جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

156 کاربر(ها) آنلاین هستند (150 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
155
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 8 آبان 1397 16:22
نمایش جزئیات
آفلاین
من فقط سکوت میکنم تا زهرم توش اثر کنه ببینیم کی می خواد جلو من در بیاد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
اتش در پس شعله های سیاهی معنا پیدا میکند.
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: دوشنبه 7 آبان 1397 12:57
نمایش جزئیات
آفلاین
تعظیم در مقابل ایشون.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
JUST SLYTHRIN
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: جمعه 4 آبان 1397 20:28
نمایش جزئیات
آفلاین
احترام گذاشتن تنها کاريه که در محضر ايشون ميشود انجام داد،بعد هم که اعتماد اربابو بدست آوردم ،به عنوان مرگخوار وفا دارش هميشه همراهش ميمونم 😻

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: جمعه 4 آبان 1397 02:19
نمایش جزئیات
آفلاین
من از مرگ نمی ترسم پس بهش میگم بیا با هم دوئل کنیم و بعد باهاش تا آخرین نفس و قطره خون می جنگم تا یا من مثل یک مرد بمیرم یا انتقام تمام کسایی رو که کشته با کشتنش بگیرم اگه قبل مرگش به کسایی که دوست دارم مثل هری، رون و هرمیون مخصوصا دامبلدور توهین کنه حتی اگه جنگ رو شروعم نکرده باشیم صد در صد در یک لحظه مرده

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هلگا هافلپاف در 1397/8/4 2:27:51
من معتقد بودم و هستم که ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسی است ! »


پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 3 آبان 1397 21:17
نمایش جزئیات
آفلاین
میگم بیا دویل کنیم!
بعد فرار میکنم چون میدونم میمیرم
هنگام فرار بهش میگم
_دماغتو گربه خورده؟
بعد اگه اوادا کداوراش بهم نخورد میام بیرون

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Only Raven
گفتن نداره ولی اربابمون!


پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: شنبه 3 شهریور 1397 03:18
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام من لودو ام ، لودو بگمن ، وزیر ورزش و تفریحات جادوییه انگلستان .
ببینید در درجه اول از زننده تاپیک غذر میخوام ، شخصیت بنده هیچ متنی رو بدون شوخی نمیزاره، امیدوارم این باعث بسته شدن تاپیک ارزشمند شما نشه .
-تام تو منو میکشی درسته؟
-ها ها ها بله آدم باهوشی هستی.
-خب اینو که میدونستم کاش یه جواب جدید میدادی.
-ها ها ها و یکمم با نمک ، داره ازت خوشم میاد شایدم نکشمت.
-اه مسخره ، مگه داری بازی میکنه یدقه میکشی یدقه نمیکشی؟
- آااااه لودو تو هنوز اینو نفهمیدی ؟ شماها اسباب بازیهای من هستید، مفرح ترین تفریحات.
-واقعا که تام ، تو با این همه ابوهتت چیزی جذاب تر از من پیدا نکردی که باهاش تفریحتو جور کنی؟
-ها ها ها تو بلدی بازی کنی لودو... خب بگو مثلا چی میتونه از کشتنت جذاب تر باشه برای من؟ التماس کردنت؟
-آناناس !
-یه آناناس چ جذابیتی داره؟
-جذابیت نه ولی خاصیت عضله سازیه بالایی داره، ولش کن ، میدونی چیه تام؟
-بگو لودو من از آخرین حرفای یک مرد در آخرین دقایق زندگیش لذت میبرم.
-ب نظرم تو حقیر تر و ضعیف تر از چیزی که فکر میکردم هستی!
-احمق بیچاره ، اونوقت چرا این فکرو میکنی لودو؟ لودو بگمن کودن؟
-خب باس بهت بگم این داستان منه،پپپپس... تا زمانی که من نخوام تو چوب دستیمم نمیتونی بخوری.




ویرایش شده به دلیل اشتباه تایپی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لودو بگمن در 1397/6/3 3:22:19
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: جمعه 2 شهریور 1397 15:32
نمایش جزئیات
آفلاین
جلوی ارباب تاریکی فقط میشه زانو زد و احترام کرد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مرداد 1397 18:01
نمایش جزئیات
آفلاین
چی؟ به ارباب گفتید پشمک؟ بی دماغ؟
ارباب من از شما معذرت میخوام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مرداد 1397 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
نگاش میکنم...
بازم نگاش میکنم...
بعد داد میزنم:«چطوریییییییییی بی دماغ؟؟؟؟؟؟»
بعد تا نزده آش و لاشم نکرده در میرم
(چیز بهتری به ذهنم نمیرسه بعد مگه ولدی نمرده؟ هری کجایی که ببینی این پشمک داره راست راست میچرخه مائم که بی دفاع )

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در مقابل ولدمورت چه ميكنيد؟
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 مرداد 1397 15:03
نمایش جزئیات
آفلاین
می جنگم. معمولا محفلیا غیر از این کار،
چیکار می تونن بکنن؟
البته ممکنه که به سفیدی هم، دعوتش کنم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Cause i don't wanna lose you now
I'm looking right at the other half of me