جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

343 کاربر(ها) آنلاین هستند (255 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
340
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  253 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 4 تیر 1393 08:44
نمایش جزئیات
آفلاین
بدون هیچ تاخیر!! این شما و این هم مصاحبه با الادورا بلک.

از پیشنهادات واسه مهمون بعدی ( از بین اعضای اسلی و ریونکلا) به شدت استقبال میشه. لیست اعضایی که مصاحبه شدن رو میتونین اینجا پیدا کنین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:


zip اندازه فایل: 19.88 KB; بازدیدها: 20
ویرایش شده توسط تد ریموس لوپین در 1393/4/4 9:41:08
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: جمعه 30 خرداد 1393 12:28
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر الادورا بلک از خاندان اصیل بلک!

خب چندتا سوال کم و کوتاه...

1-چقدر کتاب فانتزی میخونی؟
2-تا حالا کتاب هایی مثل پرسی جکسون یا کین یا نارنیا یا عطش مبارزه یا...خوندی؟
3-چقدر از طلسم های دنیای جادوگری میدونی؟
4-بهترین کتاب هری پاتر از نظرت کدومه؟
5-چه رنگی رو بیشتر دوست داری؟:دی
6-انگیزت واسه مرگخوار شدن چی بوده؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوب زندگی کن. بزرگ شو و... کچل شو! بعد از من بمیر و اگه تونستی با لبخند بمیر. توی کارات دودل نباش. ناراحتی چیز باحالی برای به دوش کشیدنه ولی تو هنوز خیلی جوونی!


کوروساکی ایشین- بلیچ

تصویر تغییر اندازه داده شده


پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: پنجشنبه 29 خرداد 1393 01:23
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام الا
سوالامو شروع می کنم:
1-اسمت چیه؟
2-شخصیت خودتو(غیر الا)توصیف کن.
3-از قیافت راضی هستی؟دیگران چه طور؟
4-هافلو دوست داری؟
5-چرا اومدی هافلپاف؟
6-نظرت در موورد جادوگران چیه؟
7-بچه بودی دوست داشتی چی کاره بشی؟والان شرایط تو رو به سمت چه کاری میکشونه؟
8-بزرگترین آرزوت؟
9-از یک تا ده چه عددیو دوست داری؟
10-نظرت در مورد خودت چیه؟
11-اگه کلاه گروه بندی رو روسرت بزاری تو کدوم گروه میوفتی؟
12-از کسی تو سایت متنفری؟
13-متولد چه سالی هستی؟و چی میخونی؟
14-چه خوراکی ای رو بیشتر دوست داری؟
15-چه نوع موزیکیو دوس داری؟چه خواننده ای رو؟
16-چن تا از بهترین کتاباییو که خوندی نام ببر.
17-کتابو بیشتر دوس داری یا موزیکو؟منظورم رمانه نه درسی(چه عاشقانه چه غیرش)
18-بهترین نویسنده ها به نظرت؟(توی دنیای ماگلا)


خب دیگه فعلا همین...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 19:39
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام بر الادورای سیاه گردن زن!
می بخشید زودتر خدمت نتونستم برسم. متاسفانه پاره ای از مشکلات باعث شدن تا هم نتونم از مرلین سوالی بپرسم و هم دیر خدمت شما بیام.لذا مشکلات از حضورتون پوزش می طلبن
بگذریم بریم سر سوالات!
1- چرا می خوای الادورا رو عوض کنی؟هوم؟
2- چرا الادورا رو به عنوان نقشت برداشتی؟چیز خاصی در وجود این شخصیت بود که جلبت کرد؟
3- خارج از سایت چه می کنی؟تا جاییکه می دونم دانشگاهی هستی چه رشته ای می خونی؟
4- چه جور شخصیتی داری؟شبیه الادورایی که می شناسیم یا متفاوت از نقشی هستی که توسایت تعریف کردی؟
5-من هنوز برام سواله که چی شد رفتی هافلپاف.هنوز تو ذهن من تو ریونی باقی موندی.ممکنه علتشو هم ما بدونیم؟ گذشته از اینا فکر می کنی واقعا به کدوم گروه تعلق داری؟
6- نظرت در مورد گروه مرگخوارا چیه؟چرا مرگخوارارو انتخاب کردی؟
7- هین...راستی من هنوز اسم شمارو نمی دونم.اسم شریفتون؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
بانو الادورا بلک چند سوال داشتم از شما

