هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۱:۵۲:۱۷ چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰
#11

گریفیندور، وزارت سحر و جادو، مرگخواران

الکساندرا ایوانوا


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۳۸ پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۰:۱۳:۱۳ چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰
گروه:
کاربران عضو
گریفیندور
ایفای نقش
مرگخوار
ناظر انجمن
پیام: 264
آفلاین

ادامه‌ی داستان جام آتش*

دانش‌آموزی به سوی حسن آمد. دستش را فرو کرد لای دفترچه؛ اما پیش از آن که حسن دفترچه را باز کند، فورا آن را بیرون کشید.

- عامو ای چه کاریه می‌کنی؟ له لهوم کردیا! خو بذار لاش ببینیم فالت چی چی درمیاد دیگه!

دانش‌آموز دوباره فرو کرد. سپس بیرون کشید. سپس فرو کرد. سپس بیرون کشید.

- عامو نخواسیم! این پطروس فداکار درونش فعال شده ... بیا برو بچه! برو ... ما شانس نداریم الان فداکاریتو به ما می‌کنی شرفمون جلو دانش‌آموزا می‌ره. نخواستیم!

همین که حسن کودک را عقب فرستاد، همگروهیش که نشان ارشد بر روی سینه‌اش خودنمایی می‌کرد جلو آمد.

- چرا دارین این کاره می‌کنین؟ چرا این بچه ره بازی می‌دین؟ بذارین این بچه یه نفس راحت بکشه! این بچه خستس! این بچه تحت فشاره! ساعت یازده شب بهش میگین انگشتتو بذار اون لا ... شبه! تاریکه! می‌فهمین؟ اصلا این جام آتش چی بود انداختین تو دامن ما؟ خدایا خسته شدیم! خدایا بسه دیگه!

حسن متحیر از این همه الم شنگه‌ی زمین و آسمان دوز، فرستاد خدم و حشم هاگوارتز برای دانش‌آموز خردسال یک قالب پنیر سوییسی اعلا (از این‌ها که توی تام و جری بود) تهیه کنند که هی انگشت کند توی هر سوراخش که دوست داشت و از هر سوراخ دیگر که دلش خواست بکشد بیرون که همه راضی باشند و صفا باشد و این‌ها. سپس دانش‌آموز نورچشمیش را فراخواند.

- تو بیا! آااااا! باریکلّا! ببینین چجور او انگشتای ظریف و سفیدشه می‌ذاره لای دفتر ... جونُم!

حسن دفتر را کشید و باز کرد و انگشت دانش‌آموز که میان آن جا مانده بود را بوسید و گذاشت در جیب ردایش.

- خو! نماینده‌ی شما شد «بِن!» حالا چجوری او سانتورو گروه بندی شده دیگه نَمی‌دونُم! خوب بچه حالا تو برو ... یکی دیگه بیو! آااااا ... خوب! نماینده‌ی شمام شد «استن شان‌پایک!» آااا ... ای استنو یه بار همچی زیر اتوبسش لهُم کرد که شیش تا مهره کمرم گم شد و قطع نخاع شدم. حالا الان چطور راه می‌رم دیگه نَمی‌دونُم!

- عمو حسن؟ می‌شه ما دوباره بیایم؟

حسن خیلی دلش می‌خواست با یکی دو تا پس‌گردنی و اردنگی، دانش‌آموز مذکور را راهی خوابگاه کند اما لحظه‌ای چشمش به ارشد گروه افتاد و پشیمان شد. آب دهانش را به شکلی صدادار قورت داد و گفت:

- ها عمو! چرا نمی‌شه ... بیو دوباره! فقط جان جدت این دفعه نکشی بیرونا ... خو! باریکلا! مال شما هم شد «دابی» که حالا باز نَمی‌دونُم ای طلسمو که رو دفترچه گذاشتم چرا ای طوری کار می‌کنه ... جن خانگیاره ما کی گروه بندی کردیم آخه! خو! گروه آخر. یکیتون بیاد جلو ببینم.

کسی از جایش تکان نخورد.

- چرو نمیاین پس؟
- ما بدون هماهنگی ارشدمون کاری نمی‌کنیم.
- خو ارشدتون یکیتونو بفرسته ...
- ارشد رفته گل بچینه.
- شوخی نکن بچه! شب شد می‌خوایم بریم پی کار و زندگیمون. ارشدو کجاست؟
- ارشد رفته گلاب بیاره.
- مدیرو دست می‌ندازین ها؟ یه زمان مدیر ارج و قربی داشت. الان قشنگ زیر پا له لهمون کردن. اصلا نمی‌خواد! برین بخوابین. همین سه تا نماینده بسه.

حسن همه را کیش کرده بود تا بروند به خوابگاه‌هایشان که ارشد گروه آخر سر رسید.

