جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

67 کاربر(ها) آنلاین هستند (50 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
65
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  94 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  292 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 2 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 11:31
نمایش جزئیات
آفلاین
یه حرکت مفید اینه که از اول مدیرا انتخاب بشن بدون نگاه به جبهه، بدون نگاه به نمایندگی و همه ی اینا. شاید بر فرض مثال بین هافل 3 نفر باشن بمب ایده، پرتلاش، همیشه حاضر، خوش رفتار، صبور و ... این خیلی ظلمه که فقط یه نفر رو بیاریم از هافل چون فقط یه نماینده می‌خوایم و مثلا فرض کنیم از گریف هیچ فرد مناسبی نباشه و بخوایم یه نفر رو به زور برداریم مدیر کنیم که خدای نکرده تر بزنه وسط منو و به گند عظما بکشه سایت رو از بس هی نخونده رای مخالف بده فلانی چون اسلیه یا مرگخواره بهش اجازه ی فلان کار رو نمی‌دیم یا فلانی تو رولش رفیقم رو کشت بزنم بلاکش کنم یا مدام استعفا بده و غر بزنه یا ... . اصلا بزنیم کل جبهه های سایت رو دگرگون کنیم یه مدت با جبهه های جدید یا بدون جبهه فعالیت کنیم خیلی خیلی با ارزش تره تا چنین بحثایی که فلانی چون محفلیه نمیاریمش یا ... .

سال پیش یادمه یکی از ناظرین وسط گروه اومد گفت سریع یکی رو از بین اعضا انتخاب کنید و تو پخ معرفی کنید. گفتیم قضیه چیه گفت نمی‌دونم. دقیقا همچین اوضاع مسخره‌ای بود، خب یعنی چی که نمی‌گن برای چی قراره انتخاب کنیم؟ اینم مربوط به چیزی که رودولف گفت درباره ی تیم مدیریتیمون که کاملا در پشت پرده انتخاب شدن.

نظر من هم در این مورد استثنائا مشابه رودولفه و باید رای گیری به شکل واضح رخ بده برای ورود یه مدیر جدید و حتی رفراندوم توسط کاربرا قابل انجام باشه. قبلا به یکی از مدیرا گفتم قبل وارد کردن یه مدیر جدید خبر بدین شاید مخالف باشیم جوابی که داد مشابه این بود که بگه " برو شیرت رو بنوش باو، به تو چه که کی قراره انتخاب بشه؟ اصلا تو کی هستی که بخوای نظر بدی؟" البته خیلی مودبانه تر این مفهوم رو رسوند اون مدیر محترم.

جدای از اینا من اعتراض بسیار بسیار شدید دارم به کندی مدیریت سایت. کلهم اجمعین سه نفر بیشتر نیستین گروه هم دارین تو تله چه وضعشه که ما هر چی می‌گیم می‌گین باشه فکر می‌کنیم و نه جواب بله‌ای میاد نه خیری. من یه طرح رو تقریبا سال پیش بهتون دادم سه یا چهار بار هم یادآوری کردم. نه جواب بله اومد نه خیر. در جواب هر یک از مدیرا فقط می‌گفت جالبه تو پی.وی ولی از نظر جمعی خبری نبود. یکم سریع تر باشید خواهشا.

خدافظ.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
All you touch and all you see, is all your life will ever be


تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 03:01
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام لردک!

گفتی اعضای "گروهک" پایین بیان جواب بدن، می‌دونم حس می‌کنی یه مافیایی چیزی کودتا کردن، ولی ای‌جور نی. حقیقتش تا دامبلدور پست نزده بود من اصن نمی‌دونسّم خودش ناراضیه یا راضی. که خب، ارتباطی به بحث نئاره.

