جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

33 کاربر(ها) آنلاین هستند (18 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
29
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  31 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: چهارشنبه 3 دی 1393 12:51
نمایش جزئیات
آفلاین
خب!
یه سری صحبت هایی پرنس با من کرد و قرار شد منم خودم رو برسونم به جشن تولد سایت!
اما قبل از این که بخواین به فکر نصب دزدگیر روی ماشین ها، نصب قفل های رمز دار روی جیب ها و به همراه نیاوردن اشیا قیمتیتون بیفتین، باید خبر بدم که من یه اشتباهی کردم و فکر می کردم امتحاناتم از 20 ام شروع میشه. آما به طور غیر منتظره ای متوجه شدم اولین امتحانم 13 دی ماهه و اونم چه امتحانی!

پس ظاهراً وقتی شماها دارین گل میگین و گل می شنفین من دارم طراحی الگوریتم می خونم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: چهارشنبه 3 دی 1393 02:02
نمایش جزئیات
آفلاین
ساعتش رو من دارم فکر می کنم که ‍بنجشنبه عصر شلوغ نیست آیا؟ ملت نمیریزن بیرون ترافیک بشود و اینها؟:دی بعد بچه مدرسه ای هامون که میخوان ببیچونن بیان دیرشون نیست؟
غیر این مشکلی نداریم:دی نزدیک خونمونم هست دلتونم آب:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: چهارشنبه 3 دی 1393 01:30
نمایش جزئیات
آفلاین
تصویر تغییر اندازه داده شده


سلام..

الادورا
نقل قول:
در کل اطلاع رسانیتون رو بیشتر کنید بدونیم چند چندیم خلوصع!

چشم.. توضیحات تکمیلی رو در ادامه میدم.

روونا
نقل قول:
مکان همون نگین رضاست؟!

فدای اون هوش سرشارت بشم.. خیر سرم من تاکید کردم در پست اول این تاپیک که " مکان رو بازگو نکنید! " جدن من چی باید بگم الان؟!

نقل قول:
مکان همیشگی هم خوبه...ولی اگه مرکز شهر تر باشه بهتره!هفت تیری،انقلابی،سیدخندانی...

اونجا هم امکانش هست، ولی بیشتر کافه هستن اونجاها.. نه رستوران. کافه ظرفیتش کمه و جمع ما هم سرو صدا زیاد داره. بعدش هم محیط کافه ها معمولن مملو از جمع های دو نفره و دود سیگاره که توصیه ش نمی کنم بخاطر وجهه ی ادبی-فانتزی ای که داریم.
رستوران های اون سمت شلوغن معمولن و مهمتر اینکه برای برگزاری مجمع اونجا پول زیادی از ما می گیرن.
جایی که سالها داریم برگزار می کنیم.. همونطور که دوستان گفتن علاوه به اینکه جای خلوتی هستش و کسی به اون صورت مزاحممون نمیشه، ما رو سالهاس می شناسن و مشتری چندین و چند ساله ایم. از طرف دیگه جاش بزرگه و دوستانی که دفعه قبل اومدن دیدن که سر و صدای ما هم زیاد بود و هیچ مشکلی هم نداشتیم.

خلاصه اینکه در مورد جا نگران نباشین، اونش رو بنده هماهنگ می کنم : )

مورگانا
نقل قول:
یه نکته ای
مکان قرارتون
واقعااااااااااااااااااااا پرته!

نقل قول:
فک کن من از شهرک غرب میام!


مورگانا جان..
در مورد مزایا و معایب مکان و این حرفا که زیاد حرف زدم..
فقط یه مورد بگم..
اگه شما از شهرک غرب میاین و براتون پرته آریاشهر
پس من و دختر کوچیکم که توی این ترافیک از شمال شرق میایم چی باید بگیم؟ : )
ببینید دوستان، سعی ما این هستش که با هر مشکلی که شده، یه سری دوست رو دور هم جمع کنیم تا هم آیین 11 سالگی سایت باشه هم یه دید و بازدیدی صورت بگیره و روابط بیشتر بشه.
خواهش می کنم.. بیاید یکم سطح توقعمون رو پایین بیاریم، واقعن اونقدرها هم مشکل و نشدنی نخواهد بود که خودمون رو با برنامه هماهنگ کنیم.

