جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

36 کاربر(ها) آنلاین هستند (31 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  279 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: دوشنبه 20 اسفند 1403 19:23
نمایش جزئیات
آفلاین
درود و لوموس و این مسائل...

منم اومدم که به نوبه خودم در این امر حسنه سهیم باشم و اگه کمکی از دستم بر بیاد، دریغ نکنم. ولی در ابتدا لازم میدونم که از هلگا هافلپاف و سیریوس بلک عزیز تشکر کنم که این امر رو که تا چند وقت پیش داشتیم کم‌کم ازش ناامید می‌شدیم، برامون ممکنش کردن و امیدمون شدن! سیریوس و هلگای دست طلایی، امید تیم مایین. دستتون طلا خلاصه!

من این مدت هندم بند بود و نبودم و خلاصه وقتی اومدم سایت، دیدم عـــــــــــــــه! سایت داره بوم بوم میکنه و قراره زوم زوم کنم روش. ولی قبل اینکه زوم زوم کنم، باید عرض کنم خدمتتون که مطمئنا من و باقی دوستانی که میایم و از ایده‌هامون براتون میگیم، نمیدونیم که هر مسئله تا چه حد ممکنه و توانایی شما میتونه هندل کنه کار رو و اصلا ممکن هست یا نه! ( هرچیزی ممکنه! ولی خب...) پس نتیجتا بابت ایده‌های آرمانی خودم ازتون عذرخواهم و بر ناآگاهی من ببخشید خطای منو...

اولین چیزی که می‌خوام بگم، قابلیت نصب شدن سایته. مطمئنا بهش فکر کردین و منم فکر کردم. پس اومدم بگم! خیلی خوب میشه اگه سایت بتونه بیاد روی دسکتاپ یا منوی تلفن همراه و یه حالت نصب شدن داشته باشه که مثل باقی پیام‌رسان‌ها بحثش از مرورگر و اینجور چیزا جدا بشه. این قضیه تا حدی دسترسی ما رو به سایت راحت‌تر خواهد کرد.

در مرحله‌ی بعد کلی ایده‌های انیمیشنی و جالب دارم که بخوام اینجا بگم یکم ناجور میشه... ولی خلاصه اگه یا بازخورد بگیرم که امکانش هست، میریزم وسط همه‌رو!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: دوشنبه 20 اسفند 1403 15:35
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام مجدد

سیریوس جان میدونم که همین آپدیت فعلی هم به قول هلگا، کاری هست که نسل ها منتظرش بودیم و کلی وقت گیر و اساسیه و بعیده به چیزای دیگه فعلا وقت برسه اما چون اینجا بحث ایده هاست و تئوریه، گفتن ایده ها که خرجی نداره، از طرفی خودت هم کاملا استقبال میکنی از این موارد، بخاطر همین من یه ایده جدید هم بگم:

اگه بخوایم قضیه رو گسترده تر کنیم ... بنظرت میشه سایت رو شبیه شبکه های اجتماعی کرد؟ اگه جواب مثبت باشه بنظر من جایی که میشه اینو عملی کرد قسمت پروفایل های اعضا هست. منظورم اینه هر کسی بتونه تو چند کلمه یا جمله یه چیزی مثل توییت بزنه و دنبال کنندگانی داشته باشه که براشون نوتیفیکیشن بره که فلانی امروز اینو گفته یا قابلیت های اینچنینی در پروفایل اعضا. نمیگم استوری، چون قاعدتا عکس و ویدئو میخواد و بقول خودت هاست سایت نمیکشه الان.

اون توییت ها یا نوشته ها هم اگه بخواهیم با معناتر و باحال تر و ایفای نقشی تر باشه بهتره که در مورد ایفای نقش جادوگران و در قالب شخصیت ایفای نقش هر شخص باشه. این قضیه هنوز خیلی ابتداییه تو ذهن من و میشه روش بیشتر فکر کرد اما اگه بخوام همینجوری یهویی مثال بزنم، فرضا هاگرید میاد توییت میزنه "کی تخم اژدها میفروشه؟" و ماندانگاس فلچر هم جواب میده: "من" و این قضیه میشه یه سوژه توی ایفای نقش که ماندانگاس میخواد تخم تقلبی به هاگرید بندازه!