من یه بار دیگه روشن‌تر کنم قضایای رُخ داده رو. تا اینجای قضیه روشنه که من مِنو می‌خوام. دقیقاً بهترین آدم روی زمین واس این که مِنو بدن دسّم نیستم، می‌دونم. آدمم، مثل همه، و بیشتر از بقیه عیب و ایراد دارم، اینم می‌دونم. ولی هنوزم فکر می‌کنم لازمم. و کلّ ماجرا از اینجا شروع شد که گفتم اوکی، من حس می‌کنم مدیریت تک‌صداییه (همونطور که شرح دادم توی پستم) و اوکی من احساس می‌کنم پیوسته باهاشون توی تصمیماتشون مخالفم (همونطور که باز پایین شرح دادم) و اوکی، لازم می‌دونم یه نظر مخالف که من باشم تو جمعشون باشه.

از اونجا که نمی‌شه در انجمن مدیرا رو وا کرد و گف یالله، خیلی صادقانه، گشتم دنبال منفذ ورود برای "ویولت بودلر"ـی که مخالفه، و می‌خواد نظرات متفاوت بده. می‌خواد یه مقدار بحث و نظرسنجی مدیریت چالشی‌تر بشه. و نگاه کردم دیدم اوکی، هر سه تا مدیر ایفای نقش مرگخوارن. مهمه؟ نه. فرقی داره؟ نه. من تا اون لحظه متوجه شده بودم اصلاً که ایفای نقش مدیر محفلی نداره؟ نه ناموساً. ولی اگه این چیزیه که من می‌تونم باهاش برم جلو و بگم آقا این و این و این اشتباهه، من به این کار و این کار اعتراض دارم، روشتون توی این و این باید عوض شه، اوکی. از همین راه می‌رم جلو.

باز هم، خیلی رک و راست.. رفتم به دامبلدور گفتم کل حکایت اینه. خودش از قبل و از طریق کانال‌های دیگه گویا در جریان یه سری موارد بود و نارضایتی داشت (که تأکید می‌کنم، من نمی‌دونستم و حتی مطمئن نبودم راضی باشه که من به اسم محفل برم جلو. ) و گفتش مشکلی نیست. تو برو جلو، من پشتت هستم.

در ادامه، من رفتم به آرسینوس گفتم آقا من مِنو. گفت تو چی می‌گی این وسط، گفتم بگو اصن یه مدیر محفلی اضافه کنیم حدیثی نباشه، من مِنو. آرسینوس انتقال داد. لینی (اگر اشتباه نکنم) تأکید کرد که مدیر باید بی‌طرف و بدون جبهه باشه. مخالفت شد با کلیت قضیه. گفتن برو برنامه‌تو بنویس بیا و به ناموسم قسم که من برنامه‌ی یک‌ساله نداشته و ندارم. بعد لینی گف حالا نه اینجوری هم، میخوایم بدون جبهه بیاد. من همون موقع به آرسینوس گفتم تو می‌دونی من برای چی می‌خوام بیام. می‌خوام یه مخالفتی بشه تو بعضی موارد. می‌خوام یه ذره بزنم به دل یه دستی تیم مدیریت. و آرسینوس گفت باشه انتقال می‌دم. خلاصتاً مذاکرات در جریان بود که رودولف اومد اینجا پست زد. نمی‌دونم اونور مذاکرات به کجا کشید، چون وقتی رودولف اینجا پست زد، من کل داستان رو آوردم علنیش کردم که احتمالاً الان دیگه رسماً مدیریت بخواد گردن منو بزنه و چتر چارسانتی‌شونم دسّ من ندن، چه برسه به مِنو.

توی پستم هم تأکید کردم.. منافع سایت. و بعدش موارد دیگه. همونطور که مثلاً برای لینی اولویتش منافع سایت و بعدش منافع گروه ریونکلاس.

خواستم بگم سوء تفاهم نشه. حتی مطرح شد که ببینیم سایر محفلی‌ها کجای داستانن، و دقیقاً اولین کسی که جواب داد من بودم:
"نمی‌خوام بشه جنگ بین مرگخوارا و محفلیا."

متأسفم اگر سوء تفاهمی به وجود آوردم یا به نظر رسید دارم به مرگخوارا توهین می‌کنم یا حسن‌نیّت لینی، هکتور و آرسینوس رو به عنوان مدیرایی که مرگخوار "هم" هستن، زیر سؤال می‌برم.

