جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

15 کاربر(ها) آنلاین هستند (9 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
15
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: شنبه 30 خرداد 1405 21:06
نمایش جزئیات
شغل
هر جور حساب می کنم ما نسل سوخته ی جادوگرانیم.

قدیمیا مامی هلگا داشتن. ما چی داریم؟ کرنیلیوس فاج!

قدیمیا لاکرتیا بلک داشتن. ما چی داریم؟ آگاتا تیمز...

قدیمیا جوزفین مونتگمری داشتن. ما؟ هرپوی کثیف!

حالا ما وقار و جبروت سوروس اسنیپ رو دیدیم این جدیدیا که باید با میرتل گریان سر و کله بزنن.

#عظمت-را-به-جادوگران-برگردانید
#در-فراق-سوروس
#مامی
آگاتا تیمز
آگاتا تیمز شنبه 30 خرداد 1405 21:25
#68
من به اون دختره لاکرتیا فقط یه لیوان چای نبات دادم، خودش قبول کرد بخوره، بعدم افتاد زمینو دیگه بلند نشد. به من پیرزن چه؟
6
پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: پنجشنبه 21 خرداد 1405 22:21
نمایش جزئیات
شغل
تصویر اصلی
نمی‌دونم مردم چه‌طور دلشون میاد به چشمای معصوم والتر نگاه کنن و بهش بگن هیولا.
مرگ
مرگ پنجشنبه 21 خرداد 1405 22:53
#67
مخالفم! ملت بیشتر به خنجرش نگاه می‌کنن و میگن هیولا...
3

افرادی که لایک کردند

آیلین پرینس
آیلین پرینس پنجشنبه 21 خرداد 1405 22:59
#66
اینم هست...اما اون خنجر مدت‌هاست فقط برای دفاع از خودشه.
3

افرادی که لایک کردند

مرگ
مرگ جمعه 22 خرداد 1405 00:19
#65
نظر ملت هافلپافی متفاوته.
1

افرادی که لایک کردند

پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 خرداد 1405 19:59
نمایش جزئیات
شغل
پس از آن که دابی موزیک جدید خود را از داخل رندان پخش کرد، توجهات سمت این زندانی فراموش شده چرخید و باعث شد شهروندخبرنگاران، جویای احوال او در آزکابان شوند. این تصویری است که آخرین وضعیت او در بند زندان را نمایش می‌دهد. ظاهرا زندان تاثیر زیادی بر روی جن خانگی سابقا آزاد گذاشته...

تصویر اصلی
گلرت گریندلوالد
گلرت گریندلوالد سه‌شنبه 19 خرداد 1405 20:55
#64
و معصومیتی که از دست رفت...
1

افرادی که لایک کردند

پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: سه‌شنبه 19 خرداد 1405 08:53
نمایش جزئیات
شغل
چند وقت پیش داشتم تو پینترست دنبال مود برد هافلپافی می گشتم، یه عبارت که بینشون دائم تکرار می شد نظرم رو جلب کرد.
- مهربونی هزینه ای نداره.💛

یاد هیجده سالگی خودم افتادم و اینکه واقعا به همچین چیزی باور داشتم. بازتابی که از اطرافیان می گرفتم چی بود؟ دختر نجیب؟ کیوت؟ مایه ی آرامش اطرافیان؟

ولی الآن از خودم می پرسم نویسنده ی اون عبارت هیچ وقت تو عمرش توی یه محیط شلوغ کار کرده؟ توی یه فضای اشتراکی مثل خوابگاه یا پانسیون زندگی کرده؟

تا به حال چند بار کوتاه ترین دیوار بوده یا مجبور شده برای پایه ترین حقوقش بجنگه؟ بلکه بفهمه مهربونی هم هزینه داره. تا بفهمه خیلی از آدما تا بهشون رو بدی سوارت می شن.

ببخشید هلگا! من خیلی وقت پیش خسته شدم ازینکه دیگرون انقدر به لطفم عادت کنن که فکر کنن وظیفمه. خسته شدم ازینکه وقتی محیطی رو ترک می کنم تازه قدرم رو بفهمن. یاد گرفتم خنجر خوردن از کسی که بهش بی حساب محبت کردی دردش بیشتره.

ازین به بعد شعار روابطم با دیگرونو تغییر می دم:
- مادر نزاییده کسی حق منو بخوره.

#تمامفادورا
آکی سوگیاما
آکی سوگیاما سه‌شنبه 19 خرداد 1405 13:18
#63
دورا این شعارت رو خیلی خیلی پسندیدم! مورد پسند این سامورایی بود!