1- بزرگترین هدف زندگیتون چیه ؟
2-قبل این که این سایتو رو پیدا کنین ، طرف هری بودین ؟
3-در چه رشته ای تحصیل میکنید ؟
4-از اول دوست داشتین بیاین به هافلپاف ؟
5-اسمتون چیه ؟
6-کدام یک از اعضای این سایت ( محفلیا) را دشمن خود میدونید ؟
7-چند سالتونه؟
8-دقیقا بعد از چه مدت عضویت در این سایت رول نویسی شما پیشرفت کرد و به اینجا رسید ؟
9-شمارتون ؟
10-آدرس خونتون ؟
11-من رو زنده میذارین ؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I close my eyes, only for a moment and the moment's gone
All my dreams pass before my eyes in curiosity
Just a drop of water in an endless sea
All we do crumbles to the ground, though we refuse to see
Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away and all your money won't another minute buy
Dust in the wind
All we are is dust in the wind
Everything is dust in the wind



تصویر تغییر اندازه داده شده



تصویر تغییر اندازه داده شده




پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 14:53
نمایش جزئیات
آفلاین
من اومدم سوال بپرسم دیدم عع ویولت پرسیده. همین جریان فوری اعتراض کردنت و اینا. اصلا به نظرم باید وکیل میشدی؟

چند درصد طنزی که تو جادوگران داری، تو زندگی واقعیتم به کار میبری؟ بیش تره یا کمتر؟

چقدر زندگی رو جدی گرفتی واسه خودت، باهدف داری ادامه میدی یا همین جوری روانه؟

نظرت راجع به دیوونه بازی و خل بازی چیه کلا؟

درمورد ناظریتت! اگه یه بار دیگه بهت پیشنهاد بدن ناظر هافل شی، قبول میکنی؟

هنوزم کتابای فانتزی می خونی یا به کتابای دیگه رو آوردی؟

از الادورا بلک به اونی که میخوای رسیدی یا هوز نیاز به تغییرات داره؟

فعلا همینا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: چهارشنبه 28 خرداد 1393 09:53
نمایش جزئیات
آفلاین
بانو الـــا، حضورتون در اینجا مایه شعف و سرور ما و وسیله ای برای آشنایی است. باشد که این قلم خوب بسوزاند شما را!

1

1. بعد از جادوگران تو چه سایت های دیگه بودی و هستی؟

2. چقدر در روز پای اینترنتی؟ و چقدر در جادوگرانی؟

3. بزرگترین هدفت؟

4. بزرگترین آرزوت؟ (دقت کن هدف با ارزو متفاوته)

5. بزرگترین مانع برای رسیدن به هدفت چیه..

6. درست چطوره؟ از درس و سن و اینجور چیزا بگو..

7. سه تا از اشتباهاتی که تا الان مرتکب شدی رو بگو..

8. چقدر مطالعه می کنی؟ فقط ادبیات داستانی یا نه.. علم و تاریخ و اینجور چیزا رو هم دنبال می کنی؟

9. 5 تا از نویسندگان مورد علاقت.. همینطور سه تا از مترجمان مورد علاقت.

10. دو تا از بهترین انتشارات ایران در زمینه فانتزی و دو تا دیگه در زمینه های غیر فانتزی

11. کتاب معرفی کن.. یه چندتا کتاب خوب برای خوندن معرفی کن.

12. فیلم و انیمیشن چقدر می بینی؟ چند تا از جدید ترین ها رو که دیدی رو نام ببر..

13. اگر یه روز در نقشی فراتر رئیس سازمان ملل قرار بگیری.. جوری که بتونی دنیا رو کنترل کنی، چه تغییری به وجود می آری؟

14. الا دورا بلک رو برام توصیف کن.. تمام خصوصیاتی که این روز ها بعد از رول زدن با این شخصیت پی بردی رو بگو..

15. آخرین معدل دوران تحصیلت چند شده؟ اگرم هنوز خارج نشدی از مدرسه ها، که چه بهتر! (تدی الهی روونا پودرت کنه اگر نپرسیدی، و الا، سوسک شی اگر جواب ندادی.. )



همین..
خوش بگذره مادمازل بلک!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
[
تصویر تغییر اندازه داده شده

بنفش! [ ]

پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 خرداد 1393 16:55
نمایش جزئیات
آفلاین
* الا، بطور خلاصه خودت رو معرفی کن. شخصیت پشت مانیتورت منظورمه!