با اجزه.

ویرایش پس از پست آقای باروفیو:
صحیح است.
پاسختون رو در پست فوق مطالعه بفرمایید.
در مورد مشغله، همچنان صحیح است. در پاسخ به تدریس در هاگوارتز هم به دنبال اشک و آه فراوان جناب لسترنج هم همین رو گفتم. ولی دو مورد از زمان بحث تدریس در هاگوارتز + بحث بنده و شما در ارتباط با نقد (که البته دلیلش رو چیزای زیادی ذکر کردم) تغییر کرده. شماره‌ی یک، مشغله‌های من، شماره‌ی دو، برنامه‌ی آتی من. از طرف دیگه آش رو به قدری شور دیدم و عرصه رو انقدر خالی که عرصه‌ی سیمرغ جولانگه ِ بنده هم شد.

در ادامه، خیلی روشن و واضح این مسئله رو تبیین کنم: در صورت برگزاری رفراندوم، اضافه شدن کاندیداهای مناسب دیگه (به زعم خودم البته) که بتونن حافظ منافع سایت باشن، من کنار می‌کشم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ویولت بودلر در 1395/4/29 3:09:22
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 02:48
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

بنده هم انتقاداتی رو به تیم مدیریت ایفای نقش وارد میدونم و با انجام اصلاحات در کادر موافقم ولی لازمه نکاتی رو هم ذکر کنم.

خانوم بودلر، مدت‌ها قبل من به محفلی بودن ناظران ویزن اعتراض کردم و گفتم خودتون با نظر خودتون یک مرگخوار رو هم انتخاب کنید که باهاتون همکاری کنه، و این اتفاق دقیقا وقتی افتاد که شما از این محفلی بودن استفاده ی عنوانی کردین و گفتین ما محفلی ها داریم تازه واردارو تربیت میکنیم و تحویل جامعه سیاه میدیم. تا قبل اون اعتراضی نبود. شما در پاسخ ویزن رو بی طرف و فارغ از رنگ ها دونسین و زیر بار نرفتین و رایتون هم به کرسی نشست. در صورتی که حرفتون که ذکر کردم با این رنگی نبودن در تضاد بود.

مدتی بعد از اون اتفاق، مدیران از سران دو جبهه نظرخواهی کردن و نمایندگانی به ویزن اضافه کردن که این اتفاق باز هم به مذاق شما خوش نیومد و رنگی کردن ویزن رو برنتابیدید و جنجال هایی پیش اومد که عده ای در جریانن.

حالا از شما میپرسم، ویزنگاموت که کار آموزش تازه واردان رو برعهده داره چه تفاوتی با مدیریت ایفای نقش داره که وظیفش مدیریت و بهبود فعالیت ایفای نقشه که اون رو فارغ از رنگ ها و این رو رنگی میدونید؟

من شخصا اظهار نظری نمیکنم که به نظرم انتخاب مدیر از گروه های مختلف رو درست میدونم یا نه. صرفا امیدوارم شما نظراتتون یکسان باشه و تضاد درشون نبینیم.


جدای از این مطلب، ضمن تایید حرف خانوم بودلر مبنی بر این که اگر قراره باز هم مدیری به شیوه انتخابات درون گروه ها انتخاب بشه، بهتره اعضا بدونن چه کسی رو دارن انتخاب میکنن. واقعا به دور از منطق بود اتفاقی که دفعه قبل افتاد و افراد همینجوری دورهمی طور انتخاب شدن.


