جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
13
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  21 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  299 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  286 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  360 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: پنجشنبه 7 فروردین 1404 23:17
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام عزیزانم.

اول از همه ممنونم از صبوریتون که باگ ها رو تحمل کردین. ❤️

یه سری از موارد رو سیریوس عزیز توضیح داد ولی منم بد ندیدم بیام دونه به دونه موارد رو یه توضیح کوتاهی بدم. اول میخواستم ویرایش کنم پست هاتونو و جواب بدم، بعد دیدم انگار همه جواب ها رو توی یه پست بدم بهتره!

آستریکس:
نقل قول:
داشتیم تو انجمن ها میگشتیم پست اینا میزدیم متوجه چیزی شدیم ما. احتمالا یک باگ ریزی باشه. مارو افلاین نشون میده. پست که زدیم. انلاین که هستیم. ولی زیر اواتارمون زده افلاین.


این مشکل با درایت جناب وزیر حل شد!

آریانا:
نقل قول:
یکی این که سایت قبلی خونده نشده ها رو بغلشو تو بلاک قرمز نشون میداد. فهمیدن این که کجا پست جدید اومده راحت‌تر بود.
دومی هم لایت موده اگه بشه...


تو اینجا هم دست از سر من بر نمیداری؟ من چه گناهی کردم؟ اون کندرا بدبخت رو کشتی حالا نوبت من شده؟

در مورد اول، یعنی آیکون کنار بلاک ها باید یه مقدار صبر کنیم. ولی اگه شد توی آپدیت های بعدی انجامش می‌دیم.
در مورد دوم هم باید یه مقدار صبر کنیم، ولی اگه شد توی آپدیت های بعدی انجامش می‌دیم!

نقل قول:
رنگ هافپافیا قشنگ دیده میشه ولی بقیه گروها نه. ممکنه به خاطر دارک مود هم باشه ولی خب اگه بشه رنگ بقیه هم بیشتر دیده بشه خوبه...


این دیگه سلیقه از ما بهترونه! ولی به نظر من خوبه، قشنگه. ایشالا توی قالب های بعدی مدل های دیگه طراحی می کنن!

نقل قول:
یه باگ هم یافتم!
تاریخا رو سالشو سمت راست می‌نویسه!


آها اینم از اون مشکلاتیه که یه ذره بد قلقه! باید یه کم براش صبر کنیم.

نقل قول:
یه چیز دیگه...
تعداد کلماتو نشون نمیده!


ببین چقدر ایراد می گیری!
یه دکمه اون بالای ویرایشگر کنار چپ چین و راست چین و وسط چین هست که روش بزنی نشون میده یه چیزایی، ولی بعضی وقتا درست کار نمی کنه. یه کم باید روی ویرایشگر کار بکنیم که بهتر بشه ولی خب برای الان سعی کنین فعلاً باهاش کنار بیاین!

روندا فلدبری:
نقل قول:
این چت باکس جدیده هم به شدت باحاله ولی بطرز عجیبی آواتار آدمو بعضی وقتا یه شکل دیگه میکنه. الان که دارم اینو می نویسم آواتار کجول هات هم اون مدلی شده.

این مشکل دلیلش انگار یافت شده و تلاش میشه زودتر حل بشه.

نقل قول:
اول اینکه آخرین ورود افراد رو من نمی بینم. یعنی حتی نمیدونم هست یا نیست.

این مورد رو توی پروفایل کاربری فرد می تونین ببینین.

نقل قول:
آیکون لایک پستا هم همینطوره. گذاشتین یا من باز اشتباه کردم؟

گزینه لایک هنوز اضافه نشده. حالا البته یه اختلاف سلیقه ای هم بین علما هست که اصلاً اضافه بشه یا نشه.

نقل قول:
دوم این پیام شخصیاست. قبلا زیر آواتار افراد گزینه ارسال جغد بود و لازم نبود وارد پروفشون بشیم. کاش اون برگرده. تازه امروز من رفتم به یکی پخ بدم ارسال پیامو که زدم برام اسم مخاطبمو نیاورد. بعد مجبور شدم دستی مخاطبمو تنظیم کنم و بفرستم. میشه بگین چطور مخاطبمو بصورت پیشفرض روی پخ داشته باشم؟ و اینکه بعد ارسال پخ رفتم صندوق ارسال دیدم انگاری پیامی که تازه فرستاده بودم نیست. از کجا بفهمم رفته یا نه؟


فک کنم همه این موارد به جز مورد آخرش حل شده باشه. درسته؟

نقل قول:
توی گوشی یه مقدار کار با سایت سخت شده کاشکی یکم درستش کنین.


