جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

19 کاربر(ها) آنلاین هستند (16 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
17
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  37 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  116 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  186 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  305 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  368 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 8 خرداد 1387 09:49
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


نقل قول:

پیوز نوشته اند:

با سلام ...

پس از مشقت های بسیار من در مسنجر و سر و کله زدن با ناظرین نسبتا محترم ! و خنگ بازی ناظرین عزیز من یکبار دیگه در خواستم رو میگم :

مرحله 1 : من یک تاپیک با نام انجمن برادری اوباش هاگزمید می سازم

مرحله 2 : تاپیک فعلی اوباش با تاپیکی که من ساختم ادغام میشه به طوری که تاپیک قبلی کاملا پاک بشه

مرحله 3 : حالا من زننده تاپیک اوباش هستم در نتیجه به بعضی امکانات مانند نظرسنجی (که برای من و اوباش خیلی مهمه) دسترسی دارم !

به خدا منم ناظر بودم (تو سایت های دیگه البته) خیلی کار اسونیه این کار !
نظرتون رو بگین لطفا ...
ممنون ...



در ابتدا بهتون گوشزد می کنم که ادب خود را کاملا رعایت کنید، این مهم ترین شرطی است که در سیستم ایفای نقش یک سایت هری پاتری و انجمن ها و تشکل های وابسته به اون می بایستی که رعایت کنید.
ادغام ساختن یک تاپیک کار دشواری نیست، بلکه تصمیم گیری جهت دادن چنین اجازه ای به شما جای بحث و مشورت میان ناظرین دارد، شما سیستم این تشکل "اوباش" خودتون رو خیلی دارید بزرگ می کنید، وضعیت تایید و رد تعیین می کنید، به طور کلی انگار که قصد تشکیل یک امپرسیونیسم دارید،ولی این گونه نخواهد بود و تنها این تاپیک محدود به یک جمع نمایشنامه نویس خواهد بود. نمی دانم برای چه مواردی نظرسنجی می خواهید، اما هر سه ناظر می بایست موافقت خود را اعلام کنند:

اینیگو ایماگو: موافقت شد.


دو ناظر عزیز دیگر لطفا در ویرایش همین پست من، نه در ویرایش پست پیوز، موافقت یا عدم توافق خود را اعلام کنند.

* پیوز در نظر داشته باشید یکی از ما موافقت نکنه مجبور هستی یا بیخیال نظرسنجی بشی یا اون ناظر را راضی کنی. من که نظرم رو گفتم.

چارلی:در صورت پذیرفتن شرایط اینیگو عزیز (در ابتدای پست)توسط پیوز ، ما هم موافقت خود را اعلام میداریم!


موفق باشی

جیمز : موافقت ميشه ، ولی توجه داشته باش که همونطور که اینیگو گفت اوباش فقط یه گروه عادیه رول نویسیه ، ارزش نداره به خاطرش به کسی توهین شه ! ( با تشکر از اینیگو و چارلی عزیز ! )
موفق باشید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/3/8 10:31:43
ویرایش شده توسط جیمز هری پاتر در 1387/3/8 11:05:05
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en]ΙΜДĠΘ[/en] در 1387/3/8 16:26:57
ویرایش شده توسط [fa]اینیگو ایماگو[/fa][en]ΙΜДĠΘ[/en] در 1387/3/8 16:29:02
"Severus...please..."
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 8 خرداد 1387 01:29
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام ...

پس از مشقت های بسیار من در مسنجر و سر و کله زدن با ناظرین نسبتا محترم ! و خنگ بازی ناظرین عزیز من یکبار دیگه در خواستم رو میگم :

مرحله 1 : من یک تاپیک با نام انجمن برادری اوباش هاگزمید می سازم

مرحله 2 : تاپیک فعلی اوباش با تاپیکی که من ساختم ادغام میشه به طوری که تاپیک قبلی کاملا پاک بشه

مرحله 3 : حالا من زننده تاپیک اوباش هستم در نتیجه به بعضی امکانات مانند نظرسنجی (که برای من و اوباش خیلی مهمه) دسترسی دارم !

به خدا منم ناظر بودم (تو سایت های دیگه البته) خیلی کار اسونیه این کار !
نظرتون رو بگین لطفا ...
ممنون ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: شنبه 4 خرداد 1387 12:12
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

آلبوس دامبلدور نوشته:
به نظر من پست نخوردن يه تاپيك تو مدت طولاني دليل مناسبي براي بستن يه تاپيكي مثل كمپاني هافلپاف نيست.

ناظر عزيز(چارلي)،به جاي اينكه تاپيك رو قفل كني،ميتوني بري به يكي از مسوولين هافلپاف پيام شخصي بزني و بهش بگي بياد تاپيك رو بچرخونه..به نظر من تاپيكي كه قفله هيچ سودي نداره تا تاپيكي كه بازه ولي پست نميخوره..به هر حال تاپيك باز،يه سوژه ايه يه شانسي داره كه توش پست بخوره ولي اگر بسته بشه كه تمام شانس پست خوردن توش از بين ميره.

