جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

25 کاربر(ها) آنلاین هستند (19 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
23
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: یکشنبه 20 خرداد 1403 20:17
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر ساحره ها و جادوگران عزیزی که هر وقت بخوان به شرط اینکه ظاهر خوبی داشته باشن میتونن با من خودکشی کنن. ساحره ی عزیز و دوست خوبم دیزی کران باید بگم چند تا سوال ازت داشتم که ممنون میشم جواب بدی. اوه البته بسته به میل خودته ولی... ولش کن برو که رفتیم.

۱-دیزی بجز پاترهد دیگه چیا هستی، البته اوتاکو رو میدونم بقیه رو بگو.

۲-بامزه ترین خاطره ات از جادوگران چیه؟

۳-از نظرت من چطوریم؟ غریبم یا آشنا یا اصلا غریبه آشنا کلا چطورم؟

۴-بهترین دوستت توی سایت کیه؟

۵-دوست داشتی اگه میتونستی از ورد ها توی دنیای واقعی بدون نیاز به چوبدستی استفاده کنی کدوم ورد رو اول استفاده کنی و برای چی؟

۶-اگه عکس پروفایلت خیلی خفنه میشه مشخصاتت رو هم همین طوری بنویسی؟

۷-چند سالته در واقعیت؟

۸-اگه بخوای یه نفر رو بکشی چطوری میکشی اش و به چه دلیل فکر میکنی میخوای بکشیش؟

۹-نظرت راجب زندگی چیه؟

۱۰-دوست خاصی داری که برات خیلی مهم باشه؟ توی همین سایته؟

۱۱-چند نفر از بچه ها رو حضوری دیدی؟

۱۲- اگه یه روز بتونی شفت کنی(اصلا تجربه شیفت داری؟) هری پاتر جزو دنیا هایی هست که بهش شیفت میکنی؟ داستان رو چطوری تغییر میدی؟ هری پاتر و بقیه هستن یا ما رو جای اونا میاری یا همه باهمیم؟

۱۳-تا حالا شده به خودت آسیب بزنی؟

۱۴-به نظرت کدوم روش برای مردن بهتره، با درد یا بدون درد؟ غرق شدن یا گاز؟(اینو اگه خواستی جواب نده ولی نگران نباش بلایی سر خودم نمیارم البته فعلا)

۱۵-فکر کنم صبح وقتی بیدار میشی توی هاگوارتز باشی، چه حسی داری؟ اول چی کار میکنی؟

هنوز به عنوان کسی که کاراگاهی دوست داره خیلی سوال دارم ولی فکر کنم از همه بیشتر پرسیدم پس مراقب جغدایی که میفرستم باش...اوه راستی یادم رفت مهم ترینش رو بپرسم.

۱۶-دوستم میشی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
It's all game...want this or not you are player. soo let's play!wwwwww
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: شنبه 19 خرداد 1403 21:16
نمایش جزئیات
آفلاین
من آمده ام. وای وای. من آمده ام.

خب سیریوس یخمون رو شکست و من آماده ام سوالات چالشی خودم رو بپرسم. سوالاتی که تا همین دیروز بهشون فکر نکرده بودم اما الان میبینم اصلا نمیتونم بدون جوابشون زندگی کنم.

1- آیا وقتی کلیپ نی نی کوچولو هارو میبینی توی پلتفرم های مختلف، توی دلت اکلیلی میشه؟
2-ایا از کودکان خوشت میاد؟چه قدر خوشت میاد؟ مثلا حاضری یه روز خودت بچه داشته باشی؟
3-توی ساختمونی که داخلش ساکن هستی، اگر که آپارتمانی است، بچه داره؟ بچه ها معمولا چی بازی میکنن؟ خاطره ی جالبی داری ازشون تعریف کنی؟ ( ) منظور اینکه اگر یه وقتی حرکت جالبی زدن یا حرف باحالی زدن.

4- تا حالا سعی کردی به یه بچه توضیح بدی که این سایتی که داری میخونی و یهو وسطش، تِر تِر تِر میزنی زیر خنده، چیه؟ سعی کردی جذبش کنی به هری پاتر؟

5- بچگی های هری پاتر یا بزرگسالیش؟

ممنونم دیزی! بریم سراغ سوالات جدی تر با اجازه تون.


/دیزی آیا راحتی بگی بهمون بچگی هات چطوری بود؟ بازیگوش بودی یا آروم؟ اونقدری که من کتک میخوردم کتک میخوردی؟ نمیدونی من چه قدر کتک خوردم که. آقو ما یه ناظم داشتیم....حالا بماند.