نسخه موبایل رو تغییرات زیادی توش دادیم. یه چک می کنی و دوباره نظرتو بهمون بگی؟ اگه بیشتر هم توضیح بدی خیلی بهتره که دقیقاً کدوم قسمتش برات سخت تر شده؟

لوسیوس مالفوی:
نقل قول:
جستجو سایت کجاست من ندیدم یا تو چشم نیست؟


دکمه سرچ اضافه شد.

آلنیس:
نقل قول:
متن لینک‌دار و ساده خیلی نزدیک به همه و به سختی می‌شه تشخیصش داد. البته توی نقل قول تفاوت رنگ‌شون خوبه. متن لینک‌دار بولد هم با متن ساده قابل تشخیصن ولی در حالت عادی نه اونقدر.


والا لینک ها به نظر من خیلی تفاوت دارن با متن! رنگ متن سفیده و رنگ لینک ها صورتیه!
ولی کلاً روی فونت بیشتر کار می کنم تا تفاوت فونت بولد با معمولی بیشتر مشخص بشه.

نقل قول:
یادم نمی‌آد این گزینه پاسخ سریع توی نسخه قبلی هم بود یا نه، ولی خیلی چیز خوبیه دست‌تون درد نکنه! فقط می‌شه همون بالای صفحه کنار پاسخ عادی بذارینش؟ چون خب اگه بخوایم هر سری تا این پایین بیایم زیاد سریع نمی‌شه.


آقا خب دکمه آسانسور براتون گذاشتیم دیگه! هم بالای پست ها آسانسور هست که بریم پایین هم پایینشون آسانسور هست که برین بالا!

نقل قول:
نمی‌شه رنگا اینقدر کم نباشن؟ البته رنگ آبی‌ای که انتخاب کردین رو واقعا دوست دارم خوشگله. و البته این مورد که برای انتخاب رنگ می‌شه پشت سر هم یه رنگو انتخاب کرد! ولی خب کلا مثلا رنگا بیشتر باشن مثل سایت سابق اگه امکانش هست؟


والا واقعاً نمی‌دونم چرا اینقدر رنگ زیاد نیازه؟ باب راس هم اون همه رنگ نیاز نداشت!
ولی سعی می کنیم یه کم بیشتر روی ویرایشگر کار کنیم.

نقل قول:
مثلا اگه بشه توی اون قسمتی که فونت رو انتخاب می‌کنیم، هر فونت مثل فونت خودش نوشته بشه که معلوم باشه هر کدوم چه شکلی‌ان. مثل برنامه‌های ادیت عکس و اینا.

جواب قبلیم عیناً شامل این هم میشه!

وینکی
نقل قول:
مشکل وینکی هنوزم همین بود که.


ببین واقعاً این مشکل خیلی سخته درست کردنش. حالا نمیگم نشدنیه چون هنوز فرصت نشده که خیلی روش کار کنم.
جدای از این که نمی دونم اصلاً چرا ممکنه نیاز بشه توی یه انجمن به زبان فارسی متن انگلیسی نوشته بشه () ولی سعی می کنم درستش کنم. هرچند واقعاً اولویت بقیه مشکلات حس می کنم از این بیشتره.
کار زیاده جن جان!

نقل قول:
وینکی الان که خواست پیش‌نمایش کرد دید پیش‌نمایش سایت چقدر زشت و نامنظم بود و باید تمیز شد. چرا گزینه‌های فعال کردن تگ‌های HTML و فعال کردن شکلک‌ها و فعال کردن کدهای Xoops تو پیش‌نمایش وینکی ریخته بود؟ هاپوعه جمعشون کرد.


میشه اینو یه اسکرین شات بدی؟ برای من چیزی به هم ریخته نیست آخه.
البته که کلاً باید این ویرایشگر رو بهترش کنیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: پنجشنبه 7 فروردین 1404 17:31
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و خداقوت مجدد!
تغییر جدید نسخه موبایل سایت خیلی خوبه!

درباره باگ چت‌باکس نمیدونم کسی گفت یا نه ولی فکر کنم به خاطر شکلکاییه که اضافه شده!
یه نگاه بکنین ببینین هر کی اینجوری شد تو پیامش شکلک جدید داشته؟ یا هر کی شکلک جدید زده اینجوری شده؟
صرفا یه فرضیه است که میتونین بررسیش کنین!

گل!

پ.ن: شایدم با اینتر مشکل داره؟

پ.ن۲: خب کشف شد که با اینتر بود! پایان پرونده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آریانا دامبلدور در 1404/1/7 17:37:33
ویرایش شده توسط آریانا دامبلدور در 1404/1/7 19:35:04
- چرا همه مهربون نیستن داداشی؟
- چون مهربون بودن انتخاب سختیه! آدما دوست دارن چیزای آسون رو انتخاب کنن لیمویی، نه چیزای درست رو...
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: چهارشنبه 6 فروردین 1404 19:58
نمایش جزئیات
آفلاین


نقل قول:
مشکل وینکی این بود:

Har vaght Winky khaast ajnabi nevesht, noghte haash zesht shod.


