جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

46 کاربر(ها) آنلاین هستند (37 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
46
مهمانان
0
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  251 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: یکشنبه 31 خرداد 1405 10:06
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
درود بر خودمان!

با اینکه باید بخاطر سرکشی در مسائل خانوادگی ما ۲۵ بار بکشیمت، ولی می‌گذاریم کارت را انجام دهی تا بلکه این عدد از ۲۵ بالاتر برود و ما بیشتر لذت ببریم.
پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: یکشنبه 31 خرداد 1405 09:43
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام مجدد

طبق هماهنگی انجام شده با شما، من درخواست اجاره تاپیک جانورنماها را دارم. این ملک کلنگی است. برنامه فعلی، دادن سوژه جدید در تاپیک، مرتبط با شخصیت "نجینی" هست.

ممنون

افرادی که لایک کردند

تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: پنجشنبه 28 خرداد 1405 01:11
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام به خانواده آقای اسمشونبر

فکر کنم چند دهه میشه که اینجا پست نزدم

غرض از مزاحمت: یه پست خیلی قدیمی باعث شد من دو تا ایده به ذهنم برسه ولی قبل گفتن اون ها یه سوال داشتم: اعضای غیر مرگخوار هم میتونن مجوز بگیرن و در این انجمن تاپیک بزنن؟

معلوم است که می‌شود.
برای بررسی بهتر، جغدی ارسال کردیم.
@بردلی
ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در 1405/3/28 12:04:18
تصویر تغییر اندازه داده شده

پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: سه‌شنبه 26 خرداد 1405 22:00
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
درود بر خودمان!

کجول ما ایده‌ای که برای این تاپیک در ذهن داری واقعا زیباست.
از آن دست سوژه‌هاییست که شاید کمتر دیده شود ولی بودنش نیاز است. امیدواریم هرچه سریع‌تر پست اول این سوژه را بخوانیم.

در پناه ما، ریشه‌ی تفرقه را بیابید.

افرادی که لایک کردند

پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: دوشنبه 25 خرداد 1405 14:32
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام اربابا! امیدوارم سیاه و تاریک باشین!

راستش امکانش هست من این تاپیکو اجاره کنم؟ لطفا؟

افرادی که لایک کردند

پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: پنجشنبه 7 خرداد 1405 22:41
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
ببینین کی اینجاست! ببینین کی تونست چشم پدر ارباب رو دور ببینه و امضاش رو جعل کنه و قرارداد تایید ناظر رو ببنده!

ویولای ما! (دیدین؟ دیدین چی شد؟‌ حالا دیگه منم می‌تونم از این عبارت استفاده کنم چون ناظرم! )
نه تنها این اجاره قبوله، بلکه هر جای دیگه هم خواستی قبوله! اصلا بیا تو هم ناظر شو! اصلا بیا بریم همه‌جای انجمن‌ پاپیون بچسبونیم!


وینکی ما! ( )
به جغدهای ددی سر زدم و دیدم قراره همه مسلسلی شیم. آخ جون!
درخواست وینکی پذیرفته می‌شه. وینکی جن خواستگار؟
حالا که این پستو تا آخر خوندی، پس یعنی خیلی درگیرمی!


پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: پنجشنبه 7 خرداد 1405 11:22
نمایش جزئیات
آفلاین
وینکی حتی یه سلول اقتصادی هم توی بدن کریه و زپرتی‌ش نبود و اصلا ندونست گالیون رو با کدوم گ نوشت و با کدوم لیوان خورد و چرا همه دوست داشت کاپیتال رو لیس زد. پس اومد همه پولاشو داد به ارباب تا زمان برگردان مرگخورا رو اجاره کرد. وینکی جن مستأجر؟

افرادی که لایک کردند


Take Winky down to the Mosalsal City, where the grass is mosalsal and the mosalsals are MOSALSAL
پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: چهارشنبه 6 خرداد 1405 18:20
نمایش جزئیات
آفلاین
درود بر شما ارباب!
روزتون نایس و بیوتیفول!
اربابا امکانش هست من تاپیک در بحبوحه‌ی سیاهی رو ازتون رنت کنم؟
فقط ارباب... پرداخت قسطی هم دارین؟
This same flower that smiles today
Tomorrow will be dying

پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: دوشنبه 31 فروردین 1405 20:27
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
درود بر خودمان!

تنها کسی که می‌خواهیم سریعا درخواستش را قبول کنیم شمایید. چون شاید بخاطر همین موضوع کمتر شما را در خانه‌ی ریدل‌ها ببینیم.

اگر دست ما بود دو برابر اجاره می‌دادیم.

افرادی که لایک کردند

پاسخ: دفتر ناظر انجمن مرگخواران
ارسال شده در: دوشنبه 31 فروردین 1405 20:00
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام بابایی عزیزم! خوبین؟ از این‌که فرزندی مثل من دارین خیلی خوشحالین؟

من اومدم تاپیک دژ مرگ رو اجاره کنم. می‌دونم که برای اجاره‌ش ازم پول نمی‌گیرین.

افرادی که لایک کردند

حالا که این پستو تا آخر خوندی، پس یعنی خیلی درگیرمی!