جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

43 کاربر(ها) آنلاین هستند (29 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
43
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  169 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: سه‌شنبه 16 دی 1399 16:50
نمایش جزئیات
آفلاین
خب تولدت مبارک جادوگران.امیدوارم تولد 100 سالگیت رو ببینم!

از طرف مارکوس فنوییک.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
«هر چیز باید بمیرد، تا بیدار شود.»
پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 15 دی 1399 11:29
نمایش جزئیات
آفلاین
چند بار بگم دیسکورد ندارم! به فکر منم باشین خب!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: دوشنبه 15 دی 1399 09:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به تمام دوستان
واقعا سال عالی بود که با شما پشت سر گذاشتم
عاشق تمام نوشته های شما بودم
ما از همدیگه دور بودیم تا اینکه این سایت ما رو به هم نزدیک کرد
و من خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم
تولد ۱۷ سالگی سایت جادوگران مبارک
امیدوارم بتونم یک سال دیگه هم در کنار شما باشم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1399 13:56
نمایش جزئیات
آفلاین
کنیچیوا!
تولد سایت خوشگلمونه. تولدش مبارک باشه خیلی! ببخشید دیعه من از کلمه های قلمبه سلمبه بلد نیستم. به هر حال تازه کارم در زبان فارسی و اینا..! اگر خواستید به ژاپنی دو صفحه تبریک مینویسم ولی ممکنه نفهمید دارم چی میگم!
سایت کاواییمون که دوران خیلی خوشی باهاش داشتم و اون اوایل همش میگفتم چرا زودتر نیومدم؟ ولی حالا توی جشن تولد 17 سالگیشم و حس خیلی خوبی داره. واقعا باید تشکر کنیم از تمام مدیر های گذشته، حال و حتی آینده ی سایت که اینجا رو برامون نگه داشتن و میدارن و خواهند داشت! از جناب علی نیلی که اینجا رو ساختن و باعث بوجود اومدن این دوستی ها، تجربه ها و شادی ها شدن خیلی ممنونم.
یه بار دیگه با تمام وجودم میگم، تولدت مبارک جادوگران!

پ.ن: من با تمام توانم تلاش میکنم تا 25 ام دیسکورد لپ تاپمو اوکی کنم. تا دیگه ببینیم چی میشه! امیدوارم بشه که بشه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در برابر دندون هام همتون شت و پت میشید، گمونم!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: یکشنبه 14 دی 1399 02:53
نمایش جزئیات
آفلاین
سلامی دوباره به همگی!
تصمیم نهایی مدیریت در رابطه با میتینگ تولد هفده سالگیِ جادوگران، با توجه به شرایط موجود، این شد که میتینگ به صورت غیرحضوری انجام بشه.
به این شکل دوستان از طریق سرور دیسکورد جادوگران می‌تونن توی میتینگ شرکت داشته باشن و از ساعتی که متعاقباً اعلام میشه، می‌تونن حضور به عمل برسونن تا چندساعتی رو به صحبت کردن و فعالیت‌های معمول میتینگ تولد مشغول باشیم.
کسایی که لینک دیسکورد جادو رو می‌خوان، یه پیام شخصی به من ارسال کنن.

زمان میتینگ پنجشنبه، 25دی‌ماه خواهد بود.

دلایل مهم برگزاری در سرور دیسکورد:
- قابلیت مدیریت راحت‌تر نسبت به باقی پلتفرم‌های ویدیوکنفرانس.
- امکان استفاده همزمان با سقف تعداد بالا.
- امکان چت متنی-صوتی-تصویری به صورت همزمان.
- کیفیت بالا در کنار حجم مناسب.
- در دسترس بودن.

***


نقل قول:
تام به فنجون ما چشم نداشته باش. نگاش هم
نکن. محتوایتش هم مربوط نیس بت.

یه فنجونه دیگه... دور هم جرعه جرعه ازش می‌نوشیم.

نقل قول:
من فونت رنگی پنگی و این حرف‌های ماندگاری که جاگسن می‌زنه رو بلد نیستم.

دُرهای گرانی‌اند... به هر کس ندهندشان.

نقل قول:
سایت اسکای روم
توی این سایت شما بدون نیاز به وارد کردن هیچ چیزی - از جمله شماره موبایل، نام واقعی، آدرس ایمیل و... - میتونید وارد بشید. امکانات سایت هم خیلی زیاده. کار باهاش هم راحته.
از امکانات سایت میشه به وصل کردن میکروفون و دوربین به صورت جداگانه، آپلود هرگونه فایل و چت کردن اعضا اشاره کرد.

به چند دلیل با این موضوع مخالف هستم. تیم مدیریت هم اسکای‌روم رو مورد بررسی قرار دادن و تجربه استفاده از اون رو هم دارن، اما دیسکورد رو برای میتینگ مناسب‌تر دیدند.
در مورد میکروفون و دوربین هم، سرعت و راحتی استفاده و رابط‌کاربری دیسکورد خیلی پیشرفته‌تر و بهتره، قابلیت چت متنی همزمانش از اسکای‌روم خیلی بهتره و میشه به طور همزمان تا 5هزار نفر به چت بپردازن که خب... خیلی از کافی هم بیشتره.
در مورد نام واقعی و شماره موبایل و... ، دیسکورد هم این قابلیت‌ها رو داره.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط تام جاگسن در 1399/10/14 13:21:52
دلیل: اصلاح تاریخ.
آروم آقا! دست و پام ریخت!

پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: شنبه 13 دی 1399 23:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه.
بی مقدمه میرم سر اصل مطلب.
من برای برگزاری جشن یک پیشنهاد دارم.
سایت اسکای روم
توی این سایت شما بدون نیاز به وارد کردن هیچ چیزی - از جمله شماره موبایل، نام واقعی، آدرس ایمیل و... - میتونید وارد بشید. امکانات سایت هم خیلی زیاده. کار باهاش هم راحته.
از امکانات سایت میشه به وصل کردن میکروفون و دوربین به صورت جداگانه، آپلود هرگونه فایل و چت کردن اعضا اشاره کرد.
اگر تمایل داشته باشید میتونم به صورت تصویری توضیح و آموزش بدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
RainbowClaw


پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: شنبه 13 دی 1399 23:32
نمایش جزئیات
آفلاین
جملات و کلمات عجیب و غریب و پر آبو تاب و رسمی، باعث میشه حس واقعی منتقل نشه.
پس به ساده ترین گفتار و با همه ی احساسم، "تولدت مبارک جادوگران".
از همون اول اولش که عله باشه تا همین اخر آخرش که پدرام و دوستان باشن، ممنون...سایت و همه کاربراش به همه ناظر ها و مدیر ها مدیونن، مدیون بخاطر دنیای سحر و جادویی که برامون ساختین و سرپا نگهداشتین.
ممنون بابت این که یادمون دادید چطور زندگی رو قشنگ تر ببینیم.


پ.ن:تولد ۱۸ سالگی جادوگران دیدنیه! امید وارم باشم و به سن اعدام(!) رسیدنشو ببینم.

ویرایش: تولد؟ اونم بدون من؟ من نباشم کی بگه لگ دارم؟ البته خیلی ها میگن ولی منم میام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سوروس اسنیپ در 1399/10/13 23:37:31
نه چون مومم نه چون سنگم،نه از رومم نه از زنگم،همان بی رنگ بی رنگم.....
به طلا همچو سنگ بنگر...
se.sn_sli

پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: شنبه 13 دی 1399 17:36
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به جادوگران عزیز و تمامی عضو هاش.

خیلی حس باحالیه بدونی دو ماه از جادوگران کوچیک تری. برای من که این شانزده سال خیلی عجیب بود و هر روز یه ماجرای عجیب داشتم ولی بنظر میاد جادوگران روزهای قشنگ زیادی رو دیده.

دیگه حرفی ندارم جز اینکه

تولدت مبارک جادوگران عزیز

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: شنبه 13 دی 1399 16:19
نمایش جزئیات
آفلاین
خب خب! ببین تولد کیه!
تولدت مبارک جادوگران. ممنون که هفده‌ سال برای تمامی پاترهدها زحمت کشیدی و سرپا موندی. چیزای زیادی رو پشت سر گذاشتی(هم تو هم مدیرا!). دست تک تک مدیرایی که تا به بلوغ برسی کمکت کردن و تحملت کردن همراهیت کردن درد نکنه!
من تو این سایت خیلی چیزا تجربه کردم. به خیلیا آشنا شدم. با آدمای مهم و بزرگی مثل ارباب آشنا شدم! با دوستای خیلی مهربونی آشنا شدم که واقعا زیاد و فوق‌العادن! و همه‌ی اینا رو من بهت مدیونم. هم به تو و هم به تک تک اعضای این سایت. امیدوارم یه روزی، یه جایی بتونم این اتفاقات خوب رو برات جبران کنم!
در آخر تولدت مبارک جادوگران!




پ.ن: اگه قراره برای میتینگ بریم دیسکوردی جایی، من هستم! :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Dico debere eum multum
پاسخ به: تولد هفده سالگی جادوگران
ارسال شده در: شنبه 13 دی 1399 16:12
نمایش جزئیات
آفلاین
من فونت رنگی پنگی و این حرف‌های ماندگاری که جاگسن می‌زنه رو بلد نیستم. و فقط می‌خوام بگم...

جادوگران عزیز؛
بوق برت.

امضا، یک معتاد


و سر جشن تولدم اول باید بگم کیک‌ها مال منه و بش چشم نداشته باشین. دوم که آیلین عزیز، مشکل کرونا هست و به همین خاطر گفتم آنلاین. جدای از کرونا هم همه‌ تهران نیستیم و اگه آنلاین باشه تعداد بیشتری می‌تونن حضور یابن. دیسکوردم به این جهت گفتم که از نظر تعداد گنجایش بیشتری نسبت به واتس‌اپ داره و هم اینکه عین واتس‌اپ نیاز نیس شماره‌ی همدیگه رو داشته باشیم. اگه اپ دیگه‌ای هست که من نمی‌دونم بگین نصب خواهم کرد. و اینکه حضوری با رعایت فاصله‌گذاری...من تهران نیستم و خبری هم ندارم. دوستانی که تهرانن اگه جمع می‌شین خبر بدین بقیه هم بهتون بپیوندن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!