جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

36 کاربر(ها) آنلاین هستند (24 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 25 شهریور 1397 20:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

اشلی ساندرز نوشته:
پست هاى پناهگاه تک پستيه يا گروهى مى نوسيم؟
اگر نيست کدوم تاپيک تک پستيه؟



سلام اشلی عزیزم،

این سوال بهتر بود که در تاپیک مشورت با آلبوس دامبلدور پرسیده بشه. لطفا از دفعات بعد به اونجا مراجعه کن.

تاپیک پناهگاه به صورت پست تکی هست بله، موضوعش هم اینه که قراره خونه تکی بشه و دکوراثیون عوض بشه تو خونه گریمولد. هر کی یه طرفیش رو میگیره و به اون صورتی که دلش میخواد تغییرش میده. میتونه از اتاق شخصیت باشه، یا آشپزخونه و مرلینگاه و هرجای دیگه ای که فکر میکنی نیاز به تغییر هست.

تاپیک های دیگه تک پستی انجمن :

1-خاطرات یاران ققنوس
2-**همانند يك سفيد اصيل بنويسيد**
3-ققنوس نیوز


منتظر پست هات هستم اشلی عزیزم



افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 25 شهریور 1397 13:22
نمایش جزئیات
آفلاین
پست هاى پناهگاه تک پستيه يا گروهى مى نوسيم؟
اگر نيست کدوم تاپيک تک پستيه؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تا حالا کسی با گیتار زده تو سرت!؟
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 4 شهریور 1397 17:43
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

لودو بگمن نوشته:
مرسی از راهنماییات پیره فرهیخته.
لیکن سوالی دارم اون کلمه آبی رنگ محفل که نوشتین والا من ندیدم توش پست زده باشن من فقط نقدارو دیدم ، بنظرتون کجا پست بزنم بعد بیام اونجا در آقایون نقاد بزنم بگم نقد بفرمایید؟


سوال خیلی خوبی پرسیدی.

تالار نقد، هر جا که تو ایفای نقش نمایشنامه بنویسی میتونی ازشون درخواست نقد کنی. اما برای بررسی پست هات تو انجمن محفل، این تاپیک ها رو بهت پیشنهاد میکنم :

ویلای صدفی (اگر جدی نویسی رو ترجیح میدی به طنز)

پناهگاه

زندگی و نیرنگ های آلبوس دامبلدور

جبهه های سفید در تاریخ

خانه شماره دوازده

جز اولی، بقیه برای طنز نویسی هست که فک کنم اونارو ترجیح بدی. برای ادامه دادن داستان ها، باید چند تا پست آخر رو بخونی که متوجه مسیر داستان و سوژه هاش بشی. بعد یه پست در ادامه اونها میزنی ولی جوری که جای کار برای نفرات بعدی که میخوان پست تو رو ادامه بدن هم باشه.

امیدوارم خوش بگذره بهت تو این تاپیک ها. اگر تاپیک های محفل خوشت نیومد، هرجای دیگه ایفای نقش میتونی فعالیت کنی و تو تالار نقد درخواست بررسی کنی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 4 شهریور 1397 04:13
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

لودو بگمن نوشته:
یک دو سه س..س..س..
امتحان میکنیم...!
میکروفن نداریم؟
خب امتحان نمیکنیم.
آقایون خانوما ساکت ...
میکروفن نداریم ، نزارید من داد بزنم ساکت باشید تا صدای من به همه برسه.

مرسی.

سلام، من...

-لودویی ، لودو بگمن ، وزیر ورزش و تفریحات جادوییه انگلستان...

-بله همونطور که دوستمون گفت من لودوام ، لودو بگمن، وزیر ورزش و تفریحات جادویی انگلستان( دیگه تلاش نکنید این سه جملرو از دهن من بندازید سعی کنید عادت کنید)

بنده با توجه به تلاش های پیاپی ابن ولدای ( فرزندان ولدمورت، این اصطلاح مختص بندس لطفا ندزدینش ، ایشالله زیگیل بزنه زبون هرکی که بگه بجز من)
ابن ولد های بی خردو تکو توک با خرد از طرف جامعه یه ورزشی اعلام میدارم ، تمام مردم ورزشکار و ورزش دوست عزیز ما اعم از پیر و جوان ، زن و مرد موظف هستن بپا خیزن و ثابت کنن ولدی صفتا نمیتوانند چوب دستیمونم بخورن .
محفل بما و ما ب محفل احتیاج داریم.
و درضمن بنده این اطمینان خاطر رو به تمام فرزندان هاگوارتز و دامبلدور میدم که با وجود پرنگ شدن حضور ابن ولدا هیچ خدشه ای به مراسم جام آتشی وارد نیمشود.
دروووووود بر لودو وزیر ورزش
درووووود بر لودو وزیر ورزش....



