خوبه این نهار رو من گفتم دستمایه قرار بدید:)) ندیده بودم ساعتشو حالا، عهع:دی
ویولت به نظرم هنو عده کثیری این پست رو ندیده ن، خب کلا سایت بازدیدش محدوده تو این بازه! نیست؟ بعد اونوخ دیگه اینکه روزشم کاش از همه می پرسیدین...شاید یه عده نتونن بیان خب:دی +کاش نمایشگاه تو محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی بود، روبرو دانشگاه ماس:(
من اگه درست فهمیده باشم، الان از جماعت جادوگرانیا، آلبوس و باباش هستن و ریموس [ چرت نگو. تو میای. یه کاری نکن چاقو بکشم روت! ] و من و سالی و الی و آلسو؟! اگه کس دیگهای هس که میخواد بیاد یه ندا بده که ساعت چار رسیدیم نمایشگاه منتظرش بمونیم!
آقا 11 ام روز تولد منه اگه من بیام چیزی به ما میماسه احیانا؟ یعنی مثلا شما پول بستنی رو حساب میکنید؟ اگه باور ندارید یه کپی از شناسنامه میگیرم براتون چیز میکنم...اسمش چی بود؟! آها با جغد میفرستم که تا 10 ام هم انشاالله زیر بارون و برف تلفات چندانی نده.
چند ساعت به طول می انجامد این علم خطیر؟
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
برای شرکت در بزگترین همایش جادوگران سال اینجا کلیک کنید .
زوپس! بلاک! زمستان! دیگر اثر ندارد! حتی اگر شب و روز، بر ما برف ببارد!
والا ما ساعت 4 بعدازظهر ناهار نمیخوریم ، به شما هم پیشنهاد میکنم که این ساعت نخوری، چون سر دل آدم سنگین میشه ، بعد میخوایم بریم تو نمایشگاه بگردیم ، اونوقت یه خورده آدم اذیت میشه . یه وقت فکر نکنی چون میخوام از زیر هزینه ناهار دادن در برم اینو گفتما، نـــــــــــــه ، من برا سلامتی خودتون میگم .
باقی سوالاتت رو هم که ویولت لطف کرد جواب داد ولی من هم اشاره ای میگم .
برنامه ی خاصی نداریم ، صرفا بیشتر برای دیدو بازدید از همدیگه و عید دیدنی هستش که بهانه ی نمایشگاه داره برگذار میشه ، اما چون نمیخوایم دل نمایشگاه بشکنه و ما هم یه جایی رو دیده باشیم احتمالا به انشارات تندیس یه سری بزنیم .
مجلس مختلطه ولی هیچکی نمیگه دست قشنگه رو بزن یا بیا وسط و . . . بالاخره جلوی جهارتا بزرگتر که باشماها میاد زشته . در ضمن اگه هیئت شدیم باید بگم که شخصا زنونه مردونه ها رو جدا میکنم . گفته باشم :دی
به ویولت
کی گفته من مدیر میتینگم؟ من معلم هم نیستم چه برسه مدیر .
به آلبوس
بنده کواکب و آسمان ها را رصد کردم و به این نتیجه رسیدم که چون 11 عدد خوش یمنی است و آلبوس هم که از ساعت 2 در نمایشگاه ولو خواهد بود و ریشه هایش را در زمین فرو خواهد کرد پس بهتر است که در این روز جمع شویم و از میوه های دانشش بچینیم و بفروشیم ، بلکه هزینه ی اون ناهار نداده ی الادورا به دست بیاد .
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
" -زندگي آنچه زيسته ايم نيست ، بلكه چيزي است كه به ياد مي آوريم تا روايتش كنيم ." گابريل گارسيا ماركز
این پنجشنبه 11م چطوری به ذهن شما رسید سالی؟ تنهایی بود یا با کسی هماهنگ کردی پدرجان!؟ تقارن عملیات شما با برنامه ی ما خیلی جالب و خوش یمن بود اتفاقا.. مسرور شدیم!
ما از ساعت 2 به هر حال اونجا حضور خواهیم داشت به همراه دوستان و آشنایان و بستگان! البته این ها از صبح علی الطلوع اونجا حضور دارن ما فقط کمی دیرتر میایم به خاطر مشغله های کاری..
اینا رو میگم که به این نکته برسم که روزش رو عوض نکنین چون ما نمی تونیم دوبار بیایم همین یه بارم به زوره رفقاس!