جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

26 کاربر(ها) آنلاین هستند (14 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
25
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  29 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  182 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  301 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  287 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  362 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 16:04
نمایش جزئیات
آفلاین
خوبه این نهار رو من گفتم دستمایه قرار بدید:))
ندیده بودم ساعتشو حالا، عهع:دی

ویولت به نظرم هنو عده کثیری این پست رو ندیده ن، خب کلا سایت بازدیدش محدوده تو این بازه! نیست؟ بعد اونوخ دیگه اینکه روزشم کاش از همه می پرسیدین...شاید یه عده نتونن بیان خب:دی
+کاش نمایشگاه تو محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی بود، روبرو دانشگاه ماس:(

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: جمعه 5 اردیبهشت 1393 11:25
نمایش جزئیات
آفلاین
من معلوم نیست بیام.قول نمی دم.

اگه نیومدم در مصلا خودتون برید به ناهارتون برسید

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای شرکت در بزگترین همایش جادوگران سال اینجا کلیک کنید .


زوپس! بلاک! زمستان! دیگر اثر ندارد!
حتی اگر شب و روز، بر ما برف ببارد!




تصویر تغییر اندازه داده شده


باشد که هیچ کس نباشد باشد که فقط که خودم باشم.

گروهک تروریستی الهافلیه ...
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 23:35
نمایش جزئیات
آفلاین

درود بر همگی!

من اگه درست فهمیده باشم، الان از جماعت جادوگرانیا، آلبوس و باباش هستن و ریموس [ چرت نگو. تو میای. یه کاری نکن چاقو بکشم روت! ] و من و سالی و الی و آل‌سو؟! اگه کس دیگه‌ای هس که می‌خواد بیاد یه ندا بده که ساعت چار رسیدیم نمایشگاه منتظرش بمونیم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: پنجشنبه 4 اردیبهشت 1393 12:23
نمایش جزئیات
آفلاین
من احتمالا (70%)میام، با یکی از دوستانم!
اونایی که میان رو لیست می کنین آیا؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 00:48
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجایی که شخص شخیص خودمان در این جمع حظور بهم نمی رسانیم :دی
می تونید مدریت رو به دستان توانمنده بنده بسپارید تا از راه دور همتون رو کنترل کنم :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
در قلمروی ما چیزی جز تاریکی دیده نمی شود !
اینجا قلمروی فراموش شدگان است !
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 23:33
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام نعلیکم

کار بسیار پسندیده ایست

آما

گشت آرشاد رو باید هواشو داشت

آقا ناهار گل پسرم با خودمه! بقیه تون هر کار خواستید بکنید

آلبوسم ... بوس کوشولوی خودم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند....
تو روح هرکی بد برداشت کنه









دامبلدور
یک دامبلدور
یک دامبلدور دیگر
من یک دامبلدور دیگر هستم
پیر آزرده دلی در انتظار بوسه ای از اعماق ته قلب
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 18:47
نمایش جزئیات
آفلاین
به نام یگانه ی هستی لرد

آقا 11 ام روز تولد منه اگه من بیام چیزی به ما میماسه احیانا؟
یعنی مثلا شما پول بستنی رو حساب میکنید؟
اگه باور ندارید یه کپی از شناسنامه میگیرم براتون چیز میکنم...اسمش چی بود؟! آها با جغد میفرستم که تا 10 ام هم انشاالله زیر بارون و برف تلفات چندانی نده.

چند ساعت به طول می انجامد این علم خطیر؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای شرکت در بزگترین همایش جادوگران سال اینجا کلیک کنید .


زوپس! بلاک! زمستان! دیگر اثر ندارد!
حتی اگر شب و روز، بر ما برف ببارد!




تصویر تغییر اندازه داده شده


باشد که هیچ کس نباشد باشد که فقط که خودم باشم.

گروهک تروریستی الهافلیه ...
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 17:32
نمایش جزئیات
آفلاین
به الادورا بلک

نقل قول:
نهار مهمون ادمین ها ایم؟


والا ما ساعت 4 بعدازظهر ناهار نمیخوریم ، به شما هم پیشنهاد میکنم که این ساعت نخوری، چون سر دل آدم سنگین میشه ، بعد میخوایم بریم تو نمایشگاه بگردیم ، اونوقت یه خورده آدم اذیت میشه . یه وقت فکر نکنی چون میخوام از زیر هزینه ناهار دادن در برم اینو گفتما، نـــــــــــــه ، من برا سلامتی خودتون میگم .


باقی سوالاتت رو هم که ویولت لطف کرد جواب داد ولی من هم اشاره ای میگم .

برنامه ی خاصی نداریم ، صرفا بیشتر برای دیدو بازدید از همدیگه و عید دیدنی هستش که بهانه ی نمایشگاه داره برگذار میشه ، اما چون نمیخوایم دل نمایشگاه بشکنه و ما هم یه جایی رو دیده باشیم احتمالا به انشارات تندیس یه سری بزنیم .

مجلس مختلطه ولی هیچکی نمیگه دست قشنگه رو بزن یا بیا وسط و . . . بالاخره جلوی جهارتا بزرگتر که باشماها میاد زشته . در ضمن اگه هیئت شدیم باید بگم که شخصا زنونه مردونه ها رو جدا میکنم . گفته باشم :دی


به ویولت

کی گفته من مدیر میتینگم؟ من معلم هم نیستم چه برسه مدیر .


به آلبوس

بنده کواکب و آسمان ها را رصد کردم و به این نتیجه رسیدم که چون 11 عدد خوش یمنی است و آلبوس هم که از ساعت 2 در نمایشگاه ولو خواهد بود و ریشه هایش را در زمین فرو خواهد کرد پس بهتر است که در این روز جمع شویم و از میوه های دانشش بچینیم و بفروشیم ، بلکه هزینه ی اون ناهار نداده ی الادورا به دست بیاد .

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
" -زندگي آنچه زيسته ايم نيست ، بلكه چيزي است كه به ياد مي آوريم تا روايتش كنيم ."
گابريل گارسيا ماركز


پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: یکشنبه 31 فروردین 1393 21:12
نمایش جزئیات
آفلاین
اوه! عجب!

این پنجشنبه 11م چطوری به ذهن شما رسید سالی؟ تنهایی بود یا با کسی هماهنگ کردی پدرجان!؟ تقارن عملیات شما با برنامه ی ما خیلی جالب و خوش یمن بود اتفاقا.. مسرور شدیم!

ما از ساعت 2 به هر حال اونجا حضور خواهیم داشت به همراه دوستان و آشنایان و بستگان! البته این ها از صبح علی الطلوع اونجا حضور دارن ما فقط کمی دیرتر میایم به خاطر مشغله های کاری..

اینا رو میگم که به این نکته برسم که روزش رو عوض نکنین چون ما نمی تونیم دوبار بیایم همین یه بارم به زوره رفقاس!

ایشالا جمعیتمون یه هیئت میشه دیگه! :|

می بینمتون... با تشکر!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باید از چیزی کاست.. تا به چیزی افزود!تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: میتینگ بهاری 1393
ارسال شده در: یکشنبه 31 فروردین 1393 18:07
نمایش جزئیات
آفلاین
به قول آلیس نمی دونم چرا هیچی این برنامه به من نمی خوره.اصلا با برنامم کنار نمیاد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!