هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۱۴:۲۳ یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۷

گابریل دلاکور


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۰۰ سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۱۶:۳۳ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
از يت نكن! شايدم، اذيت نكن!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 708
آفلاین
1.استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟

فکر میکنم جیمز رو برد جلو و در مورد تد لوپین به او اخطار کرد !

2. سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند ؟

نام ورد ها اصلا یادم نیست... ولی کارهاشون :

یکی باعث میشه که اگه سم توی چیزی باشه، رنگش رو عوض میکنه.
یکی دیگه، باعث میشه که اگه توی غذاها معجون راستی باشه اون رو لو بده!
یکی دیگه، سم رو از بین میبره!

3 .چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟

استاد لوپین همیشه خشن!! ، از بارتی خشمگین شده بود ؟؟ بعد نیدونم چه کرد!

4 .پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟

جای خیلی ها از جمله پرسی ویزلی و دامبلدور و بارتی و جیمز را عوض کرد !

5 .شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.

1. افراد شبیه هم باشند از هر نظر ! 2. فرد باید قوی باشه برای اجرای این طلسم. باید اسم ها رو با هم قاطی کنیم و یک پسوند ایوس بهش اضافه کنیم با خلق!


6 .علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟

نزدیک شدن به امتحانات میان ترم ! و نبودن تد.. (؟؟)

7 .علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟

علت : گرگینه شده بود ناقلا (!)! آسپ مریضش کرده بود..!! نه باب، رفته بود کار داشت.
زیر سر : آسپ !
هدف : میخواست دانش آموزان رو به گیاه شناسی علاقه مند کنه و بگه من خیلی گولاخم و وزیرم!

8 .برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟

باید تمرکز داشت و سپس، ورد را اجرا کرد.


9 .علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟

دیدن شلوغی کلاس که بعد هم جیمز رو به عنوان مبسر انتخاب کرد!

10 .چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟

چرا : چون پرسی و بارتی خیلی شبیه به هم هستند ( از هر نظر ! )
نام موجود : پرتی شده بود .
چه شکلی : شبیه پرسی ویزلی با موهای قرمز اما صورتش مثل بارتی لاغر و رنگ پریده بود !



11 .کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.

برای از بین بردن گیاهان خطرناکی هستند که در همه جا رشد میکنند و می توانند کشنده باشند.


[b]دیگه ب


Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۲۳:۳۶ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

پرسی ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۱۸ سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۸:۴۶:۴۳ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲
از تو میپرسند !!
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 3737
آفلاین
استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟
گابریل دلاکور، در مورد کسی که گیاه را به او هدیه کرده بود یعنی بارتی کراوچ

سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند .
پردولانیوسکه برای تشخیص دادن مواد سمی در نوشیدنی ها به کار میرود

دیز اینفتی برای از بین بردن اثرات مخرب جادوهای کوچک مضر و در خوراکیها به کار میرود .

منتیراکه ضد طلسمی است برای معجون راستی !


چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟

گابریل چون سر کلاس حرف میزد و می گفت هر کس بپیوند خونی رو بتونه روش اجرا کنه بهش دیهیم راونکلاو رو میده

جریمه شد ، مجبور شد یه طومار در مورد طلسم هایی که توی دیهم به کار رفته بنویسه

پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟
ویکتورا رو به ردیف جلو برد ، جیمز رو مبصر کرد، دامبل و پرسی رو از هم جدا کرد و شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.

طلسم نوترکیبی روی افرادی که روحیات و اخلاقی مشابه دارن اثر میکنه و بسته به قدرت اجرا کننده بین یک تا بیست و چهار ساعت تاثیرش میمونه ،
فاقد اثرات جانبیه مگر که بین دو شخص با اخلاق و شخصیت متفاوت اجرا بشه که نتیجه اش وحشتناکه!
طلسمش ثابت نیست و به این روش ساخته میشه :
اسم موجود حاصل+ ایوس+ خلقیوس

علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟
اینکه باید کلاس گیاه شناسی و آسپ را تحمل میکردند .


.علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟
آلبوس سوروس نوشیدنی استاد را مسموم کرده بود تا اداره ی کلاس رو یه روز زیر نظر داشته باشه و ورد های خودش برای گیاهشناسی رو به دانش آموزان آموزش بده .


برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟
تصور کردن چیزی که لازم داریم ، اشاره به نقطه ای که میخوایم در اونجا ظاهر شه و گفتن ورد درست و مناسب .

علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
جیمز با استفاده از کروشیو و تبدیل یکی از دانش آموزان به گیاه ، نوشتن نام آن ها در لیست خوب ها و بدها
به خوبی نظم و سکوت را برقرار کرده بود .

چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟
چون بارتی و پرسی در اخلاق و رفتار باطنی به هم شبیه هستند . اسم شخص به وجود اومده پرتی بود که رنگ پریده ی بارتی و موهای سرخ پرسی را داشت .

کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.
فرانمیلا بخش های خطرناک یک گیاه مثل تیغ ها و خارها را از بین میبرد سینوسالسدا حباب محافظ و محکمی در مقابل طلسم ها و نفرین ها ایجاد میکنه


چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری


Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۲۳:۲۹ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

جسیکا پاتر old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۱۵ یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۲:۱۶ جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶
از تالار قحط النساء گریف!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 1540
آفلاین
ياهو

استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟

دوشيزه گابریل دلاکور، در مورد بارتي كرواچ زيرا او بود كه به او گياهي را هديه داده بود.

سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند .
پردولانیوسکه :چنين وردي برای تشخیص دادن مواد سمی در نوشیدنی ها به کار میرود.
دیز اینفتی: برای از بین بردن اثرات مخرب جادوهای کوچک مضر در خوراکیها به کار میرود .
منتیراکه : ضد طلسمی است برای معجون راستی !

چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟

گابریل دلاكور چون سر کلاس حرف میزد و می گفت هر کس بپیوند خونی رو بتونه روش اجرا کنه بهش دیهیم راونکلاو رو میده – جریمه شد ، مجبور شد یه طومار در مورد طلسم هایی که توی دیهم به کار رفته بنویسه !

پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟

ویکتورا ويزلي معشوقه اش را رو به ردیف جلو برد ، جیمز سيريوس رو مبصر کرد، دامبلدور و پرسی رو از هم جدا کرد .

شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.

طلسم نوترکیبی روی افرادی که روحیات و اخلاقی مشابه دارن اثر میکنه و بسته به قدرت اجرا کننده بین یک تا بیست و چهار ساعت تاثیرش میمونه ،
فاقد اثرات جانبیه مگر که بین دو شخص با اخلاق و شخصیت متفاوت اجرا بشه که نتیجه اش وحشتناکه!
طلسمش ثابت نیست و به این روش ساخته میشه :
اسم موجود حاصل+ ایوس+ خلقیوس

علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟
اینکه باید کلاس گیاه شناسی و آسپ را تحمل میکردند .

.علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟

آلبوس سوروس نوشیدنی استاد را مسموم کرده بود تا اداره ی کلاس رو یه روز زیر نظر داشته باشه و ورد های خودش برای گیاهشناسی رو به دانش آموزان آموزش بده .
برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟

تصور کردن چیزی که لازم داریم ، اشاره به نقطه ای که میخوایم در اونجا ظار شه و گفتن ورد درست و مناسب .

علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
جیمز با استفاده از کروشیو (!) و تبدیل یکی از دانش آموزان به گیاه ، نوشتن نام آن ها در لیست خوب ها و بدها ، به خوبی نظم و سکوت را برقرار کرده بود .

چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟

چون بارتی و پرسی در اخلاق و رفتار باطنی به هم شبیه هستند . اسم شخص به وجود اومده پرتی بود که رنگ پریده ی بارتی و موهای سرخ پرسی را داشت .

کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.
فرانمیلا بخش های خطرناک یک گیاه مثل تیغ ها و خارها را از بین میبرد سینوسالسدا حباب محافظ و محکمی در مقابل طلسم ها و نفرین ها ایجاد میکنه !





Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۲۳:۲۴ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

جسیکا پاتر old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۱۵ یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۲:۱۶ جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶
از تالار قحط النساء گریف!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 1540
آفلاین
ياهو

استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟

دوشيزه گابریل دلاکور، در مورد بارتي كرواچ زيرا او بود كه به او گياهي را هديه داده بود.

سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند .
پردولانیوسکه :چنين وردي برای تشخیص دادن مواد سمی در نوشیدنی ها به کار میرود.
دیز اینفتی: برای از بین بردن اثرات مخرب جادوهای کوچک مضر در خوراکیها به کار میرود .
منتیراکه : ضد طلسمی است برای معجون راستی !

چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟

گابریل دلاكور چون سر کلاس حرف میزد و می گفت هر کس بپیوند خونی رو بتونه روش اجرا کنه بهش دیهیم راونکلاو رو میده – جریمه شد ، مجبور شد یه طومار در مورد طلسم هایی که توی دیهم به کار رفته بنویسه !

پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟

ویکتورا ويزلي معشوقه اش را رو به ردیف جلو برد ، جیمز سيريوس رو مبصر کرد، دامبلدور و پرسی رو از هم جدا کرد .

شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.

طلسم نوترکیبی روی افرادی که روحیات و اخلاقی مشابه دارن اثر میکنه و بسته به قدرت اجرا کننده بین یک تا بیست و چهار ساعت تاثیرش میمونه ،
فاقد اثرات جانبیه مگر که بین دو شخص با اخلاق و شخصیت متفاوت اجرا بشه که نتیجه اش وحشتناکه!
طلسمش ثابت نیست و به این روش ساخته میشه :
اسم موجود حاصل+ ایوس+ خلقیوس

علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟
اینکه باید کلاس گیاه شناسی و آسپ را تحمل میکردند .

.علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟

آلبوس سوروس نوشیدنی استاد را مسموم کرده بود تا اداره ی کلاس رو یه روز زیر نظر داشته باشه و ورد های خودش برای گیاهشناسی رو به دانش آموزان آموزش بده .
برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟

تصور کردن چیزی که لازم داریم ، اشاره به نقطه ای که میخوایم در اونجا ظار شه و گفتن ورد درست و مناسب .

علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
جیمز با استفاده از کروشیو (!) و تبدیل یکی از دانش آموزان به گیاه ، نوشتن نام آن ها در لیست خوب ها و بدها ، به خوبی نظم و سکوت را برقرار کرده بود .

چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟

چون بارتی و پرسی در اخلاق و رفتار باطنی به هم شبیه هستند . اسم شخص به وجود اومده پرتی بود که رنگ پریده ی بارتی و موهای سرخ پرسی را داشت .

کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.
فرانمیلا بخش های خطرناک یک گیاه مثل تیغ ها و خارها را از بین میبرد سینوسالسدا حباب محافظ و محکمی در مقابل طلسم ها و نفرین ها ایجاد میکنه !





Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۲۰:۰۲ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

چارلی ویزلی old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۰:۰۰ دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۱۱:۰۶ پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲
از دوستان جانی مشکل توان بریدن!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 377
آفلاین
استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟
استاد آسپ! گابر را انتخاب کرد و درمورد بارتی به وی هشدار داد! (!بارتی خطرناکه حسن!)

سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند.
دیز اینفتی برای اینه که اثرهای بد جادوهای مظر تو خوراکی ها از بین بره.
منتیراکه ضد طلسم معجون راستیه.
پردولانیوسکه برای اینه که تشخیص بدین توی نوشیدنی ها مواد سمی هست یا نه.

چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟
گابر مورد خشم استاد قرار گرفت،چون میگفت به هرکی که بتونه پیوند خونی رو روش اجرا کنه،دیهیم راون رو میده.اما اون مجازات شده و مجبور بود طلسم های به کار رفته در دیهیم رو بنویسه.

پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟
جای دامبلدور و پرسی رو تغییر داد و ویکتوریا رو هم به ردیف جلو اورد!جیمز رو هم مبصر کلاس کرد.

شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.
این طلسم روی کسانی که اخلاق و روحیه ای شبیه هم دارن اثر میکنه و بنا بر قدرتی که اجرا شده 1 تا 24 ساعت اثراتش روی اشخاص مورد نظر میمونه.این طلسم اثرات جانبی نداره مگه این که روی دو نفر که اخلاق وشخصیتشون متفاوته اجرا شه که نتیجه بدی رو به همراه داره.
برای ساختنش باید اسم موجود که داریم+ایوس+خقیوس کنیم.

علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟
این بود که آسپ به جای استاد لوپین سرکلاس آمده بود.

علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟
نوشیدنی پروفسور لوپین توسط آسپ مسموم شده بودودرنتیجه آسپ به جای تد سر کلاس اومد و ورد هایی که برای گیاهشناسی لازم بود رو به دانش آموزان یاد بده.

برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟
باید چیزی که لازم داریم رو تصورکرده و به محلی که میخوایم ظاهر شه اشاره کنیم.ضمنا ورد رو هم باید درست و با تلفظ صحیح بگیم.

علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
علت تعجب وی،کارهای خیلی خفن مبصر کلاس یعنی جیمز بود که نام دانش آموزان رو در لیست خوب ها و بد ها نوشته ، یکی از دانش آموزان را به گیاه تبدیل کرده و ورد کروشیو را به کار برده بود.در نتیجه کلاس بسیار ساکت و منظم بود.

چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟
چون این دونفر اخلاق و رفتار هاشون شبیه همه.نام موجود حاصل پرتی بود! که موهای قرمز پرسی و رنگ پریده ی بارتی رو داشت.

کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.
فرانمیلا:این ورد قسمت های خطرناک یک گیاه رو مثل خار و تیغ و اینا از بین میبره.
سینوسالسدا:این ورد یه حباب محکم و به عنوان حفاظ در برابر طلسم ها و نفرین ها ایجاد میکنه


دلم تنگ شده برات
چون نیستی اینجا برام
من فرشته ی قصه گو تو بودی تو شبام

تصویر کوچک شده


Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۱۱:۴۴ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

بارتی کراوچold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۳۹ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۲۱:۳۲ یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲
از مرلینگاه شوری خانه ریدل
گروه:
کاربران عضو
پیام: 1540
آفلاین
1.استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟
گابریل دلاکور ، بارتی کراوچ که به او آن گیاه را هدیه کرده بود .


2. سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند ؟
پردولانیوس > تشخیص مواد سمی در نوشیدنی
دیز اینفتی > از بین بردن اثرات مخرب جادوهای کوچک مضر به کار رفته در خوراکی ها
منتیرا > ضد طلسمی برای معجون راستی

3 .چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟
گابریل دلاکور ، به خاطر حرف زدن در کلاس در مورد دیهیم ریونکلا که به هر کسی باعث اجرای افسون پیوند خونی روی او می شد خواهد داد . جریمه هم نوشتن یک طومار در مورد طلسمهای به کار رفته در این دیهیم بود .

4 .پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟
ویکتوریا ویزلی را جلو آورد و جیمز را مبصر کرد و پرسی را از آلبوس دور کرد .

