جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

8 کاربر(ها) آنلاین هستند (3 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
7
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  101 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  213 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  220 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  309 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  211 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 19:15
نمایش جزئیات
آفلاین
درود
وزیر شدنت رو تبریک میگم ویلبرت.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Happiness cannot be found But it can be made
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 17:14
نمایش جزئیات
آفلاین
من هم به نوبه خودم و ویزلی ها وزارتت رو تبریک میگیم ویلبرت. باشد که در مسیر زوپس نشینان انحرافی دیوار بکشیم و همگی با هم با هشتگ دابش هاگرید تکرار کنیم:
#تا-زوپسشو-پس-نگیریم-آروم-نمیگیگیریم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
معتقد به روماتیسم در حد آرتریت و آرتریت روماتوئید

فرزند بیشتر، زندگی بهتر!
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 17:08
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.

وزیر شدنت رو تبریک میگم ویلبرت. دوران وزارت خوبی رو برات آرزو می‌کنم. خوشحالم که نتونستن حقت رو بخورن.


#تا-زوپسشو-پس-نگیریم-آروم-نمیگیگیریم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط ادوارد در 1400/4/19 17:16:03
تصویر تغییر اندازه داده شده
تصویر تغییر اندازه داده شده

نهی از معروف و امر به منکر.
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 01:03
نمایش جزئیات
آفلاین
به به مبارکه!
ولی من که تعجب نکردم اخه از همون اول وزیر بودن ازتون میبارید!
تا باشه از این بارش ها
برای انجام کارهای تمییز و کثیف هم بهم سر بزنید، برای وزرا تخفیف ویژه داریم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
All great things begin with a vision ……....A DREAM
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 00:48
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین
سلام.
اقا در باز بود دیدیم هرکی رد میشه تبریک میگه و میره گفتیم ماهم تبریک بگیم شاید یچیزیم به ما رسید.
ویلبرگ مبارکه. انشالمرلین که چرخ وزارت بچرخه برات.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
Life flows in the veins.

از جرقه‌ای کوچک تا شعله‌ای فروزان؛ با شجاعت و اتحاد، برای گریفیندور!


پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 00:40
نمایش جزئیات
آفلاین
گوگو هم به نحوه ی خودش سر و کله اش پیدا میشه و به شما تبریک میگه ویل ویل.
با آرزوی دولتی با شعار خواب بیشتر، زندگی بهتر.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
"رویاهات، روح اصلیت رو می‌سازند"


پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 00:25
نمایش جزئیات
آفلاین
ویلبرت سان!

تبریک می گم وزارت باشکوهتون رو!
رقابت خوبی داشتیم، با اینکه وزارت بر حق برای من بود ولی شما بردی!
اینو بدونین چاقو های ارکو در خدمت شماست برای پاره کردن گلوی بدخواهان!

حقا که وزیر بر حق هستین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط اركوارت راكارو در 1400/4/19 0:34:53
ویرایش شده توسط اركوارت راكارو در 1400/4/19 0:34:53
پاسخ به: عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 00:23
نمایش جزئیات
آفلاین
تبریک ویلبرت
تا تهش پشتتیم داداش.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
عذیذم، عذیذم، وزارتت موبارک!
ارسال شده در: شنبه 19 تیر 1400 00:20
نمایش جزئیات
آفلاین
اطلاعیه‌ی شماره ۱ وزارت ویلبرت


دوس‌جونیای خودم، تحریم شیکست. من الان تو خیابونم. با اینکه زمان رأی‌گیری گوذشته ولی مردم هنوز صف واستادن و اومدن که بزنن زیر میز. تبریک می‌گم. خبر قطعی دارم از هیئت برگزاری انتخابات که ویلبرت با اکثریت آرا پیروز این انتخابات شوده. کی باورش می‌شد؟ من واقعن که شگفت‌زده شدم.
تبریک می‌گم ویلبرت عزیز. مانا باشید دابش.
#زوپسمو-پس-می‌گیرم.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط روبيوس هاگريد در 1400/4/19 0:26:44
ویرایش شده توسط روبيوس هاگريد در 1400/4/19 0:27:23