//میگم تا حالا کاس پلی! یا همون (به عمل لباس پوشیدن به هدف شبیه شدن به کاراکتر و شخصیت های خاص انیمیشنی، انیمه ای، بازی های رایانه ای اطلاق می شود) اجرا کردی؟ اگر آره بگو کدوم شخصیت و چجوری شده بودی؟ اگر نه بگو دوست داری امتحان کنی یا نه؟ و بهترین شخصیت کدومه برای تو!

///آشپزیت خوبه؟
-آیا میتونی قیمه و قرمه و اینا درست کنی؟


////لطفا به ترتیب عددی رای بده به (شیرین-شور-ترش-تند )


/////دیزی اگر تو نخست وزیر یه کشور جهان سومی بشی و بهت بگن ده سال وقت داری تا این کشور رو به یک کشور جهان اولی تبدیل کنی؟ اولین کاری که میکنی چیه؟ اگه دوست داشتی بیشتر توضیح بده چه کار هایی میکنی!

////// ببین یه پروژه ای بود به اسم نات کوین! شرکت کردی؟ به جایی رسید؟


ممنونم دیزی لطفا حالا بریم که تفاهم پیدا کنیم.

I سریال دکتر هو رو دیدی؟ نظرت؟
II سریال گیم آف ترونز رو دیدی؟ نظرت؟ شخصیتی که خیلی دوسش داشتی رو بهم بگو لطفا.
III سریال پیکی بلایندرز رو دیدی؟ کراش زدی روی داداشای پیکی یا کلا شخصیتی توی این سریال؟ بهم بگو لطفا. من خودم روی عمه پولی کراش دارم.
IIII سوال انیمه هارو میزارم یکی دیگه بپرسه. اگه نپرسین میام میپرسم!

خداحافظی نمیکنم چون باز میام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دیزی کران در 1403/3/20 9:49:30
تصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شدهتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: شنبه 19 خرداد 1403 17:24
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام. قبل از هرچیز احسنت میگم و درود میفرستم به روح پاک جعفر که این تاپیک رو به دست گرفت و شروع طوفانی‌ای هم داشت. درود شهدای محفل به تو ای کدخدا! کلیپ خفن و جذابی هم درست کرده بودی. دمت گرم. از همه رفقایی که این تاپیک رو میخونن دعوت میکنم بیان و از دیزی سوال بپرسن و آتش قلم پر رو دوباره شعله‌ور کنن.

دیزی کران!
ای ساحره مرموز نیازمندی‌ها به دست و عینک به چشم!
کدخدا گفته هم میشه سوالات ایفای نقشی پرسید و هم از زندگی شخصی. به همین دلیل من هم به عنوان اولین سوال کننده زندگی و علایق شخصیتو هدف میگیرم تا یخ بقیه هم آب بشه.
1. چای یا قهوه؟
2. درحال حاضر مشغول چه فعالیتی در زندگی خودت هستی؟ درس میخونی یا شاغلی؟ اگه درس میخونی چی میخونی و چه آینده ای رو برای خودت متصوری و اگه شاغلی، چه شغلی رو مشغولش هستی و آیا ازش راضی هستی یا نه؟
3. پیتزا یا همبرگر؟
4. خانواده و اطرافیانت بیشتر تورو چه آدمی میدونن؟ و بیشتر توی خودت چه صفات اخلاقی و غیراخلاقی رو میبینی؟
5. غذای سنتی ایرانی یا صنعتی(فست فود)؟
6. اولین کسی که توی سایت کمکت کرد کی بود؟ درعین حال مهمترین شخص چه کسی بود؟ اگر الان بتونی یه جمله بهش بگی، چی میگی؟
7. از شخصیت ایفای نقشیت راضی هستی؟ چه چیزایی رو دوست نداشتی که برات توی ایفای نقش اتفاق افتاده و چه چیزایی رو دوست داشتی که هنوز اتفاق نیوفتاده؟
8. از وزیر سحر و جادوی فعلی چه انتظاراتی داری؟ دوست داری تو این دوره چه اتفاقاتی بیوفته؟
9. یکی از بهترین و بدترین خاطراتی که طی این سالها از سایت داشتی رو برامون بدون سانسور تعریف کن.
10. سه تا از بهترین فیلم ها و سه تا از بهترین سریال‌هایی که دیدی رو اسم ببر و بگو کدومشو خیلی پیشنهاد میکنی که ببینیم.
11. بنظرت بزرگترین ایراد و بزرگترین نقطه قوت فعلی جادوگران چیه؟
12. چندتا رفیق واقعی و صمیمی داری توی زندگیت؟ آیا آدم رفیق بازی هستی یا بیشتر اهل خانواده‌ای؟
13. چه چیزهایی رو دوست داری توی زندگیت تجربه کنی که تاحالا انجامشون ندادی؟ مثل سفر به کشورهای مختلف، خوردن غذاهای عجیب و اینجور چیزا.
14. چه سبک موسیقی گوش میدی؟ چندتا خواننده، گروه و یا آهنگ بهمون معرفی کن که بریم گوش کنیم.