مادر نزاییده کسی حق منو بخوره.
2

افرادی که لایک کردند

نیمفادورا تانکس
نیمفادورا تانکس سه‌شنبه 19 خرداد 1405 15:41
#62
3

افرادی که لایک کردند

پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: دوشنبه 11 خرداد 1405 18:47
نمایش جزئیات
شغل
تصویر اصلی


تصویر دیده نشده از جلسه‌ی خصوصی دابی و پروفسور اسنیپ که طی آن جن خانگی موفق شد نظر استاد هاگوارتز را برای پیوستن به لیبل موسیقی خود جلب کند. همکاری ای که در اولین اثر منتشر شده یعنی «لی‌لی»، موفق شد صدر چارت جادوتیفای را از آن خود کرده و انتظار هواداران از آثار آتی «سیگاروس» را بالا ببرد. گفته شده سوروس در ابتدا کوچکترین تمایلی حتا برای فکر کردن به پیشنهاد دابی نیز نداشته، اما دابی گفته: «لطفا قربان اول یک کام از این سیگار جن‌پیچ گرفت، بعد بیشتر بهش فکر کرد! » استراتژی ای که ظاهرا موفقیت آمیز بود.

اگرچه بعضی کاربران مدعی شده‌اند این روایت جعلی است و تصویر آن ساخته شده با هوش جادویی است، چرا که بینی عقابی خواننده‌ی محبوب در این تصویر با واقعیت تناسبی ندارد. کاربری با انتشار تصویر زیر در جِی نوشت: «این روزها به شدت باید سواد رسانه رو بالا ببریم و حواسمون به فیک نیوزها باشه! هوش جادویی حواسش نبوده و بینی‌ها رو جا به جا کرده. اگر این عکس واقعیت داشت باید این شکلی می‌بود...»

تصویر اصلی
گلرت گریندلوالد
گلرت گریندلوالد دوشنبه 11 خرداد 1405 19:06
#60
ما که لذت بردیم. بیش باد!
روحمان آزاد شود یکی از این جن‌پیچ‌ها می‌خریم و دود می‌کنیم و لذت می‌بریم و عکسش را برای لرد سیاه می‌فرستیم تا دیگر پز جان‌پیچ‌هایش را ندهد.
جن‌پیچ ۱
جان‌پیچ ۰
3

افرادی که لایک کردند

آستریکس
آستریکس دوشنبه 11 خرداد 1405 20:21
#61
خواستار موجود شدن جن‌پیچ در سراسر زوپس مارکت های کشور.
ویرایش شده توسط آستریکس در 1405/3/12 13:41:41
2

افرادی که لایک کردند

پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: یکشنبه 10 خرداد 1405 20:41
نمایش جزئیات
شغل
آستریکس هست، من هستم، کریدنس هم اضافه شده...
یه تاپیک قهوه خونه با تم محو شدنمون نشه؟
آستریکس
آستریکس دوشنبه 11 خرداد 1405 09:46
#59
Let's do it.
2

افرادی که لایک کردند

پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: جمعه 8 خرداد 1405 06:18
نمایش جزئیات
شغل
انگار همین دیروز بود که با بی خیالی تمام اینجا جوک بی مزه می ذاشتم و تمام دغدغه ام این بود که چطور بیشتر از ریموس جلب توجه کنم.

ولی حالا پسر عزیز خودم سیگاریه و پسر خونده ی آرزوهام توی یه چمدون پر از حیوون وحشی گیر افتاده.

به عنوان یه مادر خیلی زود تو همه چی شکست خوردم و حتی از خودم می پرسم نکنه بچه های معصومم دارن تاوان قضاوتا و گناهای منو پس می دن.
رفقا حلال کنید.🥀

#رفیق-بی-کلک-مادر
#مادر-سلطان-غم
ویرایش شده توسط نیمفادورا تانکس در 1405/3/8 7:38:37
پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: چهارشنبه 6 خرداد 1405 13:40
نمایش جزئیات
نحوه گروه بندی ملت توسط کلاه در تست دوم کلاه گروه بندی:

ریکشن کلاه به حرفای ملت:

- نظرتت کاملا محترمه دوست عزیز، ولی فاقد اهمیتم هست. پس میری همین گروهی که من میگم.

ریکشن لرد به حرفای کلاه:

نظرت محترمه کلاه عزیز، ولی فاقد اهمیتم هست. پس میریم همون گروهی که میخوایم.
پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 خرداد 1405 19:23
نمایش جزئیات
شغل
موقعیت :
ظهره و می رید حموم. به سرتون چی می زنید؟

آفرین گلای تو خونه. محصلای نمونه.

ناهارپو

پاسخ: کانون مرکزی
ارسال شده در: دوشنبه 4 خرداد 1405 12:58
نمایش جزئیات
شغل
می دونید چرا کجول وقتی یه پست می ذاره بلافاصله بعدش یه مدت قایم میشه؟

چون از درختای بامزه چوب شور درست می کنن
آستریکس
آستریکس دوشنبه 4 خرداد 1405 13:31
#58
سوروس نبینه اینو.
1

افرادی که لایک کردند