من از مرگ نمی ترسم پس بهش میگم بیا با هم دوئل کنیم و بعد باهاش تا آخرین نفس و قطره خون می جنگم تا یا من مثل یک مرد بمیرم یا انتقام تمام کسایی رو که کشته با کشتنش بگیرم اگه قبل مرگش به کسایی که دوست دارم مثل هری، رون و هرمیون مخصوصا دامبلدور توهین کنه حتی اگه جنگ رو شروعم نکرده باشیم صد در صد در یک لحظه مرده
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هلگا هافلپاف در 1397/8/4 2:27:51
من معتقد بودم و هستم که ... « هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسی است ! »
سلام من لودو ام ، لودو بگمن ، وزیر ورزش و تفریحات جادوییه انگلستان . ببینید در درجه اول از زننده تاپیک غذر میخوام ، شخصیت بنده هیچ متنی رو بدون شوخی نمیزاره، امیدوارم این باعث بسته شدن تاپیک ارزشمند شما نشه . -تام تو منو میکشی درسته؟ -ها ها ها بله آدم باهوشی هستی. -خب اینو که میدونستم کاش یه جواب جدید میدادی. -ها ها ها و یکمم با نمک ، داره ازت خوشم میاد شایدم نکشمت. -اه مسخره ، مگه داری بازی میکنه یدقه میکشی یدقه نمیکشی؟ - آااااه لودو تو هنوز اینو نفهمیدی ؟ شماها اسباب بازیهای من هستید، مفرح ترین تفریحات. -واقعا که تام ، تو با این همه ابوهتت چیزی جذاب تر از من پیدا نکردی که باهاش تفریحتو جور کنی؟ -ها ها ها تو بلدی بازی کنی لودو... خب بگو مثلا چی میتونه از کشتنت جذاب تر باشه برای من؟ التماس کردنت؟ -آناناس ! -یه آناناس چ جذابیتی داره؟ -جذابیت نه ولی خاصیت عضله سازیه بالایی داره، ولش کن ، میدونی چیه تام؟ -بگو لودو من از آخرین حرفای یک مرد در آخرین دقایق زندگیش لذت میبرم. -ب نظرم تو حقیر تر و ضعیف تر از چیزی که فکر میکردم هستی! -احمق بیچاره ، اونوقت چرا این فکرو میکنی لودو؟ لودو بگمن کودن؟ -خب باس بهت بگم این داستان منه،پپپپس... تا زمانی که من نخوام تو چوب دستیمم نمیتونی بخوری.
نگاش میکنم... بازم نگاش میکنم... بعد داد میزنم:«چطوریییییییییی بی دماغ؟؟؟؟؟؟» بعد تا نزده آش و لاشم نکرده در میرم (چیز بهتری به ذهنم نمیرسه بعد مگه ولدی نمرده؟ هری کجایی که ببینی این پشمک داره راست راست میچرخه مائم که بی دفاع )