جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

12 کاربر(ها) آنلاین هستند (7 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
8
مهمانان
4
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  25 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  123 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  243 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  240 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  323 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  226 خواندن  1 نظر 
wand

روزنامه صدای جادوگر

wand

Re: اگر هري بخواهد نقشه غارتگر را به يكي از بچه هايش بدهد به كدام یکی از بچه هایش می دهد؟
ارسال شده در: جمعه 22 مهر 1390 15:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام به همه ی دوستان . از اون جایی که من سالها معلم پباتر بودم تقریبا با روحیات اون آشنا هستم اگه پاتر تو این سال ها که مسئولیت خانواده را به دوش کشیده اخلاقش عوض نشده باشه باید بهده به جیمز چون خودش میدون آدم شیطون بیشتر از این نقشه استفاده میکنه

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 4 مرداد 1390 13:12
نمایش جزئیات
آفلاین
لطفا یکی به این وضعیت امضاها رسیدگی کنه غیر قابل تحمل شده بعضیا قد 3 صفحه مطلب بیخود گذاشتند

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: کلاه گروه بندی
ارسال شده در: یکشنبه 26 تیر 1390 15:31
نمایش جزئیات
آفلاین
در چهره ی مادرم ترس دیده میشد ، به روم نمیاورد شاید به خاطره جسه ی کوچک اندام من بود شاید استرس هرچی بود کم کم من هم نگران شدم بارها راجع به هاگوارتز سوال کرده بودم ولی هر بار سوالات جدید به ذهنم میومد ؛ یعنی مثل دنیای ماگل ها منو از بقیه جدا میکنند؟؟ باعث خنده و تمسخر میشم ؟؟ پدرم باعث دل گرمیم بود او همیشه بهم میگفت تو دنیای جادوگرا بین من و بقیه فرقی نیست به هر حال با کلی سوال روانه ی ایستگاه کینگرز کراس شدم مادرم مرا در اغوش کشید و بهم گفت: هیچ مشکلی پیش نمیاد خیلی زود کریسمس میشه و همدیگرو میبینیم. پدرم که روی دو زانوهاش نشسته بود تو چشم های من نگاه کرد و گفت: موفق باشی پسرم من و مادرت بهت افتخار میکنیم
-پدر من نمیدنم چه گروهی بهتره به نظره شما من به درد کدوم گروه می خورم ؟؟
- آه فلیت در این مورد قبلا صحبت کردیم . اصلا مهم نیست تو چه گروهی باشی مهم اینه بتونی به گروهت خدمت کنی و برای جامعه ی جادوگری مفید باشی
همه سوار شن ، همه سوار شن ..... با این صدا فهمیدم وقت رفتنه از پدر و مادرم خداحافظی کردم و بهشون قول دادم براشون نامه بنویسم....
در هر حال براتون ارزوی موفقیت دارم... جملات مدیر تموم شد و کلاه گروه بندی رو آوردن عجب عظمتی!!! به نظره من که کلاه با شکوهی بود از میان حرف های دانش آموزان این طور برداشت کردم که علاقه ای برای رفتن به هافلپاف و اسلایترین ندارم. و خدا خدا میکردم که تواین گروه ها نیوفتم احساس میکردم بدنم لمس شده تا اسم من خوانده شد فلیت ویک....
تو چه گروهی میوفتم ؟؟ صد بار این سوال در ذهنم گذشت تا کلاه به سرم گذاشته شد ... ریونکلا!!!! واقعا حس بی نظری بود صدای سوت و تشویق هم گروهی ها این امید رو به من داد که به ریونی ها خدمت کنم...
خوب کتی چرا این سوال رو پرسیدی ؟؟؟ راستش پروفسور برام جالب بود حستون از گروه بندی بدونم
خوب اینم از صدای زنگ بهتره از الان به فکر تکالیف عید پاک باشید ... تعطیلات خوش بگذره!!1

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: وضعیت دوبله ی فیلم ها
ارسال شده در: یکشنبه 26 تیر 1390 14:43
نمایش جزئیات
آفلاین
اشکال که زیاد داشت جادو گری رو میگن تر دستی!!! دفاع در برابر جادوی سیاه رو یه چیزه مسخره بهش میگن. ولی به نظرم صدای دوبلورها به شخصیت ها می خوره به خصوص هرماینی یه جوری سانسور میکنند که اگه فیلم رو ندیده باشی نمیفهمی چی شد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: مشنگ ها از جادوگرها بدشون میاد یا بی تفاوت اند؟
ارسال شده در: شنبه 25 تیر 1390 14:45
نمایش جزئیات
آفلاین
معلومه مشنگ ها برای هر کاری باید کلی وقت صرف کنند بخوان برن مسافرت کلی تو راهن ما با یه غیب و ظاهر شدن کارمون راه میوفته !!! با یه حرکت ساده چوب دستی خونه رو مرتب میکنیم ولی اونا کلی وقتشون هدر میره تازه از خستگی میمیرن مشخصه از ما بدشون بیاد

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: کجای کتاب واقعا اشکتون در اومد؟
ارسال شده در: پنجشنبه 9 تیر 1390 16:03
نمایش جزئیات
آفلاین
من موقع مرگ البوس و موقع خوندن خاطرات اسنيپ احساساتم برانگيخته شد ولي كلا اهل اشك ريختن نيستم

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
ارسال شده در: دوشنبه 6 تیر 1390 21:16
نمایش جزئیات
آفلاین
پروفسور فليت ويك استاد و معلم هري يكي از اركان مبارزه نهايي با ولدمورت و سرپرست گروه ريونكلا


با توجه به اینکه فلیت ویک قبلی بیش از سه ماهه در سایت پستی ارسال نکرده، این شناسه به شما داده میشه.
تایید شد!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط Maday moody در 1390/4/6 21:27:10
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/6 21:35:49
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/6 21:37:03


Re: بازي با كلمات
ارسال شده در: یکشنبه 5 تیر 1390 12:24
نمایش جزئیات
آفلاین
باران به صورت اشک آلود هری می بارید. گویی آسمان به هری تلنگر می زد . فکر از دست دادن الستور و وداع با دامبلدور در مراسم خاکسپاری او را بیشتر برای مبارزه مصمم می کرد . ای کاش الان به عنوان جسنجوگر مشغول کوئیدیچ بود ولی ، پسر برگزیده مسئولیتی به دوش داشت و رازی در سینه که تصمیم گرفته بود در اولین شب جلسه ی محفل اونو بازگو کنه ولی وجودش پر از تردید بود ...


تایید شد!
خیلی جالب بود!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
ویرایش شده توسط لینی وارنر در 1390/4/5 12:32:49


Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 23:07
نمایش جزئیات
آفلاین
خيلي خوبه كه يه نفر پاسخ گو است تبريك

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!


Re: بهترین نویسنده بحث های هری پاتری
ارسال شده در: شنبه 4 تیر 1390 17:00
نمایش جزئیات
آفلاین
براي انتخاب شخصيت چه كنم؟؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!