جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

16 کاربر(ها) آنلاین هستند (6 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
14
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: جمعه 15 اردیبهشت 1402 08:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام البوس جان
من بعد از جنگ هاگوارتز و بعد از مردن و مرگ ان لردولدموت به خود امدم و به هاگوارتز برگشتم تا هم سری به دخترم بزنم هم به یاری دوستانم بروم تا مدرسه ای که خودمم و سه دوستم خشت خشت ساخته ایم را بسازم با این که از این بابت ناراحت نیستم بلکه خوشحال هم هستم چون ان مدرسه دیگر قدیمی شده بود و حتی خطر جانی هم داشت
خلاصه از مالی (پرفسور مگ گونگال )درباره ی محفلی به نام ققنوس شنیدم و به این دلیل که ان محفل ضد لرد ولدومت هست من هم میخواهم به دانش اموزانم به پیوندم اگر اجازه میدهی من را قبول کن
و راستی یک ریونکلاو ی مثل دختر زیبایم لونا لاوگود خیلی به دردتان میخورد
اردتمند شما روونا ریونکلاو
از کوه های اب رنگی روونا ریونکلاو (محل تولد)



سلام روونای عزیز.
خوشحالم که به دنیای جادو برگشتی. اینجا مدرسه خودته، راحت باش.
محفل مطمئنا به وجود افراد قوی و باهوشی مثل شما نیاز داره.
اما گذرزمان باعث تغییرات زیادی شده.
پیشنهاد من اینه که بیشتر بنویسی، نقد بگیری و بیشتر بخونی تا بتونی جادوگر سفید درونت رو بیدار کنی و دوشادوش بقیه اعضای محفل توی ماموریت ها و رویدادها شرکت کنی.
من پیشرفتتو دنبال میکنم. بیشتر بنویس، سفید بنویس و اونوقت دوباره درخواست بده.
منتظرت هستم.

تاییدنشد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1402/4/19 21:36:25
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1402/4/19 21:37:35
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: شنبه 1 بهمن 1401 19:35
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام پروفسور
نمیدونم من رو میشناسید یا نه ولی من دختری هستم که ... سالها پیش لرد ولدمورت پدر و مادرم رو به قتل رسوند و میراث خانوادگی ما رو ازمون دزدید...
جد من از سمت خاندان مادری روونا ریونکلاو هست ... بانوی جسور و زیبایی که در حال حاضر من تنها کسی هستم که با اون نسبت خونی عمیقی دارم...


داستان تمام مشکلات من از جایی اغاز میشه که تام ریدل عاشق مادر من شد ... اون بعد از اینکه نیم تاج ریونکلاو رو به یک جان پیچه تبدیل کرد به مادرم سپرد ...مادرم از این موضوع خبر دار نبود و حتی نمیدونست که تام به اون علاقه مند هست.... سالها گذشت تا مادرم با پدرم ازدواج کرد و من به دنیا اومدم همه چیز عالی بود تا زمانی که تام ریدل تبدیل شد به سیاه ترین جادوگر جهان یعنی لرد ولدمورت ... مادرم پیشگوی ماهری بود ... اون فهمیده بود که دیر یا زود خودش و پدرم توسط ولدمورت به قتل خواهند رسید ... برای همین من رو به یک یتیم خانه در انگلستان واقع در لندن منتقل کرد و تنها چیزی که برام به جا گذاشت یک گردنبند بود با نوشته ای در داخلش : ((زمانی که تاریکی حمله کرد به گذشته ات رجوع کن)) این یک پیشگویی از جنگ هاگوارتز بود... و اشاره به یکی از جان پیچه های ولدمورت یعنی نیم تاج ریونکلاو داشت...


----------------------------------------------
نمایشنامه: جنگل ممنوعه
((داستان اضافه تر از کتاب ها و فیلم ها نوشته شده))
از زبان ایزابل :

انقدر که دویدم دیگه حتی پاهامو حس نمیکردم ... دورم فقط درخت بود ... فقط درخت ... کم کم یه عالمه مرگخوار دورم جمع شدن... نمیدونستم که باید چیکار کنم به خودم اومدم و متوجه شدم که خلع سلاحم کردن و با عده زیادی از مرگ خوار ها محاصره شدم... تا اینکه خودش اومد و رو به روم ایستاد...


با صدای زمزمه واری گفت: تو دقیقا شکل مادرتی...

نمیدونستم داره درباره چی حرف میزنه .. حتی نمیدونستم مادرمو از کجا میشناسه ...