- صبر کنین! پس نماینده ما چی؟
- صبح به خیر! عامو حال ای موقع؟!
- خوب آخه ... چیز بود ... گنگ بود همه چی! ما نمی‌دونستیم باید کدوم انگشتو بذاریم که! سبابه؟ شست؟ بدون هماهنگی من یه سال اولی از همه جا بی‌خبر میومد انگشت وسط می‌ذاشت خوب بود؟
- نمی‌شه! مهلت تموم شد. اصلا ای مسابقه اسمش سه جادوگره. نمی‌شه که چهار تا جادوگر شرکت کنن!

حسن راهش را گرفت که برود. ارشد که دستی بر آتش تغییر شکل داشت، سعی کرد دکور خود را دخترشیرازی‌وار کند و دوباره مقابل حسن قرار گرفت.

- حالو نمی‌شه یک تخفیف و ارفاقی سی ما در نظر بگیرین؟
- آااااا! چرا نمی‌شه! سی شما دو تا تخفیفم می‌دیم. شما اصلا دفترچه چیه! بیا انگشتتو بذار ... فرق سر مو! بعد فشار بده له لهُم بکن!

حسن با نیش باز دفترچه را بالا گرفت ارشد بلافاصله غیب شد و او را با دانش‌آموز گروهش تنها گذاشت.

- ای دخترو ... نماینده شما چیز شد ... نَمی‌دونی کجا رفت؟ «سیریوس بلک» شد. ای سرکار خانم ...

حسن نفس عمیقی کشید و عمیق‌تر آن را بیرون داد و راهش را گرفت که بالاخره به دفترش برود.

- آقا!
- عاقو و ...
- این جوری که عادلانه نیست!
- چجوری؟
- همین که اونا انگشتشونو دوباره فرو کردن. و اون یکیا دیر فرو کردن!
- خو چه کنم؟
- شرکت نکنن.
- خوب شما با کی مسابقه بدین؟
- خوب شرکت کنن ولی امتیاز نگیرن.
- خوب چرا شرکت کنن؟
- خوب شرکتت کنن امتیازم بگیرن ولی ما امتیاز کامل بگیریم.
- خوب شما کاری نکنین ولی امتیاز کامل بگیرین عادلانس؟
- خوب پس چرا بروسلی و پسرش یه شکل مردن؟

حسن به این جایش رسیده بود!

- اوی! ایوا! مگه ای مسابقه رو قرار نبود او وزارتخونه خراب شده برگزار کنه؟ بیا خودت سر و کله بزن ما رو نجات بده ... کچلم کردن ... له لهمون کردن اینا!

ایوا که تمام مدت گوشه‌ی سرسرا ایستاده بود و ساندویچ سوسیس بلغاری گاز می‌زد، از خدا خواسته جلو آمد. از همان جلو شروع کرد و یک یک ارشدها و نماینده‌ها و هر دانش‌آموز یا حتا استاد دیگری که سر راهش بود را یکی یکی خورد. به طرز عجیبی او عادت همیشگیش که طعمه‌های خود را درسته می‌بلعید، کنار گذاشت و حسابی آن‌ها را جوید. شاید چون برای اولین بار بود که هدفش از خوردن، رفع گشنگی نبود. حسن داعاشیِ او بود و حالا ایوا داشت بدخواه‌های او را به مرتضای علی با دندان‌های خود جر می‌داد.

* نکته کنکوری: داستان این قسمت توسط یکی دیگر از اعضا نوشته شده.


سوژه مرحله دوم


همونطور که توی رول بالا خوندید، ایوا شرکت کننده‌ها رو به همراه یک عده دیگه، جویده!
در این مرحله شرکت کننده‌ها باید برای نجات پیدا کردن، خودشونو از بقیه سوا کنن!

روال مسابقه:


* درفاز اول هر شرکت کننده 3 روز (تا پایان روز شنبه 20 شهریور) فرصت دارد رقبایش را با شخصیت‌های دیگر مخلوط کند!

+ برای این کار، باید یکی از رقبا را انتخاب کنید.
+ یک شخصیت دلخواه (از ایفای نقش یا کتاب) به غیر از رقبا نیز انتخاب کنید.
+ یک رول با موضوع آزاد در مرلینگاه عمومی هاگزمید یا سفر با زمان‌برگردان بنویسید. شخصیت اصلی رول شما باید ترکیبی از دو نفری باشد که انتخاب کردید. به عنوان مثال اگر رقیب من کوییرل باشد و من لرد ولدمورت را نیز انتخاب کرده باشم، می‌توانم در مورد کوییرلی بنویسم که لرد ولدورت پس کله‌اش است! این که این دو شخصیت دقیقا به چه شکلی و چرا ترکیب شده‌اند (فقط از لحاظ ذهنی یا ظاهری یا ترکیبی از این دو یا مانند مثال، همزیستی یا ...) به اختیار خود شماست.
+ شما اجازه دارید به جای یکی از دو تاپیک قید شده، در هر دو نیز پست بزنید. در این صورت باید برای هر پست یک رقیب مجزا و یک شخصیت دل به خواه متفاوت انتخاب کنید.


