جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

30 کاربر(ها) آنلاین هستند (20 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
26
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: جمعه 13 تیر 1404 19:30
نمایش جزئیات
آفلاین
پایان ترین‌های فصل بهار 1404


رأی‌گیری‌ این دوره از ترین‌ها با مشارکت ارزشمند اعضای سایت جادوگران به پایان رسید. هدف از این فرایند، شناسایی افرادی بود که در طول فصل گذشته بیشترین تأثیر را در بخش‌های مختلف سایت داشته‌اند؛ چه در ایفای نقش، چه در فعالیت‌های گروهی، یا حتی در جلب توجه دیگران!
از همه‌ی جادوگران، ساحرگان، جن‌ها، شبح‌ها، ماگل‌زاده‌ها، و حتی اون موجود مرموزی که فقط ساعت ۳ شب آنلاین میشه، بابت شرکت در رأی‌گیری‌ترین‌ها تشکر می‌کنیم. تمامی آرا با دقت بررسی شدند و نتایج نهایی بر اساس بیشترین رأی اعلام می‌شوند.


و این هم نتایج:

بم: 3 رای
سیبل تریلانی: 10 رای





فعال‌ترین عضو فصل بهار:سیبل تریلانی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
همه‌چیز را می‌فهمم… جز آنچه باید احساس شود.
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: جمعه 13 تیر 1404 15:07
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سیبل تریلانی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: جمعه 13 تیر 1404 14:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلااااام!
منم کم و بیش بودم و نبودم و تاریک و روشن شدم ولی دورادور یه نگاهی می‌کردم و یه چیزایی می‌دیدم.
منم رایم رو به سیبل میدم با این که قبلا هر چی به دستش میرسید می‌زد تو سرم و یه بارم منو کشت و اگه می‌تونست بازم اینکارو می‌کرد. ولی من دختر خوبیم و سیبل کلی روی صحنه و زیر صحنه و کنار صحنه و پشت صحنه و همه جا حواسش هست و فعالیت داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
- چرا همه مهربون نیستن داداشی؟
- چون مهربون بودن انتخاب سختیه! آدما دوست دارن چیزای آسون رو انتخاب کنن لیمویی، نه چیزای درست رو...
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: جمعه 13 تیر 1404 13:31
نمایش جزئیات
آفلاین
درود.

من با اینکه خیلی نبودم فصل بهار رو، درواقع کلش رو نبودم! اما با فرمایشات گانت پدر موافقم. همچنین از پشت صحنه شاهد انرژی‌ای که سیبل برای سایت گذاشت بوده‌م و بارها گفتم که دوست داشتم کنارش فعالیت کنم و حالا واقعا خوشحالم که افتخارش نصیبم شده. رای من هم به سیبل تریلانی خواهد بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: پنجشنبه 12 تیر 1404 09:01
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
والا یادم نیست حساب کتابش چجوری بود ولی شاید بد نبود اگر کسی مثل بم که فقط حدود دو هفته‌ی آخر از فصلی که ترین‌هاشو داریم حضور داشت، در دوره بعد شرکت داده میشد.

به هر حال به نظرم فعالیت مستمر 3 ماهه در قیاس با دو هفته قطعا بیشتر قابل ستایشه و من که این مدت کلا کارم تو ساید چیزی جز رصد کردن نبوده، از بخت بد روزگار هر بارم چشمم به جمال منحوس سیبیل روشن تاریک شده!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: چهارشنبه 11 تیر 1404 19:11
نمایش جزئیات
آفلاین
ما میخواهیم در این عرصه به سیبل تریلانی رای بدهیم!
فعالیت ایشان در این فصل به خصوص در اردوی ارتش تاریکی بی نظیر و مثال زدنی بود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
THERE IS NO GOOD OR EVIL.THERE IS ONLY POWER, AND THOSE TOO WEAK TO SEEK IT
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: سه‌شنبه 10 تیر 1404 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست داشتن می‌شم که رای این قسمتم رو به بم دادن بشم. چون فعالیتش متمرکز نبودن می‌شه و هرجایی که اسمش رو تاپیک گذاشتن می‌شیم، یک پست زدن شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: دوشنبه 9 تیر 1404 23:30
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
فعالیت خوب و با کیفیت و حضور منظم مخصوصا در چندماه اخیر که سایت کمی فعالیتش کم شده، گوهر کمیاب و ارزشمندیه. سیبل تریلانی با توجه به حضور دلگرم کننده‌ش لایق تقدیر هستش. امیدوارم همیشه کنارمون باشه و شاهد حضور گرمابخشش باشیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: دوشنبه 9 تیر 1404 14:46
نمایش جزئیات
آفلاین
بقیه دلایل خیلی خوبی آوردن و نوشتن دوباره‌شون فقط تکرار مکرراته. رای منم سیبل تریلانیه و فقط امیدوارم پیشگویی های خوبی برامون بکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ: فعال‌ترین عضو فصل بهار
ارسال شده در: دوشنبه 9 تیر 1404 00:42
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
توی این بخش دو تا گزینه دارم. یکیشون هلگاست که همونطور که خودش هم اشاره کرد منو بیچاره کرد تو این مسابقات جام آتش. بسیار عملکرد خوبی داشت و باعث ایجاد انگیزه شد در من.

ولی میخوام در اقدامی هکتورانه و به یاد اون مرحوم برعکس عمل کنم و به اون یکی گزینه ام رای بدم که اون هم با وجود اینکه تازه وارد بود ولی نصف ایفا رو در نوردید و فعالیت خیلی خفنی داشت. رایم رو اینجا به بم میدم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تویی که داری این پیام رو میخونی... برات مرگی دردناک پیشگویی میکنم! مرگی با سوراخ شدن انگشتت با دوک... نه چیزه... با اولین چیزی که بهش دست میزنی!