بابا دمتون گرم من وقتی داشتم میرفتم اینجا داشتن دعوا می کردن.. الانم که اومدم سر بزنم هنوز دارن دعوا می کنن! : دی
من موندم شما خسته نمی شید؟ کار دیگه ای واسه انجام ندارید؟ چقدر سر این دلورس غر می زنید بچه م گریه ش دراومد! ملت کلن یه دسترسی کوچیک به مدیرا بیشتر ندارن.. اونم دلوئه.. هرچی هست سرش خورد می کنن : ))
ایول دمتون گرم..
میگم یه چیزی.. نمی دونم سایت الان توی چه وضعی قرار داره.. اما چیزی که دارم می بینم مشخصه که روند به ادامه است. خب این خوبه.. می خواستم بدونم از مدیرا کسی تابحال سمت فن فیکشن " جیمز پاتر " رفته؟ اصلن خبری ازش هست؟ برنامه ای براش دارید؟
نمی دونم.. صرفن بگم که خب خداییش فیکشن بدی نبود.. رولینگم که به عنوان یه داستان معتبر واسه پاتر نوه تاییدش کرده.. خب.. شما برنامه ای ندارین؟!
یکم تصورش رو بکنید.. یکمم تحقیق..
خیلی کارا میشه کرد..
______________
شاید این بحث مطرح شده باشه قبلن.. بهر حال وظیفه م دونستم بیام اطلاع بدم.. من بازم سر میزنم..
شاد باشید : )
ویرایش: اضافه می کنم که دوستان در صورت تمایل به تحقیق در این مورد یه سر به اینجا بزنن.
من فقط به نویل توضیح بدم که شات باکس برای بچه های غیر ایفا نمایش داده نمیشه، و بیشترشون نمیدونن شات باکسی هم هست، نتیجتا کسی به خاطر شات باکس عضو نشده که به خاطر نبودش بذاره بره!
ضمن تایید فرمایشات لردولدمورت من هم از جانب خودم و هم از جانب بچه های گروهم که آشنا کردنشون با فرهنگ چت باکس به عهده من بود و شاید کوتاهی از من بوده در مورد هر کاری که هر کدومشون اونجا انجام میدن عذرخواهی می کنم.
من کلا شاکی نیستم. این پست نمونه شه: http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=282480
اینم یه نمونه قدیمی ترش: http://www.jadoogaran.org/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=280782
ولی واقعا این برخوردت برام قابل هضم نبود. نمیدونم شاید تو فوتبال دوس نداری، ولی احساسات یه ملت بود که تو اون ساعات مثل موج روانه شده بود. اتحاد و همدلی و افسوس و احساس غرور و افتخار یه ملت بود. اگه مساله ای مهم نباشه، رییس جمهورش در همون دقایق اول تو صدا و سیما و وزیر امور خارجه ش در صفحه شخصی فیس.بوکش پیام نمیدن در موردش. این چیزا پیام های خاص خودشو داره. بر خلاف خیلی از کشورها نمونه این همدلی تو ایران خیلی کم دیده میشه و بخاطر همین همه سعی میکنن ازش استفاده کنن حتی به بهانه فوتبال.
مگه در کتاب گفته نشده که دامبلدور روزنامه های مشنگی میخونده؟! فکر کن امثال منم مثل اون جادوگران روشنفکری هستن یا شایدم بقول بعضیا خون لجنی:دی و اخبار دنیای مشنگ هارو دنبال میکنن.
توی این حالت وقتی مدیر یه سایت ساز مخالف میزنه و اینجوری برخورد میکنه که انگار اعضا جرم خیلی سنگینی انجام دادن اصلا جالب نیست. تو گفتی بقیه بی جنبه ن منم گفتم تو جنبه دسرسی مدیریتی شات باکس رو نداری:دی چیزی که عوض داره گله نداره طبیعتا.