مشکل وینکی هنوزم همین بود که.

هاپوعه تو عمرش یه کار داشت که اونم نکرد.

پس هاپوعه باید سایتو دوباره لوله کرد و بُرد و شستوند و نقطه‌های وینکی رو درست کرد و لوله کرد و پس آورد وگرنه وینکی خود هاپوعه رو نقطه کرد.

+ بالاخره با این فونت جدیده وینکی تونست برای اولین بار َ، ِ، ُ هاشو دید. آفرین. ولی یه کار خوب دلیل نشد هاپوعه جن خووب شد. هاپوعه خواست حَواسِ وینکی رو با َ، ِ، ُ پَرت کَرد، وَلی وینکی حَواسِش جَمع بود. وینکی جِنِ مَحسوس؟

+ وینکی الان که خواست پیش‌نمایش کرد دید پیش‌نمایش سایت چقدر زشت و نامنظم بود و باید تمیز شد. چرا گزینه‌های فعال کردن تگ‌های HTML و فعال کردن شکلک‌ها و فعال کردن کدهای Xoops تو پیش‌نمایش وینکی ریخته بود؟ هاپوعه جمعشون کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط وینکی در 1404/1/6 20:07:39

Take Winky down to the Mosalsal City, where the grass is mosalsal and the mosalsals are MOSALSAL
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: چهارشنبه 6 فروردین 1404 16:14
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
اولا که سلام، و خسته نباشید سیریوس و هلگا و گابریلای عزیز!
دم‌تون بابت سایت گرم واقعا.

چندتا مورد به نظرم رسید که فکر نکنم باگ محسوب بشه، صرفا به نظرم می‌تونه بهتر بشه ینی.

1. رنگ متن لینک‌دار: رنگ متن لینک‌دار و ساده خیلی نزدیک به همه و به سختی می‌شه تشخیصش داد. البته توی نقل قول تفاوت رنگ‌شون خوبه. متن لینک‌دار بولد هم با متن ساده قابل تشخیصن ولی در حالت عادی نه اونقدر.

لینک لینک
نقل قول:
لینک لینک

(اینا فقط مثالن، لینک خاصی ندارن.)

2. پاسخ سریع: یادم نمی‌آد این گزینه پاسخ سریع توی نسخه قبلی هم بود یا نه، ولی خیلی چیز خوبیه دست‌تون درد نکنه! فقط می‌شه همون بالای صفحه کنار پاسخ عادی بذارینش؟ چون خب اگه بخوایم هر سری تا این پایین بیایم زیاد سریع نمی‌شه.

3. رنگ متن: نمی‌شه رنگا اینقدر کم نباشن؟ البته رنگ آبی‌ای که انتخاب کردین رو واقعا دوست دارم خوشگله. و البته این مورد که برای انتخاب رنگ می‌شه پشت سر هم یه رنگو انتخاب کرد! ولی خب کلا مثلا رنگا بیشتر باشن مثل سایت سابق اگه امکانش هست؟

4. فونت: مثلا اگه بشه توی اون قسمتی که فونت رو انتخاب می‌کنیم، هر فونت مثل فونت خودش نوشته بشه که معلوم باشه هر کدوم چه شکلی‌ان. مثل برنامه‌های ادیت عکس و اینا.


بازم می‌گم، این مواردی که فعلا به نظر من رسیدن بیشتر حالت ایده‌آل بودن دارن تا باگ.
همچنان ممنون بخاطر زحمات‌تون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Together we do whatever it takes
We're in this pack for life
We're wolves
We own the night!


Hell is empty
And all the devils are here

William Shakespeare
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: چهارشنبه 6 فروردین 1404 01:59
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
از همه دوستان بابت همکاری که کردن تشکر میکنم. اومدم حل شدن چند مشکل رو خدمت همگی اطلاع بدم:

مشکلات برطرف شده تاکنون:
- برطرف شدن باگ «دسترسی» ناظران انجمن‌ها
- برطرف شدن مشکل نمایش «آنلاین/آفلاین» کاربران در انجمن‌ها
- برطرف شدن مشکلات مربوط به «ساعت» در کل سایت و انجمن‌ها
- اضافه شدن امکان «سرچ» در سایت در قسمت هدر جادوگران
- اضافه شدن گزینه «ارسال جغد» در پروفایل کاربری در انجمن‌ها


سایر مشکلات به مرور رفع میشن و طبیعتا رفع مشکلات کار زمانبری هستش.

ممنون از صبر و بردباری‌تون.
پانمدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 فروردین 1404 18:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام چقدر سایت را قشنگ کردین
جستجو سایت کجاست من ندیدم یا تو چشم نیست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
جادوگران
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 فروردین 1404 16:12
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام عزیزان من!