*در فاز بعدی، هر شرکت کننده 3 روز (تا پایان روز سه‌شنبه 23 شهریور) فرصت دارد خودش را نجات داده و شخصیتی که به او چسبیده را فراری دهد!

+ برای این کار، با خواندن پست رقبا در روزهای قبل، باید تشخیص بدهید که کدام پست یا پست‌ها در مورد شما نوشته شده.
+ به ازای هر یک از این پست‌ها، یک پست در تاپیک تنبیه‌سرای هاگوارتز نوشته و شخصیتی که حریف با شما ترکیب کرده را تنبیه کنید.

* شیوه امتیازدهی:

+ به ازای نوشتن هر پست در فاز دوم، که شخصیت ترکیب شده را به درستی تشخیص داده باشید، 2 امتیاز کسب می‌کنید.
+ اگر در پایان فاز دوم، هیچ شخصیتی به شما نچسبیده باشد، 3 امتیاز کسب می‌کنید. (تفاوتی ندارد که در ابتدا سوژه‌ی چند تا (0 یا بیشتر) از پست‌های فاز اول بوده‌اید)
+ به ازای هر پستی که شما در فاز یک نوشته‌اید و رقیب به درستی آن را تشخیص داده، شما 1 امتیاز کسب می‌کنید.
+ در صورتی که شما در فاز یک، پستی در مورد یکی از رقبا نوشته باشید، و رقیب دیگری به اشتباه در فاز دو در واکنش به آن پستی بنویسد، شما 3 امتیاز کسب می‌کنید.

در صورت بروز هرگونه ابهام و سوال، با مسئولین برگزاری مسابقه تماس بگیرید.



پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۳:۵۱:۳۶ دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰
#10

گریفیندور، وزارت سحر و جادو، مرگخواران

الکساندرا ایوانوا


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۳۸ پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۰:۱۳:۱۳ چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰
گروه:
کاربران عضو
گریفیندور
ایفای نقش
مرگخوار
ناظر انجمن
پیام: 264
آفلاین
نتایج مرحله ی اول جام اتش:


هافلپاف:6
۴ امتیاز مرموز بودن پست
۲ امتیاز حدس درست

ریونکلا: ۳
۰ امتیاز مرموز بودن پست
۳ امتیاز حدس‌ها

اسلیترین:0
۰ امتیاز مرموز بودن پست
۱ امتیاز حدس‌ها

گریفیندور: .
۰ امتیاز مرموز بودن پست
۱ امتیاز حدس‌ها
***

نکته:
در این مرحله از جام اتش، به گروه گریفیندور ارفاق شد و اونها تونستن با تاخیر نماینده انتخاب کرده، پستشون رو بفرستن و وارد مسابقه جام اتش بشن. همینطور این موضوع راجع به گروه سلایترین هم صدق میکنه. برای اینکه پستشون رو دیر تر از زمان تعیین شده فرستادن.
و به دلیل این تاخیر، امتیاز حدس این دو گروه که 1 امتیاز هست، به عنوان جریمه ازشون کثر میشه.

و لطفا پست اطلاعیه ای که برای مرحله بعد، فردا فرستاده میشه رو دقیق مطالعه، و از زمان تعیین شده برای ارسال پست و سوژه مطلع بشید. اگر هم مشکلی وجود داشت و سوالی براتون پیش اومد، حتما برام پیام شخصی بفرستید که توضیح بدم.
ممنونم از شرکت کننده ها و ناظرین گروه ها.



ویرایش شده توسط الکساندرا ایوانوا در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۸ ۰:۲۷:۲۱


پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۲:۱۷:۲۳ جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
#9

گریفیندور، وزارت سحر و جادو، مرگخواران

الکساندرا ایوانوا


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۳۸ پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۰:۱۳:۱۳ چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰
گروه:
کاربران عضو
گریفیندور
ایفای نقش
مرگخوار
ناظر انجمن
پیام: 264
آفلاین
اطلاعیه ای در ادامه ی اطلاعیه ی قبلی!


با توجه به درخواست بعضی از عزیزان، قرار شده که تغییرات کوچیکی در مرحله ی اول جام آتش صورت بگیرد.

1-مهلت ارسال پست ها تا پایان ساعت 23 ی روز 13 شهریور، و مهلت ارسال حدس ها به پیام شخصی من، تا پایان ساعت 12 شب روز 13 شهریور، تغییر کرده است.
2-نماینده ها هر گروه، میتوانند از شخصیت هایی که گروهشان در کتاب مشخص نشده هم به عنوان کاراکتری که قرار است در پستشان در موردش خاطره بنویسند هم استفاده کنند.

