سیگنس بلک نوشته: سلام. گویا میگن اینجا به هرچی اعتراض کنیم گالیون میدن درسته؟ من به همه چی اعتراض دارم! چرا ما بیکارا نباید حقوق داشته باشیم؟ بیمه بیکاری چی میگه این وسط؟ اصلا چرا نباید برا ما حقوق مجانی بزارین؟ من هفت سال توی هاکوارتز درس خوندم، آزمون دادم و فارغالتحصیل شدم میدونین چه کار سختیه؟ که تهشم اونایی جناب فلامل که حتی لیسانس جادوگری ندارن بانکدار بشن ما هم بیکار؟ من حقوق میخوام!
نه خیر درست نیست. اینجا اعتراضات به تمام مشکلات مالی و پولی و بانکی و خرید و فروش و معاملات و کلا هر چی که مربوط به گالیونه بررسی میشه.
ممنون که به همه چی اعتراض داری. اگه به بیکارا پول بدیم میرن خرج کارت های کوییدیچ کیمدی میکنن و این اصلا خوب نیست. بیمه های مختلف هم تو راهه. امیدوار باشین. مدرک تحصیلی تون با شماره تلفنتون رو بفرستین من بررسی کنم چرا شما با این همه کمالات بیکارین اخه؟ موفق باشی. گالیون هم فقط به اعتراض هایی که پدرجدمونو تو خاک بلرزونه میدیم. بفرمایید شما.
دوریا بلک
سلام خانم بلک. متاسفم که یک گالیون خرج کردین تا اینجا بیاین و یک گالیون بگیرین. راستش اون کم بودن گالیون ها که اول توی ویرایش زیر پستتون دیدین. خطا نبود. کلا دلمون نمیخواست به داورا بدیم اون پولو. که البته توجیح شدیم که فعلا بدیم و بعدا بریم دعوا کنیم سرش. مدیران لطف داشتن و به سرعت حقوق مدیرای دیگه رو واریز میکنن. برای همین هنوز ویرایش دوم منو ندیده بودن. خطای محاسبه ای نبوده. چیزی رو اشتباه واریز نکردیم. صرفا اینقدر سرعت زیاد بوده که از اون طرف بوم افتادیم.
فلیسیتی ایستچرچ
متاسفم. پست هاتونو یکبار دیگه شمردم. 5 پست ایفایی دارین که هر کدوم دو گالیون ارزش دارن و جمعا 10 گالیون دریافت میکنین. اون پست خصوصی که میگین رو پیدا نکردم. البته یه پست زدین توی خصوصی که اون هم رول نیست. دقت کنید فقط رول ها و داستان هاتون حقوق دارن. اگه باز فکر میکنین اشتباه شده حتما اینجا به همراه لینک پست هاتون بفرستین تا بررسی بشه.
سیلویا ملویل عزیز باتشکر از شما بابت اعتماد به تنها بانگ جادوگران میزان گالیون های دریافتی شما در ماه مرداد به شرح زیر می باشد: 43 گالیون: حقوق داوری دوئل 2 گالیون: فعالیت در ایفای نقش 80 گالیون: حقوق هیئت مدیره.
جعما:125 گالیون به حساب شما واریز شد.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط هیزل استیکنی در 1403/7/17 15:26:36
I'll be smiling at the end of this road And will sing the secrets of the forest all the way
من علاوهبر پستهای ایفای نقشم یه رول هم توی انجمن خصوصی زدم که باید براش ۲ گالیون دریافت کنم. اما شما پول اون یه پست رو به من ندادید. باید ۱۲ گالیون به حسابم واریز میشد اما در عوض ۱۰ گالیون دریافت کردم. ممنون میشم درستش کنین.
افرادی که لایک کردند
اولین لایک را ثبت کن!
در پایان روز میفهمیم که خیلی بیشتر از آنچه فکر میکردیم در توان داریم تحمل کردهایم. -فریدا کالو-
درود و صد درود! مشتری ثابت و خوبتون اومده برای کسب یک گالیون.
خب من دیروز دیدم که برای داوری رولهای دوئل یه اشتباه جزیی صورت گرفته و میخواستم امروز بیام بگم که دیدم خودتون اصلاحش کردین. پس اومدم قبل از اینکه خودتون موجودی حسابم رو اصلاح کنین بگم که موجودی حسابم به روز نشده و باید بشه ۵۴۳ گالیون درحالیکه روی ۵۳۷ مونده.
اگه یک گالیون رو هم بهم بدین میشه ۵۴۴.
مدیونین فکر کنین فقط به خاطر یک گالیون بدو بدو اومدم اینجا.