جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

13 کاربر(ها) آنلاین هستند (3 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
9
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  93 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  173 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  291 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  277 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  349 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: دوشنبه 28 تیر 1395 20:55
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

نظارت بر تازه‌وارد بودن یک عضو چیزی نیست که با چهارتا کلیک و یه چک کردن ساده تشخیص داده بشه و مدیرا بخوان دریغ کنن. باید یه حرکتی از عضو تازه‌وارد زده بشه تا مدیرا شک کنن و به تکاپو بیفتن.

سطح رول‌نویسی مطمئنا ملاک خوبی برای تشخیصه، ولی همیشه نمی‌شه بهش اطمینان کرد. ممکنه یه نفر از سایت دیگه‌ای اومده باشه و تجربه رول‌نویسی داشته باشه و به همین واسطه سطحش بالاتر از هر تازه‌وارد دیگه‌ای باشه، ولی بازم تازه‌وارده!

ولی مطمئن باشین اگه مدیران متوجه قدیمی بودن عضوی بشن، این اجازه رو نمی‌دن که تو بهترین عضو تازه‌وارد سایت رایی بیارن.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 27 تیر 1395 17:19
نمایش جزئیات
آفلاین
با سلام و درود فراوان بر مدیران گرامی سایت جادوگران

غرض از مزاحمت، موضوعی وجود داشت که به نظرم لازم بود به استحضارتان برسانم، جدای از آن هم معذرت می خواهم که این یکی دو روزه خیلی مزاحمتان شدم.

قصد داشتم از مدیران گرام بپرسم که چرا نظارت بر میزان درستی تازه وارد بودن یا نبودن کاربران تا به این حد کاهش پیداکرده است؟ اینجانب شخصا به خاطر دارم که در سال 93 دو نفر فقط برای این که نوشته هاشون خیلی شبیه به هم بود بلاک شدند، اگر اشتباه نکنم یکی از آن ها «خانم بلک» و «سیریوس بلک» وقت بودند.

بنده شخصا مشکل اصلی این ماجرا را این می دانم که وقتی کاربری که واقعا تازه وارد و کم سن و سال است و خودش را با یک کاربر قدیمی که خودش را تازه وارد جا زده، مقایسه می کند، شاید ناامید بشود. رقابت بر سر رنک بهترین تازه وارد معنی و مفهومش را از دست می دهد و ...

قصد مزاحمت نداشتم، فقط این چند مورد را لازم دانستم که مورد اشاره قرار دهم.


با تشکر بسیار

ال.پی.خ.کا.جی.پی.اِی.زاموژسلی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 17 تیر 1395 23:55
نمایش جزئیات
آفلاین
تصویر تغییر اندازه داده شده


تصویر تغییر اندازه داده شده



خواستم بپرسم فقط منم اینجوری می بینم؟ یا خبریه من بی خبرم؟ :دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!



He is Nostro dis Parter
Nostr' alma Mater...
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 17 تیر 1395 12:44
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام!

البته میدونم تغییر لازمه و آدم باید حرکت رو به جلو داشته باشه و این حرفا، ولی میگم به نظر شما فونت قبلی سایت بهتر نبود؟

فونت جدید چون گوشه‌هاش گرد نیست و شکستگی داره از روان بودن فونت قبلی برخوردار نیست و نسبتاً چشم رو آزار میده! (به لحاظ روانشناسی هم این حرف درسته ها! )
یه لحظه ملاحظه بفرمایید:

تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده


انصافاً دومیش چشم‌نوازتر نیست؟ (الان میگن نه! )
مرسی، اه!:)))



------
پاسخ: فونت محتوای داخل پست ها به فونت قبلی تغییر داده شد.
دقت کنید فونت بر حسب باگ مربوط به rendering و با نگاه علمی انتخاب شده بود و مسائلی مثل ویندوز هفت و قبل تر و مرورگری مثل فایرفاکس را در نظر گرفته بودیم که تصمیم گرفتیم فونت قبلی کاربردی نیست واقعاً. در نتیجه سلیقه شما فاقد هرگونه ارزش اجرایی بود اما همیشه باید به ادا و اصول شما رقصید.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مافلدا هاپکرک در 1395/4/17 13:20:36
تصویر تغییر اندازه داده شده
...FOR LOVE! FOR
تصویر تغییر اندازه داده شده