چهار نفر چهار تا پیام دادن چی شد؟ اینهمه خاله بازی از صبح تا شب توی شات باکس میشه، مگه چیزی شده؟! بعضیا هستن پاش بیفته روزی صد تا پیام میدن و چند نفر هم امثال من بعضی وقتا دو سه تا پیام میدن. بعد از این قضیه هم یکی از بچه ها اومد در مورد مشکلات سیستمش در شات باکس سوال پرسید. اتفاق خاصی نیفتاده که!!
بخاطر همین مسائل بود که پست قبلی رو زدم و هنوزم روی حرفم هستم. اصلا برخورد جالبی نبود البته بنظر من! ممکنه بعضیا ستایشت کنن خب:دی
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط آنتونین دالاهوف در 1393/4/1 23:38:41
این که هر کاری کنیم...هر چقدر خوب باشیم و هر چقدر تلاش کنیم باز عده ای ناراضی خواهند بود کاملا درسته...ولی همه اینطور نیستن. یه بار سالازار اینو به من گفت.بهش گفتم همه ناراضی نیستن.مشکل اینجاس که فقط ناراضیا هستن که حرف میزنن.کسی که راضی باشه مشکلی نداره.برای همین گاهی فکر می کنیم همه ناراضی و قدر نشناسن.
هر جایی به قانون احتیاج داره...هر چند مجازی باشه.وگرنه به قول خودتون شورش در میاد. چت باکس هم قوانینی داره که باید رعایت بشن.
منم درباره فوتبال حرف زدم.هر چند سعی کردم کاملا عوضش کنم...ولی شاید در همون حد هم نباید حرف می زدم.شاید دلیل اینکه بحثا ادامه پیدا کرد این بود که اخطار جدی(منظورم خشن نیست...جدی!)داده نشد.یا حداقل من ندیدم، نه اینکه اعضا اهمیتی به قوانین و مدیرا نمیدن.
سعی می کنیم فرهنگ "بیا این بحث رو تو مسنجر/پیام شخصی ادامه بدیم" رو برای مسائل شخصی جا بندازیم.از طرف شخص مهم و جادویی خودمون هم عذرخواهی می کنیم.
بی جنبه ها ! بی جنبه ها ! بی جنبه ها ! بی جنبه ها ! بی جنبه ها ! بی جنبه ها !
کافیه یا بازم علنی تر کنم آنتون جان؟ کلاً از کسی اینجا انتظاری ندارم چون کلا شما موجوداتی همواره شاکی هستید و رفتار خوب و بد ما به حالتون فرقی نداره. پس برای ما هم کوچک ترین اهمیتی نداره دیدگاه های شما و قضاوت هاتون از شیوه عمل و مدیریت ما.
بس کنید خواهشاً. بس کنید. گذاشتیم جعبه لعنتی رو برای مسائل پست های ایفای نقش و سوژه ها و مسائل سایت. اینقدر چرندیات ننویسید. چرت و پرت میگین حداقل به حد معقول. فوتبال - والیبال- کلاس آنتی ویروس - کلاس ویندوز- پیش بینی نتایج....شورشو در آوردین. مسنجر رو ازتون گرفتن؟ وایبر و اسکایپ امثال اینارو گرفتن ازتون؟ ماژول پیام شخصی رو هم که دقیقا در قسمت تقدیم نامه اش ذکر کردن «تقدیم به عمه آمبریج !»
از این پس:
* فحش در چت باکس شامل انواع ناموسی و بی ناموسی کاملاً آزاد است. * بحث در مورد انواع مسائل غیر از سایت، مسائل شخصی، ازدواج، آینده، بی کاری و همه اینا آزاد است. * رعایت قوانین مکتوب شده چت باکس در ویزنگاموت، مطلقاً ممنوع است. * ارسال کمتر از 5 پیام متوالی، ممنوع است.
