بهترين آواتر: آواتر الستور مودي! اگه اشتباه نكنم عكس برد پيت رو با فتو پاش مثل مودي درستش كرده!! ابتكاريه براي خودش!
بهترين امضا: امضاي مونتگومري عزيز و آن هم اين قسمت :
بر روی اعصاب لرد سیاه دومیدانی نکنید!
بهترين جمله كه دوستان ناظر يه ذره بيشتر روش تعمق و تامل بفرمايند:
بليز زابيني: یا پستو کامل پاک کنید یا بذارید باشه ... ولی نمیتونید توی نوشته اونم در چنین حجم وسیعی دست ببرید! من نمیدونم این موضوع کی میخواد بین ناظرین جا بیفته!
بهترين نويسنده ي هفته: اين پست امپراطور در متروي لندن عجب باحال بود! واقعا خنديدم!
بهترين سوژه: سوژه ي الستور مودي در همون مترو كه كتاب ارباب حلقه ها رو قاطي ماجرا ميكنه و باعث ميشه امپراطور همچين پستي بزنه!
بهترين عضو: من شاهد پست زدنهاي خوب، زياد و قابل قبول ريموس لوپين هستم.
بهترين ناظر: ايگور! واقعا ميگم.
بهترين مدير: 10 20 30 40.... هممم... كوئيريل
بهترين ايده: توي مطالب اشتراكي، يه كسي ( اسمش يادم نيست) يه تاپيك زده" بيدل نقال به روايت ما" كه خواسته تا داستانهاي جادوئيمون رو به سبك بيدل بنويسيم. به نظرم چيز جالبيه.
پيشنهاد: به نظرم بهترين محل زندگي رو هم بنويسيم! يعني پائين آواتر كه نوشته شد:
از: ...
و من راي بهترين محل زندگي رو به چارلي ويزلي ميدم كه نوشته:
از: دی که گذشت هیچ از او یاد مکن!
پيشنهاد 2: غلط املائي هفته! فك ميكنم بد نباشه!
راي غلط املائي هفته ي من تعلق ميگيره به پرسي ويزلي به خاطر:
" فعالیت زیر پوستیه ! خوبی داره"
كه اون " ه" مخفف" است " يا" هست" مي باشد! و بايد از كسره استفاده ميشد نه" ه" !! و جمله ي درست اينطوريه:
بهترین جمله : ویرایش پست طوریکه معنی پست عوض شه رذیلانه ترین کاریه که میشه کرد . نیمفادورا تانکس ... خیلی جالب بود این جمله ، خوبه ، پست ارزشی مشکلی نداره ، ولی ویرایش مشکل دار !
بهترین نویسنده هفته : هلنا راونکلاو ... پست هاش خیلی بهتر شده نسبت به قبل ، بالاخص توی ارتش دامبولیسم
بهترین سوژه : زیاد رول نخوندم تو این مدت !
بهترین عضو : الستور مودی ... زیاد فعالیت میکنه و پستای بدی هم نمیزنه
بهترین ناظر : با تشکر از ایگور که دفعه پیش بهش رای دادم ، به آنتونین دالاهوف رای میدم ، چون به نظرم نظارت یک انجمن غیر رول و سر و کار داشتن با اعضای فرا ارزشی ، به مراتب سخت تر از نظارت رول هست !
بهترین مدیر : آنیتا دامبلدور ... انصافا فعالیت زیر پوستیه ! خوبی داره
بهترین ایده : ایگور کارکاروف ... که ناظران رو توی چت باکس برای بحث به انجمن خصوصی دعوت کرد !
بهترین عضو:پرسی ویزلی،توی خیلی از زمینه ها تو سایت فعالیت داره.
بهترین ناظر:ایگور کارکاروف،بعضی وقتا که نگاه میکنم خیلی برای هاگوارتز وقت میذاره و با علاقه دنبال میکنه کاراشو.
بهترین مدیر:استرجس پادمور.علیرغم بحثای زیادی که اول ترم جدید هاگوارتز پیش اومد و البته اصلا توشون شرکت نداشت بازم اعلام آمادگی کرد برای کمک به مدیر هاگ و این کار قابل تحسینه.مضاف بر اینکه بنظر من کاراش تو دید نیست وگرنه چه از لحاظ کمی چه کیفی فعالیتای خوبی میکنه.
بهترین ایده:لرد ولدمورت،در انجمن خانه ریدل ایفای نقش در اکثر تاپیکا پر از ایده های جدید و خوبیه که همیشه میده.