اولا ممنون از همه اونایی که لطف داشتن و خوشحالم که از کلیت کار خوشتون اومده.

دوما میخوام تشکر کنم از کسایی که لطف می کنن و اینجا مشارکت می کنن و باگ ها رو به اطلاع ما می‌رسونن.

این کار خیلی با ما کمک می کنه چون اینقدر حجم تغییرات زیاد بوده که قطعا چیزای خیلی زیادی از دستمون در رفته و همینطور خیلی چیزا مدل جدیدی دارن ارائه و نمایش داده میشن.

این که شما به ما کمک کنین و بهمون بگین چه چیزایی مشکل داره باعث میشه ما سریع تر بتونیم درستش کنیم. (البته اگه دقیق‌تر بتونین مشکلات رو بگین و اگه نیاز شد حتی اسکرین شات بذارین خیلی بهتره.)

همینطور اگه چیزی به نظرتون میرسه که قبلا بهتر بوده یا می تونه تغییر کنه و بهتر بشه اون ها رو هم حتما باهامون در میون بذارین. شاید موفق نشیم همه ش رو اجرا کنیم ولی حداقل دید خوبی بهمون میده.

در آخر هم اگه چیزی هست که خیلی دوستش داشتین یا از نظرتون خیلی کاربردی بوده اونو هم بهمون بگین. اولش اینه که خوشحال میشیم و ذوق می کنیم، بعد هم خیلی کمکمون می کنه که با سلیقه شما بیشتر آشنا بشیم.

در آخر هم من سعی می کنم مواردی که به نظرم میرسه رو به صورت ویرایش زیر پست هاتون بنویسم.

بازم ممنون از صبوری شما

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 فروردین 1404 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه دست اندرکاران. ممنونیم بابت خوشگل کردن سایت. میدونیم که شبانه روز زحمت کشیدین و قدر دان زحماتتون هستیم.

این چت باکس جدیده هم به شدت باحاله ولی بطرز عجیبی آواتار آدمو بعضی وقتا یه شکل دیگه میکنه. الان که دارم اینو می نویسم آواتار کجول هات هم اون مدلی شده.
فکر نکنم اینایی که میخوام بگم باگ محسوب بشه ولی :میگم تو دلم نمونه. اول اینکه آخرین ورود افراد رو من نمی بینم. یعنی حتی نمیدونم هست یا نیست. آیکون لایک پستا هم همینطوره. گذاشتین یا من باز اشتباه کردم؟

دوم این پیام شخصیاست. قبلا زیر آواتار افراد گزینه ارسال جغد بود و لازم نبود وارد پروفشون بشیم. کاش اون برگرده. تازه امروز من رفتم به یکی پخ بدم ارسال پیامو که زدم برام اسم مخاطبمو نیاورد. بعد مجبور شدم دستی مخاطبمو تنظیم کنم و بفرستم. میشه بگین چطور مخاطبمو بصورت پیشفرض روی پخ داشته باشم؟ و اینکه بعد ارسال پخ رفتم صندوق ارسال دیدم انگاری پیامی که تازه فرستاده بودم نیست. از کجا بفهمم رفته یا نه؟


توی گوشی یه مقدار کار با سایت سخت شده کاشکی یکم درستش کنین. البته عذر میخوام میدونم جسارته این حرفا و شما کلی زحمت کشیدین و نباید اینطوری صحبت کنم. امیدوارم بی ادبی منو ببخشید.

بازم ممنون بابت زحماتتون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 فروردین 1404 09:18
نمایش جزئیات
آفلاین
یه چیز دیگه...
تعداد کلماتو نشون نمیده!

بازم گل!
اون قبلیه که ویر زدم گل ویرایششو یادم رفت، الان یه گل دیگه‌ هم میدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
- چرا همه مهربون نیستن داداشی؟
- چون مهربون بودن انتخاب سختیه! آدما دوست دارن چیزای آسون رو انتخاب کنن لیمویی، نه چیزای درست رو...
پاسخ: گزارش باگ‌های جادوگران جدید
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 فروردین 1404 01:26
نمایش جزئیات
آفلاین
یه چیز دیگه هم به ذهنم رسید که اینم باگ نیست، فقط ظاهره.
رنگ هافپافیا قشنگ دیده میشه ولی بقیه گروها نه. ممکنه به خاطر دارک مود هم باشه ولی خب اگه بشه رنگ بقیه هم بیشتر دیده بشه خوبه...

مجددا گل بهتون!

ویرایش:
یه باگ هم یافتم!
تاریخا رو سالشو سمت راست می‌نویسه! اینجوری:
تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آریانا دامبلدور در 1404/1/5 2:13:30
- چرا همه مهربون نیستن داداشی؟
- چون مهربون بودن انتخاب سختیه! آدما دوست دارن چیزای آسون رو انتخاب کنن لیمویی، نه چیزای درست رو...