بانو مورگانا.. شما برای اومدن 2 تا راه به شدت بولد شده و راحت دارین، یکی مترو و دومیش رو هم هاگرید گفت. حالا اگه بتونیم ببینیمتون اونجا خوشحال خواهیم شد.

نقل قول:
اما خود من با نگین رضا موافقم.

- ای خدا..

---------------------------------------------

خب خب.. برسیم به بحث اصلی..
دوستان همونطور که مشاهده می کنن فعلن تاریخ پیشنهادی پنجشنبه 11هم با 12 رای ِ پیشتاز، زمان مورد نظر ماست.
ایشالا برنامه مون رو با جشن سال نو همزمان می کنیم و مطمئنم که جشن قشنگی خواهد شد. تقویم هم گذاشتم واسه کسایی که می خوان دقیق تر و عمیق تر نگاه کنن.

برنامه مون تا الان اینجوریه:
- زمان: پنجشنبه 11 دی ماه، مصادف با 1 ژانویه 2015
- مکان: اگر تغییراتی صورت نگرفت، آدرس به دوستان اطلاع داده میشه.
- ساعت مراسم: 15 الی 18

لازم نیست بگم که بنده از نیم ساعت قبل داخل مجتمع هستم، اگه به مشکلی برخوردین با بنده تماس بگیرین. و اینکه دوستان لطف کنن 15 دقیقه زودتر توی محل برگزاری حضور داشته باشن که ناهماهنگی پیش نیاد.

موضوع دوم:
بچه ها از اونجایی که زحمت کیک رو یکی از دوستان می کشن، جشن رسمی نیست و مخارج هم به عهده ی سایت نیست، هزینه ی کیک به صورت مساوی بین جمع تقسیم میشه و بقیه سفارشاتی که دارین با خودتون هست. اون هزینه رو هم .. با تعداد نفراتی که اعلام آمادگی کردن واسه حضور در جشن هزینه میشه در حدود 3-4 هزار تومن احتمالن.

موضوع سوم:
بچه ها.. ما عکس می گیریم، و این عکس ها در گالری خصوصی اعضا و فقط واسه دوستای خودتون منتشر خواهد شد. اگه مشکلی با این قضیه دارید خیلی راحت همونجا به من ( و یا هر کسی مسئول برگزاری جشن بود ) بگید عکس نمی گیرید.


برنامه به این صورت بود که خدمتتون عرض کردم.. تا اینجاش رو به توافق رسیدیم، حالا هر کس من باب صحبت هایی که کردم سوالی داره همینجا بپرسه جواب میدم/.

شاد باشید
پرنس



افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

rest in peace dear Alan Rickman
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 23:28
نمایش جزئیات
آفلاین
بانو مورگانا منم از شهرك ميام ديگه
سوار تاكسي هاي صنعت (اونجايي كه مسيره(گفتن لو نديم مكانو))
بشيد،با ١٠-١٥ دقيقه پيادع روي از جلوي در اونجايي كه نبايد اسمشو برد(you know where ) رد ميشين .
با تشكر هاگريد مسير ياب

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
راجع به مکان، به نظر من اولویت با اوناییه که از راه دور میان.اما خود من با نگین رضا موافقم.بیشتر بچه ها یه بارو اومدن و احتمال گم شدنم کمتره تازه
خب حالا که بحث کیک شد منم موز در کیک دوست نمی دارم
راجع به ساعت با ویلبرت موافقم.همون سه اونجا باشیم!
اصن نمی دونم چی شد که اومدم پست زدم.داشتم تو برفا قدم می زدم که یهویی یه ندا اومد:
-روونا!ملت جادوگر به نظر تو احتیاج دارن...
هیچی دیگه بیخیال هوای شاعرانه شدم برگشتم!حالا کاری نداریم از سرما برگشتم یا چی...
موفق باشید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