ایزابل:چی میگی ؟ تو درباره خانوادم ، درباره مادرم چی میدونی؟

لرد ولدمورت : دختر کوچولوی بیچاره ... مادرت احمقی بیش نبود ، پدرت هم همینطور ... اگه قبول کرده بودن که به ارتش تاریکی من بپیوندن شاید الان زندگی بهتری داشتی و همینطور اونا رو ...

ایزابل :عوضی ... چطور تونستی ؟باهاشون چیکار کردی؟

لرد ولدمورت: کشتن ادمایی که ازت سرپیچی میکنن لذت بخشه .... و بازی کردن باهاشون لذت بخش تر... بشکنج (با فریاد)

ایزابل:وقتی اون طلسم رو روم اجرا کرد انگار هر لحظه ده استخوان ازم میشکستن و با چاقو به جون تمام بدم افتاده بودن...
واقعا شکنجه محض بود... توی اون لحظه فقط یه ارزو داشتم ... اینکه با پدر و مادرم این کارو نکرده باشه...

----------------------------------------
من میخوام باهاش بجنگم پروفسور پس لطفا درخواست من رو برای عضویت در محفل بپذیرید...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I burned my soul to light my own pathتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: جمعه 18 آذر 1401 23:06
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام جادو
آلبوس چوبدست ساز نیاز نداری؟
میدونی که احساسات چوبدستی ها حساسه با من به خوبی آشنا هستی شخصیت آرومی هستم. به نظرم محفل به یکی مثل من نیاز داره برای همین درخواست عضویت میدم.🦳 در پیدا کردن راز که مشکلی ندارم به هر حال هر چوبدست سازی به جزئیات دقت میکنه.

به به، چوبدستی سازمون کم بود که جور شد‌.
نمیتونم بگم میشناسمت، اما میتونم آرامش درونی و مرموز بودنت رو حس کنم.
پیشنهادم اینه که بیشتر فعالیت کنی تا ویژگی های جادوگر سفید درونت بروز کنه و بتونی توی ماموریت ها و رویدادهای محفل به خوبی و دوشادوش بقیه شرکت کنی.
من معمولا کسی رو بدون رسیدن به سطح اولیه فعالیت و رول نویسی به گریمولد راه نمیدم، اما با توجه به پستت، میتونم بگم تو توی سطح اولیه هستی و از پس پرورش سوژه و توصیف فضا خيلی خوب برمیای. افرین.
بنابراین بفرما داخل و محفل رو روشن کن.
امیدوارم بزودی رول های خوب بیشتری ازت بخونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

پیوند فایل:



jpg  (45.32 KB)
46722_63938e0b40c33.jpg 200X230 px
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1402/4/19 21:13:56
تصویر تغییر اندازه داده شده[[Řāvēňčłàw]]
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 10 آذر 1401 10:11
نمایش جزئیات
آفلاین
میشه منم برگردم محفل؟
مثل بچه جادوگر میشینم یه گوشه کتابمو میخونم.. مزاحمتون هم نمیشم.. دردسر هم درست نمی‌کنما.. منم بیام تو

البته که میشه فرزندم.
آااااااا (خمیازه بعداز خواب عمیق)
توی محفل همیشه برای اعضای سفیددل قدیمی و عزیزدل جا هست.
تشریف بیار داخل که وقت غذاست. کتاب خوبه، آفرین. دردسر هم بساز، با وجود ویزلیا چیزی که اینجا زیاده دردسره.
فقط با دم پیکت بازی نکن که اعصاب نداره.
امیدوارم بزودی شاهد فعالیتت باشم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1402/4/19 21:03:37
حالا امضا به چه دردی می‌خوره؟
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 24 مرداد 1401 13:32
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفسور!
میشه منم تو محفل بیام ؟
لوپین و پاترا تو محفل هستن و خیلی با وفان

سلام فرزند.
بعله در وفاداری شون شکی نیست.
اعضای محفل در کنار وفاداری نیاز به سطح متوسطی توی نوشتن، تجربه فعالیت در ایفای نقش و سفیدنویسی دارن باباجان.
بنابراین پیشنهاد من اینه که کمی بیشتر بنویسی، نقد بگیری، توی ایفای نقش فعال باشی، سفید بودنت رو نشون بدی تا بعد از ورود به محفل بتونی پا به پای اعضا در ماموریت ها و رویدادها شرکت کنی.
من فعالیتت رو زیرنظر میگیرم، تو هم هروقت آماده تر بودی اینجا برگرد و دوباره درخواست بده.
در پناه روشنایی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ریموس لوپین در 1401/5/24 18:40:10
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1401/5/25 12:36:14
http://forum.hogwartz.ir/uploads/emoticons/gryffindor.png.f79e16465cfd4a44f74f671e7dffb90d.pnghttp://forum.hogwartz.ir/uploads/emoticons/harry.png.5203fd42ef6b701a809f94e00c90c5b4.pnghttp://forum.hogwartz.ir/uploads/emoticons/gryffindor.png.f79e16465cfd4a44f74f671e7dffb90d.png