قربانت
فعلا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: دوشنبه 20 اسفند 1403 11:31
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام دوستان. ممنون از مشارکت خوبتون.
ببخشید من یکمی درگیر کارای فنی شدم و هــــی میومدم جواب بدم و هــــی یادم میرفت.

هیبرنیوس مالکولم

نقل قول:
سلام، من نمیدونم این ایده‌ی من جزو ایده هاییه که مطرح شده یا هنوز نشده، اما خب به هرحال می‌خوام بگم.

من همیشه وقتی می‌خوام لینک یه موزیک رو بالای پستم بذارم یا یه فیلمی رو ضمیمه‌ش‌ بکنم، خیلی دردسر میکشم. چون یا باید لینک رو مستقیم از یوتیوب بذاری که چون ه، ممکنه بعضیا نتونن ببینن و دردسرش زیاده
گزینه دوم هم اینه که از سایت های آپلودر استفاده کنیم که اینا هم تایمر دارن اکثرا، بعد یک مدت باطل میشن. حتی اگه نشه هم چهره‌ی لینک یکم ناجوره!
من نظرم اینه که فیلم و موزیک ها هم مثل عکس ها بشه توی خود سایت آپلود و ارسال کرد. و بالای پست، آیکون موزیک یا فیلم به همون صورتی بیوفته که عکس ها میوفتن.
و اینکه خیلی خوب میشه اگر بشه روی‌ پست ها هشتگ زد.
با تشکر از سیریوس، گابریلا و همه دست اندرکارانی که برای سایت زحمت می‌کشن.


ادیتور متن نسخه جدید سایت مشابه نسخه فعلی هستش تقریبا و گزینه‌ای برای نمایش پلیر کامل موسیقی یا فیلم نداره متاسفانه. فیلم و موزیک هارو توی سایت نمیشه آپلود کرد چون حجم هاست و سرویس محدودیت داره و خب اگر سایت خیلی سنگین بشه، هزینه های نگهداری بالا میره. اما میتونی با استفاده از کدهای HTML موسیقی خودتو توی متنت بذاری. الان یه نمونشو پایین میارم:

----- (به دلیل تداخل با قالب جدید حذف شد)

استفاده ازش رو یاد میدم به زودی به همه.
ممنون از لطفی که داری.


وینکی

نقل قول:
وینکی دونست این ربطی به قالب سایت نداشت ولی ربطی به قالب محتویات سایت داشت و هر بار که اتفاق افتاد، وینکی خواست تو دهن پدر زوپس زد و دندوناشو درآورد و توی مسلسلش گذاشت و مغزشو بست به رگبار تا آبمیوه شد و از دماغش ریخت بیرون و وینکی هنوزم راضی نشد و بازم بیشتر رگشو بارید و زد و زد و حتی وقتی دندونای پدر زوپس تموم شد، دندونای خودشو درآورد و گذاشت تو مسلسلش و بیشتر زد. ها!

مشکل وینکی این بود:

Har vaght Winky khaast ajnabi nevesht, noghte haash zesht shod.


هاپوعه دید؟

نقطه وینکی چرا ته جمله وینکی نبود؟ زوپس نقطه‌های وینکی رو فرستاد اول! زوپس نقطه‌های وینکی رو گرفت یه ورش! زوپس به وینکی اعلان جنگ کرد! وینکی تا وقتی عله و خاندانش به خاک دیجیتال ننشست، آروم نگرفت. هاپوعه باید نقطه‌های وینکی رو درست کرد!

وینکی جن مدوپردوز خووب؟


هاپوعه دید آقا! باشه چشم برای قالب جدید اعمالش میکنیم.


روندا فلدبری

نقل قول:
فکر کنم ربطی به مرورگر داشته باشه. من از مرورگر "اینترنت" استفاده می کنم. بنفش رنگه و یه دایره سفید وسطشه.
دستتون درد نکنه.


اهان پس مرورگرت این ویژگی رو داره. جالبه!
خواهش میکنم.


