جادوگران جادوگران | نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر
خانه خانه انجمن‌ها انجمن‌ها کلاه گروهبندی کلاه گروهبندی تازه‌ها تازه‌ها بیشتر بیشتر ورود ورود
کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!
آنلاین‌ها
کارت قورباغه شکلاتی
شبکه پرواز
×

کمک می‌خوای؟ از هری بپرس!

تصویر تغییر اندازه داده شده
×

آنلاین‌ها

41 کاربر(ها) آنلاین هستند (24 کاربر(ها) در حال مرور انجمن هستند)
38
مهمانان
3
اعضا
×

کارت قورباغه شکلاتی

کارت قورباغه شکلاتی

پرافتخارترین اعضای سایت جادوگران

×

شبکه پرواز

گالیون‌ و انرژی‌ جادویی خود را خرج کنید در: خرید چوبدستی از چوبدستی گستران و اجرای طلسم در اخگرهای نقره‌ای | آموزش اجرای سپر مدافع یا مهاجم در دخمه خاطرات | خرید جاروی پرنده از هفت دسته جارو | خرید خوراکی و کالا از زوپس مارکت جادوگران | خرید معجون از معجون‌سرای پاتیل‌طلا | خرید اقلام شوخی از شوخی‌کده فارس د ماره | درمان یا پیشگیری از بیماری در شفاخانه مرداب زیرین | فعالیت در رسانه‌های ویدئویی، تصویری، صوتی و متن‌کوتاه‌ جادوگران با خرید اشتراک جادوگران پلاس
wand

پیام امروز

wand
هاگوارتز وحشی!

هاگوارتز وحشی!

بردلی 1405/03/23 03:30  96 خواندن  بدون نظر 
جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

جدال‌ها در کوچه‌ی دیاگون!

ایزابل مک‌دوگال 1405/03/09 03:30  175 خواندن  بدون نظر 
یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

یار جدید سوروس اسنیپ که خواهد بود؟

تلما هلمز 1405/03/02 03:30  293 خواندن  بدون نظر 
اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

اثبات وفاداری یا نجات جان خود؟

ایزابل مک‌دوگال 1405/02/30 03:30  278 خواندن  بدون نظر 
پیوندشان مبارک!

پیوندشان مبارک!

آکی سوگیاما 1405/02/27 03:30  350 خواندن  7 نظر(ها) 
آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

آشنایی با گشنه در نت: افسانه‌ی قدرتمندترین شکلک

مرگ 1405/02/26 03:30  254 خواندن  1 نظر 
مشاهده‌کنندگان این تاپیک: 1 کاربر مهمان
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 29 اسفند 1392 08:52
نمایش جزئیات
آفلاین
سام!

میگم که اگه میشه این معرفی شخصیت ما رو تایید کنید، زیر پامون علف جادویی سبز شد به مرلین!
همین دیگه! راستی این رنک های بهترینان سال بسیار زییا و باگرافیک می باشد، خعلی ممنونم!

قربان شما، اسلین کرد شبستری!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: چهارشنبه 28 اسفند 1392 22:26
نمایش جزئیات
آفلاین
به مرلین:

خیلی ممنون.


به لودو:

دلش خواسته سرپیچی کنه از قانون مذکور. تو هم اگه دوست داشتی سرپیچی کن. شخصا قول میدم هیچ مدیری نتونه احساساتتو جریحه دار کنه.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
No Country for Old Men


پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 27 اسفند 1392 11:33
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
7-3- بعد از یک هفته از انتخاب گروه دیگر نمیتوانید گروه خود را عوض کنید. در نتیجه در معرفی شخصیت در انتخاب گروه دقت کنید.


میتونم دلیل این که مدیر سایت، مدیر هاگوارتز و کاپیتان تیم کوییریدچ گریفیندور در یک اقدام کاملا مغایر با قوانین سایت به راونکلا تغییر گروه داد و بعد از گذشت یک هفته به گریفیندور برگشت رو بپرسم؟!
تغییر گروه گاها انجام میشه اما این رفت و برگشت یک مقدار عجیبه!

با تشکر

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
هیچی به هیچی!
تصویر تغییر اندازه داده شده
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: یکشنبه 25 اسفند 1392 00:23
نمایش جزئیات
آفلاین
بر و بچ مدیر که اون جملات قشنگ اون بالا رو می نویسین!