سوال دیگه ای هم از خانوم بودلر دارم. شما چند ماه درخواست نقد بنده رو به تاخیر انداختید و اول گفتید که به خاطر مشکل وقت و درگیر بودن این اتفاق افتاده و البته بعد مساله رو شخصی کردید. علی ای حال زحمات شما از کسی پوشیده نیست اما با استناد به گفته خودتون وقت چندانی ندارید و این مورد رو در تیم کوییدیچ ریونکلا هم متذکر شدید. آیا مشغله های شخصیتون فقط در مورد نظارت ویزن و فعالیت های گروهتون جلوی فعالیت بهینه رو میگیره و مدیریت شما نیازی به زمان کافی و به دور بودن از مشغله های زیاد شخصی نداره؟



بنده با توجه به پیگیری های بسیار کند و البته بدون پاسخگویی مناسب که مدیریت در قبال برنامه های ما در وازرتخونه داشته و وقفه ای که تا الان ایجاد کرده، در صورتی که با اضافه شدن ایشون وضعش نامطلوب تر هم بشه، به همراه معاونم از وزارت سحر و جادو استعفا خواهیم داد. نامطلوب تر رو بر پایه ی همین مشغله های ایشون و البته سوابق همکاری ای که قبلا داشتیم و تجاربی که قصد ذکر کردن جزییاتش ندارم عرض کردم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I'm sick of psychotic society somebody save me


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 02:46
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
هر کاری می خوایین بکنین. هر حرفی می خوایین بزنین. ولی قضیه رو جبهه ایش نکنین. ما هم نماینده نداریم. یه جوری حرف می زنین انگار لینی و هکتور نماینده مرگخوارا هستن و محفل بی نماینده مونده. من نمی دونم مدیر نماینده مرگخوار دقیقا چه خدمتی قراره به مرگخوارا بکنه که به محفلیا نمی کنه...لطفا یکی از اعضای گروهک پایینی بیاد توضیح بده که اگه لازمه ما هم نماینده بخواییم.


سلام ارباب....ملت بیایین جواب ارباب رو بدین،مخاطبش من نیستم!

من فقط یه بار دیگه بگم،ایده ام مثل اینکه مغفول موند..بنده هدفم از گفتن اون قضیه این بود که شیوه انتخاب شدن مدیرا اشتباه بوده که نماینده بخوان،اگه اشتباه نبوده پس بازم باید همون حرکت رو زد!
منم دارم میگم نظر شخصیم این بود که این حرکت اشتباه بود...تازه نگن برای مدیرت میخواییم حتی!

ایده من مجلس بوده و هست...نماینده ها توی مجلس هستن و از حق و حقوق گروهاشون و کاربرایی که بهشون رای دادن محافظت میکنن...و مدیر و مدیرا رو بازخواست میکنن یا مطالبات گروهاشون رو میگن!

اگه این کار زمان بره فعلا همون ایده "ترین طور" رو انجام بدیم که پنج نفری که بیشترین رای رو اوردن،فارغ از گروهشون،مدیر بشن!



بازم میگم...در جواب مهمترین کاربر سایت...من خودم مخالف انتخاب مدیر به صورت گروهی هستم،واسه همین لینی و هکتور رو مثال زدم!




اگه حرف ناصواب زدم یکی بیاد بزنه تو گوشم!:همر:

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 02:31
نمایش جزئیات
آفلاین
هر کاری می خوایین بکنین. هر حرفی می خوایین بزنین. ولی قضیه رو جبهه ایش نکنین.

ما هم نماینده نداریم. یه جوری حرف می زنین انگار لینی و هکتور نماینده مرگخوارا هستن و محفل بی نماینده مونده. مرگخوار هستن...نماینده نیستن.

من نمی دونم مدیر نماینده مرگخوار دقیقا چه خدمتی قراره به مرگخوارا بکنه که به محفلیا نمی کنه...لطفا یکی از اعضای گروهک پایینی بیاد توضیح بده که اگه لازمه ما هم نماینده بخواییم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 02:23
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام.

اول اینکه تشکری بکنیم از تیم مدیریت، خوب و بد و زشت و زیبا هرچی بودن بالاخره مدیرن و برای سایت زحمت میکشن که حالا یا موفق بودن یا نبودن کاری ندارم، دستشون درد نکنه، دمشونم گرم، خسته هم نباشن.