* از هستیا جونز بگو. چجور شخصیتی بود؟ چرا هستیا رو ول کردی؟ و شدی الادورا؟

* چرا از راونکلاو به هافلپاف اومدی؟ دلیلش چی بود؟

* بنظرت تالار هافلپاف از زمانی که تو به هافلپاف اومدی چقدر تغییر کرده؟ اون موقع رو با الان مقایسه کن.

* اگر کلاه واقعی رو بذاری رو سرت فکر می کنی به چه گروهی بری؟

* تو کتاب های هری پاتر جایی هست که بیشتر دوستش داشته باشی؟ کدوم قسمت؟

* شخصیت مورد علاقت تو کتاب هری پاتر؟ بگو چقدر به خودت نزدیکه!

* میدونم که اهل موسیقی هستی تا حدودی. بیشتر چه سبک هایی رو گوش میدی؟

* 3 تا از بهترین کتاب هایی که خوندی رو معرفی کن.

* شاید این سوال یکم شخصی باشه. ولی اگر یک روز به اینترنت دسترسی نداشته باشی و کلا هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشی چجوری خودت رو سرگرم می کنی؟ چیکار می کنی؟

* چی الادورا بلکِ مرگ خوار رو خوشحال میکنه؟

در آخر هم ازت ممنون الا، بخاطر همه چی! موفق باشی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
only Hufflepuff


پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: دوشنبه 26 خرداد 1393 20:08
نمایش جزئیات
آفلاین
آقا استپ! استـُـــــــــــــــــــپ!!

من تا امروز وخ نکرده بودم این مصاحبه‌ی پیغومبرمونو بخونم! دس نیگه دارین!

نقل قول:
جادوکاران فوق العاده ن، همین! فقط ای کاش یه مرگخواری هم بود در کنارشون، من به شدت در این مورد داره حساسیتم میزنه بالا! این مورد یکی از بزرگترین معایب جادوکارانه و بعد از مدتی، حس میکنم خودشو نشون خواهد داد!


جدا از این همون صحبتای تدی که من متوجه نشدم چرا ممکنه محفلی بودن جادوکار ها ممکنه به ویزن ضربه بزنه، من یه سری حرف دارم در این باره که برام خیلی مهمه گفتنشون.

نمیدونم چند نفر وقتی من و لینی ویزن رو تحویل گرفتیم، وضعیت ویزنگاموت رو یادشونه. من تا جایی که یادمه، ویزنگاموت رسماً خوابیده بود و علی‌رغم همه‌ی ایده‌های فوق‌العاده‌ش، همه‌ی قدرتی که از نظر من توش نهفته بود و همه‌ی چیزایی که فکر کنم آنیتا دامبلدور استارتشون رو زده بود؛ ویزنگاموت یه انجمن فرعی محسوب می‌شد. تالار نقدی که الان مجبور شدیم واسش لیست انتظار نقدها تعبیه کنیم، خاک می‌خورد همینطوری و نهایتاً مجمع عمومی ویزن شاید یکی دو تا پست می‌خورد هر از گاهی یا یه بحثی راه میفتاد.

فکر می‌کنم اونایی که یه انجمن با وضع درب و داغون رو تحویل گرفتن، بدونن. حقیقتاً اگر لینی نبود و پشتکار حیرت‌انگیزش، تدی نبود و حمایت‌های همیشگی‌ش و در نهایت خودم و سماجت ِ مداومم توی شکل دادن به ویزن، این انجمن از خاک بلند نمی‌شد. وقتی آدم یه انجمن رو اینطوری شکل می‌ده، یه چیزی می‌شه مثل بچه‌ش. مثل چیزی که خودش بزرگش کرده. خودش شکلش داده.

این حرفیه که لُرد، خیلی بهتر از من می‌فهمه. این که آدم زندگی‌شو بریزه توی یه انجمن، زندگی‌شو بریزه توی یه گروه، بزرگش کنه، شکلش بده، نظم بش بده و زنده‌ش کنه حتی. دیگه از منیّت‌ـت دور می‌شی وقتی وارد انجمن‌ـت می‌شی. دیگه ویولت بودلر، مروپی گانت، لینی وارنر، تد ریموس لوپین و و و.. نیستی! تو یه جادوکاری و نباید! نباید کوچکترین حرکتی داشته باشی که "ممکن" باشه به انجمنت ضربه بزنه.