این تاپیک رو یه نگاه بندازین، به نظرم بتونین خیلی خوب ازش استفاده بکنین و سریعتر عوض کنین!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: پنجشنبه 22 اسفند 1392 16:11
نمایش جزئیات
آفلاین
سلام.
میشه لطفا هارو به شکلک های چت باکس اضافه کنید؟

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
وقتی شب برمی خیزد
دنیا را در خود پنهان می کند
در تاریکی غیرقابل رُسوخ
سرما بر می خیزد
از خاک
و هوا را آلوده می کند
ناگهان...
زندگی معنایی جدید به خود می گیردl
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 22:10
نمایش جزئیات
آفلاین
لرد ولدمورت
من همین الان از گروه فعلی مرگخواران استعفا دادم و در نتیجه خیال شما باید راحت باشد که وجهه شما یا مرگخواران خدشه دار نمیشود که یک عضو مرگخوار با دشمن مرگخواران یعنی دامبلدور و محفل ققنوس در ایفای نقش خوب صحبت نکرده. من بعنوان یه عضو عادی که عضو هیچ گروهی نبودم و خب ذاتا این شخصیت یعنی دالاهوف در کتاب مرگخوار بوده با دامبلدور و محفل ققنوس در ایفای نقش بد صحبت کردم. با این تفاصیل دوستی شما و دامبلدور سر جایش باقی خواهد ماند.

خانم ویولت
بیخیال:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 21:39
نمایش جزئیات
آفلاین
آقای دالاهوف.

این لینک پی‌دی‌اف رول شماست. من دلیلی نمی‌بینم پستی رو که می‌شه بهش دسترسی داشت و کپی‌ش رو به کاربر داد، سریعاً حذف نکنم چون هرکدوم از ما مسئولیتی داریم که باید بهش رسیدگی کنیم.

بله حق با شماست، سال‌های پیش که شما ناظر بودی بنده یک عضو عادی بودم و بدون دسترسی و در جریان این بحث‌هایی که شما می‌فرمایید نبودم. باری به هر جهت، تا این حد آگاهی دارم که بدونم این پست کاملاً از دسترس خارج نخواهد شد.

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
But Life has a happy end. :)
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 21:15
نمایش جزئیات
آفلاین
گفتگو با مدیرانه و من نمیدونم اینجا چیکار میکنم.ولی حرفای اینجا رو جای دیگه ای نمیشد جواب داد.

اول باید بگم که من مسئول رفتار و حرف زدن کسی نیستم.
همونطور که وقتی یکی بی ناموسی بنویسه, فوقش میتونم اعتراض و نارضایتی خودمو اعلام کنم.هر کسی مسئول رفتار و حرفای خودشه.

ولی تو تاپیک فرهنگ چت باکس به وضوح گفتم که رفتار نادرستمونو هرگز نمیتونیم با سیاه بودن شخصیتمون توجیه کنیم.که اگه میتونستیم...من یکی باید چپ و راست به ملت هر چی دلم میخواست میگفتم!

فقط این قسمت ماجرا به من مربوط میشد...خواستم توضیح بدم که این نظر من نیست و مورد تاییدم هم نیست.
نظر من اینه که تاپیک های گفتگو با ناظر, جای ایفای نقش نیستن.شخصیت ما هر کی میخواد باشه باید حد و مرزمونو بدونیم.
البته با قسمت تعیین تکلیف پست های آنتونین مشکلی ندارم .فقط برای محفل تعیین تکلیف نکرده...تو خانه ریدلم همون پست ها رو زده...البته بدون جمله هایی که به نظر خودش ایفای نقشه.من ناظرم میام رد میکنم( یا قبول).

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 20:50
نمایش جزئیات
آفلاین
ویولت
اول از همه من یه کپی از پستم رو میخوام چون بدون هیچ مقدمه ای پاکش کردی و اصولا پستی که براش وقت گذاشته میشه رو نباید پاک کرد میشه حداکثر ندیده ش گرفت. یادمه کلی بحث کردیم در این مورد یه زمان تو انجمن ناظرا که البته نبودی اونموقع. در مورد مدیریت هم اون چیزهایی که بنظرم درسته رو به تو و بقیه مدیرا گفتم دیگه خود دانید که وضع سایت همینجوری بمونه یا بهتر بشه. به هر حال هر کدوم از ما که اینجا وقت میذاره دوست داره این سایت فعالتر بشه.