5 .شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.
این طلسم بین افرادی که شباهت زیادی به هم دارن ایجاد می شه و اگه بین دو شخص متفاوت ایجاد بشه ، فاجعه می شه و اینا . اثرش هم می تونه بین 1 ساعت تا 24 ساعت باشه و به قدرت ایجاد کننده ی طلسم مربوطه . اسم طلسم هم بعضی اوقات ممکنه عوض بشه و به طور کلی اینجوریه : اسم موجود حاصل از نوترکیبی + ایوس + خلقیوس

6 .علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟
تعطیل نشدن کلاس گیاهشناسی و اجبار به تحمل کردن پروفسور آسپ

7 .علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟
پروفسور آسپ ، پروفسور لوپین را توسط نوشیدنی کره ای مسموم کرده بود تا بتواند کلاس طلسمات را یک روز تدریس کند و ورد های خودش برای گیاهشناسی را به آنها آموزش دهد.

8 .برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟
باید اونو تو ذهنتون فرض کنین و چوبدستیون رو به سمت نقطه ای که قراره اونچا ظاهر بشه بگیرین و ورد مناسبشو بگین .


9 .علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
نظم و سکوت کلاس که بدست جیمز سیریوس ، ناظم کلاس ایجاد شده بود . که البته به زور کروشیو و لیست خوبها و بدها موفق شده بود .

10 .چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟
زیرا این دو شخصیت از نظر ظاهری با هم تفاوت دارند و از نظر روحی و روانی و داخلی و باطنی () شباهت زیادی به هم داشتند . نام موجود پرتی شد و ظاهر رنگ پریده و مریض احوال با موهای قرمز داشت و صورتش بسیار رنجور بود .

11 .کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.
فرانمیلا > از بین بردن بخشهای خطرناک گیاه مثل تیغهای تیز آن
سینوسالسدا > ایجاد حبابی مقاوم و نفوذ ناپذیر در مقابل انواع طلسمها و نفرینها



Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۱۰:۴۵ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

پیتر پتی گروold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۴۵ پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۲۱:۵۰ دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۸
از کابان...مخوف ترین زندان!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 333
آفلاین
1-استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟

گابریل دلاکور-در مورد بارتی کراوچ به او هشدار داد.زیرا یاهی را به او هدیه کرده بود.

2-سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند

منتیرا برای تشخیص معجون راستی به کار می رود.به این صورت که اگر چشمان خود را ببندیم و فنچان را جلوی خود بگیریم و کلمه منتیرا را بتوانیم در ذهن خود تجسم کنیم، آن فنجان دارای معجون راستی نیست.

ورد پردولانیوسکه برای این که بفهمیم در غذا ماده ای سمی وجود دارد یا خیر!

ورد دیزاینفتی برای دانستن و نابود کردن وردهایی که درون غذا به کار می رود.

3-چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟

گابریل دلاکئر چون می گفت هر کس بتونه پیوند خونی رو روش اجرا کنه،تاج ریونکلا بهش داده می شه.به خاطر این کارش مجبور شد تمامی طلسم های به کار رفته روی تاج رو برای پروفسور لوپین بیاره!

4-پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟

جیمز رو مبصر کلاس کرد.ویکتوریا رو چون معشوقش بود اورد جلوی کلاس تا جمال رویش را ببیند!دامبل و پرسی هم چون بیناموسی بازی در میوردن از هم جدا کرد.

5- شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید

باید دو طرف مثل هم باشن.مثلا از نظر اخلاقیات!نحوه ساختشم به این شکل که اسم موجود حاصل رو به اضافه "ایوس" و سپس به اضافه "خلقیوس" می کنید.

6- علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟

کلاس گیاهشناسی آن ها شروع می شد و حوصله آسپ را نداشتند.

7- علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟

آلبوس سوروس پاتر نوشیدنی سمی رو روز قبلش به تد داده بود تا نتونه سر کلاس حاضر شه تا بتونه طلسم های مورد نظر خودش که در کلاس گیاهشناسی استفاده می شه رو به ملت یاد بده!

8- برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟

اون شی رو تصور می کنیم و نقطه ای که می خوایم ظاهرش کنیم اشاره می کنیم.سپس ورد درست رو به زبون میاریم و چوبدستی رو هم درست تکون می دیم و از این خز و خیل بازیا!

9- علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟

چون کلاس بسیار ساکت شده بود نسبت به جلسه پیش.دلیل آن نیز این بود که جیمز با طلسم کروشیو و نوشتن نام بچه های خوب و بد همه را ترسانده بود!

10- چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟

روحیات و اخلاقیات این دو شبیه هم بود.(به بارتی پرسی ویزلی 2 می گویند!)اسم شخصبه وجود اومده پرتی بود که دارای موهای سرخ بود و رنگش پریده بود!

11- کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.

فرانمیلا آن بخش های گیاه که برای انسان خطرناک است را از بین می برد.ورد فرانمیلا نیز با درست کردن حباب از تمامی طلسم ها جلوگیری می کند.


[b]تن�


Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۸:۴۰ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

تایبریوس مک لاگنold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۰۴ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۷
آخرین ورود:
۲۱:۱۶ سه شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵
از پیاده روی با لردسیاه برمیگردم
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 314
آفلاین
به نام مرلين


امتحان طلسم ها

1-استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟
گابريل - بارتي

2-سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند ؟
پردولانیوسکه(سم در نوشيدني) - منتیراکه(ضد طلسم معجون راستي) - دیزاینفتی(خنثي كردن اثر تخريبي جادوهاي كوچك مضر)

3-چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟
گابریل - به دليل اينكه گفت هر كس بتونه يه پيوند خوني روش اجرا كنه، ديهيم ريون رو بهش ميده - به عنوان جريمه، طوماري در مورد طلسم هايي كه در ديهيم به كار رفته نوشت

4-پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟
ویکتوريا رو به ردیف جلوي كلاس برد - جیمز مبصر شد - دامبل و پرسی رو از هم سوا کرد

5-شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.
اين طلسم روی كسانی که داراي روحیه و اخلاق مشابهي هستن اثر میکنه؛ اثر جانبي نداره، مگر اينكه بين 2 نفر با شخصيتهاي متفاوت اجرا بشه كه نتيجه ي وحشتناكي داره؛ بسته به قدرت اجرا کننده اثرش بین 1 تا 24 ساعت موندگاره؛
فرمول: اسم موجود حاصله + ایوس + خلقیوس

6-علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟
تحمل آسپ و درس گياه شناسي

7-علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟
آسپ براي اينكه اداره ي كلاس رو يه روز زير نظر داشته باشه و درس خودش رو(گياهشناسي) به بچه ها بده، نوشيدني پروفسور لوپين رو مسموم كرد.

8-برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟
الف: تصور جسم – ب: اشاره به نقطه ي مورد نظرمون براي ظهورش – ج: تلفظ درست ورد مناسب اين كار

9-علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
جيمز(مبصر كلاس) با استفاده از كروشيو، تبديل يكي از دانش آموزان به گياه و نوشتن اسم دانش آموزان در ليست خوب ها و بد ها خيلي خوب نظم و سكوت رو در كلاس برقرار كرده بود!

10-چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟
چون پرسي و بارتي روحيه و اخلاق مشابهي داشتن – پرتي – موهاي قرمز پرسي و رنگ پريده ي بارتي

11-کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.
فرانمیلا: از بين برنده ي بخش هاي خظرناك يك گياه؛ مثل تيغ ها و خار ها
سینوسالسدا: ايجاد حباب محافظ و محكم در برابر طلسم ها و نفرين ها


