جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

20 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
18
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: جمعه 30 شهریور 1386 03:33
نمایش جزئیات
آفلاین
اگر بخواهيم ريز بشيم و بخواهيم تك تك از فيلم ايراد بگيريم كه فكر كنم كامپيوتر هنگ گنه!!!

در واقع فيلم طوري ساخته شده بود كه اصلا ربطي به كتاب نداشت و فقط كمي از سوژه ش استفاده ميكرد.فيلمي بود كه بيننده اي كه كتاب رو نخونده راضي بمونه كه فكر نكنم در اين امر هم زياد موفق بوده باشند.

اصلا هدف فيلم كه مشخص نبود.خيلي ابهامات زيادي داشت.

اولين مشكلش بازي كردن شخصيت هاش بود كه اصلا منو ياد شخصيت هاي كتاب ننداخت.آمبريج اصلا خوب بازي نكرد.دامبلدور هم كه هميشه عصباني نشون داده ميشه در حالي كه خيلي تو كتاب آرامش داره.فرد و جرج كه تقريبا سنشون نزديك سيريوس شده!نميدونم چجوري ميخوان ادامه فيلم رو با اينا بسازند؟يعني اصلا تو كتاب شيش مثلا بازيگرا عوض بشن فيلم قشنگ ميشه؟جالب نيست اين تغييرات!

دوما اين تلاش هايي كه فليچ ميكرد براي ورود به اتاق ضروريات!اگر به راستي اينطور بود كه خوشا به حال هري ميشد در كتاب شش!چرا سعي نميكنند در چنين مواردي كه به راحتي ميشه درستش كرد به كتاب دقت بيشتري كنند،خدا ميدونه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین

Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: جمعه 30 شهریور 1386 02:08
نمایش جزئیات
آفلاین
اصلا این کارگردان انگار اومده بود فقط صحنه ی هری و چو را درست کنه و وزارت خانه را با ر.ویزلی موافقم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به ریونکلاو سلام خواهم گفت
--------------------
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: پنجشنبه 29 شهریور 1386 22:52
نمایش جزئیات
آفلاین
همون طور که همتون گفتید فیلم 5 اصلا به کتاب وفادار نبود و با کتاب تناقص داشت.
هری پاتر نوشته:
به نظرم اگه عنوان تاپیک موارد ایراد ندار فیلم 5 بود کمتر توش پست زده میشد چون همه جاش در تناقض و تضاد با کتابه
- هری حامی یا همون سپر مدافع رو مثل گوله شلیک میکنه اونم در اولین بار!
- قبل از رفتن به کریسمس کلاساش با اسنیپ شروع میشه؟
- آس فیلم اونجاس که آمبریج اتاق نیازمندی رو منفجر میکنه میاد تو!!!!!!!!!!!!!!!!! ( چن تا علامت تعجب بزارم؟ به نظر من هری در فیلم بعدی برای اینکه بفهمه دراکو داره چی کار میکنه از طلسم انفجاری آمبریج برای ورود استفاده میکنه)



واقعا باهات موافقم.این چه پاترونوسی بود که هری درست کرد؟بجای گوزن یه گوله آتیش درست کرد.

اصلا صحنه های کوییدیچ تو فیلم نبود.
اینکه چو بجای ماریتا اونم در اثر محلول راست گویی الف.دالی ها رو لو داده بود واقعا مسخره بود.فیلم خیلی ایرادات،جابجایی صحنه حذفی و ...خیلی داشت اما خب این فیلمه کتاب که نیست جز به جزش به تصویر کشیده بشه.
اما فیلمه 5 نکات مثبتی هم داشت.مثلا نسبت به 4 فیلمه قبلی صحنه های خنده دار و با مزه زیاد داشت.
همین طور صحنه های وزارت خونه خیلی خوب کار شده بود،مخصوصا صحنه جنگ با مرگخوارها و صحنه ای که ولدمورت هری و تسخیر می کنه،یادآوری همه ی وقایع خوب و خوش، مرگها و.......
راستی هلنا نقش بلاتریکس رو می تونست بهتر از این بازی کنه،بنظر من بیشتر شبیه روانی هایی بود که از تیمارستان فرار کرده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
یاد بعضی نفرات روشنم میدارد ، قوتم می بخشد ، راه می اندازد.
یاد بعضی نفرات ، رزق روحم شده است ، وقت هر دلتنگی ، سویشان دارم دست !


به یاد قدیمای سایت سال 1386
گروه هافلپاف
رز ویزلی ، لودو بگمن ، ماندانگاس فلچر ، البوس سوروس پاتر ، ریتا اسکیتر ، دنیس و ...