دامبلدور
اون حرفایی که میگی و من گفتم در قالب ایفای نقش و در انجمن های ایفای نقش بوده. یه مرگخوار که از دامبلدور خوشش نمیاد! سعی کن شبیه نقشی باشی که گرفتیش. تو که هیچی خیلیا گنده تر از تو بودن که میگفتن "هر چی ما صلاح بدونیم" ولی دوام نیاوردن. اینجا فرومه. هر چی تو صلاح بدونی هیچ معنی ای نداره. باید تلاشتو بکنی انجمنتو فعال کنی وگرنه همینجوری که مونده میمونه.

دامبلدور همیشه مودب و با نزاکته و البته تیکه نمیندازه. ماه؟ کره یا قمر ماه؟! لازم نیست کسی تشریف بیاره من باید خودم تشریف ببرم اونجا و فکر نکنم تو بتونی در این مورد اظهار نظر کنی چون به وسعت تمام جادوگران غم داری و منتظر دلبرکتی و وقت کم میاری و پر از وسوسه های رفتنی!:دی

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
پاسخ به: گفتگو با مدیران ، انتقاد ، پیشنهاد و ...
ارسال شده در: سه‌شنبه 20 اسفند 1392 20:04
نمایش جزئیات
آفلاین
نقل قول:
بنظر من علاوه بر اضافه کردن افراد جدید باید روال قبل هم عوض کنید و به مدیران انجمن جدید بگید که صرفا ناظر و مبصر انجمن نباشن وگرنه میشن مثل مدیرای قبلی. سعی کنن ایده بدن و فعالش کنن. البته تازه مدیر شدن و باید دید چیکار میکن ولی اگه مثل قبل باشه میشه همون روال قبل که انجمن به سمت رکود پیش میرفت.

گذشته از این مطلب من یه سوال هم داشتم. سوژه فعلی تاپیک نوزده سال بعد رو کی میشه تموم کرد و سوژه جدید داد؟ من میتونم سوژه فعلی رو تموم کنم و سوژه جدید بدم؟


جناب آقا!

شما اخیرا بیش از اندازه توی موضوعاتی که به شما ربطی نداره دخالت می کنین و اظهارنظرهای بیجا و خارج از حد وظایف و مسئولیت هاتون زیاد دارید! این که کجاها می رید و چه حرکات دیگه می کنید رو من به روی خودم نمیارم دخالتی هم در حوزه ی صبر و تحمل دیگران ندارم آقا اما..

محفل ققنوس و اعضاش مسئولیتشون با منه! شما که هیچ، مدیری رو هم محق نمی بینم در این داستان که بخواد توی شیوه ها و خط مشی ها نظرات خلاق واقع ابراز کنه. خانوم بودلر نه به عنوان یه مدیر که به عنوان یه عضو محفل از طرف من اجازه ی این کارو داشتن و کار بسیار به جا و به موقعی هم انجام دادن.

اگه به جای ایشون من پست شما رو پاک می کردم علاوه بر توضیح صمیمانه یه اخطار جدی هم می گرفتید که حالا ادامه ش بماند.

جناب دالاهوف وظیفه ی دو تا مدیر محفل ققنوس نیست که براش ایده بدن یا براش انرژی بذارن و یا هر کار دیگه ای، اگر هم کاری انجام می دن کاملا به دلخواه خودشونه پس این رو درک کنین اگه محفلیها بخوان می تونن تو گریمالد فقط فعالیت کنن یا می تونن بیان تو انجمن عمومیشون یا می تونن برن هر جای دیگه ای که دلشون خواست فعالیت کنن و تمام این ها آقا.. به خودشون مربوطه!

در مورد این که سوژه ی تاپیک کی تموم میشه هم باز در حیطه ی وظایف شما و "این تاپیک" نیست و جوابش هم مشخصه: "هر وقت صلاح بدونیم!"

حالا هم تشریف ببرید از کره ی ماه اومدن با شما کار دارن! به این فکر هم نباشید که دوباره پاسخی به شما خواهم داد..

به مدیران: ضمنا.. گلهای سایت! رسیدگی کنین به الفاظ و تیکه های نامناسب و ناشایستی که این آقا برای خطاب قرار دادن بقیه استفاده می کنن، هر چیزی یه حد و مرزی داره!

افرادی که لایک کردند

اولین لایک را ثبت کن!
باید از چیزی کاست.. تا به چیزی افزود!تصویر تغییر اندازه داده شده