hutan_Ignitus_Hufflepuff نوشته: درود بر کلاه عزیز . شخصیت من ، دو روی خوب و بد داره که البته ظرفیت زیادی برای خفه کردن دومی دارم اما اگه بیاد بیرون اومده بیرون و داخل بردنش با خداست . ENTP هستم و توی همه ی گروه ها میتونم دسته بندی بشم غیر از اسلیترین . ترجیح میدم حاکم جهنم باشم تا برده ی بهشت . از بچه های هافلپافی بیشتر از همه خوشم میاد و به معنای دقیق کلمه میخوام تمام جاه طلبی های موذیانه ی اسلیترین رو بترکونم . به همه نوع جادو علاقه دارم که جادوی سیاه هم شاملش میشه . ورزش رو دوست دارم . به دوئل علاقه ی زیادی دارم و میخوام توی نبرد هام از ابزار آلات مختلف استفاده بکنم . در لایه ی سطحی شخصیتم ساده و محربون و اجتماعی هستم ولی منافعی هم که از این ارتباطات میبرم لایه های تاریک چرچیل درونم رو قلقک میده . به نظرم اتحاد قدرتمند ترین چیز توی دنیاست. پیشنهاد خودم هافلپافه ولی در نهایت با همه ی گروها خوبم غیر از اسلیترین . همچنین میخوام یاد بگیرم با دستام هم جادو بکنم
درود بر تو فرزندم! کمتر کسانی هستن که از ارزشهای گروه هافلپاف با خبر باشن و از ابتدا خواهان این گروه باشن. خوشحالم که تو اونقدر دید بازی داشتی تا اهداف و رویاهای قشنگی که هلگا برای جادوآموزان گروهش داشت رو درک کنی. دلیلی برای مخالفت با خواستهی خودت نمیبینم. برو به...
درود بر کلاه عزیز . شخصیت من ، دو روی خوب و بد داره که البته ظرفیت زیادی برای خفه کردن دومی دارم اما اگه بیاد بیرون اومده بیرون و داخل بردنش با خداست . ENTP هستم و توی همه ی گروه ها میتونم دسته بندی بشم غیر از اسلیترین . ترجیح میدم حاکم جهنم باشم تا برده ی بهشت . از بچه های هافلپافی بیشتر از همه خوشم میاد و به معنای دقیق کلمه میخوام تمام جاه طلبی های موذیانه ی اسلیترین رو بترکونم . به همه نوع جادو علاقه دارم که جادوی سیاه هم شاملش میشه . ورزش رو دوست دارم . به دوئل علاقه ی زیادی دارم و میخوام توی نبرد هام از ابزار آلات مختلف استفاده بکنم . در لایه ی سطحی شخصیتم ساده و محربون و اجتماعی هستم ولی منافعی هم که از این ارتباطات میبرم لایه های تاریک چرچیل درونم رو قلقک میده . به نظرم اتحاد قدرتمند ترین چیز توی دنیاست. پیشنهاد خودم هافلپافه ولی در نهایت با همه ی گروها خوبم غیر از اسلیترین . همچنین میخوام یاد بگیرم با دستام هم جادو بکنم
matinshow نوشته: سلام کلاه جان! از مرحله قبلی که رد شدم و حالا با چیزایی که از خودم فهمیدم خدمتت رسیدم. من ادم درونگرایی هستم بیشتر اهل مطالعه و باور دارم با مطالعه درمورد جادو ها میتونم حتی قویترین جادو های سیاه رو شکست بدم و نظرم قویترین جادو دانشه. خودم دوست دارم برم ریونکلا یا گریفیندور حالا خودت صلاح میدونی چیکار کنی
درود بر تو فرزندم. اعتقاد این کلاه پیر همیشه به این بوده که هیچکس بهتر از خود شخص نمیتونه مسیری که به صلاحش هست رو بفهمه. و من با دیدن افکارت از این بابت مطمئنم که هر دومون میخوایم پیشرفت کنی و تبدیل به جادوگر بسیار قدرتمندی بشی. بنابراین، برو به... ریونکلاو!
