جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

35 کاربر(ها) آنلاین هستند (29 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: انتخاب بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 دی 1386 11:13
نمایش جزئیات
آفلاین
هممم پرسی فرزندم بد نمی گفتی که یکی رای بده بقیه یخشون آب می شه.

===

دوستان فراموش کردن تیم قهرمان رو! و بازیکناش رو. و اینکه "چرا" قهرمان شد رو. و اینکه چطور تونست هم از سد پاورداس بگذره هم از سد ترنسیلوانیا. قطعا با نویسنده هاش.

که چرا دو نفر از اون تیم هست ولی آرمادیلو و پاورداس یه نفر.

که سبک نویسنده هاش آنچنان داور پسند نبود با اینحال بالا اومدن اینم معنی جالبی می ده!

همم ... سینیسترا!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس‌ بلک در 1386/10/25 11:16:39
باز جویم روزگار وصل خویش...
Re: انتخاب بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 دی 1386 05:56
نمایش جزئیات
آفلاین
کاپیتان تیم آرمادیلو بهترین بازیکن کوییدیچی هست که من دیدم.
رای من دنیس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: انتخاب بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 دی 1386 01:25
نمایش جزئیات
آفلاین
تمام گذينه هايي كه نوشتيد گولاخن!

همشون واقعآ زحمت كشيدن واسه تيماشون و همشون خيلي خيلي خوب پست مينويسند.

اما من ميخوام به كسي راي بدم كه واقعآ تلاش كرد!
واقعآ زحمت كشيد!
و تيمي كه بعد از رفتن من (ناظر انجمن كوييديچ شدنم) داشت از هم ميپاشيد رو جمع كرد.

اول ازش عذر خواهي ميكنم. كه تيم رو اونطوري روي دوشش گذاشتم.
و بعد هم ازش تشكر ميكنم كه تيمي كه با هزار بدبختي جمع كرديم واسه اون ليگ رو نگه داشت و بالا كشيد و خيلي عالي رهبري كرد.

از اونجايي كه شاهد تمام تلاش هاش بودم و ميدونم كه چقدر به خاطر بعضي مسائل اذيت شد و سختي كشيد.

راي ميدم به دنيس!

كسي كه آخراي ليگ هم به خاطر شرايطي كه پيش اومد نتونست اونطور كه بايد نتيجه بگيره و به حق واقعيش نرسيد.

---
از "درك" هم تشكر ميكنم كه خيلي كمك كرد و اين دو نفر بودن كه تيم رو نجات دادن!

------------------------------
ببخشيد كه زياد داستان نوشتم! اما اين حرفا مونده بود تو دلم ميخواستم يه جا از اين دو تا نويسنده ي خف تشكر كنم. كه تيمي كه من سرپا كردم رو با چنگ و دندون حفظ كردن. دو نويسنده ي خف كه متاسفانه زياد تو رول مطرح نشدن...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]
Re: انتخاب بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ
ارسال شده در: دوشنبه 24 دی 1386 17:51
نمایش جزئیات
آفلاین
رای من اسکاوره !
پست های خفن و باحالی زد بعد این که کلا پستاش خوب بود و من باهاش حال کردم و اینا .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: انتخاب بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ
ارسال شده در: دوشنبه 24 دی 1386 16:48
نمایش جزئیات
آفلاین
خب سخته واقعا..هر چهار بازيكن پست هاي خيلي قشنگي زدند.ولي يه فردي اين وسط هست كه علاوه بر پست قشنگ،زحمت فراواني براي تيمش كشيده تا اينجا رسوندتش.

اسكاور كه فرد با تجريه ايه..رولشم كه گولاخه و اينو همه ميدونن.تيمش هم قدرت اينو داشت تا اينجا ها بره و حدس زده ميشد.

ولي من منظورم شخصيتي به نام دنيس از تيم آرماديلو بود.واقعا به نظرم حقشه اين عنوان.

موفق باشيد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: انتخاب بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ
ارسال شده در: دوشنبه 24 دی 1386 16:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من به شخصه به اسکاور رای می دم!
نه به این دلیل که کاپیتانم بوده!
بلکه به نظرم بهترین نویسنده ی سایته و علاوه بر این وظیفه ی کاپیتانیشو به نحو احسنت انجام می ده!
من مطمئنم اگه الان به فعالیتش توی سایت ادامه می داد جزو بهترینای سایت بود.
پس رای من اسکاور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b][size=medium][color=336600][font=Arial]ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد.دریغا که نمی دانیم هم چنان که در انتظار او به سر می بریم ، به کدام درگاه
Re: نظر خواهی در مورد قوانین جدید کوئیدیچ
ارسال شده در: یکشنبه 23 دی 1386 20:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام

نظر سنجی ای در بالای تاپیک قرار گرفت ، از همه بازیکنان و سایرین درخواست میشه که توی این نظرسنجی شرکت کنند ! هر کسی هم نظری داره درباره قوانین میتونه در این جا بگه !

ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
نظر سنجي ها
ارسال شده در: جمعه 21 دی 1386 22:00
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام خدمت تمامی کوییدیچ بازان گرامی ، پس از بررسی تمامی پستهای زده شده در لیگ دوم و سطح بندی آنها ، تصمیم گرفته شد تا از هر گروه مورد بررسی توسط من و پرسی عزیز ، دو بازیکن، کاندیدا بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ شوند . در نتیجه چهار کاندیدا برای این امر در نظر گرفته شدند که عبارتند از:



1- دنیس ---- کاپیتان تیم آرمادیلو

2-اسکاور ---- کاپیتان پاورداس

3- مگورین ---- کاپیتان چیورون

4- سینیسترا ---- بازیکن چیورون




دو بازیکن اول ، از گروه بررسی شده توسط پرسی عزیز و دو بازیکن دوم از گروه بررسی شده توسط بنده انتخاب شدند.لازم به ذکر است ف از هر گروه دو بازیکنی که بیشترین تعداد پستها عالی و خوب را داشتند ف انتخاب شدند که در گوه دوم ف لیلی اوانز و مگورین تعداد پستهای خوب و عالیشان مساوی بود که در پستهای متوسط ، تعداد پست مگورین بیشاز لیلی شد و ایشون کاندیدا شدند.



تمامی کوییدیچ بازان گرامی می توانند تا تاریخ دوم بهمن ماه در این تاپیک ، به کاندیدای مورد علاقه خود رای دهند.دقت فرمایید که فقط بازیکنان کوییدیچ شرکت کننده در لیگ دوم و بازیکنانی که نامشان در لیست بازیکنان کوییدیچ ثبت شده است .رای دیگر عزیزان برای انتخاب بهترین بازیکن کوییدیچ لیگ دوم ، منظور نخواهد شد.

*:به قیمت بهترین بازیکن لیگ دوم کوییدیچ ، 500 گالیون اضافه خواهد شد.

موفق باشید.با احترام.
ناظران کوییدیچ



توجه کنید : به این خاطر که تنها بازیکنان کوییدیچ باید در نظرسنجی شرکت کنند ، نظرسنجی بصورت ارائه پست میباشد و نظرسنجی ای با چند گزینه برای رای دهی قرار نخواهد گرفت !

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1386/10/21 22:05:03
ویرایش شده توسط پرسی ویزلی در 1386/10/23 13:58:27
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1387/3/24 22:42:17
Re: نظر خواهی در مورد قوانین جدید کوئیدیچ
ارسال شده در: شنبه 15 دی 1386 13:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


احتمالا لیگ جدید اواسط بهمن ماه شروع میشه ... اینجا میخوام که نظرسنجی بین اعضای تیم های کوییدیچ صورت بگیره که نظرشون درباره قوانین چی هست .

چه قانونی بهتره اضافه شه ، یا چه قانونی حذف بشه ، یا اینکه کدوم قانون تکمیل تر بشه و اینکه کلا قوانین مربوط به تشکیل تیم و مسابقات و لیگ یه قانون جامعی بشن که هم اکثریت بازیکنان باهاش موافق باشن و هم اینکه منطقی تر و بدرد بخور تر باشه ، تا حق تیمی در مسابقات خورده نشه !

پس میتونید درباره قوانین کوییدیچ و مسابقات و تشکیل تیم اینجا نظرتون رو بگید .

توجه کنید که کامل و واضح اشاره کنید ، تا دیگران هم بتونن دربارش نظر بدن و در آخر جمع بندی بشن نظرات شما تا ببینیم چه کسانی موافق و چه کسانی مخالفن .

میتونید نظرتون رو هم درباره زمان برگزاری لیگ جدید بگید ، تا یه زمان مناسب که بازیکنان قبولش دارن در نظر گرفته بشه .


پ.ن : اگر هر مشکلی در قوانین و سایر موارد مربوط به کوییدیچ میبینید یا انتقاد و پیشنهادی دارید مطرح کنید ، بعد از اینکه لیگ شروع بشه تغییری در این قوانین صورت نمیگیره و اعتراض هم پذیرفته نمیشه !


ممنون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: نظر خواهی در مورد قوانین جدید کوئیدیچ
ارسال شده در: جمعه 6 مهر 1386 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
از کوییدیچ بازان محترم درخواست دارم که در مورد پست 171 دفتر نظارت انجمن و پیشنهاد مطرح شده ، نظرات مثبت و منفی خود را به همراه دلایل منطقی ارائه دهند.موفق باشید.با احترام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!