جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

14 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
12
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 مهر 1402 16:29
نمایش جزئیات
آفلاین
من ی سوال دیگه ام داشتم این که الان حدود ۲ ساعت که معرفی شخصیت رو انجام دادم ولی کسی جواب نداده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 مهر 1402 15:58
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من ی سوال داشتم بعد از انجام سه مرحله باید چیکار کنیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
⚫𝑀𝑎𝑙𝑓𝑜𝑦𖦹~
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: یکشنبه 9 مهر 1402 10:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خسته نباشید ...
یه سوال داشتم اگر کسی بعد ها بخواد گروهش رو عوض کنه باید نقشش رو هم عوض کنه ؟یا یه فقط یه ویرایش روی گروهش انجام میشه ؟
اگر، شخصیتی رو که گروه مشخص ندارن انتخاب کنیم منظورمه !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: جمعه 7 مهر 1402 12:03
نمایش جزئیات
آفلاین
ممنون از راهنماییتون و یک سوال دیگه :))
چطوری میتونم تاپیک بزنم؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مهر 1402 13:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آلیشیا اسپینت نوشته:
با سلامم
چندتا سوال داشتم. وقتی توی تاپیک های مختلف میرم مثلا جانورنما ها بعد میبینم همه اونجا داستان نوشتن بعد بالا هم توضیحی نیست یعنی اونا چجوری نوشتن.
دوم اینکه چجوری میشه عضو محفل ققنوس و ارتش دامبلدور شد ؟ البته اگه خود سایت داشته باشه.
ممنون میشم سوالاتم رو برطرف کنید.


سلام آلیشیای عزیز
بعضی تاپیک ها داستانها دنباله دارند و هرکسی یه تیکه از داستان رو مینویسه و بقیه ام اون رو کامل میکنند و شما از اولین پست اگه داستان رو بخونید میتونید بفهمید داستان چیه و ادامه اش رو بنویسید.
در مورد سوال دوم شما باید توی قسمت مربوطه که درخواست مرگخوار شدن و محفل ققنوس هستش درخواست بدید و اگر اونا تایید کردند میتونید عضو اون محفل باشید البته قبلش بهتره شما چنتا پست بنویسید تا بتونند با توانایی شما تصمیم بگیرند💛

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: دوشنبه 3 مهر 1402 21:45
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلامم
چندتا سوال داشتم. وقتی توی تاپیک های مختلف میرم مثلا جانورنما ها بعد میبینم همه اونجا داستان نوشتن بعد بالا هم توضیحی نیست یعنی اونا چجوری نوشتن.
دوم اینکه چجوری میشه عضو محفل ققنوس و ارتش دامبلدور شد ؟ البته اگه خود سایت داشته باشه.
ممنون میشم سوالاتم رو برطرف کنید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: چهارشنبه 11 اسفند 1400 12:45
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چه طوری میشه عضو محول شد
ویک چیز دیگه بعضی از قسمت ها قفل هستن باید چیکار کنم که باز بشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اگر میخواهید از کلاس های خسته کننده راحت بشید .
یا نه میخواهید از دست کسی در برید .
یاکسی رو شیفته خودتون کنید .
یا نه یک چیز برای سرگرمی میخواهید .
پس پیش به سوی فروشگاه ویزلی ها .
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: یکشنبه 5 بهمن 1399 12:52
نمایش جزئیات
آفلاین
من یه سوال برام پیش اومده
توی قسمت شاهزاده دورگه که دامبلدور میمیره و مرگ خوارها وارد هاگوارتز میشن محفل ققنوس کجا بودن؟؟؟چرا به هری و دامبلدور کمک نکردن؟؟؟اصن چرا دامبلدور برای پیدا کردن جاتن پیچ ها از محفل ققنوس کمک نگرفت؟؟؟
چند تاسوالم درمورد سایت داشتم
چجوری میتونم پروفایل بذارم؟و اینکه اینجا به جز محفل ققنوس،ارتش دامبلدور هم داره؟ چجوری میشه عضوش شد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1399 20:21
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام ببخشید من با خوندن سوالای دوستان سوال ایجاد شد برام

نقل قول:
اولی: مگه اولین نامه هاگوارتز رو فقط کسایی دریافت نمی کنن که یازده سالشونه؟ خب اگه اونجوری باشه دانش آموزای هاگوارتز سال اول یازده ساله، سال دوم دوازده ساله و همینطوره به تر تیب تا سال آخر هفده سالشون می شه. درسته دیگه؟ سدریک دیگوری در سال سوم هری سال پنجمی بود و در سال چهارم هری سال ششمی می شه در حالی که در اون زمان هفده سال داشت؛ از کجا فهمیدم؟ چون اگه یادتون باشه جام آتش محدوده سنی داشت و کسایی که حتی دو ماه مونده به هفده سالگی شون مجاز به شرکت در مسابقه نداشتن ( فرد و جرج ویزلی) سدریک هم کلاسی اونا بود. این چجوری ممکنه نامه سدریک تو دوازده سالگی بهش رسیده؟ محدوده سنی رو نقض کرده؟ یا اتفاقی شبیه به مردود شدن براش رخ داده؟


الان مگه دوره تحصیل تو هاگوارتز شش سال نیست؟
و یه چیز دیگه؛ سدریک دیگوری که همسال فرد و جرج ویزلی نبود...!
چقد پیچیده شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Together we do whatever it takes
We're in this pack for life
We're wolves
We own the night!


Hell is empty
And all the devils are here

William Shakespeare
پاسخ به: سوال و پاسخ کوتاه
ارسال شده در: جمعه 19 اردیبهشت 1399 21:53
نمایش جزئیات
آفلاین
برام بفرست تا اندازشو درست کنم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!