با تشکر.

ویرایش دوباره:

لطفا همزمان با فرستادن پست هایتان در تاپیک خاطرات هاگوارتز، نام شخصی را که راجع بهش خاطره نوشتید برای من از طریق پیام شخصی ارسال کنید. مرسی.



پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۱:۰۰:۳۰ جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰
#8

گریفیندور، وزارت سحر و جادو، مرگخواران

الکساندرا ایوانوا


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۳۸ پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۰:۱۳:۱۳ چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰
گروه:
کاربران عضو
گریفیندور
ایفای نقش
مرگخوار
ناظر انجمن
پیام: 264
آفلاین
برگزاری مسابقه ی جام آتشِ ترم 25 هاگوارتز


سلام به جادوآموزان درس‌خون و باهوشی که اصلا هم از پشت گوی های ارتباطی که پروفسور دلاکور بهشون قرض داده، درس ها و امتحانای آنلاین رو تقلب نمیکنن.

این ترم از هاگوارتز، وزارت‌خونه‌ی سحر و جادو قصد داره مسابقه ی جام آتش رو بین 4 نماینده، از سوی چهار گروه هاگوارتز برگزار کنه.
این مسابقه، سه مرحله داره که هر کدوم از مراحل با هم تفاوت دارن؛ هر مرحله، رول نویسی متفاوت، و ممکنه قوانین متفاوتی از مرحله ی قبلش داشته باشه.


معرفی نماینده های هرگروه:
ارشد های چهار گروه هاگوارتز، برای شرکت در جام آتش باید یک نماینده از بین اعضای گروه خود انتخاب، اما لازم نیست که نماینده ی مشخص شده رو معرفی کنند؛ نماینده ی گروه، موقع فرستادن پستِ اولین مرحله ی جام آتشِ خود در تاپیکِ مشخص شده، معرفی میشود.
***
سوژه ی اولین مرحله از مسابقه ی جام آتش:
ایوا کلا همیشه، هر جا که می‌رفت سوابق درخشانی از خود به جا می‌گذاشت.
بچه‌های هاگوارتز، از این موضوع، با توجه به اردوی خاطره انگیزی که ایوا، همراه با اتوبوس اجاره ای اش در ذهنشان به جا گذاشته بود، مطمئن بودند.
و اکنون ایوا، که از توانایی های خودش مطمئن تر از همیشه بود، جام آتشی که دورش را پارچه ای، برای اطمینان ازآسیب ندیدنش توسط ایوا پیچیده بودند، به سمت سرسرای هاگوارتز میبرد.
در حالی که جام، و البته اسامی جادواموزانی که اسم هایشان در آن انداخته بودند در دستش سنگینی میکرد، پیچید و کجکی وارد سرسرای خالی شد.
-یعنی هیچ کس اینجا نیستش که از من استقبال کنه؟

چندان اینطور به نظر نمی رسید. ایوا احساس کرد سرسرای ساکت به او خیره شده است.
-جام رو آوردما! امروز اسم بچه های از توش بیرون میفته.

برای ایوا، اینکه زمان تعیین شده برای اعلام اسامی ساعت دوازده، و او از ذوق بیش از حدش ساعت نه صبح در سرسرا ایستاده است، مهم نبود.
-باشد.

ایوا لبخندی زد و جام آتش را روی زمین پرت کرد.
-یکم صبر میکنم حتی! بهرحال وزیرم و این چیزا دیگه... وزیر باید صبور باش‍...

ایوا هیچ وقت عشق ورزیدن بلد نبود. نه هیچ وقت فرصت این را داشته، و نه شخصی برای این کار را.
تنها چیزی که او میتوانست در زندگی اش به آن "عشق" بورزد، چیزی خوردنی، یا دست کم چیزی بود که یک ایوا میتواند بخورد.
و حالا، چشمِ یک ایوا، به جام اتشی که روی زمین پرت کرده، پارچه ی رویش کنار رفته بود و بدنه اش برق میزد افتاد.
-جادوآموزا میتونن یکم برای اینکه جام اسمشونو پرت کنه بیرون صبر کنن حتی.
***
-سنگ کاغذ قیچی بریم؟

ایده ی بدی نبود. میتواستند به شکل حذفی جلو بروند و در هر بازی، تیمی که بالا رفت با بقیه مسابقه بدهد. تنها مشکلی که وجود داشت این بود که سنگ کاغذ قیچی، بازی تیمی ای نبود. ممکن بود به مشکل بخورند.
-به نظرم ده، بیست، سه پونزده بازی کنیم...

مطمئنا این بازی برای اینکه بهترین های هر گروه به عنوان نماینده انتخاب شوند مناسب بود.