سوالات رو کوتاه پرسیدم. اگر سوال چالشی خفنی به ذهنم اومد بازم میام سراغتون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: دوشنبه 14 خرداد 1403 16:20
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر همگان!

من نه ریتا اسکیتر هستم، که بیام و با مصاحبه هام برم رو اعصابتون، نه ماروولو گانت، که شوفر تاکسی باشم و مسافر سوار کنم. من، منم. من همینی‌ام که هستم. خوبه که انسان غرور داشته باشه، اما مغرور نباشه. من یه چوپون ساده‌ام، که با رهگذران این مکان، زیر یه درخت سرسبز، به صرف شیرینی و چای میشینم و از گذر زندگیشون تا اینجا میپرسم.

الانم اومدم با معرفی مهمون اولین مصاحبه. برای اینکه بدونین اولین مهمون کیه؟ این فیلم رو ببینین.

اگر لینک مشکلی داشت یا توی پخش فیلم مشکلی داشتین، با یه جغد بهم بگین.

مهلت ارسال سوال‌هاتون، شروعش همونطور که توی فیلم گفته شد، جمعه 18 خرداد، ساعت 17 و پایانش دو هفته بعد، جمعه 1 تیر، ساعت 23:59:59 خواهد بود.

پ.ن: مصاحبه قبل بدلیل عدم حضور مصاحبه شونده و گذشت مقدار زمان زیاد، فعلا معلق میشه و جزو لیست مصاحبه ها محسوب نخواهد شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دیزی کران در 1403/3/17 15:10:56
Lorsque vous sentirez que tout est fini, le reflet du miroir vous montrera le chemin


تصویر تغییر اندازه داده شده

تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 9 خرداد 1403 03:36
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
چرا سه چهار سالیه اینجا از کار افتاده؟
چرا دو تا انجمن قدح اندیشه هستش؟
چرا وقتی میرم تو انجمن دومی، میره تو اولی؟
چرا دومی عکس و توضیحات نداره؟

یک جادوگر شریف و باحال پیدا نمیشه بیاد دوباره با ملت مصاحبه کنه تا بخونیم و فضولی کنیم و لذت ببریم؟

خدافس!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1399 00:51
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
بسمه تعالی



سلام هری جان، سلام ورنون جان، خوب و خوش باشید عزیزان.
می خوام سوالاتم رو براساس تایم لاین تنظیم کنم و از قدیم الایام شروع کنم و خورد خورد بیام جلو...

اولین سوالم مربوط به یکی از دوئل‌هات هستش. یادم نیست با کی بود ولی فکر کنم سوژه‌ش طاقنما بود و ... طنز و جد نوشته بودیش و راستش اون موقع خیلی ازش خوشم اومد، اون پست سعی داشت کاری رو بکنه که من زیاد جرات نکردم سمتش برم و بنویسمش. می خواست هم بخندونه و هم بگریونه. این رو گفتم که به این سوال برسم، بنظرت بهترین نوشته ممکن همینه؟ همینی که هم آدم رو بخندونه و هم بگریونه؟ اگر اون بوده و الان تغییر کرده برامون بگو دلیل اون تغییر چی بوده؟

دومین سوالم رو بذار با یک حقیقت شروع کنم. فکر نکنم هیچکسی به اندازه تو در طول سایت جادوگران تیم-آپ کرده باشه. هکتور، ویولت و حالا هم ویلبرت اگر حافظه ام درست یاری کرده باشه. بابتش تعجب نمی کنم چون واقعا از اون دسته آدم‌هایی هستی که انگار یک آشناییتی باهاشون داشتیم توی یکی از زندگی های پیشینمون و غریبه نیستن انگار. فکر نکنم که این هم فقط تصور خودم باشه و این چیزیه که من دامبلدور از دور می بینم، بگذریم که به عنوان لادیسلاوی که کمی دورتر از تو ایستاده یک دیدگاه... می تونم بگم خیلی متفاوت از این داشتم. حالا ازت می‌پرسم خودت چی؟ از نگاه و برخورد پیشفرضت برامون بگو اگر می خوای.

سوال سومم راجع به اینه که جادوگران آرمانی هری چه شکلیه؟ چیا داره؟ کلاه گروهبندیش دلبخواهی؟ شصت هزار عضو فعال داره با کیفیتی در حد جی.کی.رولینگ؟ بیناموس نویسیش آزاده؟ یا می شه قالبش رو عوض کرد؟ خلاصه نه، مفصل اینو بگو و در ادامه به عنوان سوال سه و نیمم می تونم بگم که اصلا هدف جادوگران چیه؟ هدف کاربرا فان و تفریحه اوکی... سایت هم هدفش همینه که یک عده رو سرگرم کنه؟ یاد و نام آثار رولینگ رو زنده نگه داره و براش تبلیغات کنه...؟

سوال چهارم هم که ... ندارم. سوالم تموم شد.

