جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (11 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
16
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 13:26
نمایش جزئیات
آفلاین
آقایون،خانوما....
بی خود برا خودتون نگید من اینو می خوام می اونو می خوام....
من ارباب مرگم...احترام بگذارید(اون شکلک سجده کو؟)
پس به دستور بنده،ارباب مرگ این تایپیک بسته میشه
چون قدیسا صاحاب دارن اونم منم.
بحححححححله

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: شنبه 13 اردیبهشت 1393 13:03
نمایش جزئیات
آفلاین
پروفسور فلیتویک عزیز، از شما دیگه بعید بود این حرف؛ نامریی شدن ربطی به چوب جادو نداره؛ به قدرت جادوگر در اجرای طلسم بر میگرده!

Albus Dumbledore said that Grindelwald could make himself invisible without the use of an invisibility cloak: to achieve such a state, Grindelwald would have used an extremely powerful Disillusionment Charm.

البته من به عنوان گلرت گریندلوالد ابرچوب رو انتخاب میکنم ولی اگر قرار بود خودم انتخاب کنم حتما شنل رو انتخاب میکردم چون کاربردهای خیلی متنوعی داره

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط گلرت گریندل والد در 1393/2/13 13:09:09
هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!

Elder با نام علمی Sambucus از خانواده Adoxaceae به معنای درخت آقطی است؛ در حالی که یاس کبود جزو خانواده ی Oleaceae (زیتونیان) میباشد؛ کلمه ی Elder در Elder wand به جنس چوب اشاره میکند و صرفا بدین معنا نیست که این چوب قدیمی ترین چوب باشد.

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 23:21
نمایش جزئیات
آفلاین
من ابر چوب دستی رو انتخاب می کنم . چون بنظرم مفیدتره !!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 18:24
نمایش جزئیات
آفلاین
در کتاب گفته شد که فقط برادری که "شنل" را داشت زنده ماند و طبیعیه به سمت شنل بیشتر تمایل داشته باشیم ولی اگه مرگ از من میخواست که یه آرزو کنم میخواستم که خودش بشم! مرگ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 18:08
نمایش جزئیات
آفلاین
من:شنل چون بیشتر به درد می خوره.البته چوبه هم خوبه کلا من دوس داشتم همرو داشته باشم.
دوستم که اینجاست:اونم شنل

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 22 دی 1392 15:36
نمایش جزئیات
آفلاین
من چوب جادو رو استفاده میکنم ...

چون اگر قدرت چوب جادو زیاد باشه مثل دامبلدور می تونی خودت رو نامرئی کنی؛ مهم استفاده درسته! شاید برادران چی بودن؟ یادم نی! شاید برادر بزرگه بد استفاده کرد دلیل نمیشه که چوبدستی بد باشه.

به هر حال من یک استاد وردم و به ورد ها هم عشق می ورزم و چون خیلی از چوبدستی جماعت خوشم میاد، من چوبدستی رو انتخاب میکنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دربرابر شرارت وزیر و مدیر خیانت کار و مفسد و چیزکش جامعه ساکت نمی مانیم ... !


تصویر تغییر اندازه داده شده

با هم، قدم به قدم، تا پیروزی ...


- - - - - - - - - - - - - - - - -


تصویر تغییر اندازه داده شده

تا عشق و امیدی هست؟ چه باک از بوسه دیوانه سازان!؟
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 22 دی 1392 15:13
نمایش جزئیات
آفلاین
شنل!
باهاش میشد به هرجایی که میخوای بری، مزیتی بیشتر از این آیا سراغ دارید؟ بری خونه ریدل و ارباب رو بترسونی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 1 مرداد 1391 17:47
نمایش جزئیات
آفلاین
فقط شنل ...
سنگ که به درد نمیخوره چون کامل برنمیگردونه از همون اولشم الکی تولید شد !
تازه مرگ باید حتما وجود داشته باشه نمیشه که هر کی مرد سریع دست به جیب شیم سنگو در بیاریم زنده اش کنیم که !! طبیعت واسه خودش قانون داره جمعیت میزنه بالا !
چوب هم نمیخوام به نظرم تنها چوبی که میتونه واسه ادم بهتر از همه کار کنه چوب خودشه ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
علف هرزه چیست ؟ گیاهی است که هنوز فوایدش کشف نشده است .
(( امرسون ))
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: یکشنبه 1 مرداد 1391 17:28
نمایش جزئیات
آفلاین
خب اگه با چوبدستی می تونستم جادو کنم
اول چوبدستی.
بعد شنله.
و در آخر سنگه.


ولی چون نمیتونم
اول شنل بعد چوبدستی.
سنگه ر واصلا دوست ندارم.
چون کسی رو ندارم که مرده باشه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شما كدوم قديس رو انتخاب مي كنيد؟چرا؟
ارسال شده در: جمعه 4 فروردین 1391 09:40
نمایش جزئیات
آفلاین
اول شنل بعد چوبدستی بعد هم سنگ تجدید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شناسه جدید : کینگزلی شکلبوت