با توجه به حرفای ویولت و اینا، حرفایی که به مدیریت زده رو بنده تایید میکنم که از طرف من زده شده و از طرف خود من هم حمایت میشه ترسی هم برای گفتنش ندارم، حالا به قول خود ویولت ممکنه این عمل خیلی قدرت طلبانه و کثیف به نظر بیاد که هنوز یه سال از نظارتش نگذشته اومده گفته آقا ما مدیر محفلی میخوایم و اینا اما خب این حق هر گروه و جبهه ای هستش که یک نماینده، اون هم با ذکر این که: " اقا ما این طرفو واسه مدیریت میخوایم، درست انتخاب کنین " داشته باشه.

من ویولت رو به عنوان مدیر مد نظر محفل ققنوس معرفی کردم، چون به نظرم لازمه که یک نظرسنجی، رای گیری یا هرچی برگذار بشه تا هر جبهه، بهترین و لایق ترین فرد خودش رو برای مدیریت سایتی معرفی کنه که قراره با دوستی و نیروی عشق () اداره بشه و همه از فعالیت خودشون لذت ببرن.

والا این چندوقت روش مدیریت و اخباری ک ازشون میرسید، دروغ چرا به دلم نچسبید، حرفی نزدم چون گفتم یک نفر در مقابل اکثریت باید سازش کنه اما وقتی متوجه شدم که این افراد کم نیستن گفتم حرفمو بزنم. یکی از اون چیزایی که دلم نچسبید، یه جورایی قدرتنمایی یا هرچی از سوی بعضی مدیران عزیز بود که روش برخوردشون رو دیدم و خوندم که چطور با ناظر یک انجمن برخورد میشه و از لفظ " فلان انجمن مال مدیریته " استفاده شد. هیچ انجمن ایفای نقشی " مال " مدیریت سایت نیست، " مال " ناظرم نیست بلکه متعلق به کاربرا و زیر نظر ناظر اون انجمنه.

در کل همون طور که بعضی دوستان آخر پست خودشون ذکر کردن، از مدیریت بعضی دوستان ناراضی هستیم، و امیدوارم افراد واقعا دلسوز سایت، کاری که صلاح اینجاست، انجام بدن. چه نظرسنجی، چه انتخابات.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
به یاد گیدیون و هری.

قدم قدم تا ‏ روشنایی، ازشمعی در تاریکی تا نوری پرابهت و فراگیر !
می جنگیم تا آخرین نفس!!
می جنگیم برای پیروزی !!!‏
برای عشق !!!!
برای گریفیندور ‏.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 02:00
نمایش جزئیات
آفلاین
سام‌علک.

عه؟ عجب.

آقا من اول یه چیز بکنم.. چی می‌گن. شفاف‌سازی پشت ِ پرده. می‌دونم خیلی ضایع‌ و چیپه حرکت، ولی حرف اولمو آخر می‌زنم همونطور که رفتم رک و راست به خود مدیرا گفتم.

من گفتم آقا محفل بین مدیرای ایفای نقش مدیر نئاره. با دامبلدور صحبت کردم، دامبلدورمون گف تو برو، من پشتتم. به عبارتی تأیید کرد منو به عنوان یه ممدی که از محفل پاشه بره مدیر شه. منم بدیهتاً رفتم تو شکم سینوس (مظلوم ِ دو عالمه این بچه. ) و گفتم آقا من مِنو. می‌دونم می‌دونم، خیلی مشمئزکننده‌س کل حکایت. می‌دونم خیلی کثیفه. می‌دونم خیلی از اخلاق به دور و قدرت‌طلبانه‌س. همه‌شو می‌دونم.

حکایت به مدیریت انتقال داده شد و گویا به اتفاق (از جزئیات آراء بدیهتاً بی خبرم) رأی به رد صلاحیت من داده شد. گفته شد که "نمی‌خوایم یکیو به خاطر محفلی بودنش مدیر کنیم" یا "نمی‌خوایم کسی بهمون اضافه شه که به چشم محفلی نگاش کنیم". توضیح بدم که البته از نظر من منظور مدیریت این نبود که نمی‌خوایم یه محفلی مدیر شه، بیشتر منظورش جبهه و دیدگاه من بوده.

