جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

49 کاربر(ها) آنلاین هستند (41 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
48
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 20 اسفند 1402 22:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه پیر خردمند
خوبی؟‌خوانوده خوبن؟
از اونجایی که در جریان نیستی باید بگم که باید منو توی اسلیترین بندازی. وگرنه خانواده محترمه منو از خونه بیرون میکنن.
حالا هی بیا و بهشون بگو که اسلیترین بهترین گروه هاگوارتز نیست
اصلا کو گوش شنوا!
ولی خب درکل هم بیشتر به ویژگی گروه اسلیترین شبیه‌ام.
مثلا میدونی خیلی راحت میتونم ملت رو مسخره کنم با ملت صمیمی بشم.
اصیل هم که هستم.دیگه چی بهتر از این؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1402 12:51
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Tiitaaroos_hepto_hypotter نوشته:
سلام کلاه عزیز... حالت چطوره؟
امیدوارم که خوب باشیو بمونی.
علاقه ای به صحبت ندارم پس سکوت میکنم مثل همیشه که خودت منو یه وری بندازی!
ممنونت میشم.

درود بر تو فرزندم!

اوه چه مرموز! و گریزان از صحبت کردن؟ خوب می‌دونم کجا می‌تونی چیزایی که به دنبالش هستی رو بدست بیاری. برو به...

اسلیترین!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: پنجشنبه 17 اسفند 1402 00:37
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه عزیز... حالت چطوره؟
امیدوارم که خوب باشیو بمونی.
علاقه ای به صحبت ندارم پس سکوت میکنم مثل همیشه که خودت منو یه وری بندازی!
ممنونت میشم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: جمعه 11 اسفند 1402 23:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جادویی حالت چطوره
من یه تازه وارد قدیمی هوادار گریفیندورم و میخوام کمی از خودم بهت بگم
اول اینکه یه شخصیت هنرمند و روح لطیفی دارم و عاشق اینم جادوگری یاد بگیرم و تو دنیای جادو غرق بشم
در کنارش دوس دارم از،جادو به نحو احسن استفاده کنم و بتونم باهاش،به بقیه کمک کنم
دوم اینکه من عاشق رنگ سبز پرچم گریفیندورم پس ممنون میشم منو تو این گروه و کنار هری و هرماینی و رون بذاری تا بتونم استعدادامو شکوفا کنم
و سوم اینکه خوشحالم میتونم وارد دنیای جادو بشم از ویژگی های شخصیتیم هم میتونم به شجاعت، روراستی، مهربونی و با اراده بودنم اشاره کنم پس منو گریفیندوری کن لطفااا
با تشکرررر فراوان


سلام. برای ورود به ایفای‌نقش سایت باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی و به وقتش برای گروهبندی برگردی.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Mastane در 1402/12/11 23:13:15
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/12/12 1:13:05
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: چهارشنبه 9 اسفند 1402 23:24
نمایش جزئیات
آفلاین
کلاه جون سلام
من آدمی شجاع.مغرور.تنهایی رو بیشتر دوس دارم.با دوستان صمیمی ام خیلی گرم میکنم.از یه ظرف زود عصبانی و
با مادرم زندگی میکنم
من یه اصیل زاده هستم


سلام. برای ورود به ایفای‌نقش سایت باید مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی و به وقتش برای گروهبندی برگردی.

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/12/9 23:46:43
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 اسفند 1402 15:27
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

Nazanii نوشته:
سلام کلاه جونم
خوب من یه ادم فانتزییم و خوب کلا ادم مهربونیم و ولی اگه لازم باشه جدی هم میشم نحوه رفتارم با ادما بستگی به رفتار خودشون داره و خوب به خاطر همین رفتارم خیلی تنهام یعنی دوستی ندارم و خوب کسی رو به معنا ی واقعیه دوست داخل زندگیم ندارم
خوب از اون طرف هم باهوشم هم یکمی عجیب قریب به قول یکی باهوش نادون
راستی کلاه!
الویتم ریونکلاو و بعد هافلپافه
یه چیزیی....
داخل سایت ویزینگ ورلد (مال ماگل هاست من وقتی ماگل بودم رفتم اون جا) ریونکلاویی شدم
خداحفظ کلاه به بقیه هم سلام برسون


درود بر تو فرزندم!