این تصور که ممکنه محفلی بودن من یا تدی، یا حتی سابق بر این، مرگخوار بودن من یا لن، تأثیر بذاره روی نظارتمون، واقعاً انصاف نیست. واقعاً انصاف نیست که کسی فکر کنه ممکنه چون من ِ جادوکار عضو محفلم و اون مرگخواره، برخوردم ذره‌ای تفاوت داشته باشه در مقام مقایسه با یکی دیه که هم‌سنگر منه. من عاشق محفلم. بدون هیچ تعارفی می‌گم. همونقدر که مروپی تا آخرین ذره‌ی وجودش مرگخوار بود، ویولت هم تا آخرین ذره‌ی وجودش محفلیه. ولی در نهایت؛ وقتی وارد ویزن می‌شدن؛ چه مروپی و چه ویولت، یه "مسئولیت"ـی داشتن و باس بهشون به چشم "جادوکار" نگاه می‌شد؛ نه "مروپی گانت" و نه "ویولت بودلر"!

و در نهایت، یه بحث دیگه هم هست و یه سؤال برای مرلین که همیشه اولین چیزی که می‌بینه، مرگخوار یا محفلی بودن ِ طرفه:

آیا تو بین یک گریفندوری مرگخوار و یک گریفندوری محفلی فرق می‌ذاری؟!

و آمــّــا الادورا !

1. دوری!
چیزی که من ازت می‌دونم، یا از برخوردات دیدم، یه آدم خیلی رک و راحت توی بیان نظراتشه. این آثار حضور در هافلپاف و تشدید شدن صداقتته یا کلاً تو زندگی عادی هم همینطوری هستی؟

2. اوضاع هافلپاف رو چطوری برآورد می‌کنی؟ فکر می‌کنی امسال هاگوارتز بتونین ریونکلاو ( ) رو بگیرید؟!

3. فضای تالار هافل رو توصیف کن. من خودم یه احساساتی نسبت به هافل و جو تالار خصوصیش دارم، ولی دلم میخواد حرف تو رو هم بشنوم.

4. نظارت تالار خصوصی چطوریه؟ همیشه برام جالب بوده بدونم چه حسی دارن ناظرای تالار خصوصی. سخته؟ شیرینه؟ چی شد اصن ناظر هافل شدی؟

5. الادورا بلک دلش می‌خواست چی‌کاره بشه؟ به عنوان یه ساحره ینی. کاراگاه؟ شفادهنده؟ وزارت سحر و جادو؟ بانکداری جادویی؟ چی و چرا؟

6. نظرت رو در مورد وضعیت حال حاضر ویزنگاموت و کمبودهایی که داره می‌شه بگی؟ آیا تو هم معتقدی محفلی بودن دو تا جادوکار ویزنگاموت یه نقطه ضعف محسوب می‌شه؟ [ با توجه به این که خودت مرگخواری. ] و اگر آره، چرا؟

7. اگر ساحره بودی، فرض کن می‌تونستی هر معجونی که بخوای بسازی و بریزی توی آب شرب ِ شهری! چه معجونی به خورد همه‌ی آدما می‌دادی؟!

8. راضیم ازت! زت زیا!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: قلم پر تندنویس
ارسال شده در: دوشنبه 26 خرداد 1393 20:04
نمایش جزئیات
آفلاین
الا اول بپا شرمنده نشی

1 . تو اینقدر منو دوست داری . چرا خواستار ادب شدن منی ؟

2. سیاه بودن کیف داره ؟

3 . چجوری اینقدر دقیقی

نقل قول:
ماندانا ، پیر شدی رفت ها! پسر جان ببین اینجا رو:
سدریک دیگوری قدیم
سدریک دیگوری جدید
یعنی به شخصه چشمام چهارتا شد وقتی دیدم یه جفت سدریک تو تالاره!حالا من نگا نکردم ولی هیچ بعید نیست سدریک های بیشتری هم یافت بشن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
شاید وجودم به خیلی ها ارامش نده . . .
ولی همین که حضورم حرص خیلی هارو در میاره . . .
بهم انگیزه خیلی بالایی میده . . .