امّا..

حالا رودولف میاد می‌گه خود مدیریت اولش که تیمشون شکل گرفت، با داستان نماینده‌ی فلان و فلان و بهمان شکل گرفت.

اگه حکایت نماینده داشتن تو تیم مدیریته، من دوباره درخواست چیپ و کثیف و قدرت‌طلبانه‌مو تکرار می‌کنم: من مِنوی مدیریت می‌خوام. راستشو بخواید، "نه فقط" به خاطر منافع محفل و این که حداقل یک مدیر محفلی داخل تیم مدیریت باشه، "بلکه" ، "مضافاً"، به خاطر منافع کل سایت. که این رو هم توضیح میدم الان:

مدیریت ایفا اگر اشتباه نکنم، با لینی، هکتور و آرسینوسه. پیشاپیش، پساپس، در هر لحظه‌ی ممکن به خاطر زحمات بی هوا زی این عزیزان برای سایت وزین جادوگران قدردانی می‌کنم. مدیریت کار پر دردسری که عموماً ملت اصن نمی‌دونن حتی طرف داره چیکار می‌کنه، در حالی که داره واقعاً کار می‌کنه.

آمّا!

من یه خلاصه از وضعیت بدم. لینی و هکتور دیدگاه‌های مشابه دارن. این چیز منفی‌ای نی. برمی‌گرده به شخصیت آدما. ربطی به دوستی و دشمنی هم نداره. من شخصاً الان فردی رو داریم حی و حاضر در سایت که ازش متنفرم، ولی متأسفانه نظراتم در بعض موارد کپی پیست این آدمه که خیلی دردناکه البته.
آرسینوس هم فردی‌ست بسیار موافق.

به من گفته شده استر هم نظر می‌ده در مورد مسائل سایت، عرضم به حضورتون که بنده خاطره‌ای دارم از کلیات ماجراهای سایت، که بعد از یه آشوب عمومی مثل همین بسته شدن اخیر سایت، استر به آرامی از دور دست نمایان شد و دیالوگش توی انجمن مدیران یه چیزی تو مایه‌های پاسخ ِ "سطح مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کنید" بود. یه بارم اومد من و هلگا رو بعد از گذشتن قرن‌ها از یک نظرسنجی در مورد داستانی دعوا کرد که چرا بدون هماهنگی کار می‌کنین، بعدش دوباره قرن‌ها به غارش بازگشت. می‌خوام بگم ینی..

من احساس می‌کنم این تیم به یه آدم ِ کثیف و چیپ و مشمئزکننده‌ای مث من همونطور که در بالا ذکر کردم نیاز داره. رأی‌گیری‌ها خلاصه‌شون به این شکله:

لینی: مخالفم.
هکتور: مخالفم.
سینوس: هرچی اکثریت.
مافلدا: هر بوقی دلتون می‌خواد بزنین.
استر: ---

نتیجه: مخالف.

بنابراین، من در راستای منافع سایت، منافع محفل و با پشتیبانی ناظر محفل، درخواست خودمو تکرار می‌کنم:

من مِنو می‌خوام.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 01:47
نمایش جزئیات
آفلاین
درود

با برگذار كردن نظرسنجي و اينجور چيزا؛
١-خودتون رو مي سنجيد كه توي اين مدت چقدر ازتون راضي هستن يا نيستن.
٢-افراد پويا و ايده دار تزريق ميشن.
٣-افراد غير پويا و بدون ايده بركنار ميشن.
٤- كاربرا به اصل كلمه ي از ماست كه بر ماست مي رسن.

ضمناً بنده لجبازي و رفتار هاي كودكانه از برخي در مدت اخير ديدم كه توهين به خودم تلقي كردم
و اين توهين من رو مجبور ميكنه كه شوما رو مجبور به برگذاري رفراندوم كنم.(چيقد من من كردم! چيقد شبيه يه آقايي شد...)