خیلی بابت این دیدِ بازی که داری بهت افتخار می‌کنم. حتی نیاز ندارم بیشتر تو ذهنت کنکاش کنم تا بفهمم به کدوم گروه تعلق داری! همه چیز خیلی واضحه! پس برو به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 اسفند 1402 13:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام کلاه جونم
خوب من یه ادم فانتزییم و خوب کلا ادم مهربونیم و ولی اگه لازم باشه جدی هم میشم نحوه رفتارم با ادما بستگی به رفتار خودشون داره و خوب به خاطر همین رفتارم خیلی تنهام یعنی دوستی ندارم و خوب کسی رو به معنا ی واقعیه دوست داخل زندگیم ندارم
خوب از اون طرف هم باهوشم هم یکمی عجیب قریب به قول یکی باهوش نادون
راستی کلاه!
الویتم ریونکلاو و بعد هافلپافه
یه چیزیی....
داخل سایت ویزینگ ورلد (مال ماگل هاست من وقتی ماگل بودم رفتم اون جا) ریونکلاویی شدم
خداحفظ کلاه به بقیه هم سلام برسون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: دوشنبه 7 اسفند 1402 20:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام یکی هم به من یاد میده اینجا چی به چیه؟


سلام. برای این که درک کنی اینجا چی به چیه بهتره این پست رو که در مورد ایفای نقش توضیح داده مطالعه کنی. بعدش برای ورود به ایفای نقش جادوگران کافیه مراحل زیر رو به ترتیب طی کنی:

1. خواندن قوانین ورود به ایفای نقش.
2. نوشتن داستانی کوتاه در تاپیک بازی با کلمات با توجه به آخرین کلمات داده شده.
3. مطالعه‌ی بیوگرافی گروه‌های چهارگانه هاگوارتز و مراجعه به تاپیک گروهبندی.
4. انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1402/12/7 21:12:09
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 6 اسفند 1402 19:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

charli_visli نوشته:
سلام و درود
به تو ای کلاه باستانی.
همونطور که در ذهنم مشاهده میکنی ادم خودخواه ولی کمی دلسوز هستم. به مطالعه علاقه دارم و عاشق ورزش هستم. ادم انتقام گیری هستم ولی وقتی کسی تقاضای بخشش میکنه میبخشمش.
البته اکه بعضی از اینارو توی ذهنم ندیدی خیلی درگیرش نشو ، سریع یه جارو بگو برم نفر بعدی بیاد!

درود بر تو فرزندم.

نه‌تنها چیزهایی که گفتی، بلکه فراتر از اون رو هم تو ذهنت دیدم که باعث می‌شه مطمئن بشم بهترین جا برای پیشرفتت در کنار نوادگان هلگا هست. ازت می‌خوام بری به...

هافلپاف!

مرحله بعد: انتخاب یک شخصیت از لیست شخصیت های گرفته نشده و معرفی آن در تاپیک معرفی شخصیت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بلندپروازی، پشتکار، شجاعت و فراست
در کنار هم
هاگوارتز را می سازند!
پاسخ به: سال اولی ها از این طرف: کلاه گروهبندی
ارسال شده در: یکشنبه 6 اسفند 1402 18:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود
به تو ای کلاه باستانی.
همونطور که در ذهنم مشاهده میکنی ادم خودخواه ولی کمی دلسوز هستم. به مطالعه علاقه دارم و عاشق ورزش هستم. ادم انتقام گیری هستم ولی وقتی کسی تقاضای بخشش میکنه میبخشمش.
البته اکه بعضی از اینارو توی ذهنم ندیدی خیلی درگیرش نشو ، سریع یه جارو بگو برم نفر بعدی بیاد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!