-عح عح عح عح! ووی ووی ووی... یعنی نمیخندوما! داغون شدم... وزیرمون بی نظیره!

ایوا، خجالت زده، دهانش را باز کرد که چیزی بگوید، اما فقط آتش بود که از دهانش بیرون آمد.
-اصلا لازم نیست چیزی بگی دختر جان! ما درک میکنیم.

حسن مصطفی، ووی ووی کنان، در حالی که دفترچه ای سنگین را با دست های نازکش به زور حمل میکرد، سر رسیده و سعی داشت با اینکه قدش به ایوا نمیرسید، دست نوازش بر سرش بکشد.
بالاخره بعد از اینکه دید تلاشش برای این کار بی ثمر است، دست برد و دفترچه ی مذکور را از جیبش بیرون آورد. تمام جادوآموزان هاگوراتز، مبهوتِ از اینکه دفترچه چه چیزی ممکن است باشد، به او خیره شدند.
- ووی ووی اصلا نگران نباشید!

حسن مصطفی لبخندی تحویل آن ها داد.
- ما خودمون یه آقویی داشتیم تو محلمون، این بنده خدا معروف بود که با عرش و ملکوت و اینا روبوسی داره. اینو اون بهمون یاد داد. یه روزیم گاوش یه لگد وسط کمرش گذاشت، این عمرشو داد به شمُو!

حسن مصطفی پقی زد زیر خنده و روی زمین، کنار دست و پای بچه ها شروع به غلت زدن کرد.
- عه! شما نمیدونین این چی هسته. لهما! قبلاً انقدر نادون نبودن که دانش‌آموزا. چه همه پدرام شدن :دوباره اسمایلی حسن: این دفترچه خاطرات هاگوارتزه. فقط چون وزیرمون یکم خوش اشتها تشریف داره جلدشو عوض کردیم قورتمون نده.
دفترچه را برداشت و با سرعت شروع به ورق زدن کرد.
-های تویی که اونجا واسادی... بیا هروقت گفتم دستتو بذار لای این ورقو ببینیم چی میشه.

بچه ی مورد خطاب گرفته جلو آمد و کنار حسن ایستاد.
- الان! آفرین عمو! حالا صفحه ای که دستت روش گذاشتی، خاطره هرکدوم از بچه ها باشه نماینده میشه! مدیریت کارآمد و سریع.
***



امتیاز دهی مرحله اول:

یکی از شخصیت‌های گروهتون توی کتاب رو انتخاب کنید و بدون معرفی کردن، خاطره‌اش که از توی دفترچه در اومده رو بنویسید.
بعد از این که نماینده‌های هر چهار گروه خاطره رو ارسال کردن، هر کدوم باید حدس بزنن که خاطره‌ی سه نفر دیگه مال کدوم شخصیته.
امتیازدهی: اگر همه‌ی شرکت کننده‌ها شخصیت شما رو درست حدس بزنن، یا اگر هیچ کس اون رو درست حدس نزنه، امتیازی برای رولتون دریافت نمی‌کنید. در غیر این صورت (یعنی اگر هم حدس درست داشته باشیم و هم حدس نادرست) ۴ امتیاز می‌گیرید.
ضمنا به ازای هر حدس درست خودتون در مورد شخصیت بقیه‌ی شرکت کننده‌ها، ۱ امتیاز اضافه هم دریافت می‌کنید.

برای ارسال خاطره توی تاپیک دفترچه خاطرات هاگوارتز تا پایان روز ۱۲ شهریور فرصت دارید. در روز ۱۳ شهریور حدس‌هاتون رو برای من از طریق پیام شخصی ارسال کنید.

نکته: خاطره باید بر اساس شخصیت‌پردازی‌ها و اطلاعات کتاب نوشته بشه. استفاده از نکات ایفای نقشی برای معرفی شخصیت مجاز نیست.
راهنمایی: اگر خیلی واضح بنویسید امتیاز نمی‌گیرید. اگر خیلی گنگ بنویسید هم همین طور.

موفق باشید




پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۰:۰۰ جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹
#7

ماروولو گانت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲:۳۵ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۸:۱۴:۲۶ چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰
از من بپرس اصیلم اون لخت و پتی مشنگ پرسته نه عیب نداره چیه!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 117
آفلاین
برنامه‌ریزی ادامه‌ی مسابقات شطرنج جادویی


- مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود.

- به دلیل فرد شدن تعداد تیم‌های برنده پس از بازی اول و همچنین حفظ انگیزه‌ی تیم‌هایی که از حریف خود عقب افتاده‌اند، یکی از تیم‌های بازنده نیز شانس حضور در ادامه‌ی رقابت را خواهد داشت!