در آخر عرض كنم كه هر كاربر يك تف بيندازد، اتاق مديران غرق مي شود!
يا حق

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روبيوس هاگريد در 1395/4/29 1:52:26
ویرایش شده توسط روبيوس هاگريد در 1395/4/29 1:53:11
تصویر تغییر اندازه داده شده



«میشه قسمت کرد، جای اینکه جنگید، میشه عشقو فهمید، باهاش خندید
میشه سیاه نبود، سفید نکرد. میشه دنیا رو باهمدیگه ببینیم
رنگی
منو حس میکنی؟ نه؟ نه! تو سینه‌ت دیگه شده سنگی.
و سنگین. و سنگین‌تر بیا روی سطح برای روز بهتر...»

پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 01:42
نمایش جزئیات
آفلاین
اگه پارسال گفتیم از هر گروه یکی رو انتخاب کنیم، از پارسال تا امسال خیلی چیزا عوض شده. نمیخواین ترین ها برگزار کنین، این کارو بکنین. گرچه چرا نباید بخواین، ناموسن بکنین دیگه چه کاریه ملت هی اعتراض یه عده هی دیسکارد.

فقط خواهشا اگه خواستین اون کارو تکرار کنین بگین قبلش که این افرادو برای چه کاری میخواین چون شاید انتخاب یه بنده خدایی عوض شد. طرف نمیدونه رول نویسی رو معیار قرار بده، مدیریت رو قرار بده، توانایی چمیدونم فوش دادن رو قرار بده، یا هر چی دیگه.

در کل شیش خط مزخرف گفتم که موافقم با رودولف. اقدامیه که بطرز وحشتناکی بهش نیاز داریم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 تیر 1395 01:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام امت مدیر...عه؟×سه چهار نفر امت محسوب نمیشن؟!اشکالی نداره...

اگه میشه سریعا جواب بدین....به هر حال سایت هم مهمه در کنار زندگی شخصی و ایکس باکس( :همر:) و اینا...و قبول زحمت کردین،تا اخرش باس وایساد...پس سریعتر رسیدگی کنید ممنون میشم!

راستش من هی میخوام چیزی نگم،هی جلو خودم رو میگیرم،هی نمیشه!دی: فک کنم پیشبینی لرد درست بوده!


عرضم به حضورتون که برای اینکه لینی ناراحت نشه اول بگم که دستتون بابت زحمتایی که کشیدین درد نکنه،واقعا منت گذاشتین بر سر سایت و خیلی خدمت کردین...من منکر زحمات شما نمیشم چون با چشم دیدم...ولی فک کنم شما هم الان راضی نیستین از وضع موجود...فک میکنم به هر حال مدیریت هم در این امر مقصر بوده!

اولا که خب اره...من تنها به این نتیجه نرسیدم و با خیلی از دوستان و دلسوزان سایت هم صحبت شده و در مورد سایت حرف زدیم...به نظر میرسه به صورت جدی مشکل مدیریتی داریم!


الان مدیرامون عله و مافلدا که یحتمل دلفی پشتشه که هیچی...گرداننده آستر داریم که...خوب واقعا من توی همین مدت کوتاه به نظرم شدیدا افتضاح بوده مدیریتش بر هاگ...و با تلفن و به عله و اینا برگشته که خب...واقعا هنو چیز خاصی ازش ندیدم...مثبت یعنی!
مدیر کل ها هم یکیشون ارسیه که خب کمی تا قسمتی عملکردش بهتره و انتخابش به عنوان مدیر هم با رای کاربرا بوده!
لینی و هکتور هم هستن که خب انتخابشون...یعنی نحوه انتخابشون یه جورایی من شخصا فک میکنم درست نبوده...اینکه ناظرای گروه بگن یکی رو معرفی کنید و وقتی بهشون بگن برای چه کاری،بگن نمیدونیم،و بعد توی اون انتخاب سه نفر چهار نفر شرکت کنن،واقعا طرز درستی نبوده...ولی به هر حال حالا مدیرن!