ایزابل مک‌دوگال

نقل قول:
راستش ایده‌ای برای قالب سایت ندارم، اما اگه نیاز به طراحی آیکون، پوستر، تصویرسازی های فانتزی و چیزهایی از این قبیل بود، حتما حتما حتما بهم اطلاع بدین!
ترکیب من و نرم افزار ایلستریتور خیلی جادوییه!


ممنون از اینکه اعلام حضور کردی. البته الان که این پیامو میدم دیگه توی گروه تلگرامی تیم فنی هستی.


آریانا دامبلدور

نقل قول:
سلام!
ایده‌ی اونجوری ندارم، صرفا خواستم بگم میشه ۳ و ۴ ها قشنگ متفاوت باشن؟ الان کلی باید زوم کنم هر دفعه که ببینم ۳ است یا ۴...


این به خاطر فونت هستش. توی سایت جدید فونت کلا متفاوته، پس این مشکل هم وجود نداره.

همین دیگه. من همین اطرافم.
پانمدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1403/12/20 11:40:37
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/5 1:08:04
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/5 1:12:16
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:33:49
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:36:01
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:37:02
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:38:02
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:39:37
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:40:11
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:42:02
ویرایش شده توسط سیریوس بلک در 1404/1/6 2:42:43
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: یکشنبه 19 اسفند 1403 00:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!
ایده‌ی اونجوری ندارم، صرفا خواستم بگم میشه ۳ و ۴ ها قشنگ متفاوت باشن؟ الان کلی باید زوم کنم هر دفعه که ببینم ۳ است یا ۴...

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
- چرا همه مهربون نیستن داداشی؟
- چون مهربون بودن انتخاب سختیه! آدما دوست دارن چیزای آسون رو انتخاب کنن لیمویی، نه چیزای درست رو...
پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1403 22:55
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
راستش ایده‌ای برای قالب سایت ندارم، اما اگه نیاز به طراحی آیکون، پوستر، تصویرسازی های فانتزی و چیزهایی از این قبیل بود، حتما حتما حتما بهم اطلاع بدین!
ترکیب من و نرم افزار ایلستریتور خیلی جادوییه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I burned my soul to light my own pathتصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1403 16:16
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
اینو من تاحالا ندیده بودم.  با چه گوشی اینکارو کردین؟ قالب جدید رنگ بندی قشنگی داره و به مراتب به روز تر هستش. امیدوارم ازش خوش بیاد.


فکر کنم ربطی به مرورگر داشته باشه. من از مرورگر "اینترنت" استفاده می کنم. بنفش رنگه و یه دایره سفید وسطشه.
دستتون درد نکنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire
پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1403 13:50
نمایش جزئیات
آفلاین


وینکی دونست این ربطی به قالب سایت نداشت ولی ربطی به قالب محتویات سایت داشت و هر بار که اتفاق افتاد، وینکی خواست تو دهن پدر زوپس زد و دندوناشو درآورد و توی مسلسلش گذاشت و مغزشو بست به رگبار تا آبمیوه شد و از دماغش ریخت بیرون و وینکی هنوزم راضی نشد و بازم بیشتر رگشو بارید و زد و زد و حتی وقتی دندونای پدر زوپس تموم شد، دندونای خودشو درآورد و گذاشت تو مسلسلش و بیشتر زد. ها!

مشکل وینکی این بود:

Har vaght Winky khaast ajnabi nevesht, noghte haash zesht shod.


هاپوعه دید؟

نقطه وینکی چرا ته جمله وینکی نبود؟ زوپس نقطه‌های وینکی رو فرستاد اول! زوپس نقطه‌های وینکی رو گرفت یه ورش! زوپس به وینکی اعلان جنگ کرد! وینکی تا وقتی عله و خاندانش به خاک دیجیتال ننشست، آروم نگرفت. هاپوعه باید نقطه‌های وینکی رو درست کرد!

