جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

75 کاربر(ها) آنلاین هستند (64 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
70
مهمانان
5
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  95 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 4 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 11 فروردین 1393 20:38
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

گيديون پريوت نوشته:
سلام
من یک پیشنهادی درباره ی این قسمت کلاه گروهبندی دارم
میگم که بهتر نیست برای جالب تر شدن گروهبندی، کلاه برای هر فردی که میخواهد گروهبندی شود یک سوال 4 گزینه ای مطرح کتد که هر گزینه، برای هر گروه هاگوارتز باشه مثلا:
کلاه از فرد میپرسه:
1-کدوم فصل؟
الف)بهار
ب) تابستان
ج)پاییز
د) زمستان
مثلا بهار برای گریفیندور،تابستان برای هافلپاف،پاییز برای ریونکلاو و زمستان برای اسلایدرین باشه.
برای مثال فرد میگه پاییز پس میره ریونکلاو
.
.
.
بهتر نیست؟


ميشه جاى تست ٤ گزينه اى تاس هم انداخت كه ١ تا ٥ به هافل ختم ميشه و ٦ جايزه داره كه دوباره بندازن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 11 فروردین 1393 02:24
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
من یک پیشنهادی درباره ی این قسمت کلاه گروهبندی دارم
میگم که بهتر نیست برای جالب تر شدن گروهبندی، کلاه برای هر فردی که میخواهد گروهبندی شود یک سوال 4 گزینه ای مطرح کتد که هر گزینه، برای هر گروه هاگوارتز باشه مثلا:
کلاه از فرد میپرسه:
1-کدوم فصل؟
الف)بهار
ب) تابستان
ج)پاییز
د) زمستان
مثلا بهار برای گریفیندور،تابستان برای هافلپاف،پاییز برای ریونکلاو و زمستان برای اسلایدرین باشه.
برای مثال فرد میگه پاییز پس میره ریونکلاو
.
.
.
بهتر نیست؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارزشی نیمه اصیل!


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 9 فروردین 1393 23:10
نمایش جزئیات
آفلاین
چرا نبايد يک سايت با اين دم و دستگاه و تشکيلات و برنامه ريزي خفن ، جوري آپگريد بشه که پيام شخصيا هم مثل پستها حذف نشن ؟! واقعن به حجم پيام شخصياي اين شناسه‌قديمي‌م که نگاه ميکنم ، ميبينم آرشيو گرفتن ازشون خيلي سخته . چجوري از همشون کپي وردارم با حفظ آيکن و غيره ؟ چرا پيام شخصيا رو حفظ نميکنيد که اينهمه کاربر خاطراتشونو الکي حذف نکنن ؟!


____________________________
پاسخ:

پست ها اگه منظورتون پست هایی مثل انجمن کوییدیچ هست، من اونها رو داخل شاخه دیگه ای از دیتابیس تقریبا اکثرشون رو پیدا کردم. اگه می شد براتون بک آپ بگیریم که انجام میدادیم اما باید بدونید حجم پیام شخصی ها در دیتابیس جادوگران به 750 مگابایت رسیده. این در حالی هستش که کل پست های انجمن نصف این مقدار یعنی 350 مگ رو اشغال کردن. یه چیز واقعا فاجعه باری هستش. به هر حال موضوعی هستش که بی تاثیر نیست در مشکلات سایت. تصمیمی هست که گرفته شده.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/1/10 0:15:20
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/1/10 0:17:54
در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: شنبه 9 فروردین 1393 05:05
نمایش جزئیات
آفلاین
من با موردي مواجه شدم حين مرور کلي پستهام از طريق اين لينک . هميشه آخرين صفحه رو که مي‌زنه يک کاربر ، اولين پست‌ش رو ميتونه ببينه . ولي الان فقط پنج صفحه رو نشون ميده و آخرين پست که از اين طريق ميشه ديد اين پست هستش . ميشه از طريق آدرس و اينجورچيزا پيدا کرد پستهاي قديمي رو ، منتها ميخوام بدونم چرا بايد اينجوري صرفا پنج صفحه باشه ؟! شايد فردي تعداد پستهاش زياد بود و لازم داشت سريع براي ديدن پستهاي اولش اقدام کنه و اونموقه کلي بايد با آدرس ور بره . چند تا از کاربرا رو هم براي نمونه نگاه کردم ، مثلا لوسيوس هم مث من بود . ولي لردولدمورت تا صفحه 58 بود که با اين حال همه‌ي پست‌هاشون هم نيست . باتوجه به اينکه تعداد پستهاي لوسيوس از من خيلي بيشتره ، نتيجه ميگيرم ربطي به محاسبات رياضي ِ احتمالي مديريتي هم نداشته باشه . پس لطفا پيگيري کنيد باشد که مرتفع شود .



ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:

بله. متاسفانه وجود داره این مشکل. مثلا برای من رو کامل نشون میده: لینک . ولی خب برای برنامه آپدیت من این رو به هری اطلاع میدم. ممنونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/1/9 11:46:01
ویرایش شده توسط دلوروس آمبریج در 1393/1/9 11:49:51
موندنی شو!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 7 فروردین 1393 14:26
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

من یه پیشنهادی داشتم در مورد این چت باکس های خصوصی گروه ها؛ اگه امکانش هست، اینا رو بیارین بالای صفحه، تو ستون سمت راست، بعدم اینکه توی همه ی صفحه ها باشه مثل چت باکس اصلی، الان با این وجود که هیچ کس نمیتونه ببینه، عملا به هیچ دردی نمیخوره؛ ولی اگه بالا باشه و توی همه ی صفحات، خیلی بهتر میشه، برای دسترسی هاش هم به نظرم مثل همین چت باکس اصلی برای هر چت باکس یه بلوک بسازین، دسترسی ها هم تداخلی ایجاد نمیکنند و درست میشه!



_______________________
پاسخ:

سلام. به منظور اینکه تداخل پیش نیاره با چت باکس اصلی و قاطی نکنن، فرستادم اون پایین. قبلاً هم گفتن یکی دو نفر این رو. بعد از آپدیت سایت یه فکر میکنیم به حال جاشون.

ممنون


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 فروردین 1393 18:11
نمایش جزئیات
آفلاین
خیلی ممنونم آلیس عزیز. اگه میشه همینجا در ویرایش پستت اعلام کنی مشخصات مانیتورت رو بهم کمک بزرگی کردی.

تم وبسایت تبلت اند موبایل فرندلی نیست. یعنی این قابلیت رو نداره که خودشو تطبیق بده به سایزهای مختلف مانیتورها. مرورگرها الان خودشون تطبیق میدن معمولا اگه به روز باشن. (در تبلت مثلا یا موبایل - گوگل کروم خودش ست میکنه که مثلا چیزی بالا پایین نیوفته)

اگه میشه مشخصات مانیتور رو بگو. در برنامه هست که تم سازگار باشه با همه ابعاد.

ممنونم بازم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 5 فروردین 1393 18:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر مدیران!

غرض از مزاحمت اینه! این بخش همکاری افتاده پایین صفخه هیچ کس نمی بینه.
هیچی همین!

LED ، 1366x768 ، اینچ 14

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آليس لانگ باتم در 1393/1/5 21:14:42

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 29 اسفند 1392 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
به ویلبرت:

انجمنی که مربوط به ورود به ایفای نقش و معرفی شخصیته چند ناظر داره. با اونها تماس بگیرین. به دفتر کارشون نامه عربده کش بفرستین.

به نویل پوسیده:

:pretty:

به raha-snape :

مدیریت گالری اخیرا به مدیر دیگه ای واگذار شده که قصد اعمال تغییرات در گالری دارن. در نتیجه ممکنه تصاویر دیرتر تایید بشن. تصاویر تکراری هم کلا تایید نمیشن. ممکنه در آلبومی قبلا وجود داشته باشن. حداقل هم طول و عرض 450 پیکسل برای طول و عرض تصاویر باید رعایت بشن. تصاویر کوچک و کم کیفیت تایید نمیشن و نظر به اینه که کیفیت خوب و اندازه اصلی شون فراهم بشه.
تصاویر بازیگران با لباس های باز تایید نمیشن. آلبوم اما واتسون هم هرگز به روز رسانی نمیشه به هیچ تصویری.


ـــــــــــــــــــــــــــ
سال نو همگی مبارک.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 29 اسفند 1392 14:47
نمایش جزئیات
آفلاین
ببخشید چرا هر چی عکس تو گالری بارگزاری می کنم ، نمی گذارید ؟؟؟؟ :vay:

برای بررسی و تایید هر عکس باید چقدر صبر کنم ؟؟؟ چند روز ؟؟ :vay:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 29 اسفند 1392 11:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
عید همتون مبارک
بر سفره‌ی هفت سین نشستن نیکوست
هم سنبل و سیب و دود  کُندر خوشبوست
افسوس که هر سفره کنارش خالی ست
از پاره دلی گمشده یا همدم و دوست

چون سال 93 سال اسب است این نقاشی را خودم کشیدم.

تصویر تغییر اندازه داده شده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط نویل لانگ باتم old2 در 1392/12/29 11:08:45
[color=FF3300][font=Arial]