- مرحله‌ی نیمه‌نهایی بین سه تیم برنده، و تیم بازنده‌ای که بیشترین تعداد مهره را از حریف خود حذف کرده باشد، با حضور نماینده‌ی این چهار تیم قرعه کشی خواهد شد.

- در صورتی که از بین تیم‌های بازنده، تیمی بیشتر از دیگران مهره‌های حریف را حذف نکرده باشد، (مثلا دو تیم بازنده وجود داشته باشد که هر دو سه تا از مهره‌های حریفشان را حذف کرده اند) هر یک از دو تیم یک نماینده معرفی می‌کند و بین این بازیکنان برای انتخاب تیم صعود کننده به به نیمه‌نهایی، یک دوئل با مهلت 1 روز برگزار می‌شود.

- تیم‌ها بین دو مسابقه امکان تغییر مهره‌های خود را دارند. تغییر بازیکن مجاز نیست.


ما نباشیم، کی باشه؟!


پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۲:۰۶ چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹
#6

ماروولو گانت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲:۳۵ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۸:۱۴:۲۶ چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰
از من بپرس اصیلم اون لخت و پتی مشنگ پرسته نه عیب نداره چیه!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 117
آفلاین
چند نکته در مورد کاپ شطرنج جادویی!

1. نتایج و زمانبندی مهلت اعلام حرکات رو فقط از طریق بلاک شطرنج (بالای تمام تاپیک‌ها) دنبال کنید. در این رابطه پست مجزایی ارسال نخواهد شد.

2 و 3. همونطور که از اطلاعیه ی قبلی نه قبلیش (!) گویاست، ترکیب اکثر تیم‌ها با دخالت مدیر مدرسه بسته شده. این دخالت به این علت صورت گرفت که هم ترکیب متوازنی از اعضای تازه وارد و اعضای باتجربه‌تر در تمام تیم‌ها وجود داشته باشه و هم تمام علاقمندان بتونن توی مسابقات شرکت کنن.
بنابراین چاره‌ای نبود که یکی از تیم‌ها فقط با اعضای دو گروه تشکیل بشه چون داوطلبی از گروه‌های دیگه وجود نداشت.
همچنین هدف از این ایجاد توازن، این بود که رقابت، در سایه‌ی ایجاد رفاقت و کار گروهی و انتقال تجربه به اعضای جدیدتر قرار بگیره. من از تیم‌هایی که درخواستم رو اجابت کردن و اعضای قدیمی که روی کاغذ رول‌نویس‌های قدرتمندی هستن رو با اعضای جدیدتر جایگزین کردن تشکر می‌کنم و مطمئنم که کمک هم‌تیمی‌ها به همدیگه، توی این رقابت کاملا دوستانه که هدفش از اسمش هم مشخصه، کسی رو ناراحت نمی‌کنه. بلکه برعکس، به هدفمون هم نزدیک‌تر می‌شیم. البته پر واضحه که فرق روشنی بین کمک و راهنمایی با فعالیت به جای دیگری وجود داره و من نیازی نمی‌بینم در این مورد تذکر بدم چون کسی رو اهل این کار نمی‌دونم.



پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۱:۲۰ شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹
#5

ماروولو گانت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲:۳۵ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۸:۱۴:۲۶ چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰
از من بپرس اصیلم اون لخت و پتی مشنگ پرسته نه عیب نداره چیه!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 117
آفلاین
1. انجمن تفریحات و فعالیت‌های فوق برنامه مدرسه هاگوارتز، در راستای حمایت از حقوق حیوانات، تیم «کسایی که با گربه مخالفن (گونی گونی گربه می‌برن!)» را به رسمیت نشناخته و منحل می‌کند.

2. انجمن تفریحات و فعالیت‌های فوق برنامه مدرسه هاگوارتز، در راستای جدایی سیاست از ورزش، تیم «کسایی که با گربه موافقن (شیر بدون لاکتوز بهشون میدن!)» را به دلیل به رسمیت نشناختن حریف و سر باز زدن از شرکت در مسابقه، منحل می‌کند.

3. در راستای ضایع نشدن حق اعضای این دو تیم، تا پایان امشب، اعضای این دو تیم می‌توانند تیم‌های جدید خود را (شامل بازیکنان جدید یا همین ترکیب‌ها) معرفی کنند.

4. جهت جلوگیری از تبعیض، سایر تیم‌ها نیز در این زمان فرصت ویرایش ترکیب خود را دارند.


ویرایش شده توسط ماروولو گانت در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۲۴ ۲۱:۲۳:۳۷

ما نباشیم، کی باشه؟!


پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۲۲:۳۷ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹
#4

ماروولو گانت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲:۳۵ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۸:۱۴:۲۶ چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰
از من بپرس اصیلم اون لخت و پتی مشنگ پرسته نه عیب نداره چیه!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 117
آفلاین
قابل توجه علاقمندان به شرکت در جام شطرنج!