سلام لودو عزیزم،

از میزان فعالیتت مشخص هست که خیلی با انگیزه وارد شدی و میخوای هر چه سریعتر مراحل پیشرفت رو طی کنی. اگرچه من نفهمیدم این پستت صرفا یه نمایشنامه بود و یا درخواست عضویت، به عنوان درخواست عضویت باهاش برخورد میکنم.

نحوه نوشتنت رو دوست دارم، یه هیجان خاصی توش هست، از خصوصیات شخصیتت هم به خوبی توشون استفاده میکنی. چندین طنز خوب هم دیدم تو پست هات که قشنگترشون کرده بود. اگرچه ترجیحا عباراتی مثل "نمیتوانند چوب دستیمونم بخورن ." (مشکلی در ظاهر توش نیست ولی جفتمون میدونیم در باطن از کجا اومده) استفاده نشه در آینده. دلیلش هم سن کم بعضی از اعضای سایت هست که چنین چیزهایی براشون محیط خوبی فراهم نمیکنه تو سایت و من مطمئنم که شما هم نمیخوای که اونها اذیت بشن.

برای عضویت در محفل، یه مقدار نیاز هست که تو تاپیک هایی که نمایشنامه ادامه دار هم نوشته میشه شرکت کنی. من به نظرم نیازی نیست تو سبک نوشتنت تغییری ایجاد بشه، چون جالب و باحال هست اما تو جاهایی که نمایشنامه ادامه دار نوشته میشه، علاوه بر پست خودت، باید به قبل و بعد هم فکر کنی که نفرات بعدی چجوری ادامه بدن بعد از تو. برای همین یه ذره تو این تاپیک ها هم شرکت کن، هم تو محفل و هم تو تالار نقد میتونی درخواست بررسی پست هات رو انجام بدی تا پیشنهادات بقیه رو هم بخونی.

بعد از اینکه یه ذره فعالیت کردی، با نحوه نوشتن جادوگرانی آشنا شدی و چند تا نقد و بررسی رو پست هات انجام شد، پیشم برگرد تا رمز ورود به محفل ققنوس رو بهت بگم.

پ.ن. تالار خصوصی ریونکلاو رو بهت پیشنهاد میکنم که خیلی جدی بگیری و توش فعالیت کنی. از اعضای قدیمی تر و ناظر های تالارت درخواست کمک کنی. تالار خصوصی میتونه جای خیلی خوبی برای تفریح با هم گروهی هات و هم برای پیشرفت باشه. ریونکلاو یه سری از بهترین اعضای سایت رو داره و کمک هاشون میتونه خیلی در پیشرفت بهت یاری بده.

آینده خوبی در انتظارت هست لودو عزیز، همینجوری با قدرت جلو برو.
موفق باشی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: یکشنبه 4 شهریور 1397 01:41
نمایش جزئیات
آفلاین
یک دو سه س..س..س..
امتحان میکنیم...!
میکروفن نداریم؟
خب امتحان نمیکنیم.
آقایون خانوما ساکت ...
میکروفن نداریم ، نزارید من داد بزنم ساکت باشید تا صدای من به همه برسه.

مرسی.

سلام، من...

-لودویی ، لودو بگمن ، وزیر ورزش و تفریحات جادوییه انگلستان...

