جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

43 کاربر(ها) آنلاین هستند (36 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
43
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  97 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  176 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  294 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  281 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  352 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  255 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: شنبه 24 اسفند 1387 08:24
نمایش جزئیات
آفلاین
البته که تاپیک دوئل خوب بود . لرد ولدمورت

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Can You Forgive Me Again, You're My One True Friend, And I Never Ment To Hurt You

[url=http://meadowsisadorc.livejournal.com/profile]حقایق ت
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: جمعه 23 اسفند 1387 22:02
نمایش جزئیات
آفلاین
باشگاه دوئل مای لرد بلاتریکس و مورگانا لیفای بهترین ایده ای بود که اجرا شد. باعث شد خیلی ها که می خواستن در برابر هم پست بزنن، فرصتی برای اینکار پیدا کنن و بالاخره یه پستی بزنن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: جمعه 23 اسفند 1387 12:05
نمایش جزئیات
آفلاین
به نظرم ایده باشگاه دوئل فوق العاده بود!
هیچ شکی توش ندارم!
رای من باشگاه دوئل لرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اسفند 1387 23:03
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک سین جیم

چون سوژه جدیدی بود...خیلی باحال ملت رو میشه خفت کرد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
... بگذرم گر از سر پیمان
میکشد این غم دگر بارم
می نشینم شاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم...
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اسفند 1387 14:09
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام


خب ، تاپیک های خوب ِ زیادی وجود داشت ! مثه همین باشگاه و اینا ، با تقدیر از زننده های همشون ، من ایده سین جیم رو انتخاب میکنم که خیلی از مواقع میتونه به کار بیاد ! تنها اشکالی که هست اینه که ما خیلی کم ازش استفاده میکنیم ، و گرنه میتونیم خیلی راحت به جواب ِ خیلی از سوالاتمون برسیم !

به پیوز رای میدم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: چهارشنبه 21 اسفند 1387 10:30
نمایش جزئیات
آفلاین
تایپیک باشگاه دوئل لرد سیاه .

برای اینکه ملت به جون هم می اندازه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در قلمروی ما چیزی جز تاریکی دیده نمی شود !
اینجا قلمروی فراموش شدگان است !
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: دوشنبه 19 اسفند 1387 22:42
نمایش جزئیات
آفلاین
هوم..انتخاب سختیه..اونم بین باشگاه دوئل و رانده شدگان و سین جیم..

ده بیست سی چهل

شخصا از سوژه ی رانده شدگان خیلی خوشم اومد ولی به نظرم باشگاه دوئل تداوم بیشتری داشت!

رای من :

باشگاه دوئل مای لرد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلاتريكس لسترنج در 1387/12/19 22:44:32
وقتی شب برمی خیزد
دنیا را در خود پنهان می کند
در تاریکی غیرقابل رُسوخ
سرما بر می خیزد
از خاک
و هوا را آلوده می کند
ناگهان...
زندگی معنایی جدید به خود می گیردl
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک!!!) سال
ارسال شده در: دوشنبه 19 اسفند 1387 22:19
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
یعنی چه زننده ی بهترین تاپیک؟!
یعنی همیشه بهترین ایده ها توی تاپیک های جدید داده میشه؟ یا باید برای پیاده کردن یه ایده ی جدید تاپیک زد؟ یا بهترین ایده ها پیاده نمیشن جز در تاپیک های جدید؟

به عنوان یک مرگخوار اصیل زاده و فرزند سالازار اسلیترین کبیر این عنوان رو برای بهترین ایده تایید نمی کنم.

ای وجدان های خون پاک و اصیل زاده ی جامعه!
آیا این شما نبودید که همواره به خون مشنگ زاده ها تشنه بودید؟
ای خون لجنی های گندزاده!
آیا این شما نبودید که همواره آرزو داشتید سر به تن نجیب زادگان با اصل و نصب نباشد؟(کور خواندید، پدرسوخته ها!)
اولی ها، دومی ها، سومی ها!
آیا این شما نبودید که همواره زنگ آخر سر کوچه وایمیستادید(!) تا عینک اگنان رو توی صورتش خورد کنید و به او یادآوری کنید که نباید عزیزدردانه ی خانوم معلم باشد؟
ای ملت!
آیا این شما نبودید که همواره به دنبال مکانی می گشتید که عقده های فروخورده ی ادوار مختلف زندگیتان را بر سر یکی از خودتان ضعیفتر خالی کنید؟

و در آن وانفسا...
که بود که مانند یک منجی برای شما مکانی افتتاح کرد تا بروید و در آنجا فارغ از هر رنگ و نژاد، یکدیگر را تکه پاره کنید؟
که بود که با حوصله ی تمام صحنه های فجیع مرگ و میر شما را مشاهده کرد و به برندگانتان امتیاز داد؟
که بود که با افتتاح باشگاه دوئل تیشه بر ریشه ی عشق کوباند تا این نقطه ضعف شرم آور را از وجود جادوگران پاک سازد؟

آیا بهترین ایده چیزی جز "باشگاه دوئل" "ارباب لرد ولدمورت کبیرِ همیشه جاویدان" است؟
- نچ!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!

هورکراکس را به خاطر بسپار؛ ولدمورت مردنیست!
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: دوشنبه 19 اسفند 1387 17:06
نمایش جزئیات
آفلاین
تاپیک‌های بسیاری با ایده‌های جالب در سال اخیر زده شد که باعث فعالیت‌های زیادی در ایفای نقش شد. به نظر من دو تا از برترین ایده‌ها، در تاپیک‌های خورندگان معجون راستی و سین جیم به اجرا در اومد که واقعا هم خوب بودن. در هر صورت خورندگان با وجود اینکه بسیار ایده‌ی جالبی بود و مری و چارلی عزیز وقت زیادی روش گذاشتن مربوط به یک دوره‌ی زمانی خاص بود که در حال حاضر ادامه نداره اما سین جیم یکی از ویژگی‌های ایده‌های خوب رو داره که اونم تداوم و استقبال اعضا هست.

با قدردانی از مری باود و چارلی به خاطر ایده‌ی بسیار خوبشون در خورندگان معجون راستی، به تاپیک سین جیم پیوز رای میدم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Re: بهترین ایده (زننده بهترین تاپیک) سال
ارسال شده در: دوشنبه 19 اسفند 1387 16:40
نمایش جزئیات
آفلاین
خوب من بین سین - جیم و رانده شدگان مردد بودم. ولی کمی که بیشتر فکر کردم دیدم رانده شدگان سوژه بامزه ای داشت، ولی سین جیم تداوم بیشتری داشت.

با ابراز علاقه به سوژۀ رانده شدگان، رای من:

سین - جیم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!