نوادگان هلگا
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: پنجشنبه 29 شهریور 1386 17:41
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من مشکل اصلی فیلم کوتاه بودنش بود که موجب می شد اکثر صحنه ها رو حذف یا صحنه هایه طولانی رو کوتاه کنن
اگه یه خورده بگردین متوجه می شین که فیلم هایی که از رویه کتابا ساخته می شن زمانی موفقن که کامل باشن یعنی تمام جزئیاتو داشته باشن اینجوری مخاطب اگه تو درک صحنه ای از کتاب مشکل داشته باشه میره سراغ فیلم و برعکس

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ٌٌدر حال پاشیدن بذر
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: پنجشنبه 29 شهریور 1386 16:07
نمایش جزئیات
آفلاین
صحنه هایی مثل اتاق گوی ها بسیار آبگوشتی ساخته شده بود باید گوی را شکست تا بفهمیم داخلش چی است ولی هری شنید و نویل و لونا و رون و جینی و هرمیون در صورتی که باید راز گوی را دامبلدور به هری مگفت و فقط رون و هرمیون اون را می فهمیدند اونم تو فیلم 6

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به ریونکلاو سلام خواهم گفت
--------------------
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: پنجشنبه 29 شهریور 1386 07:32
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم اگه عنوان تاپیک موارد ایراد ندار فیلم 5 بود کمتر توش پست زده میشد چون همه جاش در تناقض و تضاد با کتابه
- هری حامی یا همون سپر مدافع رو مثل گوله شلیک میکنه اونم در اولین بار!
- قبل از رفتن به کریسمس کلاساش با اسنیپ شروع میشه؟
- آس فیلم اونجاس که آمبریج اتاق نیازمندی رو منفجر میکنه میاد تو!!!!!!!!!!!!!!!!! ( چن تا علامت تعجب بزارم؟ به نظر من هری در فیلم بعدی برای اینکه بفهمه دراکو داره چی کار میکنه از طلسم انفجاری آمبریج برای ورود استفاده میکنه)

تنها نکته فیلم یکی بازی خوب آمبریج و صداشه که جالب بود و نمیدونم واقعا صدای خودشه یا دوبلور گذاشتن براش
یکی هم تا حدی صحنه ها و لوکیشن ها مثلا وزارت سحر و جادو بدک نبود

فیلم ششم رو لزومی نداره به بازیگران عزیز زحمت بدن فقط واحد دوم بره کارشو بکنه بازیگرام بشینن تو خونشون

به نظر من وقتتون رو بزارید و سریال های زیبای بعد از افطارو ببینید که حداقل دلمون نمیسوزه که 38744857487 دلار خرجش شده باشه با امکانات وطنی ساخته شده و همه لذت میبرن در حالیکه با پولی که برای این فیلم 5 خرج شده میشد 32654723546 تا سریال 90 قسمتی عالی درست کرد


توضیح در مورد واحد دوم:
واحد دوم گروهی هستن که کارشون فیلم برداری از صحنه های بدون بازیگره و معمولا از خیلی قبل شروع به کار میکنن و نماهای باز لوکیشن ها و غیره رو میگیرن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now i feel ten feet tall.
Sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, i love you.
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: پنجشنبه 29 شهریور 1386 04:05
نمایش جزئیات
آفلاین
فیلم 5 نسبت به کتابش خیلی ناقص بود ولی چیکار کنند دیگه.کتاب به این بزرگی رو که نمی تونن تو 3 ساعت نشون بدن.باز همینم جای شکرش باقیه.بزرگترین ایراد فیلم 5 این بود که چو چانگو به عنوان خائن گروه اد نشون دادن و هیچ نشانی از ماریتا اجکومب نیست!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس سوروس در 1386/6/29 4:09:15
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: چهارشنبه 28 شهریور 1386 23:42
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سيموس فينيگان نوشته:
گویو لوسیوس شکوند.
دیوانه سازها در اول فیلم هوا را تاریک کردند.
صحنه ی دعوا جرج و هری و فرد بعد از کوییدیچ با مالفوی رو ندیدیم.
بعد از جادو کردن هری 5 نامه امد ولی درفیلم یکی بود
بعد از اینکه هری و دامبلدور از وزارتخونه بر می گردن به دفتر دامبلدور، کلی مشاجره و دعوا و افشا و گریه و غیره در بین بود که در فیلم نیامد.
ماریه تا اجکومب هم ندیدیم

به خدا راست میگه ...من میگم فیلمشون فیلم نیست همین بهتره که کتابشو بخونیم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط یاکسلی در 1386/6/28 23:46:46
هری ا
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: چهارشنبه 28 شهریور 1386 22:25
نمایش جزئیات
آفلاین
گویو لوسیوس شکوند.
دیوانه سازها در اول فیلم هوا را تاریک کردند.
صحنه ی دعوا جرج و هری و فرد بعد از کوییدیچ با مالفوی رو ندیدیم.
بعد از جادو کردن هری 5 نامه امد ولی درفیلم یکی بود
بعد از اینکه هری و دامبلدور از وزارتخونه بر می گردن به دفتر دامبلدور، کلی مشاجره و دعوا و افشا و گریه و غیره در بین بود که در فیلم نیامد.
ماریه تا اجکومب هم ندیدیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][b]و جسم سیمو
Re: ابهامات و ايرادات فيلم پنج
ارسال شده در: چهارشنبه 28 شهریور 1386 16:17
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

monir potter نوشته:
آخه چه انتظاری دارین مگه میشه یه کتاب طولانی رو تو مرت 2 ساعت کاملا به تصویر کشید یا باید سریال بسازن یا همینه که هست

واقعا جالب گفتی . دیوید یتسی که من دیدم عشق فیلمه اونم حذف بخشی از کتابه. اگه میشد یه فیلم درست و حسابی 4 ساعته یا 3 ساعته می ساختن چی میشد.کل کتاب توی فیلم بود...
اون وقت همه میرفتن فیلمومیدیدن و کتاب اصلا مهم نبود ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هری ا