-بله همونطور که دوستمون گفت من لودوام ، لودو بگمن، وزیر ورزش و تفریحات جادویی انگلستان( دیگه تلاش نکنید این سه جملرو از دهن من بندازید سعی کنید عادت کنید)

بنده با توجه به تلاش های پیاپی ابن ولدای ( فرزندان ولدمورت، این اصطلاح مختص بندس لطفا ندزدینش ، ایشالله زیگیل بزنه زبون هرکی که بگه بجز من)
ابن ولد های بی خردو تکو توک با خرد از طرف جامعه یه ورزشی اعلام میدارم ، تمام مردم ورزشکار و ورزش دوست عزیز ما اعم از پیر و جوان ، زن و مرد موظف هستن بپا خیزن و ثابت کنن ولدی صفتا نمیتوانند چوب دستیمونم بخورن .
محفل بما و ما ب محفل احتیاج داریم.
و درضمن بنده این اطمینان خاطر رو به تمام فرزندان هاگوارتز و دامبلدور میدم که با وجود پرنگ شدن حضور ابن ولدا هیچ خدشه ای به مراسم جام آتشی وارد نیمشود.
دروووووود بر لودو وزیر ورزش
درووووود بر لودو وزیر ورزش....

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: شنبه 3 شهریور 1397 23:14
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

چارلى ويزلى نوشته:
به نام خدا

سلام بر آلبوس پرسیوال وولفریک برایان دامبلدور

ببخشید میشه به من بگید که چه طور میتونم به محفل مقدس ققنوس ملحق شوم از قلم خود در راه عدالت استفاده کنم؟
ممنون می شم از راهنمایی هاتون.
با تشکر
چارلی ویزلی
استاد اژدها شناسی



سلام چارلی عزیزم،

ویزلی ها همیشه جای ویژه ای تو محفل ققنوس دارن، کلا خانواده سفیدی داری و همشون برای خدمت به مردم و مبارزه با سیاهی آماده ان.

با این حال، چند تا کار باید انجام بدی تا عمق سفیدی وجودت بهم ثابت بشه و در کنارش متوجه بشم که چجور شخصیتی هستی. با سطح نویسندگیت آشنا بشم که در آینده بتونم با توجه به اون بهت کمک بیشتری بکنم و ماموریت بدم.

1)تالار گریفیندور : تالار خصوصی گروهت مخصوص این هست که کارت رو شروع کنی، نمایشنامه بزنی. از ناظر و اعضای هم گروهیت بخوای که کمکت کنن. اگر سوالی داری ازشون بپرسی و اونها هم مسلما دوست دارن که بهت کمک کنن تا پیشرفت کنی. با آرتور ویزلی تماس بگیر، ایشون هم گروهی شما و یکی از محفلی های خوب سایت هستن. اگر سوالی داشتی ازشون بپرس و راهنمایی بگیر که بتونی سریع پیشرفت کنی. پدرتون هم هستن و فک میکنم رابطه راحتتری با هم داشته باشین.

2)وقتی نمایشنامه نوشتی، به تالار نقد برو و درخواست نقد بده. افراد قوی و با تجربه ای مسوول نقد پست ها هستن که بهت کمک میکنن کیفیت پست هات رو بالا ببری. از نکات ریز تا نکات حیاتی بهت آموزش میدن تا بهتر و قوی تر بشی.

3)تو انجمن محفل ققنوس فعالیت کن و پست بزن. پست های قبلی رو مطالعه کن با دقت و سوژه ها رو که متوجه شی ، ادامه شون بده. همیشه حواست باشه که جا برای نفر بعدی هم بذاری که بتونه بعد پست تو ادامه بده داستان رو.


یه مدت که پست بزنی و فعالیت کنی، چند تا نقد که درخواست بدی، هم من، هم محفلی ها و هم بقیه سایت بیشتر باهات آشنا میشن و آماده عضویت در محفل ققنوس میشی.

سفیدی رو پیش بگیر و جلو برو چارلی عزیزم، به متخصص اژدها نیاز زیادی هست تو جامعه جادوگری تا بتونیم با این موجودات رابطه بهتری داشته باشیم.

در آینده ای نزدیک میبینمت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: شنبه 3 شهریور 1397 21:28
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام خدا

سلام بر آلبوس پرسیوال وولفریک برایان دامبلدور

ببخشید میشه به من بگید که چه طور میتونم به محفل مقدس ققنوس ملحق شوم از قلم خود در راه عدالت استفاده کنم؟
ممنون می شم از راهنمایی هاتون.
با تشکر
چارلی ویزلی
استاد اژدها شناسی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 مرداد 1397 20:37
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

استرلینگ مک کابین نوشته:
سلام و درود بر پرفسور دامبلدور من میخواهم عضو محفل بشم و خیلی خوضحال میشم اگه اجازشو بدین من آدمی شجاع و نترسم و میخواهم با تاریکی مبارزه کنم و فکشون رو پایین بیارم من وارث تاریکی را خواهم کشت من سامم استرلینگ مک کابین هست و خیلی دوست دارم در محفل ققنوس باشم و یک اتقی داشته باشم ....
سپاس گذارم



سلام دوست من،
اول باید ازت عذرخواهی کنم بابت تاخیر در جواب. پیری باعث شده که این پستت رو نبینم و امروز که خیلی خیلی دیر شده تازه متوجه اش بشم. این اتفاق ناراحتم کرده و امیدوارم که این تاخیر رو به حساب پیری بذاری و منو ببخشی.