در كنار درياچه ي نقره ايي قدم ميزنم
و با بغضي که مدتهاست گلويم را ميفشارد، رو به امواج خروشانش مي ايستم
و در افق،
طرح غم انگيز نگاهش را ميبينم،
كه هنوز هم اثر جادويي اش را به قلب رنجورم نشانه ميرود..
كه هنوز نتوانستم مرگ نا به هنگام و تلخش را باور كنم..
كه هنوز بند بند اين تن نا استوار به نيروي خاطره ي لبخند اوست كه پابرجاست..
با يأس يقه ي ردايم را چنگ ميزنم و در برابر وزش تند نسيم،
وجودِ ويرانم را از هر چه برودت و نيستي حفظ ميكنم..
از سمت جنگل ممنوعه، طوفاني به راهست
و حجم نامشخصي از برگ و شاخه ي درختان مختلف را به اين سو ميآورد..
اخم ميكنم تا مژگانم دربرابر اين طوفان،
از چشمان اشكبارم محافظت كند..
شايد يك طوفان همه ي آن خاطره ي تلخ را از وجودم بزدايد..


Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۱:۳۲ شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷

فرد ویزلیold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۹:۵۳ یکشنبه ۹ تیر ۱۳۸۷
آخرین ورود:
۱۷:۰۸ یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵
از مغازه ویزلی ها
گروه:
کاربران عضو
پیام: 106
آفلاین
1-استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟

گابریل دلاکور،در مورد بارتی کراوچ و گیاهی که هدیه داده بود!

2-سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند .
منتیرا:ضد طلسم محلول راستی!!!
پردولانیوسکه برای تست مواد سمی در نوشیدنیها به کار میرود!
دیز اینفتی برای نابود کردن افسون های مضر در خواراکیها!


3-چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟

گابریل دلاکور موردمورد خشم قرار گرفت!چون همش میگفت به هرکی که بتونه پیوند خونی رو روش اجرا کنه هدیه میده و هدیه اش هم دیهم ریونکلاو هست!جریمه ش هم نوشتن یه کاغذ پوستی کامل در مورد طلسمهای دیهم!

4-پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟

دامبل و پرسی رو جدا کرد،جیمز رو نماینده کلاس کرد و ویکتوریا هم نزدیک خودش برد!

5-شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.

طلسم نوترکیبی روی آذمایی که خلق و خویی شبیه هم دارن اثر میکنه و با توجه به قدرت اجرا کننده از یک ساعت تا یک روز دووم میاره!
بدون عوارضه!اما در سک صورت عوارض داره:فقط روی افرادی که روحیات یکسانی ندارند انجام بشه!
ورد ثابتی در این مورد وجود نداره:
اسم موجود حاصل+ ایوس+ خلقیوس

6-علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟
چون میبایت به کلاس گیاهشناسی به معلمی آسپ میرفتند!

7-علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟
آسپ تدی رو مریض کرده تا کنترل کلاسو بدست بگیره و درس گیاهشناسی بده!

8-برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟

تمرکز روی شی که نیاز دارم،تلفظ صحیح ورد و نشان دادن محلی که میخوایم جسم در اونجا ظاهر بشه!

9-علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
جیمز با استفاده از طلسم نابخشودنی ای به نام کروشیو و تبدیل یکی از بچه ها به گیاه کلاس رو آروم کرده بود!

10چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟

چون بارتی و پرسی از نظر اخلاق خیلی شبیه هم اند!اسم موجود به دسا اومده:پرتی بود!با چهره ی رنگ پریده بارتی و موهای قرمز ویزلیها!

11-کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.
فرانمیلا:این ورد قسمتای آسیب رساننده و خطرناک یک گیاه را از بین میبرد!
سینوسالسدا:این افسون حبابای محافظ در برابر نفرینها ایجاد میکند!


ّّFor What I've Done
I Start Again
And Whatever Pain May Come
Today This Ends
I'm Forgiving What I've Done



Re: امتحان طلسم ها
پیام زده شده در: ۲۰:۳۹ جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۸۷

محفل ققنوس

جیمز سیریوس پاتر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۵:۵۰ جمعه ۱۳ مهر ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۱۱:۳۷ یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت فرموده ما را مس کنید.
گروه:
کاربران عضو
ایفای نقش
محفل ققنوس
پیام: 1531
آفلاین
استاد آسپ چه کسی را برای توضیح درس انتخاب کرد و در مورد چه کسی به این شخص هشدار داد؟

گابریل دلاکور، در مورد کسی که گیاه را به او هدیه کرده بود یعنی بارتی کراوچ.

