جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

82 کاربر(ها) آنلاین هستند (78 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
82
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مرداد 1397 02:34
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه ولدمورت روبه‌روم قرار بگیره، مسلماً یه گرمای خفقان‌آور احساس می‌کنم. یه حالت خفگی و سنگینیِ عذاب‌آور. بعد تموم صورتم پُر از عرق میشه. بعدش به نفس نفس میفتم. با بادبزن خودمو باد می‌زنم.
ولی فایده نداره.
وجود ولدمورت منو ناراحت کرده.
اینجاس که دیگه تحملم تموم میشه و جفت‌پا هلش میدم کنار و میگم:
- برو کنار بذار باد بیاد.

بله! ولدمورت فقط بلده جلوی کولر وایسه و حق سرما رو از ملّت بگیره. تک‌خور! :/

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
How do i smell?
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 1 مرداد 1397 21:56
نمایش جزئیات
آفلاین
تعظیم بر ارباب.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 1 مرداد 1397 21:27
نمایش جزئیات
آفلاین
اول لالایی براش می خونم تا خوابش برد انواع ورد های کشنده رو روش اجرا می کنم اگه با لالایی نخوابید قرص خواب اور بهش میدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
خوشبختی حتی در تاریک ترین زمان ها هم پیدا میشهتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 24 مرداد 1396 19:22
نمایش جزئیات
آفلاین
عصبانی میشم بعد به خاطر همین عصبانیتم رو هوا معلق میمانم، موهام رو هوا شناور میمآنن، رنگ چشمان بنفش میشود و از چشمانم لیزری بنفش رنگ بیرون میزند، هرچی درخت و اشیا در اطرافم است در هوا شناور میشن و برعکس!
اطراف منم یه گردبادی درست میشه.
بعد از اینکه تونستم آرامشی رو بدست بیارم ولده مورت رو به مبارزه دعوت میکنم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط دافنه مالدون در 1396/5/24 19:28:41
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 17 مرداد 1396 21:01
نمایش جزئیات
آفلاین
ادای احترام و درخواست پیوستن به ارتشش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

"تنها ارباب است که میماند"
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: جمعه 21 خرداد 1395 16:31
نمایش جزئیات
آفلاین
1ـ سلام
2ـ تعظیم
3ـ خود شیرینی(مثل خواهر زن عزیزم بلاتریکس)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اصالت و قدرت برای لحظه اوج ! به یک باره خاموشی ما برای دگرگونی شما ...

بهتر است به یک باره خاموش شد تا ذره ذره محو شد ...


شرارت ماسک های زیادی رو میزنه.
اما هیچ کدومش بدتر از تقوا نیست.
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 6 بهمن 1394 17:09
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجایی که می دونم از خلوت خوشش می آد و با مشنگ ها میانه ی خوبی نداره سریع محل رو ترک کرده و می ذارم به خلوتش برسه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: چهارشنبه 1 مهر 1394 19:52
نمایش جزئیات
آفلاین
باهاش مسابقه مچ اندازی میندازم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
رفیق هر نوعش با هر نوعی گشتیمو
دیدیم که تش با زخمی تنهاییم
ولی
خب خوش گذشت یه وقتایی
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 31 شهریور 1394 17:04
نمایش جزئیات
آفلاین
تو اون لحظه همین طوری نگاش میکنمو بعد بهش میگم واقعا زندگی تو اینقد ارزش داره که این همه آدم به خاطر تو بمیرن بعدش مثل گریفی ها باهاش میجنگمو تا آخرش که کشته بشم ( چیه آخه اون ابر چوب دستی داره اگه زرنگی خودت شکستش بده)

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عمو نوروز نیا اینجا که این خونه عزا داره
پدر خرج یه سال قبل شب عید و بدهکار
چشای مادر از سرخی مثل ماهی هفت سینن
که ازبس تر شدن دائم دیگه کم کم نمیبینن
برادر گم پشت سرنگ های فراموشی
تن خواهر شده پرپر تو بازار هم آغوششی
توی این خونه ی تاریک کسی چشم انتظارت نیست
تا وقتی نون و خوش بختی میون کول بارت نیست
عمو نوروز نیا اینجا بهار از یاد ما رفته
روی سفره نه هفت سین نه نون نه ___
عمو نوروز تو این خونه تموم سااال زمستونه
گل وبلبل یه افسانه است فقط جغد که میخونه
بهارو شادی عید و یکی از اینجا دزدی
یکی خاکستر ماتم رو تقویم ما پاشیده
عمو نوروز نیا اینجا
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 31 شهریور 1394 16:57
نمایش جزئیات
آفلاین
سلااااااام !!!!


ادب و نزاکت برای من خیلی مهمه در مقابل هرکسی اول سلام میکنم....بعد به مراحل بعدی سخن هم میرسیم...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
There's always a little truth behind every
"just kidding"
a little knowledge behind every
" i don't know"
a little emotion behind every
" i don't care"
and a little pain behind every
"it's ok"