من پارسال گفتم مجلس رو بذاریم برای نظارت بر عملکرد "مدیرا" که خب مخالفت شد،امسال همون طرح رو اوردین جلو ولی برای نظارت بر وزیر و...خودمون رو مسخره کردیم؟وزیر چیه که نظارت بهش چی باشه؟یه انجمن و دوتا زیر انجمن؟!

از اونجا که ما نمیتونیم بر مدیریت نظارت کنیم و مشارکت داشته باشیم،پیشنهاد میکنم یک انتخابات طور،ترین ها طور بذارین برای اضافه شدن مدیر یا عوض شدن مدیرا...یا مثلا از هر گروه یه نماینده(الان هافل و محفل نماینده ندارن توی مدیریت ایفا) و اینا که البته من همون ترین طور رو ترجیح میدم!
مثلا یه تاپیک بزنید که کاربرا بین یک تا پنج نفر رو برای مدیرت اسم ببرین،5 نفری که بیشترین اجماع روی اوناس مدیر بشن!
اگه پارسال اینجوری چارتا مدیر انتخاب شدن که ملت بیایین یکی رو معرفی کنید برای یه کاری که نمیدونیم،امسال هم همیکنار رو بکنیم!


در کل...واقعا الان وضع خرابه...و من میگفتم خرابه،میگفتن رودولف نا امیده...الان تابستونه و خب...میبیند دیگه!

پ.ن:من مدیر بودم،خودم رفتم...واسه خودم نمیگیم...و بله...صرفا صحبتایی که هس بین دوستداران سایت منو متاثر میکنه...و قرار شد بیایم بگیم...منم گفتم بگم...از اونجایی که فس فس شما زیاده امیدوارم یکم دس بجونبونید تا سایتی که دوسش دارید و من بیشتر از شما دوسش دارم،زودتر جون بگیره!

با احترام!


ویرایش:اقا...ملت...کودتا نیس...صرفا از مدتها قبل نارضایتی هایی بود از عملکرد مدیریت که بعضا غیر منصفانه (میدونید کدوما رو میگم دیگه؟) و چندتایی منصافه بود...اینی که الان ملت ریختن هم به خاطر این هس که گفتن چیکار کنیم؟پیشنهاد دادم که بیاییم به صورت دموکراتیک مطرح کنید داستان رو...دستای پشت پرده نیس!
+اینو یادم رف بگم...ایده ای داشتم این بود که وزیر بشه مدیر،و اعضای مجلس نظارت کنن روش...مدیر یا همون وزیر هم یه سری اعضای کابینه(دیگر مدیرا)معرفی میکنه،رای اعتماد میگیرن از مجلس...سالی یه بار این امر تکرار میشه...طبیعتا اگه مدیر کارش خوب بود،یه سال دیگه به عنوان وزیر انتخاب میشه..البته اگه وزیر یا مدیر وظایفش رو عمل نکرد مجلس که نماینده کاربراس،میتونه خودش یا اعضای کابینه اش رو استیضاح کنن...خیلی هم دموکراتیک!

ویرایش دو:ناموسا تابستونه،یه روزم دیرکرد،ضرره...سریع تصمیم بگیرین...کلا سه نفرین اخه،تصمیم گیری و هماهنگی و صحبت کردن سخت نیست که...سخته؟

ویرایسش سه:قول میدم ویرایش آخر باشه،نزنید منو...داستان اینه که من منظورم مدیریت ایفا بود صرفا،در مورد اخبار و گالری و اینا یه مدیر میخوایم کافیه...و برای مدیر فنی هم یکی پیدا بشه کنار دلفی به سیستم سایت مسلط بشه،به قول خود دلفی سریع این نسل جدید سایت رو تحویل بگیرن!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط رودولف لسترنج در 1395/4/29 2:09:16
ویرایش شده توسط رودولف لسترنج در 1395/4/29 2:12:07
ویرایش شده توسط رودولف لسترنج در 1395/4/29 2:17:49