VIVA GRYFFINDOR [/center]
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1401 09:33
نمایش جزئیات
آفلاین
پروفسور، میشه بیام تو؟

البته که میشه فرزند.خوشحالم که برگشتی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1401/5/17 10:48:58
برای آشنایی بیشتر با جهان داستانی و رمانم، 'دنیای نوکترنال کتدرال' به پروفایل لینکدینم مراجعه کنید.
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 17 مرداد 1401 00:07
نمایش جزئیات
آفلاین
کی مهر محفل منو برداشته ؟؟

لودو برگشته بچه ها !

البته شنیدم این آلبوس اون آلبوس نیست که اگه بود همچینم ناراحت نمیشدم مهر محفل برداشته شده !


ببینید بر و بکس من الانم دارم دید میزنم کلا فعالیتا کم شده یطرف باز با این وجود محفل فعالیتش از برو بکس دارک کمتره من بیام شهرو شلوغش میکنم ولی ببینم دوباره سرد و بی روحه میرم مثل دفعه قبلی برای غیبت کبری !!!

خداوکیلی آلبوس جان
این حقه آخه ، امروز محفلیا منو دیدن میگن ؛
لودو تو زنده ای؟
لودو تو مرده بودی که

سلام بر تو فرزند
خوش برگشتی
نور و روشنایی درونت رو میبینم، اما بنظرم لازمه کمی فعالیت کنی، سفید بنویسی و فعال باشی
اونوقت میتونم تورو رازدار خونه گریمولد در نظر بگیرم

محفل تقریبا از همه افراد قدیمی پاکسازی شده تا دوباره از پایه ساخته بشه، یه سریا رو من میشناسم و یه سریا رو نه، بنابراین با افراد جدید یکسان برخورد میکنم.
در پناه نور

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1401/5/17 10:30:21
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: دوشنبه 3 مرداد 1401 02:28
نمایش جزئیات
آفلاین





افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1401/5/3 3:29:15
If you smell what THE RASOO is cooking!
پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: پنجشنبه 23 تیر 1401 08:17
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام پروفس. خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟

میشه در و باز کنین بیام تو؟ قول میدم خیلی جا نگیرم. میتونم شبا توی ریش شما بخوابم حتی.

سلام پیکت!
حالا که اومدی بهترم هستیم.
تو که جایی نمیگیری، علاوه بر ریش در جیب ما هم جا داری.
بفرما تو.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آلبوس دامبلدور در 1401/4/23 13:59:08
یه بوتراکلِ جذاب


پاسخ به: در جستجوی راز ققنوس(عضویت)
ارسال شده در: چهارشنبه 15 تیر 1401 21:42
نمایش جزئیات
آفلاین
‏ نقل قول:
آلبوس دامبلدور...
تو یه گروه ضد لردسیاه داری.
من یه هورکراکس.
نظرت درمورد همکاری کردن چیه؟

ریگولوس!
من چندوقت نبودم فکر کنم تو این مدت قیمه قرمه ت کردن باباجان.
اگه زنده ای با جغد و مخفیانه خبر بده!

نقل قول:
سلام پرفسو ر
اگه مشه منو عضو محفل کنید قول میدم دردسر درست نکنم
البته تمام ویزلی ها عضو محفل شما هستن وبه شما وفادار هستن پرو فسور
ومنم به شما وفادار هستم پرو فسور

به به، سلام بر تو ویزلی... چندم؟ بهرحال.
وجود شما و وفاداریتون باعث افتخار محفله. هروقت برگشتی و فعال شدی دوباره درخواست بده.

نقل قول:
سلام من یک پلیسم یعنی نیستم و دوست دارم.
اگر امکانش هست جا نمیخام خودم خونه دارم ولی بین دوستان جا هست بیام.

سلام و درود بر تو!
پلیس؟ جا نمیخام؟
من که متوجه نشدم چی گفتی فرزند.
هروقت برگشتی درموردش صحبت می کنیم.

در پناه روشنایی باشید و لوموس به قلبتان.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!