هوش بی حد و مرز، بزرگترین گنجینه ی بشریت است!
Only Raven



I only wanted to have fun
learning to fly, learning to run :)


تصویر تغییر اندازه داده شده

{ بعد از هزاران سال.. حالا جاش روی سر صاحب اصلیش امنه.. }
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 22:27
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام!
اول باید تبریک بگم به جادوگران و بچه های جادوگر. ایشالا تولد صد سالگی جادوگران نوه و نتیجه و ندیده و این حرفامون بشینن و یادی از ما بکنن!

خب، اینکه باز هم می تونم بیام و بین بچه های جادوگرانی بشینم و تولد یازده سالگیشو ببینم. انگار همین دیروز بود که دور هم جمع شده بودیم و داشتیم تولد ده سالگی رو جشن میگرفتیم... هعی...

خب، امسال هم برنامه رو پرنس عزیز چیده و باید بگم که یکمی بد موقع افتاده! :) اینکه وسط امتحانا هستش و بیشتر بچه ها محصل هستن. به خاطر همین فکر نکنم والدین بچه های کوچیک تر، که شامل منم میشه احتمالا، نذارن ! البته من خودمو میرسونم.
با پنج شنبه موافق ترم! مکان هم خوبه، میگن پرته... خوبیش به همینه والا!

همین دیه، گفتیم که ما رو هم از قلم نندازین!

کرد شبستری!

پ.ن: پرنس، تایم رو جوری بچین که اگه اینجا گفتی ۱۵ بچه ها تا یک ربع قبلش مکان تولد باشن که سر ساعت دیگه جلسه رو شروع کنیم! :)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 22:02
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه مرکز شهر باشی ظاهرا خوبه
ولی خیلی پرته هاگرید!
فک کن من از شهرک غرب میام!
تازه از اون بدتر
من پنجشنبه کلاس هم داشته باشم دم بیمارستان قلب هست کلاسم! بعد به نظرت من چند باس راه بیافتم تا برسم اونجا؟
لازم به ذکر است که به اهل خانه هم نمیشه و نباید گفت حضور در چنین جلسه ای رو( خودم رو عرض کردما)
البته این نظر و مشکل من هستش
و اگر اکثریت از مکان رضایت دارن نیاز به عوض کردنش نیس
فوقش این میشه که یه سری ها نمی تونن بیان! مث میتینگ قبلی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



?How long will you have me in your memory
Always



Перерыв сердца людей. Осколки может сделать вас ударить ...
Кинжал в сердце иногда ... иногда ... иногда горло вашим отношениям веревки!
Святые люди ... черные или белые ... не сломать чью-то сердце.
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 21:43
نمایش جزئیات
آفلاین
مكانشكه خوبه
با رودولف موافقم گردو نريزين
خامه خالي با كيك بيشتر ميچسبه ميوه هم نريزين=))

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 20:01
نمایش جزئیات
آفلاین
اهاااااااااااااا
یه نکته ای
مکان قرارتون
واقعااااااااااااااااااااا پرته!
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی پرته پرنس!
تقاضای اکید
عاجزانه
صمیمانه
و همه اینا با هم که لطفا مکانشو تغییر بدید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده



?How long will you have me in your memory
Always



Перерыв сердца людей. Осколки может сделать вас ударить ...
Кинжал в сердце иногда ... иногда ... иногда горло вашим отношениям веревки!
Святые люди ... черные или белые ... не сломать чью-то сердце.
پاسخ به: .:: جشن تولد 11 سالگی سایت جادوگران ::.
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 دی 1393 19:21
نمایش جزئیات
آفلاین
+ واسه رودولف پیتزا سفارش دادین بگین به جای ذرت توش اسمارتیز بندازن

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده