جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

37 کاربر(ها) آنلاین هستند (29 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
35
مهمانان
2
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  170 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  288 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  274 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  347 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  252 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: مدال مرلين
ارسال شده در: چهارشنبه 28 شهریور 1397 10:41
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
لرد ولدمورت: اولا وختی ارباب نیس ایفا سوت و کوره و فعالیت عادیشون به تنهایی تنور ایفا رو گرم نیگر میداره. جدای از اون به عنوان ناظر برای انجمن خانه ریدل و برای گروه مرگخوارا، هم بیش از هر کسی وقت میذارن و هم این تلاش به موثرترین شکل ممکن انجام میشه و نتیجش تو تاپیکای همیشه فعال خانه ریدل و گروه یکپارچه مرگخوارا نمود داره. علاوه بر این ها اگر در جریان راهنمایی های جغدی ارباب به تازه واردهایی که سوالات بیشماری دارن باشید از میزان صبر و حوصله ایشون کف و خون قاطی میکنید و در کنار اون، به طور مستمر تاپیک نقد خانه ریدل و باشگاه دوئل رو زنده نگه داشتن که مجموعه این کارها نه فقط گروه تحت نظارتشون، که کل ایفای نقش رو منتفع میکنه و ایشون رو به مفیدترین جادوگر این حوالی بدل میکنه.


هرمیون گرنجر سابق: فارغ از تعریف تازه وارد که محدود به همین دوره چهار ماهه است و ایشون هشت ماهه که عضو سایتن و درش نمیگنجن و شاید مقبول درگاه رای شماری قرار نگیره، پشتکار هرمیون برای بهتر نوشتن و پیگیر بودن برای این امر ستودنیه و این پشتکار با استعداد ذاتی خودش همراه شده. پس اگر عنوان بهترین تازه وارد هم بهش تعلق نگیره، بابت فعالیت بالا و سطح نوشتنش قابل تقدیره.


تاتسویا موتویاما: گریفیندور قهرمان هاگوارتز شده و بلاشک هیچ گروهی بدون یه رهبری خوب نمیتونه به موفقیت برسه. این که نقش کدوم یکی از ناظرا توی این قهرمانی پررنگ تر بوده رو من از بیرون نمیتونم تشخیص بدم و شاید اصلا درست هم نباشه که اون رو اصل تلاش یک نفرشون بدونیم ... اما فاکتور دیگه ای برام در مورد این گروه حائز اهمیته و اون تغییر رفتار این گروهه. گریفیندور تا مدتی قبل مثل اکیپ های شر مدرسه بود ... از درون صمیمی و دوست داشتنی اما از بیرون متخاصم! اعضای این گروه نسبت به بقیه گارد منفی داشتن و دائم احساس مورد ظلم قرار گرفتن میکردن [چنین حسی توی هر گروهی به میزان کم وجود داره و طبیعیه] و با اقدام برای دفاع از حقی که تصور میکردن پایمال شده، [من توی متن اون اتفاقات نبودم و طبعا نمیتونم قضاوت کنم که واقعا شده بود یا نه!] توی ایفا تنش هایی ایجاد شده بود که یه سرش گریفیندور بود. از طرفی فعالیت اعضای خوب و پرشمار این گروه هم تحت تاثیر این تنش ها محصور شده بود تو تالار خصوصیشون و این با توجه به روز به روز خلوت تر شدن ایفای نقش، اتفاقی منفی محسوب میشه و با زنده نگه داشتنش منافات داره. مشاهدات من این رو میگه که الان گریفیندور دست از تحریم محیط اطرافش کشیده و سلام دوباره ای به دنیای خارج کرده و به جای اعتراض به ناملایمات و انتقام جویی، تلاش میکنه با افزایش و تثبیت برتریش از این اتفاقات عبور کنه ... بی تعارف من موقعی که مدیر هاگوارتز شدم بزرگترین دغدغم رفتار گریفیندور بود! اما اعضای این گروه با وجود این که به عنوان مثال توی کوییدیچ هر دو بازی رو با تصمیمی که داورا در قبال اشتباه سهوی اعضای تیمشون گرفتن، باختن، سعه صدر نشون دادن و کوچکترین مورد منفی از سمتشون اتفاق نیفتاد. این تغییر به نظر من از اون قهرمانی هم مهم تره. حدس من اینه که ناظر متاخر این گروه نقش مهمی توی این تغییر جو داشته و برخی شنیده ها هم تا حدی این موضوع رو تایید میکنه. بنابراین من تاتسویا رو به عنوان ناظر گریفیندور شایسته تقدیر میدونم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ز خاک من اگر گندم برآید،
از آن گر نان پزی مستی فزاید! تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: مدال مرلين
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 شهریور 1397 21:26
نمایش جزئیات
آفلاین
درود .

بهترین جادوگر ماه :
آلبوس دامبلدور

بهترین تازه وارد :
ماتیلدا استیونز


درود.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: مدال مرلين
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 شهریور 1397 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام
بهترین ناظر :لایتینا

جادوگر ماه :ارباب
از هر لحاظ کامل و بی نقص
فعالیت بالا و با کیفیت :ایشون
بهترین نویسنده:ایشون
بهترین تازه وارد:خودم
حالا عصبانی نشوید لایق یک رای که هستم 😞😞

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Only Raven

پاسخ به: مدال مرلين
ارسال شده در: دوشنبه 26 شهریور 1397 22:14
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد ولدمورت: جادوگر ماه، ناظر ماه، بهترین نویسنده، فعالیت بالا و با کیفیت

جادوگر ماهو به لرد رای می‌دم نه برای اینکه رهبر خوبی برای مرگخوارانه و انجمن منظم و فعال و همیشه خلاصه‌داری داره، که این دلایلو به ناظر ماه نسبت می‌دم، بلکه جادوگر ماهو دادم چون لرد فارغ از گروه و جبهه‌ی ملت، افراد زیادی رو نقد و راهنمایی می‌کنه تا پیشرفت کنن و بتونن هرچه زودتر و بهتر تو سایت جا بیفتن. از طرفی هروقت مرگخواری برای رفع اشکالش از لرد کمک بخواد، همیشه لرد کلی وقت صرف می‌کنه و تاپیکای خاک خورده‌ یا سوژه‌های گره‌خورده‌ی سایر انجمنا جز خانه ریدل رو می‌گرده و پیدا می‌کنه و پیشنهاد می‌ده. در یک کلام یعنی تلاشش در راستای پیشرفت کل اعضای سایت، و کل انجمنای سایته. پس شایسته این عنوان می‌دونمش. فعالیت بالا و با کیفیتشون هم که با یک نگاه به پروفایل و خوندن پستاش معلومه. همیشه هم از خوندن پستای لرد لذت می‌برم و به نظرم یکی از بهترین نویسندگان سایته.


پنه‌لوپه کلیرواتر: بهترین عضو تازه‌وارد

تازه‌وارد با انگیزه و فعالیه و پیشرفت خوبی هم داشته. با اینکه ریونکلاو بخصوص جلسات اول حرفی از هاگ نمی‌زد و تلاشیم براش نمی‌کرد و اصن تازه‌واردیم برای فعالیت نداشت، پنه‌لوپه تک و تنها می‌رفت همه جا شرکت می‌کرد! همین باعث می‌شد بقیه هم دنبالش راه بیفتن. جدا از اون، تو ایفای نقش هم حضور خوبی داشته و همه اینا باعث می‌شه رایمو نثارش کنم.

+ این دوره تازه‌واردای خوب زیادی داشتیم. از تازه‌واردای خوب و با انگیزه‌ی هافل گرفته که به تنهایی هافلپافو تو هاگوارتز اینقد بالا کشوندن و تو ایفا هم فعال بودن، تا تازه‌واردای گریف که از بس زیاد بودن از دستم در رفته. تازه‌واردای ریونی رو هم به این لیست بیفزایین!
ولی خب انتخابا محدود بود و باید یکی انتخاب می‌شد.


هوریس اسلاگهورن: بهترین نویسنده، ناظر ماه

بسیار خوب می‌نویسه و پستاش فانه و روونا رو شکر فعالیت خوبیم داشته که بدون عذاب وجدان بشه بهش رای داد و بعدا یهو بهترین نویسنده‌ای نشه که کلا تو این دوره فقط یکی دو رول زده و تو سایت سُک‌سُک کرده رفته!
ناظر ماه هم به خاطر مدیریت خوب هاگوارتز و ترم جالب و متفاوتی که داشت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: مدال مرلين
ارسال شده در: دوشنبه 26 شهریور 1397 13:07
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده، بهترین ناظر و جادوگر ماه:

هوریس اسلاگهورن. سوژه های طنزش بسی جالبن و هاگوارتز رو خیلی خوب اداره کرد.

فعالیت بالا و با کیفیت:

فنریر گری بک. پست هاش بسی خوبن. ازون تیکه کلامش هم که میگه "آن ها دیگر اصلا نتوانستند." خوشم میاد. :دی

بهترین تازه وارد:

پنه لوپه کلیرواتر. پست های قشنگی می نویسه و فعالیت خیلی خوبی هم تو هاگوارتز داشت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
برای آشنایی بیشتر با جهان داستانی و رمانم، 'دنیای نوکترنال کتدرال' به پروفایل لینکدینم مراجعه کنید.
پاسخ به: مدال مرلين
ارسال شده در: دوشنبه 26 شهریور 1397 10:09
نمایش جزئیات
آفلاین
بهترین نویسنده و همینطور، جادوگر ماه! :
به نظرم همه خیلی خوبن از لحاظ کیفیت، اما به هر حال فقط میشه به یک نفر رای داد و یا به قول پروفسور دامبلدور، با بدبختی میشه انتخاب کرد!
من چه تو تاپیک های محفل و چه تو تاپیک های خونه ی ریدل، پستارو نگاه میکنم، از همه لحاظ از پست بقیه خیلی خوشم اومده اما یکیشون بیشتر توجه منو جلب کرده. و اون یک مرگخوار بسیار فعال، یکی از قدیمیترین عضو سایته و همینطور بهترین نویسندست و پستاش با کیفیته، کسی نیست جز لینی وارنر! ( البته از نظر منا!)
واقعا بهترین نویسندست و من تقریبا هر وقت که میام تو سایت، میبینم که لینی پست گذاشته و هر وقت که می خونم، یه دست براش میزنم که یه بار رز زلر به من گفت دیوونه ی روانی شدی! و البته کیفیتش خیلی بالائه و به نظرم باید بره یه نویسنده بشه!


و جادوگر ماه، دوباره به خانوم پیکسیِ خوشگل، یعنی لینی! ( دوباره نظر بنده!) با اینکه تو ریون نیستم و خیلی خوب نمی شناسمش، اما تقریبا مطمئنم که خیلی زحمت کشیده! کلاس فوق العاده ای که داشتن، واقعا منو تحت تاثیر قرار داد. به موقع می ذاشت و اونجارو خوب اداره میکرد. پست های تدریسشم حتی خیلی باحال مینوشت و مشقای خوبی میداد و البته در کنار اون، دوباره و دوباره در همه ی تاپیک های این سایت پست میزد و به نوعی سایتو زنده نگه میداشت و حتما هم زنده نگه میداره و خواهد داشت!

بهترین تازه وارد و فعالیت بالا و با کیفیت:

شاید برا خیلیاتون این عجیب باشه که من هر دوشو می خوام به یه نفر رای بدم. اما راستش یه نفر... در واقع دو نفر هستن که واقعا بهترین تازه واردن و فعالیت خوبی دارن. او دو تا گادفری میدهرست و پنه لوپه کلیرواتر هستن. واقعا قاطی کردم انقدر فکر کردم که به کودومشون رای بدم! ولی بالاخره بعد اون همه سختی، پنه لوپه رو انتخاب کردم! واقعا بهترین بوده و هست. تو کلاسا که خیلی خوب عمل کرد به طوری که تو کلاس بسیار سخت دفاع در برابر جادوی سیاه، نور چشمی استادش یعنی ادوارد بوده!

خیلی خوب بود و از نظر فعالیت دیگه چه عرض کنم! والا من هر وقت تو سایتم، یکی ایشون و یکی پیکسی آبیمون همیشه فعالن! ولی خب پنه یه کم بیشتر. همیشه میدیدم تو محفل ققنوس و بعضی وقتا تو یه جاهای دیگه برای هزارمین بار پست میذاره. که من تقریبا وقتی میام تو سایت، وقتی میبینم پره قرمز تاپیکای محفل ققنوس روشنه، دست میذارم رو رول نویس و حدس میزنم که پنه ست. و البته بیشتر موقع ها درست در اومده!

انقدرم خوب بوده که دیگه دامبلدور بهش گفته: نیازی به نقد نداری!!

بهترین ناظر:

چه کنم چه کنم!! تو بد مخمصه ای افتادم‌! میدونین، با اینکه ادوارد بونز خیلی وقته که تو تالار نقد، نقد نمیکنه، اما اون موقع ( یعنی یکی دو ماه پیش) خیلی خوب نقد میکرد. من با یکی از نقدای ادوارد، تازه پخته شدم و رول نویسی یعنی چی! خیلی قشنگ نقد میکرد و همه ازش راضین ( البته فکر کنم!) توی تالار نقد کارشو خیلی خوب انجام داده و من فکر کنم لایق لقب بهترین ناظر هست!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Cause i don't wanna lose you now
I'm looking right at the other half of me

پاسخ به: مدال مرلين
ارسال شده در: یکشنبه 25 شهریور 1397 20:42
نمایش جزئیات
آفلاین
جناب ايكس: فنریر گری بک

فعالیت بالا و نظارت خوب : قهرمانی هاگوارتز کار آسونی نیست. هرکی که قبلا تو این زمینه و برنامه ریزی و هماهنگی اعضای گروهش کار کرده باشه میدونه که کار وقت گیر و بعضی اوقات اعصاب خورد کنیه. ایشون اما این کار رو به انجام دادن و قهرمانی هاگوارتز هم نتیجه زحماتشون هست.

جناب ايگرگ: هوريس اسلاگهورن

جادوگر ماه : من خودم مدیر هاگوارتز بودم قبلا و واقعا میدونم که مدیریت هاگوارتز حتی از مدیریت سایت هم سخت تره. همه رو باید راضی نگه داری، برنامه ریزی درستی بکنی و روی استاد ها نظارت کنی که با بی برنامگی باعث بهم ریختن کل هاگوارتز نشن.
وقتی ایشون مدیر هاگوارتز اعلام شدن من امید زیادی نداشتم حقیقتا. اما برنامه ریزی و ایده های جدیدی که وارد هاگوارتز کردن باعث شد که اسمشون به عنوان یکی از بهترین مدیر های تاریخ هاگوارتز ثبت بشه. علاوه بر اون دیدیم که چقد اعتراضات کم بود و اصلا این یه چیز کاملا عجیب غریبه تو تاریخ سایت ( اگر همون انجمن هاگوارتز رو بگردین میبینین که نصف ترم فقط به اعتراض میگذشت).

جناب زد: ماتیلدا استیونز

بهترین عضو تازه وارد: هم ماتیلدا و هم گادفری جزء بهترین تازه وارد های سایت هستن. (هرمیون خدا بیامرز رو تازه وارد حساب نمیکنم دیگه)
جفتشون خیلی خوب پیشرفت کردن و خیلی سریع تبدیل به بهترین اعضای محفل شدن. فعالیتشون تو هاگوارتز رو هم که دنبال میکردم بسیار خوب بود و جزء بهترین دانش آموزان هاگوارتز هم میشه ازشون اسم برد. اگر میشد به جفتشون رای میدادم ولی متاسفانه چون محدودیت دارم، به ماتیلدا رای میدم که میزان فعالیتش کمی بیشتر بود.




رای ها که داده شد، جا داره از فنگ به خاطر کارهای فنی سایت، ادوارد بونز به خاطر نقد های خوبش، از لادیسلاو و یوآن به خاطر سطح نویسندگی بالاشون، هرمیون سابق به خاطر میزان فعالیت خوبش که موجب قهرمانی هاگوارتز شد، تاتسویا موتویاما به خاطر نظارت قدرتمند و یکی از بهترین اساتید هاگوارتز و لرد ولدمورت به خاطر نظارت و نقد هاش تو انجمن خونه ریدل تشکر کنم.
خوشبختانه اعضای بسیار خوبی در حال حاضر تو جادوگران فعالیت میکنن و بدبختانه انتخاب بینشون بسیار سخت هست.


در پناه عشق باشید عزیزانم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
مدال مرلين
ارسال شده در: یکشنبه 25 شهریور 1397 13:32
نمایش جزئیات
آفلاین
دوستان، از همين لحظه تا ساعت 00:00 روز شنبه سى و يكم شهريور ماه ترين هاى خرداد ماه و سه ماه تابستان در اين تاپيك برگزار ميشه.
روش برگزارى به اين شكله كه از الان تا ساعت ٠٠:٠٠ روز چهارشنبه، بيست و هشت شهريور ماه مياين تو همين تاپيك و به حداكثر سه نفر، در هر تعداد عنوانى كه ميخواين راى مى دين. مثلا:

جناب ايكس: خوب مى نويسه، فعاليتش با كيفيته و جادوگر ماهه.
جناب ايگرگ: ناظر خوبيه و فعاليتش خوبه.
جناب زد: بهترين تازه وارده.

لزوما قرار نيست به يك نفر در تمام عناوين راى بدين. چون راى ها بررسى ميشه و قطعا كسى كه مثلا راى بهترين ناظر رو آورده و كلا ناظر هم نيست، حذف ميشه.

از تاريخ بيست و نهم تا دوازده شب سى و يكم، نظرسنجى بين افرادى كه راى آوردن گذاشته ميشه تا از بينشون از سه نفر به عنوان بهترين اعضاى اين دوره تقدير بشه. تو اين نظرسنجى هم تعداد آراى هر فرد بررسى ميشه و هم تعداد عناوينى كه راى آورده.
يعنى در آخر سه نفری که رای بیشتری آورده باشند، بر اساس تعداد عنوان هایشان رنک طلا، نقره و برنز میگیرند.

عناوين:

بهترين نويسنده
بهترين ناظر
فعاليت بالا و با كيفيت
بهترين تازه وارد
جادوگر ماه: دلايل توضيح داده شود.

دقت كنين كه منظور از جادوگر ماه، شخصيه كه فعاليت مفيدى در راستاى فعال نگه داشتن سايت داره، براش زحمت مى كشه و فعاليتش محدود به يك انجمن نيست.

پس لطفا عادلانه راى بدين.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
I was and am the Dark Lord's most loyal servant
I learned the Dark Arts from him