جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

109 کاربر(ها) آنلاین هستند (96 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
108
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 3 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 18 بهمن 1392 21:40
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام علیکم!

گل های گرامی.. مسئولین تایید توجه کنین به این حرکتی که زدید و خب دیگه تکرار نشه!

دابی


دابی


ممنون از اطلاعتون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور کويیرل در 1392/11/19 9:44:45
باید از چیزی کاست.. تا به چیزی افزود!تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 16 بهمن 1392 10:36
نمایش جزئیات
آفلاین
به دافنه:
این بخاطر بلاک اخبار سیاسی هست. امیدوارم تا آخر امسال سرور تغییر کنه تا کلی از مشکلات برطرف بشه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 بهمن 1392 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام خدمت مدیر های گل!

وقتی یک لینکی رو تو ایفا باز می کنی؛ برای من اینجوری میشه و یک کمی طول می کشه تا بره. کاریش نمی شه کرد؟ شدیدا رو اعصابه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تنها گیاهِ سیاهِ فتوسنتز کننده ی بدون ریشه ی گرد، با ترشح مواد گازی سیاه از واکوئلش. چرا ایمان نمی آورید؟
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 دی 1392 23:47
نمایش جزئیات
آفلاین
مرلین جان، من که اصلا نفهمیدم منظورت از اون دو تا فایل چی بودن. باز هم نتونستن بکنمش حتی.

فلیت ویک و مرلین عزیز، در مورد ارسال پست، به دلایل مسائل امنیتی محدوده زمانی تعیین شده. هری اینکارو کرده قبلا.
اولاً توصیه من اینه که همواره از گوگل کروم استفاده برای جادوگران کنید.
بعد اینکه برای نوشتن رول، معمولا از پست رزرو استفاده می کنید، در نتیجه بدون هیچ مشکلی باید بتونید سریعا از همین پاسخ سریع پایین صفحه تک کلمه رزرو رو بذارین. بعدش برین در word رولتون رو بنویسید و در نهایت که نوشتین مثلا بعد از نیم ساعت، دوباره بیاین سایت. لاگین کنید. و در ویرایش همون پست رزرو یا در پستی جدید محتوای رول رو قرار بدین.
شکلک ها هم که از این صفحه قابل سیو شدن هستن در ویندوزتون با کد:

http://www.jadoogaran.org/misc.php?action=showpopups&type=smilies&target=message


اما اون حالت که پاسخ نامعتبر است. دلیلش همینه که شما داخل همین textarea رولتون رو تایپ می کنید و بیش از مثلا یه ربع بیست دقیقه از حضورتون در تاپیک میگذره. در نتیجه به دلیل محدوده زمانی تعیین شده، این اجازه بهتون داده نمیشه ارسالتون بره و نامعتبر تلقی میشه.

حالا وقتی این صفحه "پاسخ نامعتبر"‌ رو رویت می کنید، راهکارش این نیست که بلافاصله تند تند مدام ارسال رو بزنید. راهش اینه که بین 1 تا 3 دقیقه وقفه بندازین در همون صفحه و بعدش ارسال رو بزنید. فلیت ویک الان اشاره میکنه که هی ارسال رو میزنه پشت هم و واکنش اینه.
من که با 1 یا 2 دقیقه فرصت دادن ارسال رو میزنم و میره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 دی 1392 22:21
نمایش جزئیات
آفلاین
عاقا یعنی چی این ؟ من اعتراض دارم ...

از ساعت 9 تا همین الان دارم یک بند روی دکمه ارسال کلیک می کنم؛ تا همین جاش فقط 30 مگ اینترنت برای این رفرش صفحه سوزوندم حالا مهم نی ولی هر دفعه بخواد اینجوری بشه که نمیشه که!

این چه وضعیه آخه ؟ مشکل از چیست؟ کسی نمی داند!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دربرابر شرارت وزیر و مدیر خیانت کار و مفسد و چیزکش جامعه ساکت نمی مانیم ... !


تصویر تغییر اندازه داده شده

با هم، قدم به قدم، تا پیروزی ...


- - - - - - - - - - - - - - - - -


تصویر تغییر اندازه داده شده

تا عشق و امیدی هست؟ چه باک از بوسه دیوانه سازان!؟
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 28 دی 1392 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر مدیران

میخواستم این دو تا مورد رو مقایسه کنین، ببینم میتونین اختلافشو پیدا کنین یا نه!

این و این

نتونستین پیدا کنین؟ خب خودم میگم، با اینکه هر دو بار توی تاپیک هستم، ولی تو یکیش اسم تاپیک رو اون بالاش نوشته و تو یکیش فقط نوشته انجمن ها؛ من خیلی خفنم که این اشکال رو پیدا کردم، خودم میدونم!

اما غرض از مزاحمت، منم همین مشکل فیلت رو دارم که توی چت باکس گفت، بعضی وقتا اصلا نمیتونم پست بزنم، هر قدر ارسال میکنم، بازم میگه یه خطا داره و پشتیبان بگیر و دوباره بفرست، و تا وقتی که ساین اوت نکنم درست نمیشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 21 دی 1392 17:56
نمایش جزئیات
آفلاین
این شکلک با کد اصلی خودش : yliar : سر و مر و گنده سرجاشه، اما جای شکلک آه کشیدن با کد : ysigh : رو هم گرفته! هر دو کد الان دماغشون دراز میشه. اصلاح لطفا.

ممنون اصلاح شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط پروفسور کويیرل در 1392/10/22 10:15:45
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 18 دی 1392 21:09
نمایش جزئیات
آفلاین
من شمارو به یاد میارم. برای اینکه بهتره دنبالش بشه، لطفا بلیط بزنید. اینجا قابل پیگیری نیست ادامه قضیه. در بلیط ادامه بحث و راهنمایی رو مطرح می کنم باهاتون. موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 18 دی 1392 20:54
نمایش جزئیات
آفلاین
مک بون پشمالو بودم یه زمان
... چمیدونم حذب .. آداس ... بیگانه ... جلوتر بیایم کریچر .. ادی ماکای ... رولینگ نقاش قرن پنجم هجری ... سرژ تانکیان ... عله .. کرام و ..........

من خودمم بابا . جوونیمون رو اینجا بودیم!

ولی خب جدن این ایمیلی که باهاش عضو جادوگران شدم مدت هاست ندارم .. یوزر پس رو هم که خدا خیرت بده مال دو دوره قبل ریاست جمهوریه.../

الان مدیرا غیر شما کین ببینم کسی رو میشناسم یا نه...؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 18 دی 1392 10:23
نمایش جزئیات
آفلاین
دوست عزیز
نمیتونیم صرف اینکه یه لینک به ما دادی به شما دسترسی شناسه ای رو بدیم که هیچی ازش بخاطر نمیارید. حداقل کاری که منجر به باز شدن این شناسه و دادن اطلاعاتش به شما میشه اینه که یکی از مدیران سایت یا دو تا از ناظرین قدیمی شما رو بیاد بیارن

موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!