جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

80 کاربر(ها) آنلاین هستند (73 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
79
مهمانان
1
عضو
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آلبوس دامبلدور تراپیست می‌شود!

آکی سوگیاما 1405/04/05 20:10  33 خواندن  بدون نظر 
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  115 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  185 خواندن  1 نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  304 خواندن  2 نظر(ها) 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  289 خواندن  1 نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  363 خواندن  7 نظر(ها) 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 22:17
نمایش جزئیات
آفلاین
عجب جلسه ارزشی ای بود!
لونا عجب آواتار ارزشی ای داری! هوووو! اگه دست من بود مدیر کلت می کردم!
بگذریم! خب بابا جان عسل می یومدی! اونجا چیزی که زیاد بود دختر بود! که داشتن امضاء می گرفتن و کالین و کرام عزیز هم باهاشون سخت مشغول گفتگو بودند!
جلسه صلح و آشتی!‌ خوبی بود... مفید بود! این کرام هم از بس مدیریت جادوگران رو کرد توی چشم مدیر انتشارات تندیس فک کنم تا یک هفته چش درد بگیره! ترکوند از بس گفت من مدیرم!‌ حالا نکته کنکوریش این بود که عزیزانی که داشتند باهاش صحبت می کردند می گفتند جادوگران به درد لای جرز هم نمی خوره! !
گزارش جلسش خفنه! امیدوارم یکی از دوستان(البته با رعایت سانسوری های اخلاقی و سیاسی!)‌بیاد بزنه اینجا

یا حق تاریکی!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
!ASLAMIOUS Baby!
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 22:15
نمایش جزئیات
آفلاین
خب این هم تموم شد....ما که کلاً هیچی نفهمیدیم....اومیدیم ساعت 6 خورده ای دیدیم برادر حاجی و کالین و مملی و بقیه بروبچز پایه در یک وجب جا در حاله راز و نیاز با خودشون و کتاب هاشونو و یک نفر ویدا نام بودن که بنده خدا سرش رو انداخته بود پایین مثل... داشت هی امضا میکرد کتاب ها رو....خلاصه اینکه همه رفتن دادن کتاباشونو امضا کرد و خلاصه اینکه اومدیم بیرون....ما که نفهمیدیم چی شد....ما کلاً نیم ساعت بیرون از ماشین بودیم و بقیشو یه چیی حدود سه ساعت تو ماشین دود میخوردیم.....گذشت....خوب بود...تموم شد...عکس هم نگذاشتن بگیرم...ما که نفهمیدیم چی شد بقیه اگه فهمیدن بیان بگن ما هم بفهمیم....من که فردا میرم نمایشگاه پلیس چون من به آقا پلیسه خیلی علاقه دارم ....خلاصه اینکه ویدا خوب بود....ما خوب بودیم ....همه خوب بودن!


در ضمن فردا هم میتینگ میباشد هر انسون علافی که موجود است بیاد!!!!!

مکان:محل دائمی نمایشگاه های بین المملی!!! تهران..(نمایشگاه نیروی انتظامی قزوین!!!)...جنب در اصلی نمایشگاه از سمت باغ وحش!!...نه ببخشید از سمت شهر بازی-سئول!......همونجا!....نه یکم اینورتر!...آره دیدی؟...سلام!!

زمان: از ساعت 5 الی ماشاال..!!

هدف: نشان دادن علافی مفرط!!!


همه هم مهمون من به صرف یک جلسه ارشاد سر پایی!!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط برادر حمید در 1384/7/12 22:49:02
ویرایش شده توسط برادر حمید در 1384/7/13 16:01:41
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 16:52
نمایش جزئیات
آفلاین
هلگا تو كه ميري واسه ي من امضا و كتاب رو بگير

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هافلپاف هرم نبض آتشين ماست در شرجي عشق و اشتياق
تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 16:30
نمایش جزئیات
آفلاین
هلنا جان به نظرت واقعا ميشه كه من اين فرصت رو از دست بدم؟
من بلاخره ميرم فقط يه مشكل كوچيك وجود داره اونم اينكه من زودتر از ساعت شيش و ربع نميتونم برم چون كلاس دارم اي كاش ميشد ساعت ميتينگ رو يه كم عقب بندازن ويدا كه تا ساعت هشت اونجاست

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هاف[size=large][color=FF0066]ل[/co
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 15:56
نمایش جزئیات
آفلاین
چه جالب هیش دختری نمیاد؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
««دلبستگی من به جادوگران و ""اعضایش"" بیشتر از اون چیزیه که فکرش رو میکنید»»
دامبل جمله ?
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 13:29
نمایش جزئیات
آفلاین
جهت اطلاع بگم که خانوم اسلامیه تا 8 شب اونجا هستند ولی شما همون ساعت 5 بیاین

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
از یک ماه پیش که پیش گو یی را شنید به نظرش رسید که این همان چیزی است که سرنوشت برایش رقم زده است... یکیشون باید بمیره تا دیگری زنده بمونه
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: سه‌شنبه 12 مهر 1384 09:56
نمایش جزئیات
آفلاین
خب دوستاني كه ميخوان بيان:
1-رعايت ادب و نزاكت!!!..دوستان شما نماينده سايت هستيد..با همه انتقاداتي كه ما از خانم اسلاميه ميكنيم ولي اينو بايد بدونيد كه ايشون در نظر ما فردي محترم هستن در نتيجه اينكه گفته ميشه ميخنديمو از اين حرفا درست نيستش!!
مطمئن باشيد اگر خانم اسلاميه حضور داشته باشه..ما صحبتها و انتقاداتمونو به گوش ايشون ميرسونيم و اگر شد صحبتي با ايشون داريم

2-مورد چهار امپراطور منتفيه!!!چون همه اكثرا ميان كتاب بخرن!!خوب رو همون امضا ميكنه ديگه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: دوشنبه 11 مهر 1384 23:56
نمایش جزئیات
شغل
آفلاین

تو شنبه اون خبرو خوندی اون وقت یکشنبه میای اعلام میکنی؟
اه!
بدشانسی محظ! یا شایدم محض! بنده دوشنبه و سه شنبه ها مدرسه ندارم و اگه اینو زودتر میدیدم امشب اونجا بودم و فردا با لانچیکو و چاقو در خدمت شما بودم!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
زمان ما رسیده است، برادران و خواهران من! دیگر در خفا نخواهیم بود! صدایمان را خواهند شنید و این صدا کرکننده خواهد بود!

تصویر تغییر اندازه داده شده
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: دوشنبه 11 مهر 1384 23:28
نمایش جزئیات
آفلاین
درست نیست همه دست به دست هم دادن منو خودکشی کنن من دارم سه شنبه میرم دانشگاهم تو شهرستان...منم میخوام بیام اسلامیه رو بکشم!!!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
بزودی در این مکان یک امضایی بگذاریم که ملت کف کنند!!!
Re: مدیریت جلسه های حضوری سایت
ارسال شده در: دوشنبه 11 مهر 1384 23:13
نمایش جزئیات
آفلاین
مگه دست خودشه شکر خورده بزار بره زن بزنين نشر تنديس بگيد بمونه تا ما بيايم حالش رو اخذ کنيم...نه يعني باهاش يه کم راز و نياز کنيم...ولي نه خدايي نره ويدا من باهاش کار دارما...يه جوري بشه ببينيمش

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
[size=large][color=FF0099]كتاب خاطرات من از ققنوس:[/colo