منتظر خوندن این مصاحبه هستم. :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خیلی خب... از اوّل!
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: پنجشنبه 20 آذر 1399 08:46
نمایش جزئیات
آفلاین
من فقط یه سوال کوچولو داشتم!
اگه تو جای ارباب(لرد ول د مورت)بودی.چیکار میکردی؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
«هر چیز باید بمیرد، تا بیدار شود.»
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: دوشنبه 17 آذر 1399 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
من دچار سردرگمی شدم!
من فقط یه سوال داشتم ولی این یه سوال انقدر سوال مهم و حیاتی بود که نمی‌تونستم به ادامه ی زندگی بپردازم.
من متوجه نیستم...من ماین کی‌ام؟ کی ماین منه؟ ماین کیه؟ کی ماینه؟ من ماین‌ترم؟ کی ماین‌تره؟ یکی باید این وسط ماین‌تر باشه خب دیگه...
لطفا پاسخگو باشید...من شب ها از درگیری فکری زیاد خوابم نمیبره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارباب...ناراحت شدید؟

پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: دوشنبه 17 آذر 1399 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
سوروس برای دومین بار پاش به اینجا باز شده بود، ناراضی نبود!
به هر حال یه پاتر قرار بود سلاخی بشه. ارزششو داشت!

سلام پاتر!
پاتر چه حسی داری از این که همیشه یه پاتر خواهی بود؟
پاتر این طبیعیه از خودت کمتر از پدرت و بچه هات انرژی منفی میگیرم و در عوض انرژی مثبت میگیرم؟
پاتر چقدر موافقی با هم یه نبرد هیت پراکنی تا سرحد مرگ رو شروع کنیم؟
آیا از این تایپ اسنیپ راضی هستی؟ (چرا باید یه پاتراز من راضی باشه؟ اگر راضی باشه قطعا خودمو میدم دست دمنتورا.)
پاتر برامون از شناسه های قبلیت بگو و حسی که بهشون داشتی.
پاتر من اصلا نمیخواستم بیام سلاخی شدنت با سوال ها رو بببینم ها!
خب دیگه پاتر من جایگاه رو ترک میکنم و به تماشا چی ها میپیوندم اما اگر جمله ای، بیت شعری یا چنین چیزی دیگر در نظر اومد بگو، زیبا میگی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
نه چون مومم نه چون سنگم،نه از رومم نه از زنگم،همان بی رنگ بی رنگم.....
به طلا همچو سنگ بنگر...
se.sn_sli

پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: یکشنبه 16 آذر 1399 03:51
نمایش جزئیات
آفلاین

خب خب خب...بریم سراغ سوالات!

1- چرا به دخترای پتونیا حسودی میکنی؟ دختر بزرگه البته بیشتر!
2- چرا دستت تو کار خیر نیست؟ چی ازت کم میشه این دختر خاله ات رو چیز...ها؟
3- از نظر شخصیتی چقذه توی این چهار پنج سال تغییر کردی؟ و این تغیرات شخصیتت، در شخصیت ها و فعالیت سایتت مشهوده؟ مثلا مشخصا مسئولیت پذیر تر شدی؛ برای همین در سایت مفیدتر داری واقع میشی!
4-آیا اینقدر به نحوه احسن تغییر کردی که دیگه اون صفت های زشت "صارا بازی" مثل سین نکردن، جواب ندادن و گم و گور شدن و اینا، بهت اطلاق نشه؟
5- آیا حس میکنی این حماقت و بلاهتی و لوس بازی ای که درت هست که طبیعیه برای این سن یا از سنت گذشته؟
6- چرا مالی ویزلی نشدی؟ چرا کمبود شخصیت های زن در سایت رو جبران نکردی...ها؟
7- چرا هیچوقت نتونستم درست متوجه بشم تا کجا شوخیام رو تحمل میکنی، چون حتی دیده شده حرف ها و دُر و گوهرهایی که به صورت جدی بهت میزنمم شوخی تلقی کردی؟
8- اگه زمان برگده به شونصد سال پیش، بازم میایی جادوگران یا ترجیح میدادی هیچوقت پات اینجا باز نمیشد و همون دمنتور میموندی و باهاش دفن میشدی؟
9- از عمد سعی میکنی یه سبکی و یه شکلی بنویسی، بر طبق یه اصول و اینا یا ناخوداگاه قلمت اینطوره؟
10- غیر از دخترخاله هات، اگه یه روز نباشی، دوست داری با چی به یادت بیوفتن؟ و فکر میکنی با چی به یادت میوفتن؟

گربه نباش، برو خونتون دیگه دخترم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!