!RYFFINDOR
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 16 تیر 1395 13:44
نمایش جزئیات
آفلاین
امیدوارم تغییر استایل لینکها به این حالت جدید صرفا تست باشه و با نظرات کاربرها تغییرات لازم انجام بشه. چون همین بولد شدن لینک بنظرم موجب ایجاد مشکل برای کاربرها شده. منم سیستمم مشکلی نداره ولی الان دقت کردم دیدم همین مشکلی که جیمز پاتر مطرح کرد، برای منم هست. پس منحصر به فرد خاصی نیست و باید تغییرات کلی ایجاد بشه.

درمورد ظاهر لینکها هم.

از حالت بولد بردارید. یا اگر امکانش هست فاصله بین خطوط رو در حالت کلی بیشتر کنید تا اون مشکل قبلی مرتفع بشه. ضمن اینکه سایه‌ای که به لینکها داده شده اصلا جالب نیست و رنگ آبی ای که براش انتخاب شده گرچه سعی شده هماهنگ با ظاهر دیفالتِ سایت باشه، ولی حس بدی ایجاد میکنه. یا کلا لینکها رو نباید ببینیم یا اگر میبینیم جوری باشه که از اینهمه دیدن پشیمون بشیم ؟! کروشیوهای فراوان بر شما !



-------
پاسخ: پوزیشن لینک ها مشکلی ندارد و به درستی قابل کلیک هستند. موردی که شما و کاربر قبلی مطرح کردید برای مرورگر تست شده ما هم در هر چند صد مورد یک بار اتفاق افتاده که ایراد از استایل بندی قالب نیست. ایراد از نسخه خود مرورگر هست که هنوز کاملاً سازگار نشده با ترکیبی از کدها و چنین ایرادی در سایت های دیگه هم اتفاق میوفته گاهی و دیدیم. سایه و رنگ لینک تصحیح شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط بلاتریکس لسترنج در 1395/4/16 13:58:55
ویرایش شده توسط مافلدا هاپکرک در 1395/4/16 14:42:38
?You dare speak his name
!Shut your mouth
!You dare speak his name with your unworthy lips
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 15 تیر 1395 11:56
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام، اوّل خیلی تشکر بابت تغییر دادن استایل لینک ها بعد این که، بعضی از لینک های مشخص شده یک مشکلی دارن که واسه انتخاب کردنشون باید رفت کمی بالاترشون رو انتخاب کرد. ( ویندوزم و مرورگرمم کرومه) نمی دونم ایراد از دستگاه منه یا نه؟

به این پست برید، برای مشاهده نمونه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
دوباره اومدم، اگه این بار هم نباشی...
دوباره می رم.
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 13 تیر 1395 23:07
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام ... می‌شه استایل لینک‌ها ره یکم متمایزتر کنید؟ حالا من چشم‌هام به خاطر تغذیه روستایی تیز هسته ولی گاهی بعضی ها متوجّه نمی‌شن که یک کلمه توی متن لینک هسته.


----
پاسخ: انجام شد. Ctrl و F5

نمونه:

تست تست تستتست لینک تست تست تست.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط مافلدا هاپکرک در 1395/4/15 2:14:47
I'm sick of psychotic society somebody save me


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 13 تیر 1395 20:07
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:

کنت الاف نوشته:
اقا بیاین بشینین اینجا یه ذره حرف بزنیم!

اول اینکه: بهتر نیست تاپیک نحوه برخورد رو خصوصی کنیم؟ یعنی فقط اعضای ایفای نقش اونو ببینن؟ بر فرض مثال یکی توی سایت ثبت نام کرده میاد این دعوا ها رو میبنه می گرخه میره. در حالی که خودمون میدونیم اینا ظاهر و شاید واقعا مشکل به این بزرگی نباشه. یه سری سو تفاهم فقط.

