را تحویل میدهد
...................
به امید عضویت



تایید شد ، خوش اومدید !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1393/11/16 19:07:35
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Only Raven
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 دی 1393 17:25
نمایش جزئیات
آفلاین
مادام با سرعت می دوید تا بتواند هر چه سریع تر عضو الف دال شود. در همین حال که می دوید حواسش نبود که محکم با دماغ رفت تو در دفتر ثبت نام .حالا باید چی کار میکرد انقدر بد شکل شده بود که روش نمیشد وارد دفتر بشود اما بر این احساسش غلبه کرد و وارد شد و بدون توجه به نگاه های بقیه شروع کرد به پرکردن فرم .
نقل قول:
1)نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟ آمبریج یه موجود نفرت انگیزه که با دیدنش ادم مانند دیدن سوسک چندشش میشه . البته از سوسک عذر میخوام چون صدرحمت به سوسک امبریج نفرت انگیز ترین جونور در جهانه. 2)به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟ مطمئنا پروفسور اسنیپ بهتره . شما اون جونورچندشو با پرو فسور اسنیپ مقاسه میکنید پروفسور اسنیپ شاید خیلی بد اخلاق و جدی باشن ولی قلب مهربونی دارن. 3)اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟ معلومه آمبریج .خداییش با توضیحای بالا جواب چراداده نشده.من عمرا دست رو پروفسوراسنیپ بلند کنم .

مادام که تا کنون سرش را از برگه بالا نیاورده بود سرش را بالا اورد تا برگه ثبت نام را تحویل دهد ولی تازه متو جه شد که هنوز دماغش خونی وشکسته است برای همین همونطور که بدو بدو امده بود بدو بدو از دفتر خارج شد تانزد مادام پامفری برود.


جواب های قانع کننده ای بود ، خوش اومدی به ارتش !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1393/11/1 0:26:41
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: سه‌شنبه 30 دی 1393 11:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام! ما هم اومدیم!

1)نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟

یه پیر زن عقده ای! فک کنم تو جوونی هاش هیچ دوست پسری نداشته واسه همین یکمی خل و صد البته عقده ای شده و الان داره عقده هاشو خالی می کنه!

2)به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟

اسنیپ! اسنیپ اصلا آقاست! جزو معدود انسان هاست که تونسته اینقدر پای عشقش وایسه! دست مریزاد!

3)اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟

آمبریج رو! چراش اینه که داره بی خودی اکسیژن مصرف می کنه و چون سنش هم زیاده ، دیگه نمیشه هدایتش کرد به راه راست!


خوش اومدی رئیس تالار گریفیندور !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1393/11/1 0:27:19
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: ثبت نام الف.دال
ارسال شده در: یکشنبه 28 دی 1393 20:15
نمایش جزئیات
آفلاین
1)نظرتون در مورد آمبریج چیست ؟

یه پیر زن (حتی ساحره هم به حسابش نمیارم) عبوسو بی مصرف که فقط عاشق این بود که مردمو اذیت کنه و قانونای وزارت خونه رو بیاره تو مدرسه!

2)به نظرتون اسنیپ بهتر هست یا آمبریج ؟

معلومه اسنیپ! شاید در ظاهر با همه جرو بحث و جدل داشت اما در باطن یه دل پاکو معصوم داشت که شکسته شد!

3)اگر یک روز قدرت شکنجه داشتید ، اسنیپ رو شکنجه میکردید یا آمبریج ؟ چرا ؟
اگه میتونستم میزدم رو آمبریج اما چون محفلیمو برام عیب داره نمتونم( حالا دلیل) آمبریج همونطور که گفتم همه رو اذیت میکنه و مانع شادی میشه!

تنفر به اندازه به آمبریج داری ، همین باعث موفقیتت در این ارتش میشه.
خوش اومدی !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز پاتر در 1393/10/28 22:32:34
میجنگم، زیرا من...

یک ویزلی ام



خوشحالم از تیم کارآگاهان بیرون آمدم و خداحافظ را گفتم! خداحافظ جن خانگی!!!