وینکی جن مدوپردوز خووب؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

Take Winky down to the Mosalsal City, where the grass is mosalsal and the mosalsals are MOSALSAL
پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1403 11:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام، من نمیدونم این ایده‌ی من جزو ایده هاییه که مطرح شده یا هنوز نشده، اما خب به هرحال می‌خوام بگم.

من همیشه وقتی می‌خوام لینک یه موزیک رو بالای پستم بذارم یا یه فیلمی رو ضمیمه‌ش‌ بکنم، خیلی دردسر میکشم. چون یا باید لینک رو مستقیم از یوتیوب بذاری که چون ه، ممکنه بعضیا نتونن ببینن و دردسرش زیاده
گزینه دوم هم اینه که از سایت های آپلودر استفاده کنیم که اینا هم تایمر دارن اکثرا، بعد یک مدت باطل میشن. حتی اگه نشه هم چهره‌ی لینک یکم ناجوره!
من نظرم اینه که فیلم و موزیک ها هم مثل عکس ها بشه توی خود سایت آپلود و ارسال کرد. و بالای پست، آیکون موزیک یا فیلم به همون صورتی بیوفته که عکس ها میوفتن.
و اینکه خیلی خوب میشه اگر بشه روی‌ پست ها هشتگ زد.
با تشکر از سیریوس، گابریلا و همه دست اندرکارانی که برای سایت زحمت می‌کشن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1403 04:02
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
درود دوستان.

یوآن آبرکرومبی

نقل قول:
سلام، اگه امکان اضافه کردن دارک مود وجود داره، پیشنهادم اینه که یه دکمه بذارین بالای سایت که با کلیک کردن روش، تم سایت سوییچ کنه بین دارک و لایت.


بخش طراحی های قالب رو هلگا هافلپاف عزیز داره زحمتش رو میکشه. طبق صحبتی که قبلا کرده بودیم، گفت امکان چنین چیزی وجود داره. اما توی فاز اول تغییرات که برای عید رونمایی میشه احتمالا نمیرسه. اما خب میتونم این خبر رو بدم که قالب جدید سایت رنگ‌های تیره‌تری داره.

نقل قول:
در مورد اینکه با سوییچ کردن به دارک مود، سایت چه شکلی بشه هم به نظرم تفاوتش اینجوری باشه که رنگای پس‌زمینه و کادرها خیلی تیره‌تر از حالت عادی بشن، مثلاً کادری که توی حالت عادی قرمز روشن هست، توی دارک مود بشه قهوه‌ای تیره و اینکه فونت پست‌ها هم یه رنگی باشه که هم خوندنش رو راحت‌تر کنه لابه‌لای کادرهای تیره و هم اینکه یه جورایی فیت باشه با رنگ‌بندی کلّی اون انجمن.


اگر چنین ویژگی در فازهای بعدی اضافه شد، قطعا مواردی که گفتی رو درنظر میگیریم. فونت ها توی نسخه جدید جذاب و خواندنی خواهند بود.

نقل قول:
یه مورد دیگه هم که توی پست قبلیم توی این تاپیک بهش اشاره کردم، اضافه شدن انیمیشن‌هاس که نمی‌دونم شدنیه یا نه، ولی فک کنم با استفاده از تصاویر GIF بشه یه کارایی کرد. مثلاً فک کنین که بعد از تایپ کردن یوزرنیم و پسورد و کلیک کردن روی دکمه‌ی لاگین، یه انیمیشن یا فایل GIF چند ثانیه‌ای پخش میشه که یه جورایی transition از حالت کاربر مهمان به کاربر ثبت‌نام کرده رو خفن‌تر می‌کنه. مثلاً یه دری باز میشه و دوربین وارد یه فضای خیلی سحرآمیز با افکتای عجیب و غریب میشه و بعدش محتوای سایت بالا میاد.


این افکت ها و ویژگی هایی که گفتی با استفاده از JavaScript و تصاویر متحرک شدنی هستن. نمیدونم چقدرشو میرسیم توی فاز اول اجرا کنیم ولی ممنون از نکته ای که گفتی. حتما درنظرش میگیریم.


فلیسیتی ایستچرچ

نقل قول:
سلام، من یه ایده‌ای دارم درمورد انجمن‌های خصوصی. این ایده رو خیلی‌وقته دارم و گفتم الان فرصت مناسبیه برای گفتنش. ایده‌م اینه که همه به همه‌ی انجمن‌های خصوصی دسترسی داشته باشن (یعنی بتونن توی صفحه‌ی اصلی انجمن‌ها ببینن‌شون) اما هرکدوم از انجمن‌های خصوصی پسوورد مخصوص خودش رو داشته باشه که فقط اعضای اون می‌دونن‌. به نظرم خیلی باحال می‌شه.


تصمیم گیری در این مورد با مدیران ایفای نقش و مدیرکل سایت هستش. اما از لحاظ فنی هم نمیدونم چقدر شدنی هستش. ایده خیلی جذابیه و من شخصا خیلی خوشم اومد. اما خب اگه رمز گروه به بیرون درز کرد چی؟ این رو به عنوان یکی از ایده های فاز دوم در نظر میگیریم و توی لیست میذاریم. البته در صورت موافقت مدیرانی که گفتم.

نقل قول:
و یه‌چیز دیگه اینکه به نظرم هر انجمن باید قالب خودش رو داشته باشه، مثلا تالار خصوصی هافلپاف یه اتاق زرد و سیاه، یا برای خانه‌ی گریمولد یه خونه توی یه میدان. و کاملا با نظرات یوآن موافقم، خوب می‌شه اگه دارک مود داشته باشیم.


درمورد حال و هوای متفاوت هر انجمن باید بگم که این اتفاق قراره بیوفته. پس منتظرش باشید. در دست انجامه.


روندا فلدبری

نقل قول:
سلام.
من دیدم دارین درمورد نایت و دارک مود حرف میزنین گفتم بیام بگم که سایت همین الانش هم دارک مود داره. بله درست شنیدین!
ولی خب رنگش به شدت زشته. ببینین!


اینو من تاحالا ندیده بودم. با چه گوشی اینکارو کردین؟ قالب جدید رنگ بندی قشنگی داره و به مراتب به روز تر هستش. امیدوارم ازش خوش بیاد.

نقل قول:
یسری پیشنهاد دیگه هم دارم که فکر کنم قبلا مطرح شده. یکی اینکه مثل بقیه سایتا لاگین با شماره موبایل و اس ام اس کد هم اگه میشه بذارین.
و پخش خودکار موزیک فیلم تو صفحه اصلی سایت هم حس خوبی به آدم میده. البته امیدوارم دکمه ای هم برای قطع کردنش بذارین.


امکان اضافه کردن لاگین کردن با شماره موبایل دردسرهای زیادی داره. ولی خب مینویسیم این ایده رو که در فازهای بعدی درموردش فکر بشه. پخش موسیقی و وجود یک پلی لیست موسیقی کاملا شدنیه. که بتونید کنترلش کنید. این رو به مشورت میذارم و نتیجه نهاییش رو اعلام میکنم.

ممنون از همگی که وقت گذاشتین و پیام دادین.
بقیه رفقا هم بیان و نظر بدن تا به یاری حق بتونیم نتیجه خوبی رو رقم بزنیم.

مخلصم.
پانمدی.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are

پاسخ به: ایده‌پردازی قالب سایت
ارسال شده در: شنبه 18 اسفند 1403 02:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
من دیدم دارین درمورد نایت و دارک مود حرف میزنین گفتم بیام بگم که سایت همین الانش هم دارک مود داره. بله درست شنیدین!
ولی خب رنگش به شدت زشته. ببینین!
وقتی حالت گوشیت رو روی شب تنظیم میکنی اینطوری میشه. کاش یذره خوش رنگ و لعاب ترش بکنین.


یسری پیشنهاد دیگه هم دارم که فکر کنم قبلا مطرح شده. یکی اینکه مثل بقیه سایتا لاگین با شماره موبایل و اس ام اس کد هم اگه میشه بذارین.
و پخش خودکار موزیک فیلم تو صفحه اصلی سایت هم حس خوبی به آدم میده. البته امیدوارم دکمه ای هم برای قطع کردنش بذارین.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I've always liked to play with fire