اعضایی که تمایل به شرکت در مسابقات را دارند اما عضو تیمی نیستند، می‌توانند برای اعلام آمادگی به این‌جانب پیام شخصی ارسال کنند.

همچنین تیم‌هایی که موفق به تکمیل اعضای خود نشده‌اند، می‌توانند فهرست اعضای فعلی خود را به این‌جانب از طریق پیام شخصی ارسال کنند.



پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۱۰:۳۳ سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹
#3

ماروولو گانت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲:۳۵ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخرین ورود:
۸:۱۴:۲۶ چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰
از من بپرس اصیلم اون لخت و پتی مشنگ پرسته نه عیب نداره چیه!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 117
آفلاین
مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز برگزار می‎کند!
دومین دوره‌ی مسابقات شطرنج جادویی: جام اتحاد!


نحوه تشکیل تیم:

- هر تیم دقیقا متشکل از 4 بازیکن است.
- بازیکنان یک تیم باید حداقل از سه گروه مختلف مدرسه (اسلیترین، ریونکلا، گریفیندور، هافلپاف) باشند.
- محدودیتی برای تعداد تیم‌ها یا ارشد و سال اولی بودن اعضای آن‌ها وجود ندارد.
- برای ثبت نام تیم‌ها، تا پایان روز جمعه 23 آبان، یکی از اعضای تیم باید نام تیم، اسامی بازیکنان و مهره‌ی هریک از آن‌ها را در این تاپیک ارسال کند.

نحوه انجام بازی:

هر بازیکن در طول مسابقه بین دو تیم آ و ب، با یکی از این مهره ها شناخته می‌شود (هر مهره فقط یک بار انتخاب میشود، یکی از مهره‌ها اضافی خواهد بود.)
شاه - وزیر - اسب - فیل - رخ - سرباز

یک تیم شروع کننده بازی است. این تیم با یکی از مهره های خود به یکی از مهره های حریف حمله می‌کند. این دو مهره، دوئل میکنند. مهره بازنده کیش شده و از بازی خارج میشود و نوبت به حریف میرسد. این تیم مراحل بالا را تکرار می‌کند. بازی زمانی به پایان می‌رسد که تمام مهره‌های یک تیم حذف شوند.

مثلا تیم آ شروع کننده بازی است. این تیم در تاپیک مربوط به بازی اعلام می‌کند که قصد حمله با فیل خود به اسب حریف دارد. سپس سوژه‌ای اعلام می‌شود و بازیکن تیم آ که نقش فیل دارد، با بازیکن تیم ب که نقش اسب دارد، با آن سوژه دوئل می‌کنند. هر بازیکنی که در دوئل شکست خورد، مثلا اسب تیم ب، از بازی حذف می‌شود. سپس همین مراحل را تیم ب تکرار می‌کند. یعنی در تاپیک اعلام می‌کند که با یکی از مهره‌های باقیمانده قصد حمله به یک مهره‌ی باقی‌مانده از حریف را دارد و این دو بازیکن دوئل می‌کنند.


خواص مهره‌ها:

شاه: حریف حق حمله به شاه با مهره‌ای غیر از شاه را ندارد. مگر آن که تنها مهره باقی مانده در تیمی که دفاع میکند شاه باشد.
وزیر: در هنگام حمله کردن میتواند همزمان به دو مهره حریف حمله کند. اگر یکی از دو مهره حریف یا هر دو آن ها، نمره بالاتری کسب کنند، فقط وزیر کیش میشود. در غیر این صورت هر دو مهره حریف کیش میشوند.
رخ: می‌تواند به جای هرمهره‌ای که مورد حمله واقع شده وارد دوئل شود. در صورت شکست خودش حذف می‌شود. (مثلا تیم آ به اسب تیم ب حمله کرده. تیم ب می‌تواند بدون اطلاع قبلی، به جای اسب، با رخ دوئل کند.)
اسب: در صورتی که حمله کرده و پیروز شود، اجازه دارد به جای مهره شکست خورده، جفتک انداخته و مهره دیگری را کیش کند.
فیل: در هنگام حمله کردن یک جان اضافه دارد! در صورت مورد حمله واقع شدن یا جفتک خوردن، با اولین شکست کیش میشود. (یعنی فیل اگر یک بار به حریف حمله کرد و شکست خورد، در بازی باقی می‌ماند.)
سرباز: در صورتی که سربازی در یک دوئل برنده شود (چه حمله و چه دفاع) اجازه دارد از بازی خارج شده و بازیکن دیگری از تیم که قبلا حذف شده به همراه مهره خود به بازی بازگردد.


نکات تکمیلی:
* از زمان اعلام سوژه و شروع دوئل، بازیکن‌ها تنها 3 روز فرصت دارند پست خود را ارسال کنند.
* داوری دوئل‌ها توسط هری پاتر انجام می‌شود.
* امکان تعویض بازیکن یا تغییر نقش در طول یک بازی وجود ندارد.