سه ورد برای جلوگیری از مسمومیت را بنویسید و ذکر کنید هر کدام ضد طلسم چه چیزی هستند .

پردولانیوس که برای تشخیص دادن مواد سمی در نوشیدنی ها به کار میرود.
دیز اینفتی برای از بین بردن اثرات مخرب جادوهای کوچک مضر و در خوراکیها به کار میرود .
منتیراکه ضد طلسمی است برای معجون راستی !

چه کسی در جلسه ی سوم مورد خشم استاد لوپین قرار گرفت، علتش چه بود و چه تاوانی پرداخت؟

گابریل چون سر کلاس حرف میزد و می گفت هر کس بپیوند خونی رو بتونه روش احرا کنه بهش دیهیم راونکلاو رو میده . جریمه شد ، مجبور شد یه طومار در مورد طلسم هایی که توی دیهم به کار رفته بنویسه !

پروفسور لوپین در اولین جلسه ی حضورش در کلاس، چه تغییراتی ایجاد کرد؟

ویکتورا رو به ردیف جلو برد ، جیمز رو مبصر کرد، دامبل و پرسی رو از هم جدا کرد ؛ .

شرایط اجرای طلسم نو ترکیبی و نحوه ی ساختن وردش را بیان کنید.

طلسم نوترکیبی روی افرادی که روحیات و اخلاقی مشابه دارن اثر میکنه و بسته به قدرت اجرا کننده بین یک تا بیست و چهار ساعت تاثیرش میمونه ،
فاقد اثرات جانبیه مگر که بین دو شخص با اخلاق و شخصیت متفاوت اجرا بشه که نتیجه اش وحشتناکه!
طلسمش ثابت نیست و به این روش ساخته میشه :
اسم موجود حاصل+ ایوس+ خلقیوس

علت ناراحتی دانش آموزان در پایان جلسه ی چهارم چه بود؟

اینکه باید کلاس گیاه شناسی و آسپ را تحمل میکردند .

.علت غیبت پروفسور لوپین از جلسه ی چهارم چه بود و زیر سر چه کسی بود و هدفش از این عمل چه بود؟


آلبوس سوروس نوشیدنی استاد را مسموم کرده بود تا اداره ی کلاس رو یه روز زیر نظر داشته باشه و ورد های خودش برای گیاهشناسی رو به دانش آموزان آموزش بده .

برای ایجاد یک جسمی که وجود خارجی ندارد (وردهای کاربردی) چطور باید عمل کرد؟

تصور کردن چیزی که لازم داریم ، اشاره به نقطه ای که میخوایم در اونجا ظار شه و گفتن ورد درست و مناسب .

علت تعجب استاد لوپین هنگام ورود به کلاس در جلسه ی دوم چه بود؟
جیمز با استفاده از کروشیو (!) و تبدیل یکی از دانش آموزان به گیاه ، نوشتن نام آن ها در لیست خوب ها و بدها ، به خوبی نظم و سکوت را برقرار کرده بود .

چرا تدی لوپین برای اجرای طلسم نوترکیبی از بارتی کراوچ و پرسی ویزلی استفاده کرد و نام موجود حاصل از نوترکیبی چه بود و چه شکلی بود؟


چون بارتی و پرسی در اخلاق و رفتار باطنی به هم شبیه هستند . اسم شخص به وجود اومده پرتی بود که رنگ پریده ی بارتی و موهای سرخ پرسی را داشت .

کاربرد وردهای فرانمیلا و سینوسالسدا را در یک خط ذکر کنید.

فرانمیلا بخش های خطرناک یک گیاه مثل تیغ ها و خارها را از بین میبرد سینوسالسدا حباب محافظ و محکمی در مقابل طلسم ها و نفرین ها ایجاد میکنه !








شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.