به نظر من فاكتورهاي مناسبتري براي قفل كردن تاپيك در نظر بگيري خيلي بهتره!

موفق باشيد.

آلبوس عزیز
ممنون از پیشنهادت،فکر میکنم حق با تو باشه،من سعی می کنم با چند تا از اعضای هافلپاف صحبت کنم ببینم چی میشه.در مورد باز شدن تاپیک من با ناظرین دیگه صحبت می کنم،به احتمال زیاد اونا هم موافقن.
فقط یه چیزی رو فراموش نکن من تنها "ناظر عزیز"!این انجمن نیستم و هاگزمید ماشالا سه تا ناظر داره! هر تصمیمی که گرفته شده با مشورت هر سه ما بوده(البته دالاهوف از دیروز جای خودش رو به اینیگو داده.)

در هرصورت ممنون
موفق باشی.


ببخشید در راستای این جریان در مورد تاپیک کمپانی هافلپاف می خواستم پیشنهاد کنم که اگر این تاپیک فعالیتی نداره تحت سلطه اوباش در بیاد ...

طرحم اینه که این تاپیک رو به نام «مجلس شورای اوباش » یا یه اسم خوب دیگه تغییر بدید و توش فقط رول نوشته بشه و در واقع محلی باشه برای تمرین رول اوباش و رول زدن اعضای دیگه !
البته مطمئنا با این پیشنهاد موافقت نمیشه
شاد باشید ...


مطمئنا با این پیشنهاد موافقت نمی شه .
Pyooz عزیز !
ما نمی تونیم به همین راحتی یک تاپیک رو از این رو به اون روش کنیم .
در صورتیکه محلی برای رولنویسی اوباش می خواین ، باید درخواست مجوز جداگانه کنید ، که اونم باید توسط ناظرا بررسی شه ! ( گرچه من با همین دومی هم مخالفم ! )


موفق باشید !

ویرایش پیوز : البته تاپیک رو به راحتی میشه از این رو به اون رو کرد .
منم محلی برای رول نویسی اوباش نمی خوام فقط پیشنهاد بود برای فعال شدن اون تاپیک ... من توانایی کنترل دو تا تاپیک برای اوباش رو ندارم ! حاضرم نظارت تمام انجمن ها رو بهم بدن و لی دو تا تاپیک اوباش رو نه !
دردسرش خیلی بیش از اونیه که شما میبینید.
ممنون از جوابت ...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط جیمز هری پاتر در 1387/3/4 14:46:04
ویرایش شده توسط پیوز در 1387/3/4 21:06:32
هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر تغییر اندازه داده شده






A Never Ending Story ...
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 3 خرداد 1387 20:45
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظر من پست نخوردن يه تاپيك تو مدت طولاني دليل مناسبي براي بستن يه تاپيكي مثل كمپاني هافلپاف نيست.

ناظر عزيز(چارلي)،به جاي اينكه تاپيك رو قفل كني،ميتوني بري به يكي از مسوولين هافلپاف پيام شخصي بزني و بهش بگي بياد تاپيك رو بچرخونه..به نظر من تاپيكي كه قفله هيچ سودي نداره تا تاپيكي كه بازه ولي پست نميخوره..به هر حال تاپيك باز،يه سوژه ايه يه شانسي داره كه توش پست بخوره ولي اگر بسته بشه كه تمام شانس پست خوردن توش از بين ميره.

به نظر من فاكتورهاي مناسبتري براي قفل كردن تاپيك در نظر بگيري خيلي بهتره!

موفق باشيد.

آلبوس عزیز
ممنون از پیشنهادت،فکر میکنم حق با تو باشه،من سعی می کنم با چند تا از اعضای هافلپاف صحبت کنم ببینم چی میشه.در مورد باز شدن تاپیک من با ناظرین دیگه صحبت می کنم،به احتمال زیاد اونا هم موافقن.
فقط یه چیزی رو فراموش نکن من تنها "ناظر عزیز"!این انجمن نیستم و هاگزمید ماشالا سه تا ناظر داره! هر تصمیمی که گرفته شده با مشورت هر سه ما بوده(البته دالاهوف از دیروز جای خودش رو به اینیگو داده.)

در هرصورت ممنون
موفق باشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/3/4 11:45:08
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 10:05
نمایش جزئیات
آفلاین
بله
در این بنگاه می خوایم با نمایشنامه نویسی و رول نوبسی اولا سطح رول نویسی سایت رو بالا ببریم.
همچنین پست ها به دوصورت دنباله دار و تک پست می توانند نوشته می شوند.
و...
اگر سوالی دارید بپرسید.
درضمن یه چیز مهمتر یه طرح هم هست که فکر کنم باحال بشه می خواستم نظر شما رو بدونم .

ما می تونیم به ازای هر پستی که یه کاربر تو تاپیک می زنه مقداری گالیون به حساب اون واریز کنیم( به صورت مجازی) و در واقع اون پس از مدتی وقتی که پولش زیاد شد بتونه از تاپیک های طرف قرارداد ما خرید کنه مثلا تاپیک فروشگاه موجودات جادویی در هاگزمید برای خرید حیوانات دست آموز و یا تاپیک خانه های هاگزمید در همین انجمن که بتونن در اونجا یه خونه بخرن.
البته کار سختی هست و لی نشد نداره در ضمن اگر بخوایم این کار رو بکنیم باید برای تاپیک خانه های هاگزمید هم مسئول های عالی انتخاب کنیم که من خودم در صورت لزوم آن ها را معرفی می کنم.