دوم اینکه: یه سرچ بار برای تاپیک ها بزارید اون بالا لطفا. من الان میخوام برم تاپیک خورندگان معجون راستی. هیچ ایده ای ندارم که ممکنه کجا باشه.

تشکرات.


سلام بر جناب کنت.

ما نشستیم روی این بحث کردیم، به این نتیجه رسیدیم که اعتراض حق همس، اگر کسی خارج ایفاست، نمیتونیم این حقو ازش بگیریم که وارد اون تاپیک نشه و صحبت نکنه. بنابر این به یه پیشنهاد جایگزین فکر کردیم که البته همچنان داریم روش بحث میکنیم، اونم اینه که بیایم یه تاپیک برای خارج ایفا بزنیم، یکی هم داخل ایفا، برای بعضی حرفا که نیازه داخل ایفا بمونه.

در مورد دوم، در حال حاضر میتونید از قسمت سرچ اصلی سایت استفاده کنید و اسم تاپیکو بزنید داخلش. مطمئنا اسم تاپیک و انجمنش اونجا ظاهر میشن. تا ما هم ببینیم قابلیت گذاشتن سرچ بار وجود داره برای تاپیک ها یا نه.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نقل قول:
سیوروس اسنیپ نوشته:
از اونجا که ما اصلا و ابدا اهل رو دادن به کسی نیستیم و اصلا علاقه ای نداریم احساساتمان را در میان عوام بر ملا کنیم، بنابراین تا از حضورمان در این تاپیک پشیمان نشدیم مستقیم می ریم سر اصل مطلب.

پونصد-شونصد امتیاز بابت نذاشتن گزینه لایک یا تشویق باید ازتون کسر کنم! شانس اوردین سمتی ندارم وگرنه بلاک کردن کمترینش بود!

انصافا بعضی از پست ها به اندازه ای زیبا نوشته و پرداخته شده که شخصا گاهی وسوسه می شم برم در میان پست ها، پستی بزنم و از اون نویسنده تقدیر کنم.

پس تا هوس نکردم منوی مدیریت را بزور و از طریق دست های پشت پرده تصاحب کنم برید در این مورد یک فکر بکری بکنید.


حداقل فعلا این امکان وجود نداره متاسفانه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 13 تیر 1395 18:10
نمایش جزئیات
آفلاین
از اونجا که ما اصلا و ابدا اهل رو دادن به کسی نیستیم و اصلا علاقه ای نداریم احساساتمان را در میان عوام بر ملا کنیم، بنابراین تا از حضورمان در این تاپیک پشیمان نشدیم مستقیم می ریم سر اصل مطلب.

پونصد-شونصد امتیاز بابت نذاشتن گزینه لایک یا تشویق باید ازتون کسر کنم! شانس اوردین سمتی ندارم وگرنه بلاک کردن کمترینش بود!

انصافا بعضی از پست ها به اندازه ای زیبا نوشته و پرداخته شده که شخصا گاهی وسوسه می شم برم در میان پست ها، پستی بزنم و از اون نویسنده تقدیر کنم. :yoho:

پس تا هوس نکردم منوی مدیریت را بزور و از طریق دست های پشت پرده تصاحب کنم برید در این مورد یک فکر بکری بکنید.


افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
When the egg breaks by an external power, a life ends. When an egg breaks by an internal power, a life begins. Great changes always begin with that internal power.


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: جمعه 11 تیر 1395 01:54
نمایش جزئیات
آفلاین
اقا بیاین بشینین اینجا یه ذره حرف بزنیم!

اول اینکه: بهتر نیست تاپیک نحوه برخورد رو خصوصی کنیم؟ یعنی فقط اعضای ایفای نقش اونو ببینن؟ بر فرض مثال یکی توی سایت ثبت نام کرده میاد این دعوا ها رو میبنه می گرخه میره. در حالی که خودمون میدونیم اینا ظاهر و شاید واقعا مشکل به این بزرگی نباشه. یه سری سو تفاهم فقط.

دوم اینکه: یه سرچ بار برای تاپیک ها بزارید اون بالا لطفا. من الان میخوام برم تاپیک خورندگان معجون راستی. هیچ ایده ای ندارم که ممکنه کجا باشه.

تشکرات.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!