جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

22 کاربر(ها) آنلاین هستند (13 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
21
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  39 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  117 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  187 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  306 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  290 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  369 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: شهرداری هاگزمید (تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 22 خرداد 1399 19:01
نمایش جزئیات
آفلاین
مودی!


نقل قول:
ثواب و الباقی متعلقاتش هم برسه به روح آلبوس مرلین بیامرز.

با رسیدن الباقی متعلقاتش کاملا موافقم!

نقل قول:
محور اصلیش هم افکار پریشان یا ایده‌هاییه که در طول استفاده از مرلینگاه، در ذهن شخص استعمال کننده می‌گذره.

صحیح!


مجوز صادر شد...با تشکر از نگرانی شما نسبت به نیازهای اولیه ملت!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید (تعامل با ناظران)
ارسال شده در: پنجشنبه 22 خرداد 1399 16:03
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام. واقعا بو داره! کوچه‌پس‌کوچه‌ها و بوته‌ها شمشادای هاگزمید رو می‌گم. بالاخره وقتی یه دهکده‌ای نون توریستی بودنشو می‌خوره، باهاس به فکر برطرف کردن نیازهای اولیه‌ی مسافرین هم باشه دیگه. فلذا بنده مجوز احداث یک مرلینگاه عمومی رو می‌خوام. ثواب و الباقی متعلقاتش هم برسه به روح آلبوس مرلین بیامرز.

توضیح این که تاپیک تک پستیه. محور اصلیش هم افکار پریشان یا ایده‌هاییه که در طول استفاده از مرلینگاه، در ذهن شخص استعمال کننده می‌گذره. به شخصه مسائلی مثل «همش کار خودشونه» و «می‌خوان ما نفهمیم» و «دست سیاه و سفید توی یه کاسه است تا ما سرگرم بشیم» و «برنامه ریزی دست های پشت پرده برای برپایی نظم نوین جادویی» رو در هنگام تفکر در مرلینگاه پی بردم. پستاش می‌تونه حالت داستانی داشته باشه یا صرفا به شکل مونولوگ اون افکار رو بیان کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مودی در 1399/3/22 16:07:08
تیزترین کارِ قُرون این‌جاست! بزترین آگاهِ اعصار.
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: جمعه 7 خرداد 1395 14:24
نمایش جزئیات
آفلاین
داداشمون لوئیس!

عرضم به خدمتت که خوش اومدی یکم با تاخیر، میبینم که نیومده رنک درو میکنی

میگم که، دوستان در جریانن، من کلن یه مدتی نبودم، کار به جایی رسید که اواخر دیگه میومدم تو انجمنِ خودم چک میکردم ببینم سوژه جدید چی داریم. الانم دوستان پیشنهاد دادن صرفِ حفظ کلاس و پرستیژ کاریمون بیایم بگیم ببخشید که دیر شد داشتیم بررسی میکردیم، منتها خب از اولم من عادم صادقی بودم، پنج دقیقه ام بررسی نکردیم.

خلاصه که ببخشید بابت تاخیر و اینا!

و عامّا، تاپیک!
میگم که تو برو نگا کن انجمن رو اگر برا این چیزی که میگی سوژه ی خاصی ام در نظر داری، بعد اگه تاپیکِ مناسبو پیدا کردی که کردی، لازم نیس تاپیک جدید بزنیم! به احتمال زیادم پیدا میکنی! کمکی چیزی ام میخواسی هسم!

چون میدونی که، انجمن خودش الان یه وضعی شده که تاپیکای قدیمی مون پا در هوا ن یه سریشون چه برسه که بخوایم اضافه ام بکنیم، ببین چه وضعیتی بوده که منو ناظر کردن.

بعل! نخطه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 خرداد 1395 10:47
نمایش جزئیات
آفلاین
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 18 خرداد 1394 22:41
نمایش جزئیات
آفلاین
مایکل!

سلام...

نقل قول:
اینکه چن تا از تاپیکا تموم شدن و التبه سوژه ی جدید هم نیس. یه رسیدگی بشه


خب...تاپیک هایی که سوژه شون تموم شده،سوژه جدید میخوان...من سوژه جدید نمیزنم تا خود اعضا اگه ایده ای داشتن برای یه سوژه جدید،بیان سوژه جدید رو بزنن...حالا اگه بخوان و لطف کنن قبلش هماهنگ کنن با ناظر بد نیست...ولی اگه همینجوری زارت میخوان سوژه جدید بدن مشکلی نیست!


نقل قول:
و البته کلی تاپیک داریم که با سوژه های نسبتن قدیمی دارن خاک می خورن. احیا بشن بد نیس... اگر موافقین می شه با همون سوژه ی قدیمی هم پیش رفت


دقیقا کدوم تاپیک؟!تاپیک هایی که داره خاک میخوره دو حالتن...یا اینقدر سوژه اش مشکل پیدا کرده که نتونستم واسش رول پایانی بزنم،یا کلا تاریخ استفاده از اون تاپیک به پایان رسیده!
در مورد حالت اول هم اگه باز برای سوژه پایانی و یا سوژه جدید ایده داره کسی،پست کنه!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: دوشنبه 18 خرداد 1394 22:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ملت خفن و اینا

اینکه چن تا از تاپیکا تموم شدن و التبه سوژه ی جدید هم نیس. یه رسیدگی بشه

و البته کلی تاپیک داریم که با سوژه های نسبتن قدیمی دارن خاک می خورن. احیا بشن بد نیس... اگر موافقین می شه با همون سوژه ی قدیمی هم پیش رفت

همینا

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
لامصب چقد رنک

!Only Raven

وبلاگ شخصی من

بیخیال اون صوبتا، من هنوز شصت درصد ایفام ریتا هم سی و نه درصد، جمعاً می شیم 99 درصد ایفا


چقد چکش!