با تشکر در پایان فقط دوتا نکته می گم یک این دومیه که تعامل باتاپیک های دیگه بود نظر سنجی بوده و می خواستم نظر شما رو بدونم و همچنین شما می تونید هر سوالی که داشته باشید بپرسید

سلام،ناظرا موافق نیستن،متاسفانه مجوز نمیدیم،موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/2/30 13:26:35
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 19:35
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
می خواستم اجازه افتتاح تاپیک با عنوان بنگاه معاملاتی املاک جادویی رو بگیرم

لطفا موافقت فرمایید.

میشه بیشتر توضیح بدید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/2/29 20:46:49
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 18:57
نمایش جزئیات
آفلاین
ماموریت طنز :

مرحله ی اول :

پست شماره ی 33 از پیتر پتی گرو:

پست شماره ی 33 از پیتر پتی گرو

پست شماره ی 34 از هرمیون گرنجر یا بلاتریکس لسترنج جدید

پست شماره ی 35 از رونالد ویزلی

مرحله ی دوم :
پست شماره ی 95 از پیتر پتی گرو
پست شماره ی 96 از رونالد ویزلی

پست شماره ی 97 از هرمیون گرنجر
پست شماره ی 98 ازکینگزلی شکلبوت
پست شماره ی 99 از پیتر پتی گرو


مرحله ی سوم :

پست شماره ی 183 از هانا ابوت

پست شماره ی 184 از هرمیون گرنجر
پست شماره ی 185 از پیتر پتی گرو

مرحله ی اخر :
پست شماره ی 89 از رونالد ویزلی
پست شماره ی 90 از کینگزلی شکلبوت
:پست شماره ی 91 از پیتر پتی گرو



مرحله ی جدی نقد هاش باشه برای بعد.خواهش می کنم این نقد ها رو تا اخر این هفته و حداکثر تا اخر هفته اینده انجام بدید.

نقد قسمت طنز ماموریت اوباش هاگزمید.

با تشکر

معاونت اوباش

چشم !تا آخر هفته آینده نقد میشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/2/29 20:48:45
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 15:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
ببخشید من یه اشتباهی کردم و یه تاپیک بدون مجوز رو راه ادازی کردم
حالا می خوام براش مجوز بگیرم
اگه ممکن هست اون رو پاک نکنید و بهش مجوز کار بدید ببخشید ولی اشتباهی بود که پیش اومد دیگه این یه دفعه رو گذشت کنید دیگه تکرار نمی شه.
آخه نمی دونستم باید مجوز بگیرم بعدا فهمیدم ببخشید
در ضمن شما می تونید هر جور که می خواهید مرا جریمه کنید ولی این تاپیک را پاک نکنید.

جیمز عزیز سلام
همون طور که مورگان الکتو اینجا گفته عین این تاپیک در لندن هست و نیازی نیست که در هاگزمید هم باشه.شما می تونی از ناظرین لندن اجازه بگیری و کار های اون تاپیک رو خودت عهده دار شی.
البته نظر دالاهوف هم مهمه ، اگه اون هم موافق باشه متاسفانه پاک می شه.
موفق باشی.


توضیحات لازمو چارلی داد فقط یه چیزی اضافه کنم:
نقل قول:
جیمز نوشته:در ضمن شما می تونید هر جور که می خواهید مرا جریمه کنید ولی این تاپیک را پاک نکنید.

انجمن ارث و میراث کسی نیست که ما بخوایم کسی رو تنبیه کنیم ناظران هم احساس شما رو درک میکنن که مثل هر عضو دیگه ای طبیعیه دوس داری تاپیکی که بنظرت خوب و جالب بوده و زدی سرجاش بمونه منتها ما باید انجمن هم اداره کنیم و بعضی وقتا مثل الان مجبور میشیم که دخالت کنیم چون همانطور که چارلی گفت تاپیک مورد نظرت تو لندن یا ریدل هم هست و میتونی بجای تاپیک جدید زدن اونارو فعال کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط چارلی ویزلی در 1387/2/23 19:38:23
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1387/2/23 20:42:32
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 23:17
نمایش جزئیات
آفلاین
با توجه به ظاهر خوش بین نیستم ولی بزن تاپیکو منتها ممکنه بعدا قفل و پاک بشه،لطفا به کسی تو تاپیک توهین نشه،موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 15:25
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام به ناظران عزيز!
راستش مي خواستم يه مجوز تاپيك بدين با عنوان "مذهب بوقياليسم"
تو اين تاپيك هر چند وقت يك بار يه سوژه داده مي شه به صورت رول كه بايد توش در مورد يك نفر بنويسيم و سر انجام اونو بوق كنيم
اگه مي شه يه بررسي كنيد نتيجه رو بگيد
قربونتون
پيتر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[b]تن