درصورت بروز هرگونه سوال در مورد مسابقه، می‌توانید به این تاپیک و یا پیام شخصی بنده مراجعه کنید.


ویرایش شده توسط ماروولو گانت در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۲۰ ۱۱:۲۳:۲۸
ویرایش شده توسط ماروولو گانت در تاریخ ۱۳۹۹/۸/۲۰ ۱۸:۱۳:۴۵


پاسخ به: تابلوی اعلانات هاگوارتز
پیام زده شده در: ۰:۵۶ پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
#2

هافلپاف، مرگخواران

اگلانتاین پافت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۸:۳۶ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
آخرین ورود:
۱۱:۱۳:۰۸ جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰
گروه:
کاربران عضو
ایفای نقش
هافلپاف
مرگخوار
پیام: 160
آفلاین
برای شرکت توی مسابقه شطرنج جادویی، یک نفر از هر گروه تا آخر روز شنبه تیمشون رو توی تاپیک ارتباط با ناظرین معرفی بکنه.

شطرنج جادویی

قوانین بازی:
هر تیم چهار بازیکن دارد.
هر بازیکن از بین این مهره ها یکی را انتخاب میکند (هر مهره فقط یک بار انتخاب میشود)
شاه - وزیر - اسب - فیل - رخ - سرباز
بازی به صورت نوبتی جریان پیدا میکند.
در هر نوبت تیمی که باید بازی کند، با یکی از مهره های خود به یکی از مهره های حریف حمله میکند. دو مهره ای که درگیر میشوند، دوئل میکنند. مهره بازنده کیش شده و از بازی خارج میشود و نوبت به حریف میرسد.

خواص مهره ها:
شاه: حریف حق حمله به شاه با مهره‌ای غیر از شاه را ندارد. مگر آن که تنها مهره باقی مانده در تیمی که دفاع میکند شاه باشد.
وزیر: در هنگام حمله کردن میتواند همزمان به دو مهره حریف حمله کند. اگر یکی از دو مهره حریف یا هر دو آن ها، نمره بالاتری کسب کنند، فقط وزیر کیش میشود. در غیر این صورت هر دو مهره حریف کیش میشوند.
رخ: می‌تواند به جای هرمهره‌ای که مورد حمله واقع شده وارد دوئل شود.
اسب: در صورتی که حمله کرده و پیروز شود، اجازه دارد به جای مهره شکست خورده، جفتک انداخته و مهره دیگری را کیش کند.
فیل: در هنگام حمله کردن یک جان اضافه دارد! در صورت مورد حمله واقع شدن یا جفتک خوردن، با اولین شکست کیش میشود.
سرباز: در صورتی که سربازی در یک دوئل برنده شود (چه حمله و چه دفاع) اجازه دارد از بازی خارج شده و بازیکن دیگری از تیم که قبلا حذف شده به همراه مهره خود به بازی بازگردد.

بازی هنگامی پایان میابد که تمام مهره های یک تیم حذف شوند.


نحوه داوری:
هر گروه یک داور معرفی میکند. داور میتواند جزء بازیکنان تیم نیز باشد.
برای هر دوئل، دو داور از گروه هایی که درگیر دوئل نیستند، به پست برتر رای میدهند. در صورتی که رای دو داور مختلف بود، داور سوم که از پیش معرفی شده و بدون گروه است برنده را تعیین میکند.

زمان بندی بازی ها:
با پایان هر مرحله، داورها 24 ساعت برای اعلام رای فرصت دارند. تیم ها از زمان اعلام نتایج مرحله تا ساعت 12 ظهر روز بعد فرصت دارند حرکت خود را انتخاب کنند. بازیکن‌های درگیر، مجموعا 3 روز فرصت دارند پست خود را ارسال کنند.
مثال:
روز اول: انتخاب حرکت تیم اول
از آغاز روز دوم تا پایان روز چهارم (ساعت 00:00:00): ارسال پست‌های دوئل
روز پنجم (تا ساعت 00:00:00): مهلت داوری
از اعلام نتایج تا ساعت 12:00:00 روز ششم: انتخاب حرکت تیم دوم
از زمان انتخاب حرکت تیم دوم (حداکثر ساعت 12:00:00 روز ششم) تا پایان روز هشتم: ارسال پست‌های دوئل


هشدار: در هنگام تشکیل تیم توجه داشته باشید که مهلت هر بازیکن در یک دوئل تنها سه روز است و تا پایان بازی امکان تعویض بازیکن وجود ندارد.

پ.ن:ایده و طرح مسابقات شطرنج جادویی از رابستن لسترنج بوده؛ با تشکر از ایشون.


ارباب...ناراحت شدید؟








شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.