اصن ذووووق

تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 25 آذر 1393 09:15
نمایش جزئیات
آفلاین
اول، شرمنده بابت این همه تاخیر و نرسیدگی به دهکده و به حال خود ول کردنش و... مسائل دیگه که منِ نارنجی رو، رو سیاه کرده و... هی! مثل اینکه اینجا مشتری داریم! بفرماییـــــد!

نقل قول:

رودولف لسترنج نوشته:
بگذریم...غرض از مزاحمت(غرض رو اینجوری مینویسن دیگه؟!)
این چه وضعشه؟!چرا مسولین رسیدگی نمیکنن؟!یعنی تو این دهکده به این بزرگی یه تاپیک جدی نویسی نیست؟!


یـــواش! یــواش، عزیـزم! واتـس آپ؟ الان مردم دهکده دارن تو چرت و خر و پف عمیــــــــــــــقی به سر میبرن! .. یواش تــــر!

نقل قول:

کلا دوتا تاپیک هست که جدی نیست بلکه سوژه جدی داره...یکیش این کافه سه دسته جارو هست که آخرین پستش ماله 14 تیره...و یکی دیگه این اسکله تفریحی که آخرین پستش ماله 4 مرداده...

احساس نمیکنم نیازی باشه تا تاپیک جدیدی باز بشه ولی فکر کنم بهتره که یکی از این دوتا تاپیک و یا یکی از اون کلی تاپیک های خوابیده استفاده بشه و یه سوژه پایانی بزنید و یا اگه خعلی وضع خرابه همینجوری زارت یه سوژه جدید زده بشه...اگه خودتون این کار رو میکنید که چه بهتر ولی اگه نه،بگید تا خودمون یه نیو سوج بزنیم!

با تچکر


اممم.. راستش، آره حق با توئه! هاگزمید فاقد تاپیکایی با سبک جدی هستش و این خیلی خیلی ناامید کننده س!
از اوضاع همکارم بی خبرم ولی خودم واس اینکه مدتی بود با فشارها و مصاعب و مشکلاتی دست و پنجه نرم میکردم، خیلی وقت نداشتم که به دهکده رسیدگی کنم، طوری که تو سه ماه گذشته حتی فرصت پیدا نکردم رول بزنم! اما فعلا با خفیف شدن این فشارها، سعی میکنم با همکاری رکسان برنامه ریزی کنیم و به زودی مغازه ها، کافه ها و فروشگاه ها رو گردگیری و تنظیف کنیم!
ولی اگه سوژه های آماده و خوبی تو آستین داری که مطمئنی میتونی باهاش تاپیکای مورد نظرت رو احیا کنی.. بفرما، تاپیکا بازه و قلم پرت دراز!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
If you smell what THE RASOO is cooking!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 11 آذر 1393 21:02
نمایش جزئیات
آفلاین
شهردار شومایی؟!
شوما میخوای خراب کنی؟!
دوشواری نداره اینجا!!!

هاگزمید تا جایی که یادمه دهکده بود نه شهر که شهردار داشته باشه...یعنی باید اسم این تاپیک رو میزاشتین تعامل با کدخدا هاگزمید یا مثلا دهداری هاگزمید!

بگذریم...غرض از مزاحمت(غرض رو اینجوری مینویسن دیگه؟!)
این چه وضعشه؟!چرا مسولین رسیدگی نمیکنن؟!یعنی تو این دهکده به این بزرگی یه تاپیک جدی نویسی نیست؟!
کلا دوتا تاپیک هست که جدی نیست بلکه سوژه جدی داره...یکیش این کافه سه دسته جارو هست که آخرین پستش ماله 14 تیره...و یکی دیگه این اسکله تفریحی که آخرین پستش ماله 4 مرداده...

احساس نمیکنم نیازی باشه تا تاپیک جدیدی باز بشه ولی فکر کنم بهتره که یکی از این دوتا تاپیک و یا یکی از اون کلی تاپیک های خوابیده استفاده بشه و یه سوژه پایانی بزنید و یا اگه خعلی وضع خرابه همینجوری زارت یه سوژه جدید زده بشه...اگه خودتون این کار رو میکنید که چه بهتر ولی اگه نه،بگید تا خودمون یه نیو سوج بزنیم!

با تچکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 مهر 1393 22:30
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

سلام علیکم.


های گیدی! از این ورا؟
خب خب خب.. برگه رو بده بینم چه درخواستی داری؟

نقل قول:
درخواست تاسیس مغازه ی فروش ابزار آلات موسیقی جادویی دارم.


بزار ببینم..
میخوای بحران همیشگی محفل رو بهبود ببخشی؟
میخوای یه سر و سامون درست حسابی به ویزلاسیون بدی؟
میخوای دست به ایجاد اولین و بزرگترین فروشگاه غیر خوراکی در هاگزمید بزنی؟
و فکر میکنی مُهر تایید شهردارای دهکده اون گوشه ی پایین درخواستت جاخوش میکنه؟
درست فکر کردی!

مجوز صادر شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
If you smell what THE RASOO is cooking!
پاسخ به: شهرداری هاگزمید(تعامل با ناظران)
ارسال شده در: سه‌شنبه 29 مهر 1393 15:38
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام علیکم.

درخواست تاسیس مغازه ی فروش ابزار آلات موسیقی جادویی دارم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ارزشی نیمه اصیل!


تصویر تغییر اندازه داده شده