پست پرسیوال رو بشدت لایک میکنم و یه چیزایی اضافه کنم:
_ ماندانگاس، یکی از کسانی که اولین پیام هارو در مورد تیم فوتبال ایران تو شات باکس داد خودت بودی برادر
_ اون تذکراتی که گفتی خودت و دوستت دادید رو بعدا دیدیم که همون دوستانتون چقدر بیشتر از امثال من در یک روز در شات باکس پشت سر هم پیام میدادند و آدم بشدت یاد خاله بازی میفتاد. کسی که تذکری رو میده بعدا خودش چندین برابر بدترش رو انجام نمیده.
_ دلوروس، ممکنه اصلا حس کسی مثل من برات مهم نباشه ولی واقعا از تو توقع نداشتم. کل کاربرای ایفای نقش رو میبری زیر سوال و غیر مستقیم توی انجمن مینویسی که "بی جنبه هستند؟". اینقدر برخورد احساسی و عجولانه؟ صورت مساله رو کلا پاک کردی و شات باکس رو برداشتی؟ یادمه قبلنا میگفتیم که مثلا حکومت فعلی در یه جاهایی مشکل داره مثلا بیخودی به هری پاتر گیر میده و سعی میکنه بد جلوه ش بده یا سانسورش کنه، اونوقت خودمون که از این برخوردها انتقاد میکنیم سطح تحملمون اینقدره و اینقدر استبدادی برخورد میکنیم؟!
خودمونو که نمیتونیم گول بزنیم حالا چهار نفر هم امثال من اومدن یه چیز تو شات باکس در مورد فوتبال ایران و آرژانتین گفتن، بابا رییس جمهورشم پیام داد. اصلا رولینگم تو کتابای هری پاتر گفت که یکی از شخصیت های کتاب طرفدار تیم های فوتبال مشنگیه. یعنی اینقدر ایفای نقش ما درست شده که همه باید صد در صد احساس ایفایی داشته باشن و حق ندارن چهار کلمه در مورد دنیای مشنگی صحبت کنن؟! همه چیزمون درست شده و مشکل اصلی شات باکسه؟ اینه همون دموکراسی ای که همیشه از بقیه طلب میکنیم و خودمون تو عمل اندازه یه دسترسی مدیریتی به شات باکس جنبه نداریم؟!
دوستان عزیز شاید درست ترین حرف این باشه که چت باکس روح سایته و خیلی برای ایفای نقش مهمه. اما قبول کنید که توی چند وقت اخیر واقعاً استفاده ی نادرستی از چت باکس میشه. چند بار دلوروس و خود من و در زمانی که ویولت عزیز بود، برخورد و تذکر داده شد ولی تازه به علت بعضی از رفتار های دوستان اوضاع بدتر هم شد.
با شروع جام جهانی فوتبال تقریباً کل چت باکس تحت شعاع اون قرار گرفته بود. به نظر من تا یه حدی که افراط نباشه اشکالی نداره. ولی این جریانات به اضافه ی اون چیزایی که قبلاً بود باعث شد این اتفاق بیفته.
مدیریت محترم! باور بفرمایید دیشب خیلی شرایط حساس بود و فکر نمی کنم فقط بچه های سایت ما دچار این حالت بودن. خب وقتی یه عده در کنار هم هستن ناخودآگاه در مورد مهمترین وقایع پیرامونشون دوست دارن وارد تبادل اطلاعات بشن! البته من از اتفاقی که افتاد دفاع نمی کنم و منظورم این نیست که کارمون درست بود فقط خواستم اشاره کنم شرایط تو بروز این وضعیت دخیل بود ولو اینکه رفتار ما هم صحیح نبود. حالا با رویی سیاه اومدم خدمتتون تا تقاضا کنم این مرتبه رو چشم پوشی کنید. چت باکس بی اغراق روح سایته وقتی نیست آدم حس میکنه یه چیزی رو از دست داده و تصور نمی کنم این حس و حال فقط مختص من باشه. برای همین اومدم اینجا تا در کمال احترام تقاضا کنم این مرتبه رو به خاطر روی سیاه این زاغ که روی دستم نشسته گذشت بنمایید. با تشکر.