سلام کلاه جان! از مرحله قبلی که رد شدم و حالا با چیزایی که از خودم فهمیدم خدمتت رسیدم. من ادم درونگرایی هستم بیشتر اهل مطالعه و باور دارم با مطالعه درمورد جادو ها میتونم حتی قویترین جادو های سیاه رو شکست بدم و نظرم قویترین جادو دانشه. خودم دوست دارم برم ریونکلا یا گریفیندور حالا خودت صلاح میدونی چیکار کنی
Ashli نوشته: سلام تایپ من entp و منطقی هستم و غرور و جاه طلبی زیادی دارم خودم دوست دارم برم به اسلیترین .
من، کلاه گروهبندی، با کمی جادو و شاید کمی هم شیطنت، دارم سرم رو میچرخونم تا ببینم بهترین خانه برای تو کجاست. تو، با ذهن باز و پر از ایدههای برقآسا، دوست داری همیشه یه قدم جلوتر باشی. منطقی و بله، کمی هم با غرور.
با تمام این خصوصیات و نگاهی که به دنیا داری، میخوام ببینم چطور میتونم تو رو توی یه خونه مناسب قرار بدم. تو میگی ENTP هستی، پس دوست داری بحث کنی، ایدهپردازی کنی و همیشه یه چالش جدید داشته باشی.
جایی که برات در نظر گرفتم پر از بچههاییه که دوست دارن فکر کنن، بسازن، و آره، گاهی اوقات هم روی ابرها راه برن. اونجا میتونی با ایدههات بازی کنی، توی بحثها شرکت کنی و هیچکس بهت نگاه عجیبی نمیندازه وقتی که داری راجع به اختراع بعدیت که میتونه دنیا رو تغییر بده، حرف میزنی.
پس، با تمام احترام به تمایلت برای رفتن به اسلیترین، من تو رو به جای دیکه ای میفرستم. جایی که میتونی واقعاً خودت باشی، بدون اینکه نگران باشی کسی قضاوتت کنه. جایی که میتونی هر روز یه ماجراجویی جدید داشته باشی!
Rasha نوشته: سلام؟نمیدونم چی بنویسم؛من intpام و آدمیم که زود عصبانی میشه و خب همین اولویتم اسلیترینه و پایان!
درود بر تو!
من کلاه گروهبندی هستم، کهن و دانا، بر سر هر شاگردی در هاگوارتز قرار میگیرم تا خانهای را که بهترین محیط برای رشد و پرورش استعدادها و ویژگیهایشان است، انتخاب کنم. حالا بر سر تو قرار گرفتهام، از دل و جانت میخوانم و...
میبینم... تیزهوش و تحلیلگر، با یک ذهن برنده و استراتژیک. تو میتوانی زود عصبانی شوی، اما این نشاندهندهی شور و اشتیاق تو برای دفاع از آنچه که برایت مهم است، میباشد. تو قدرتمند هستی و میخواهی در مسیر خود به موفقیت دست پیدا کنی، حتی اگر این بدان معنا باشد که باید مسیرهای پیچیدهای را طی کنی.
پس با توجه به همهی اینها، جایی که میتوانی بهترین استفاده را از تواناییهایت ببری و در عین حال، به چالش کشیده شوی تا بیش از پیش رشد کنی...
من رو به ریون بفرست تا سری به گروه نازنینم بزنم . ممنونم
درود بر تو فرزند نه چندان کوچکم که سال اولی نیستی. لطفا منو از روی سرت بیار پایین تا برم بر سر تازهوارد منتظرمون بشینم و گروهبندیش رو انجام بدم.
نقل قول:
Charlotte:))))) نوشته: سلام... خب... تو قراره واسم یه گروه انتخاب کنی نه؟ من یه intp ام.. خودت یه جا رو انتخاب کن
درود بر تو فرزندم. حقیقتا دوست داشتم اینجا جایی باشه که بیشترین توضیح رو در مورد خودت و شخصیتت میدی. اما تقریبا هیچی از خودت نگفتی. با این حال پیامشخصیای که برام فرستادی و پست بازی با کلماتت رو خوندم و همهی اینا روی هم باعث شد تا بالاخره بتونم بهترین تصمیمو برات بگیرم. ازت میخوام بری به...