از خشونت باید دوری کرد پسرم، اگر ما هم همونطور با تاریکی مبارزه کنیم فرقی با مرگخوار ها نخواهیم داشت و این خودش یه شکست بزرگ خواهد بود. بعضی اوقات نیاز به درگیری هست ولی همیشه اول باید با دوستی و صلح جلو بریم.

برای عضویت در محفل فعلا زود هست. هنوز نمیدونم که چجور شخصیتی هستی و باید یه سری کارها انجام بدی تا خودت رو تو سایت جا بندازی.

1)تو گروه خصوصیت ریونکلاو فعالیت کنی و از اعضای خوب اون گروه درخواست کمک کنی. اونها بهت کمک میکنن که با سایت بیشتر آشنا شی و همه چیزهای ریز و درشت رو متوجه بشی. در مجموع بهت کمک میکنن که بهتر شی و پیشرفت کنی.
با یوآن بمپتون که یکی از بهترین اعضای محفل هست صحبت کردم. ایشون عضو گروه ریونکلاو هم هستن. میتونی باهاشون از طریق پیام شخصی تماس بگیری و اگر سوالی داشتی ازشون بپرسی. بعدها اگر دوباره درخواست عضویت بدی ایشون یکی از افرادی هستن که باید به من گزارش بدن که شما تلاش خوبی داشتی و پیشرفت کردی.

2)وقتی نمایشنامه نوشتی، به تالار نقد برو و درخواست نقد بده. افراد قوی و با تجربه ای مسوول نقد پست ها هستن که بهت کمک میکنن کیفیت پست هات رو بالا ببری. از نکات ریز تا نکات حیاتی بهت آموزش میدن تا بهتر و قوی تر بشی.

3)تو انجمن محفل ققنوس فعالیت کن و پست بزن. پست های قبلی رو مطالعه کن با دقت و سوژه ها رو که متوجه شی ، ادامه شون بده. همیشه حواست باشه که جا برای نفر بعدی هم بذاری که بتونه بعد پست تو ادامه بده داستان رو.


بعد از انجام این کارها، دوباره پیشم بیا تا درخواست عضویتت رو بررسی کنیم.

در پناه عشق موفق باشی استرلینگ عزیزم


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 18 مرداد 1397 19:47
نمایش جزئیات
آفلاین
بیام تو یه سوپ پیازی چیزی بزنیم دور هم؟


هری عزیزم،

از دیدن پستت خیلی خوشحال شدم. محفل به یک عدد هری پاتر فعال نیاز داره و امیدوارم که پست های بیشتری ازت ببینم از این به بعد.
پستت تو **همانند يك سفيد اصيل بنويسيد** رو خوندم و بسیار لذت بردم. حیفه که محفل از داشتن یه هری پاتری با چنین توانایی والایی در نوشتن دریغ بمونه، امیدوارم که انگیزه و وقت کافی رو داشته باشی که بیشتر پیشمون باشی و فعالیت بیشتری داشته باشی. (اگرچه کلا بیایی تو میبینی انتظارات اونقد هم بالا نیست).

خوش برگشتی و تایید شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1397/5/18 20:09:51
All you touch and all you see, is all your life will ever be


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 15 مرداد 1397 13:46
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام و درود بر پرفسور دامبلدور من میخواهم عضو محفل بشم و خیلی خوضحال میشم اگه اجازشو بدین من آدمی شجاع و نترسم و میخواهم با تاریکی مبارزه کنم و فکشون رو پایین بیارم من وارث تاریکی را خواهم کشت من سامم استرلینگ مک کابین هست و خیلی دوست دارم در محفل ققنوس باشم و یک اتقی داشته باشم ....
سپاس گذارم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Cadriyanoos